Raskaaksi 2022

Hiphei täällä yksi! :Raised Hand With Fingers Splayed: Oli ihan jäätävät kivut taas, tuntuu että mitä pitempään yritys kestää niin sitä kovemmat kivut :Reversed Hand With Middle Finger::Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes:

Tsemppiä ihan hirveesti Jossulle, pidetään kovasti peukkuja että kaikki olisikin hyvin siellä :Two-hearts:
Joo siis mulla vähän sama meno! Ennen ei juurikaan ollu, mut viime joulukuusta asti suurinpiirtein on ollu oikeen kunnon menkkajomot :O ja myös ennen ovista on ihmeen turvonnu ja vähän tukala olo pari päivää usein. Ja alko ennen ku mitään lääkkeitä aloin syömään näihin hoitoihin liittyen, että sitäkään ei voi syyttää :Grimacing Face:

Täälläkin yksi oviksesta kaiketi oireileva, turvottelee ja limat taitaa tehdä tuloaan (sori tästä tiedosta :D), liuska oli vielä selvä nega aamulla (sunnuntaiksi ennustaa flo the päivän)

Siis mulla oli tässä kierrossa just tiistaina ihan jäätävät ovis kivut, ei ikinä ennen ole noin kovasti sattunut. Kipupiikki kesti n.30min ja en pystynyt kun makaamaan, kävelin kaksinkerroin sänkyyn. Sitten kun kipupiikki meni ohi niin jäi kova kipu koko alavatsan alueelle koko loppupäiväksi, onneks tää tuli just sen jälkeen kun pääsin töistä, olis ollu todella kivuliasta olla töissä samaan aikaan..Nyt sitten tietenkin kauhulla jo pelkään että toistuu ens kierrossa :Smirking Face: Kovat ovis kivut mulla on aina, mutta ei ikinä näin kovia ole ollut kun tässä kierrossa!

Voisiko sulla olla sellainen tilanne et ois jokin kysta ym puhjennut. Mulla on kerran ollut tuollaista et olin ihan kaksinkerroin ja itse päädyin siihen et jotain sellaista ehkä.

Ja minä tulin raskaaksi viime kerralla niin että oli seksiä pari päivää ennen ovista ja sen jälkeen pitkä tauko joten siitä se tärppi kävi.

Muokattu viimeksi:
Voisiko sulla olla sellainen tilanne et ois jokin kysta ym puhjennut. Mulla on kerran ollut tuollaista et olin ihan kaksinkerroin ja itse päädyin siihen et jotain sellaista ehkä.

Ja minä tulin raskaaksi viime kerralla niin että oli seksiä pari päivää ennen ovista

Voi hyvinkin olla kysta, tuollaista kipua kun ei ennen ole ollut. :Face Without Mouth:
Ihanaa kuulla että tässä kierrossa toivoa on sittenkin vielä:folded:

Ohhoh kylläpä oli tullut paljon viestejä sitten viime lukeman. Eilen oli sen verran kiireinen päivä ettei paljon puhelinta ehtinyt kädessä pitää :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:

Nyt suostuisampia plussatuulia kaikille uuden kierron startanneille! Jossun puolesta sormet ristissä että kaikki on hyvin ja hcg lähtenyt nousemaan. :folded:

kyllä se vaan näin on että tuo mun yks testi oli totisesti väärä positiivinen. Edelleen muut testit näyttäneet negaa. Menkkoja odottelen alkavaksi varmaan sunnuntaina.

Mulla myös ovis tosi kivulias melkein aina.. Saattaa vetää ihan sikiöasentoon makaamaan hetkeksi ja joskus vaatii ihan särkylääkkeen..

