Raskaaksi 2022

Ärsyttää.. Menkat jotenki oudot ja loppui melkein tyystin ja alkoi siis ti aamulla.. Mulla on yleensä 5 päivän hurjat vuodot. Ja alaselkää sillee oudosti koskee... No huvikseen testasin tällä arvailu tikulla sitte.. Ennen menkkoja en saanu mitään näkyviin tähän ja meinasin tehdä ihan memen että "se tunne kun edes rfsu ei anna sulle haamua" :tears:
Nega tää on mut kyl tuo pitää varmistaa toisella testillä vielä :Angry Face With Horns:
Ja kuvan laatu tänne laittaessa. Huoh!!silmälle siis paljon näkyvämpi

Liitteet

• IMG_20220217_122747.jpg
    IMG_20220217_122747.jpg
    264.7 KB · Katsottu: 126
  • IMG_20220217_124044.jpg
    IMG_20220217_124044.jpg
    241 KB · Katsottu: 120
Muokattu viimeksi:
Niin, mä en oikeastaan enää toivo että olis harmitonta kun itsellä on niin selkeästi olo että kaikki ei oo ollut hyvin. Pääsis vaan nopeammin yrittämään uudestaan eikä tarvitsisi odotella tyhjentymistä ja tietää matalien hcg arvojen perusteella että suuri riski on jossain kohtaa kuitenkin keskenmenolle..
Voi hitsi.. Eikös se olisi aika aluillaan kuitenkin? Millon saat uuden hcg tuloksen? :red-heart::red-heart:

Meillä kans ekaa yhteistä yritetty 14 kiertoa (11/2020 alkaen) ja eilen alko tosiaan yk15.

Ootteko miettiny missään vaiheessa lapsettomuustutkimuksiin hakeutumista?

Koitetaan ny noil ovis tikuilla kesään ja jos ei onnistu niin sitte tutkimuksiin kai lähdettävä, ite oon käyny jo gynellä kattoo et kaikki pitäis olla sen suhteen ok..epäilen et joku kiinittymis ongelma, kaks kemiallista ollut 6kk sisään..
pidän meille peukkuja et saadaa ne kauan odotetut plussat tänä vuonna!:folded::blowing:

Ärsyttää.. Menkat jotenki oudot ja loppui melkein tyystin ja alkoi siis ti aamulla.. Mulla on yleensä 5 päivän hurjat vuodot. Ja alaselkää sillee oudosti koskee... No huvikseen testasin tällä arvailu tikulla sitte.. Ennen menkkoja en saanu mitään näkyviin tähän ja meinasin tehdä ihan memen että "se tunne kun edes rfsu ei anna sulle haamua" :tears:
Nega tää on mut kyl tuo pitää varmistaa toisella testillä vielä :Angry Face With Horns:
Ja kuvan laatu tänne laittaessa. Huoh!!silmälle siis paljon näkyvämpi

Mä en kyllä nää näissä mitään, korkeintaan harmaan viivanpaikan alimmassa kuvassa. :Eyes:

Mä en kyllä nää näissä mitään, korkeintaan harmaan viivanpaikan alimmassa kuvassa. :Eyes:
Juu silmällä näkee iha semmosen värillisen viivan.. Mutta perus rfsu.. Kuivuneena jäi myös näkyviin

Liitteet

• IMG_20220217_130812.jpg
    IMG_20220217_130812.jpg
    218.6 KB · Katsottu: 102
Muokattu viimeksi:
Voi hitsi.. Eikös se olisi aika aluillaan kuitenkin? Millon saat uuden hcg tuloksen? :red-heart::red-heart:
Joo tosi alussa on... viimeistään huomenna. Eilenkin oli tarkoitus että ois venynyt tähän päivään tulos mutta tulikin yllättäen jo eilen aamupäivällä. Siksi toivon että tämäkin tulos tulis vielä tänään. Nyt tuota verta ei oo enää tullut. Tuokin vuoto tuli pyyhkiessä. Mitä tää on... :loudlycrying::loudlycrying: Jouduin ottamaan panadolin kun menkkakivut alkoi tuntumaan.

Voi ei Jossu123. :sad-face: Mutta ei tuo tosiaan hyvältä kuulosta, että hcg-arvo on noin matala ja tulee veristä vuotoa. Mutta parempi kuitenkin, että menee heti alussa kesken, jos ei ole normaali raskaus.

Joo tosi alussa on... viimeistään huomenna. Eilenkin oli tarkoitus että ois venynyt tähän päivään tulos mutta tulikin yllättäen jo eilen aamupäivällä. Siksi toivon että tämäkin tulos tulis vielä tänään. Nyt tuota verta ei oo enää tullut. Tuokin vuoto tuli pyyhkiessä. Mitä tää on... :loudlycrying::loudlycrying: Jouduin ottamaan panadolin kun menkkakivut alkoi tuntumaan.
Toivon silti et siel ois kaikki kunnossa ja että olisi noussut lukema ja et pääsis sit mahd pian varhaiseen ultraan jos ei enempää vuotoja tule.. Näkisi edes onko oikeassa paikassa jne.
:red-heart::red-heart::red-heart:

