Voihan väärät positiiviset testit
Ja voi jossu miten inhottavan epätietoinen tilanne!
kovasti myötätuntoa
Hienoa että Maakulla ovis tekee tuloaan! Se on ihanan optimistista aikaa, kun tuntuu että voi vaikuttaa asioihin :D
Mulla on jotenkin poikkeuksellisen matalat lämmöt ollu nyt, yleensä nousee enemmän ovulaation jälkeen. On ne vähän noussu toki mutta ei kauheesti. Ja inssin jälkeen ollu päivittäin pientä tiputtelua ja menkkamaista nippailua, viime kerralla ei ollu mitään. Ehkä se lääkäri tällä kertaa ranko mun arkoja paikkoja liikaa eikä ne ny osaa toimia kunnolla
Musta tuntuu aika vahvasti ny siltä, että en testaile tässä kierrossa ollenkaan, vaan annan menkkojen tulla. Hoitojen takia mulla on merkattu että jos ei menkat ala ni dpo21 pitäs tehä testi. Tuntuu että tarvii ny vähän henkistä hengähdystaukoa. Tietty tilanne voi hyvinkin muuttua tässä vielä kun lähestytään piinaavampia piinapäiviä, kun nyt vasta arviolta dpo4 :P
Tai tarkemmin, tänään varmaan testaan
syy on että meille tulee kavereita viettää iltaa, ja tarkotus on nauttia alkoholia. Mä oon ottanu nyt tavaks tehdä aina testin ennen alkoholia, oli kuinka epätodennäköstä vaan, ihan vaan varuiks.