On tää pc tosiaan aika törky nykyään. Tässä jos muut ei nää viivaa ni lähden kyl optikolle itse.. Kysymään onko mulla viiva piirtynyt verkkokalvolle :tears::tears::tears::Sleuth Or Spy:
Ja mulla siis menkat. Pari päivää vuos enempi ja nyt vähä vähempi... Älkää kysykö miks testailen :rolling::No Evil Monkey:

Muoks. Lisäsin kuivasta kuvan. Ei se ainaka kadonnut

Liitteet

• PCIMG_2022-02-17_19-47-47.JPG
    PCIMG_2022-02-17_19-47-47.JPG
    512.1 KB · Katsottu: 144
  • IMG_20220217_204611.jpg
    IMG_20220217_204611.jpg
    255.6 KB · Katsottu: 138
Muokattu viimeksi:
Ohhoh kylläpä oli tullut paljon viestejä sitten viime lukeman. Eilen oli sen verran kiireinen päivä ettei paljon puhelinta ehtinyt kädessä pitää :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:

Nyt suostuisampia plussatuulia kaikille uuden kierron startanneille! Jossun puolesta sormet ristissä että kaikki on hyvin ja hcg lähtenyt nousemaan. :folded:

kyllä se vaan näin on että tuo mun yks testi oli totisesti väärä positiivinen. Edelleen muut testit näyttäneet negaa. Menkkoja odottelen alkavaksi varmaan sunnuntaina.
Että laitetaan yhdessä joukko reklaa menemään kele sentään.

Mulla myös ovis tosi kivulias melkein aina.. Saattaa vetää ihan sikiöasentoon makaamaan hetkeksi ja joskus vaatii ihan särkylääkkeen..

On tää pc tosiaan aika törky nykyään. Tässä jos muut ei nää viivaa ni lähden kyl optikolle itse.. Kysymään onko mulla viiva piirtynyt verkkokalvolle :tears::tears::tears::Sleuth Or Spy:
Ja mulla siis menkat. Pari päivää vuos enempi ja nyt vähä vähempi... Älkää kysykö miks testailen :rolling::No Evil Monkey:

No joo nyt jopa mä nään :Eyes:

No joo nyt jopa mä nään :Eyes:
Jep. Värillinen viiva on kyllä ja tuli heti näkyviin värin levityttyä. Mut nega on tämä iha varmasti. Jempulla vasta oli vielä hurjempi muka plussa pc. Jospa taas entisestään heikentynyt näiden laatu.....

kyllä mä ainakin nään! :Weary Cat Face:

Mä oon kyllä ennen pitänyt näitä pc:n testejä ihan luotettavana, ei oo mulle turhia viivanpaikkojakaan aiemmin antanut. Tiiä mitä sitten enää viittii käyttää kun rfsu:t on jo mulla ihan ehdoton ei. Digiäkään ei aina raaski, tähän mennessä muuten olis niihin jo saanut yhden omaisuuden upotettua…

Jep. Värillinen viiva on kyllä ja tuli heti näkyviin värin levityttyä. Mut nega on tämä iha varmasti. Jempulla vasta oli vielä hurjempi muka plussa pc. Jospa taas entisestään heikentynyt näiden laatu.....

Tai voi toki olla että reagoi kuukautisiin jostain syystä :Smirking Face: selkeästi siinä kyllä nyt näkyy mutta no, odottelu tässäkin auttaa että testailee huomena tai ylihuomena uudestaan! :thumbs-up:

Tai voi toki olla että reagoi kuukautisiin jostain syystä :Smirking Face: selkeästi siinä kyllä nyt näkyy mutta no, odottelu tässäkin auttaa että testailee huomena tai ylihuomena uudestaan! :thumbs-up:
Mistään en löytänyt infoa että raskaustesti reagoisi kuukautisiin ainakaan. Mutta tää testi nykyään vaa epäluotettava jos huomen aamulla puhas nega taas.
En siis usko et kuuluisin harvinaiseen joukkoon kellä ois kuukautiset raskauden aikana....

kyllä mä ainakin nään! :Weary Cat Face:

Mä oon kyllä ennen pitänyt näitä pc:n testejä ihan luotettavana, ei oo mulle turhia viivanpaikkojakaan aiemmin antanut. Tiiä mitä sitten enää viittii käyttää kun rfsu:t on jo mulla ihan ehdoton ei. Digiäkään ei aina raaski, tähän mennessä muuten olis niihin jo saanut yhden omaisuuden upotettua…
Jep.. Tää oli ennen luotto mut ei ole kyllä enää. Ainoot liuskat mikä mulle ei oo vielä antaneet turhaa jonkun näköistä viivaa on raskauskeiju 25 mlU ja medigoo.. Ainii ja pc se puikko jos lukee testiajalla ni ei oo tullut mitään näkyviin mulla ja sit toki apteekin oma. Se apteq on antanut..