Juu silmällä näkee iha semmosen värillisen viivan.. Mutta perus rfsu.. Kuivuneena jäi myös näkyviin

no harmi sitten ettei nyt kuvaan asti välity, mutta lienee noilla viikoilla pitäis näkyä selkeämmin jo kuitenkin :Eyes:

Mä nään viivan kans tuossa ja väriäkin himpun, oma luotto vaan menny noihin rfsu testeihin kun ihme tuloksia ..reagoi mulla positiivisena ovikseenkin..:Eyes:

Soitin neuvolaan ja ne ei ollut vielä näillä viikoilla menettämässä toivoa... vuoto kun oli kirkasta verta ja tuli pyyhkiessä, n. 1 tl verran. Odotellaan eilinen hcg arvo ja mikäli on noussut eikä vuoto ala kunnolla pääsen kunnallisella hcg mittaukseen. Ois kannattanut varmaan ensin muutenkin kysyä, olivat sitä mieltä ettei missään nimessä tarvii itse maksella. Th oli myös sitä mieltä, että näillä viikoilla ihan normaali hcg on kaikki 5 ylöspäin eli ei ollut matalasta arvostakaa kovin huolissaan.

Tässä kierrossa ei taida kauheasti toivoja olla tärpin suhteen. Talleteltiin sunnuntaina ja silloin tiistaina tikutin plussan. Eipä olla sen jälkeen peittoa heiluteltu kun molemmat niin väsyneitä ollu.:disappointed-face: Eli siinä ainoa mahis nyt kun mennään jo dpo1. :Grimacing Face: Kaapissa on medigoon testejäkin odottamassa mutta ei taida niitä tässä kierrossa tarvita. Voi itku :side_tear:

Onko kellään ollut todella voimakkaat oireet ovulaation aikaan.? Mulla oli alavatsa ihan tulessa ja säteili selkään. Joka kierrossa ei ole ollut näin voimakaita tunyemuksia. Mistähän voisi johtua? Tekeekö lh hormonin nousu tätä?

Onko kellään ollut todella voimakkaat oireet ovulaation aikaan.? Mulla oli alavatsa ihan tulessa ja säteili selkään. Joka kierrossa ei ole ollut näin voimakaita tunyemuksia. Mistähän voisi johtua? Tekeekö lh hormonin nousu tätä?

Siis mulla oli tässä kierrossa just tiistaina ihan jäätävät ovis kivut, ei ikinä ennen ole noin kovasti sattunut. Kipupiikki kesti n.30min ja en pystynyt kun makaamaan, kävelin kaksinkerroin sänkyyn. Sitten kun kipupiikki meni ohi niin jäi kova kipu koko alavatsan alueelle koko loppupäiväksi, onneks tää tuli just sen jälkeen kun pääsin töistä, olis ollu todella kivuliasta olla töissä samaan aikaan..Nyt sitten tietenkin kauhulla jo pelkään että toistuu ens kierrossa :Smirking Face: Kovat ovis kivut mulla on aina, mutta ei ikinä näin kovia ole ollut kun tässä kierrossa!

Tässä kierrossa ei taida kauheasti toivoja olla tärpin suhteen. Talleteltiin sunnuntaina ja silloin tiistaina tikutin plussan. Eipä olla sen jälkeen peittoa heiluteltu kun molemmat niin väsyneitä ollu.:disappointed-face: Eli siinä ainoa mahis nyt kun mennään jo dpo1. :Grimacing Face: Kaapissa on medigoon testejäkin odottamassa mutta ei taida niitä tässä kierrossa tarvita. Voi itku :side_tear:

Meillä sama homma. Kerran vaan oli seksiä oviksen tietämillä ja sekin taisi sattua 1-2 pv ennen ovista joten en kyllä elätä mitään toivoa :side_tear: tsemppiä :red-heart:

Meillä sama homma. Kerran vaan oli seksiä oviksen tietämillä ja sekin taisi sattua 1-2 pv ennen ovista joten en kyllä elätä mitään toivoa :side_tear: tsemppiä :red-heart:
Minun mielestä kummallakin ihan hyvät mahdollisuudet tulla raskaaks!
En oo ottanu talteen niitä tilastoja, joissa näkyy onnistumisprosentit talletuksista tiettyinä päivinä enne ovista, mutta muistelisin, että noilla teidän talletuksilla olis vielä hyvinkin mahdollista onnistumiseen. :thumbs-up:

Minun mielestä kummallakin ihan hyvät mahdollisuudet tulla raskaaks!
En oo ottanu talteen niitä tilastoja, joissa näkyy onnistumisprosentit talletuksista tiettyinä päivinä enne ovista, mutta muistelisin, että noilla teidän talletuksilla olis vielä hyvinkin mahdollista onnistumiseen. :thumbs-up:
Jep, ihan samaa meinasin tulla sanomaan! Minusta molemmilla on oikein hyvät mahdollisuudet! :)

Hiphei täällä yksi! :Raised Hand With Fingers Splayed: Oli ihan jäätävät kivut taas, tuntuu että mitä pitempään yritys kestää niin sitä kovemmat kivut :Reversed Hand With Middle Finger::Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes:

Tsemppiä ihan hirveesti Jossulle, pidetään kovasti peukkuja että kaikki olisikin hyvin siellä :Two-hearts:

Takaisin