Raskaaksi 2022

Voi Jossu123…:disappointed-face:
Otan osaa. Kuitenkin kuten sanoit, hyvä että lähti tulemaan itsekseen eikä antanut vuoto odottaa kauempaa… pääsee nopeammin kohti uutta yritystä. Itselläni takana yksi keskeytynyt keskenmeno, vuoto alkoi 9+ viikoilla ja alkion kehitys todettiin ultralla 7+ viikolla päättyneeksi, vastasi silloin 6+0. Ultrauksen jälkeen suosittelivat odottamaan, että itsekseen vuotaisi ulos, ja kaksi viikkoa sitä odotin. Oli aivan kamalaa. Kun vuoto alkoi, olin helpottunut ja ahdistunut olokin helpotti.
Toivottavasti sinulla alkaa uusi kierto pian. Minä muuten raskauduin heti keskenmenoa seuraavasta kierrosta. Ilmeisen yleistä, että keskenmenon jälkeen hedelmällisyys on korkea. Tiedä sitten onko tuossa mitään tutkimuspohjaa!
Kiitos kun jaoit kokemuksen!:Two-hearts: Kuulostaa kyllä kamalalta... Se on kyllä totta että olo helpottui hieman vuodon alettua. Tuohon korkeaan keskenmenon jälkeiseen hedelmällisyyteen luotan kyllä kovasti. :folded:

Milloinkas täällä pääsee jännäämään ja katselemaan viivalasien kanssa tikkuja?
Kuka testaa ja mikä päivä? :Nerd Face::Smiling Face With Open Mouth

Täällä vasta dpo4 menossa, ens viikon lopulla vasta testailua :smiling-eyes:
Koko aamun tuikkinut vasemmalle puolelle alavatsaa, mutta muistan tän joka kierrosta, joten ei varmasti tarkota mitään. :Face Without Mouth:Onneksi työt pitää kiireisenä niin ei juurikaan ehdi oireihin kiinnittämään huomiota! :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
Olis kyllä kiva tiirailla muiden testejä tässä omien piinapäivien kynnyksellä! :Eyes:

Ihanaa päästä pian jännittämään teidän testejä. :smiling-eyes: Mä täällä odotan koska vuoto ottaa sitten loppuakseen että saa alkaa tikuttamaan ovulaatiota. Aloitin taas vehnänalkioöljyn, sitä söin viime kierrossakin. Eilen oli vielä kovia kipuja mutta nyt alkaa helpottamaan, vuoto on kyllä niukempaa kuin normimenkoissa.

Ihanaa päästä pian jännittämään teidän testejä. :smiling-eyes: Mä täällä odotan koska vuoto ottaa sitten loppuakseen että saa alkaa tikuttamaan ovulaatiota. Aloitin taas vehnänalkioöljyn, sitä söin viime kierrossakin. Eilen oli vielä kovia kipuja mutta nyt alkaa helpottamaan, vuoto on kyllä niukempaa kuin normimenkoissa.
Ehkä päästään taas samoihin aikoihin piinailemaan..
Mulla kp4 ja flo ennustaa ovista kp19 (6.3.), toivottavasti ei vaan taas veny johonki kp24 niinku viime kierrossa :Grimacing Face:

Ehkä päästään taas samoihin aikoihin piinailemaan..
Mulla kp4 ja flo ennustaa ovista kp19 (6.3.), toivottavasti ei vaan taas veny johonki kp24 niinku viime kierrossa :Grimacing Face:
Ehkä! Mä lasken tän nyt kp 2 kun vuoto alkoi kunnolla eilen. En tiedä sitten kuinka paljon tuo kemiallinen/km sekoitti kiertoa. Menkat melkein viikon myöhässä, tää kierto venyi 31 päiväiseksi. Normaalisti 25-26. Toivottavasti pääsette kans pian piinailemaan eikä tarvitse odottaa ovista noin kauan. :folded:

Kiitos kun jaoit kokemuksen!:Two-hearts: Kuulostaa kyllä kamalalta... Se on kyllä totta että olo helpottui hieman vuodon alettua. Tuohon korkeaan keskenmenon jälkeiseen hedelmällisyyteen luotan kyllä kovasti. :folded:
Olen pahoillani sun puolesta :disappointed-face::disappointed-face:

Mulla oli eilen muisto, 5v sitten olin ekaa kertaa saanut vihdoin plussan pari viikkoa aiemmin ja 5v sitten eilen tuli km.. :side_tear: muistan vessassa vuodon alettua et itsekin näin sen ruskuaispussin ja "muurahaisen".. Pidin paperin päällä ja itkin pöntöllä... Olin käynyt kaksi päivää aiemmin varmistamassa että oli kohdunsisäinen normaalille vaikuttava raskaus.
Itse silloin masennuin ja pari viikkoa keräsin itseäni... Se on kamalaa...