Mistään en löytänyt infoa että raskaustesti reagoisi kuukautisiin ainakaan. Mutta tää testi nykyään vaa epäluotettava jos huomen aamulla puhas nega taas.
En siis usko et kuuluisin harvinaiseen joukkoon kellä ois kuukautiset raskauden aikana....

Toki peukut ja varpaat pystyssä että oliskin oikea haamu, jännää! :Two-hearts: mulla tästä myös huonoja kokemuksia niin siksi ite en anna luottoa tolle testille, tilasin medigoon testejä just sen takia että pc ei enää kuulu luottotesteihin :sad-face:

Toki peukut ja varpaat pystyssä että oliskin oikea haamu, jännää! :Two-hearts: mulla tästä myös huonoja kokemuksia niin siksi ite en anna luottoa tolle testille, tilasin medigoon testejä just sen takia että pc ei enää kuulu luottotesteihin :sad-face:
Nää alkaa kyl olee tosi törkeitä nää viivat jos oikeesti negaa.. Ei kyl voi enää luottaa tosiaan ja siks ei tosiaan mulla toivo noussut yhtään et ei haittaa muuten.. Ku et p*skan möivät
Mulla kans oli niitä taas ja ne tosiaan vaikuttaisi vielä luotettaville. Ja raskauskeiju 25 mlU.. Se herkkä todettu täälläkin olevan ihan kuraa ku jättää sen värikertymän melkein aina, mitä vois plussaksi luulla.

Nää alkaa kyl olee tosi törkeitä nää viivat jos oikeesti negaa.. Ei kyl voi enää luottaa tosiaan ja siks ei tosiaan mulla toivo noussut yhtään et ei haittaa muuten.. Ku et p*skan möivät
Mulla kans oli niitä taas ja ne tosiaan vaikuttaisi vielä luotettaville. Ja raskauskeiju 25 mlU.. Se herkkä todettu täälläkin olevan ihan kuraa ku jättää sen värikertymän melkein aina, mitä vois plussaksi luulla.

mulla oli niitä raskauskeijun herkkiä ja en saanu niihin edes viivanpaikkaa koskaan näkymään, että sinänsä pidin niitä luotettavana siihen asti kun täällä näin mitä törkeitä viivoja antaa :Grimacing Face:

mulla oli niitä raskauskeijun herkkiä ja en saanu niihin edes viivanpaikkaa koskaan näkymään, että sinänsä pidin niitä luotettavana siihen asti kun täällä näin mitä törkeitä viivoja antaa :Grimacing Face:
Tämäkin tuntuu vaihtelevan.. Osalla on sitä jotain ihme uv pissiä :tears::tears:mikä sit näyttää kaik mahdolliset värikertymät mukahaamut ja viivanpaikat vaik olis negaa. Itse kuulun vahvasti siihen ryhmään ja kyl ketuttaa :Smirking Face:

Lisäsin kuvan sinne jatkoksi kuivuneesta testistä kans. Ei kadonnut viiva

Muokattu viimeksi:
En oo saanu vielä eilisen hcg tuloksia mutta nyt alkoi kirkas verinen vuoto. Eli oli joko kemiallinen tai meni kesken. Olikin viimeiset 2 pv olo että ei siellä kukaan ole. No, toisaalta onni ettei vuotoa tarvitse odotella kauhean kauan ja saa aloittaa yrittämisen.

Voi ei pahoittelut uudelle kierrolle joutumisesta :Heavy Black Heart:

Toisaalta olen kuullut että joillakin on tullu menkat/ vuotoa vaikka Raskaus ois jatkunut. Selvisikö hcg määrä?

Muokattu viimeksi:
Mulla nyt viidettä päivää tai oikeestaan aamua ihan järkyttävät menkkamaiset alavatsa kivut. Näinköhän yrittää kierto lähteä starttaamaan vai mitä ihmettä tämä on. Ei ole aiemmin koskaan imetyksen vähentämisen jälkeen tälläistä ollut.
Ja just aamuisin :Face Without Mouth:

Takaisin