:red-heart::red-heart::red-heart:
Mä en jotenkin ymmärtänyt ennen, kuinka yleisiä keskenmenot on. Silloin kun itse sain keskenmenon, ajattelin että tämä on joku ihan kamala harvinainen tilanne. Sitten kun asia alkoi tulla puheeksi erinäisissä keskusteluissa, olinkin yllättynyt kuinka moni oli kokenut saman. Siitä huolimatta, että on yleistä, niin kokemus oli itselle ainakin tosi kurja. :disappointed-face:

Mä täällä ihmettelen omaa kiertoa ja mahdollista (seuraavaa) testipäivää. Normaalin kierron ja ovulaatiolaskureiden mukaan ovis olis ollut 5.-6.2. akselilla. Normaali kierto siis 29 päivää. Sitten kuitenkin 9.2. bongasin todella runsaat ovislimat, 9.-10.2. yöllä varmuudeksi tallettelut, ehkä myöhässä… edelliset romantiikat 3.-4.2. yönä.
Tänään siis kp 31/29. Mutta jos ovislimojen mukaan laskee, niin ehkä jotain dpo 7-9? Ovulaatiotestejä käytin tässä kierrossa huimat 2kpl. :D
Oletetun ovulaation aikaan yhden (täysin nega) ja tuona ovislimabongauspäivänä (täysin nega). Eli ei oikeestaan hajua nyt mistään.

Eilen testasin rfsun:n testillä puhtaan negan. Jos laskisin oviksen olleen 11.2. niin menkkoja odottelen ehkä alkavaksi nyt sit tiistaina, kp 34/29.
Saiko tästä mun vauvakuumehöyryisestä matematiikasta mitään selvää :No Evil Monkey: En tiedä millon testaan vai testaanko ollenkaan ennen tiistaita… jotenkin lannistunut fiilis jo valmiiksi eikä jaksaisi sitä negatestiä käännellä ja taas pettyä. En haluaisi pilata kivaa lauantaipäivää, mutta jos en testaa niin mielessähän se sit pyörii jatkuvasti. Huoh.

Jos mun kierto olis pidempi eikä ois yritetty lasta, olis voinut toki jäädä tämäkin tärppi huomioimatta. Lyhyestä luteaalista se kiva ettei tarvii piinailla kovin kauaa mutta sitten toki vois suojella itseään tällasilta tilanteilta. Nyt mun menkat oli melkein viikon myöhässä vs normi luteaalilla vaan muutama päivä.

Voi hitsi @Jossu123 onpa kurja kuulla että teilläkin päättyi orastavat toiveet tärpistä noin ikävästi! :(
Hyvä kuitenkin, että keho sai itse hoitaa asian loppuun, ettei siihen tarvinnut lääkkeellisesti kajota. Toivottavasti seuraavasta tulisi teille se pysyvä tärppi! :red-heart:

Ja tuosta kemiallinen vs keskenmeno asiasta. Nehän siis tarkoittavat käytännössä samaa asiaa.
Kemiallisesta puhutaan silloin, kun raskaudutaan kyllä ihan oikeasti, mutta se menee kesken niin alussa ettei raskautta voida vielä todentaa ultralla, se on kuitenkin keskenmeno siinä missä mikä tahansa muukin. Mutta toki, Biokemiallinen raskaus on sanana vähemmän masentavan kuuloinen, kuin varhainen keskenmeno.
Siitä eteenpäin kun raskaus nähdään ultralla, puhutaan vain keskenmenosta ilman tuota varhaista etuliitettä.
Lähde: Taysin lapsettomuuspoliklinikka.:Slightly Smiling Face:

Olen tosi pahoillani, Jossu123. :sad-face: Onneksi nyt kuitenkin näyttää hoituvan ihan itsestään. Minulla todettiin keskenmeno 7+5, kehitys oli loppunut jo rv5, ja sitten meni vielä reilu viikko lääkkeelliseen tyhjennykseen. Se odottelu oli ihan kauheaa.

Pahoittelut myös kaikille uuteen kiertoon joutuneille! Jos vähän aikaa sitten oli plussa-aalto, niin nyt on kyllä varsinainen menkka-aalto menossa. Ehkä ollaan sitten kaikki yhtä aikaa piinailemassa (ja toivottavasti plussaamassa!).

Täällä on aloitettu greippimehu. Saa nähdä, tuoko se tälläkin kertaa plussan. Onneksi tykkään siitä, niin juon sitä ihan mielelläni. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Hei tännekin! Kirjoittelin aiemmin raskaaksi 2020 ryhmässä ja meistä tuli heinäkuisia 21, pikkumies (kolmas, edelliset vm 2010&2013) syntyi 29.6 kesäkuiseksi.

Nykyisen hellun kanssa toinen toiveissa (minulle neljäs), tämä kierto vielä säätöä kun heitin pillerit pois, seuraavasta sitten tikut ja geleet kehiin.

Taustalla haittana endometrioosi, ensimmäisten muksujen kanssa oli välissä keskenmenoja ilmeisesti tästä syystä, mutta heinäkuinen tärppäsi toisesta kunnon kierrosta kuin ihmeellä, aiempien kanssa meni kauan. Katsotaan miten nyt käy. :Two-hearts:

Eikö kellään tosiaan testaus aika, ois jännää tiirailla , vaikka ei mittää suurempia näkyisi.. itte sain kuviteltuu korona testiin viivan tänää, näytin miehelle ja se sano et ny sit taas..:tears: viivalasit siis tääl jo valmiina :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: ovis testejä pääsee tekee vast reilu viikon pääst ni pitihä jotaki tihrustaa:Winking Face:

Jos mun kierto olis pidempi eikä ois yritetty lasta, olis voinut toki jäädä tämäkin tärppi huomioimatta. Lyhyestä luteaalista se kiva ettei tarvii piinailla kovin kauaa mutta sitten toki vois suojella itseään tällasilta tilanteilta. Nyt mun menkat oli melkein viikon myöhässä vs normi luteaalilla vaan muutama päivä.

Oon niin pahoillani puolestas , itellä kaks kemiallista täs vuoden aikana , ja on kyl järkkyä ehtii innostumaan ja sit huomata et oireet/tunne että kaik ei ok ja et homma olikin siinä. Ite oon ny päättäny et tää vuos on plussa vuos! Ja toivon et monelle meistä:Face Throwing A Kiss:

Eikö kellään tosiaan testaus aika, ois jännää tiirailla , vaikka ei mittää suurempia näkyisi.. itte sain kuviteltuu korona testiin viivan tänää, näytin miehelle ja se sano et ny sit taas..:tears: viivalasit siis tääl jo valmiina :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: ovis testejä pääsee tekee vast reilu viikon pääst ni pitihä jotaki tihrustaa:Winking Face:

Täs ois Wiltsi sulle tiirailtavaa, nimenomaan ”vaikkei kummempia näkyisi” -tilanne :tears: Alempi eilinen, ylempi tänään. Dpo 8-9. Vielä toivonhippunen on mulla jäljellä, ja mietin minä päivänä yhden kaapissa olevan digin uhraan.:smiling-eyes:

Liitteet

• 96570CA7-9ECE-4090-9F0D-C278B77808E9.jpeg
    96570CA7-9ECE-4090-9F0D-C278B77808E9.jpeg
    2 MB · Katsottu: 130
Hei tännekin! Kirjoittelin aiemmin raskaaksi 2020 ryhmässä ja meistä tuli heinäkuisia 21, pikkumies (kolmas, edelliset vm 2010&2013) syntyi 29.6 kesäkuiseksi.

Nykyisen hellun kanssa toinen toiveissa (minulle neljäs), tämä kierto vielä säätöä kun heitin pillerit pois, seuraavasta sitten tikut ja geleet kehiin.

Taustalla haittana endometrioosi, ensimmäisten muksujen kanssa oli välissä keskenmenoja ilmeisesti tästä syystä, mutta heinäkuinen tärppäsi toisesta kunnon kierrosta kuin ihmeellä, aiempien kanssa meni kauan. Katsotaan miten nyt käy. :Two-hearts:

Toivottovasti tärppää nopeasti tälläkin kertaa! Meillä myös pikku kakkosen yritys käynnissä, katsotaan jospa päästään taas samaan ryhmään! :smiling-eyes::folded::Two-hearts:

Mikähän nyt on. Kp15 tänään ja munasarjat oviskipuillut pari päivää ja on limojakin, mutta digitesti näyttää tyhjää ympyrää. Jos en testaisi niin sanoisin että tänään on selvä ovulaatio. Missä hymynaama testistä? :Smirking Face:
Mun mies ei ole mikään mahdoton panomies eli voi olla hiukan talletteluväsymystä jos monena päivänä putkeen täytyy puuhailla, niin mietin mitä nyt tekisi. Eilen talleteltu, pitäisikö tänään lepopäivän ja odottelisi jos huomenna testi hymyilee, vaiko tallettelisi tänään vielä kun on niin selvät oireet. Äh. Jo on vaikiaa :Grinning Face:

Takaisin