Raskaaksi 2022

Sain äsken eilisen hcg mittaukseen tuloksen joka oli 20,4... huolestuttavan matalalta vaikuttaa mun mielestä. Toki voi olla, että hedelmöitys on tapahtunut oikeasti vasta paljon myöhemmin kuin ajattelen??

Sain äsken eilisen hcg mittaukseen tuloksen joka oli 20,4... huolestuttavan matalalta vaikuttaa mun mielestä. Toki voi olla, että hedelmöitys on tapahtunut oikeasti vasta paljon myöhemmin kuin ajattelen??
Noissa on paljon vaihtelua eri ihmisten välillä. Tärkein olis tietää että kasvaako se numero! Tässä googlesta nopee löytyntyt lista arvoista:

541693a4ef2f9e373f68d47750518d9f--pregnancy-facts-hcg-diet.jpg

Noissa on paljon vaihtelua eri ihmisten välillä. Tärkein olis tietää että kasvaako se numero! Tässä googlesta nopee löytyntyt lista arvoista:

View attachment 110960
Kiitos lohdutuksesta. :red-heart: Mitään vuotoja kun ei oo kuitenkaan niin pakko kai tän on olla vielä totta... Meen yksityiselle vielä huomenna uudestaan ja katson onko luvulle tapahtunut mitään... nyt kun rupesin miettimään, niin on hyvin mahdollista että ovulaatio on oikeasti tapahtunut mulla vasta tuossa ff dpo 4 kohdalla... silloin olisin hyvin lähellä tuota keskiarvoa nyt.

Liitteet

• 20220216_111905.jpg
    20220216_111905.jpg
    249.3 KB · Katsottu: 87
Toivottavasti @Jossu123 huomenna hcg on noussut! :Two-hearts: On kyllä isoja yksilöllisiä eroja tuossa Nurpun laittamassa kuvassa!

Itse sain tänään pysyvän hymynaaman ovistestiin (vilkkuvaa näytti su-ti). :smiling-eyes: Ja itse asiassa olin tänään ultrassa. :Grinning Face: Viimeksi kuukautisten alettua selasin Felicitaksen sivuja ja bongasin helmikuun -50% kampanjan. Siinä kuukautisten surussa päätin varata ajan, kun ei kolmen yrityskuukauden aikana ole onnistanut ja olen jo alkanut pohtimaan onko jotain vialla.

Käynti oli onneksi huojentava! Ultrassa kohdun limakalvo näytti kuulemma hyvän paksulta kierron ajankohtaan nähden. Polyyppeja tai myoomia ei näkynyt. Oikeassa munasarjassa oli johtofollikkeli kooltaan 19 (mikä mittayksikkö mahtaa olla..? :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:) ja vasemmalla näkyi pieniä munarakkuloita.

Itse olen tosi tyytyväinen että kävin tuolla, vaikka yritystä on ollut vasta niin vähän aikaa. Olen kuitenkin tässä 3kk aikana alkanut pohtimaan onko jokin vialla, miksi ei onnistu. Eli koen että nyt omat huolet hälveni ja voi luottaa siihen, että jospa ajan myötä plussa tulee testiin :Two-hearts: Kärsivällisyyttä tarvitaan!

Minäkin vihdoin liityn mukaan kp1:seen.
Tää kierto oli kyllä jotenki kokonaisuudessaan tosi outo; ovulaatio viivästyi melkein viikolla ja se pidensi luonnollisesti myös kiertoa (39/32) ja sitten tää mielialan "oireettomuus" oli ihan ihmeellinen. :Eyes:

Mutta nyt sitten nokka kohti 15. yrityskertaa :Black Rightwards Arrow:
ja ajankuluks jännittämään teidän muiden piinailuja tässä tylsässä kierron vaiheessa.. Toivotaan tosi monta plussaa!!! :Heavy Black Heart::Yellow Heart::Green Heart:

Toivottavasti @Jossu123 huomenna hcg on noussut! :Two-hearts: On kyllä isoja yksilöllisiä eroja tuossa Nurpun laittamassa kuvassa!

Itse sain tänään pysyvän hymynaaman ovistestiin (vilkkuvaa näytti su-ti). :smiling-eyes: Ja itse asiassa olin tänään ultrassa. :Grinning Face: Viimeksi kuukautisten alettua selasin Felicitaksen sivuja ja bongasin helmikuun -50% kampanjan. Siinä kuukautisten surussa päätin varata ajan, kun ei kolmen yrityskuukauden aikana ole onnistanut ja olen jo alkanut pohtimaan onko jotain vialla.

Käynti oli onneksi huojentava! Ultrassa kohdun limakalvo näytti kuulemma hyvän paksulta kierron ajankohtaan nähden. Polyyppeja tai myoomia ei näkynyt. Oikeassa munasarjassa oli johtofollikkeli kooltaan 19 (mikä mittayksikkö mahtaa olla..? :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:) ja vasemmalla näkyi pieniä munarakkuloita.

Itse olen tosi tyytyväinen että kävin tuolla, vaikka yritystä on ollut vasta niin vähän aikaa. Olen kuitenkin tässä 3kk aikana alkanut pohtimaan onko jokin vialla, miksi ei onnistu. Eli koen että nyt omat huolet hälveni ja voi luottaa siihen, että jospa ajan myötä plussa tulee testiin :Two-hearts: Kärsivällisyyttä tarvitaan!

Kiva kuulla, että kaikki näyttää olevan kunnossa! :Smiling Face With Smiling Eyes:

Minullahan on myooma kohdussa. Se löytyi ensimmäisen raskauden ultrissa, mutta en kyllä usko, että se kauheasti vaikeuttaa raskaaksi tuloa, kun olen kuitenkin kerran tullut raskaaksi yk2 ja toisen kerran yk4. Toinen raskaus siis meni kesken, mutta enpä senkään usko liittyvän myoomaan mitenkään, kun kehitys oli vain pysähtynyt rv5. Todennäköisesti oli vain alkiossa jotain häikkää.

Minäkin vihdoin liityn mukaan kp1:seen.
Tää kierto oli kyllä jotenki kokonaisuudessaan tosi outo; ovulaatio viivästyi melkein viikolla ja se pidensi luonnollisesti myös kiertoa (39/32) ja sitten tää mielialan "oireettomuus" oli ihan ihmeellinen. :Eyes:

Mutta nyt sitten nokka kohti 15. yrityskertaa :Black Rightwards Arrow:
ja ajankuluks jännittämään teidän muiden piinailuja tässä tylsässä kierron vaiheessa.. Toivotaan tosi monta plussaa!!! :Heavy Black Heart::Yellow Heart::Green Heart:

Pöh, niin toiveikkaana olin taas sin puolesta.. tsemppiä uuteen kiertoon!

Mitähän mahtaa olla? Lauantaina tikutin ovisplussan ja oliki kauheat ovulaatiokivut pe ja la. Tänään aamulla heräsin viiltävään kylkikipuun. Aivanko ois ollu ovulaatio kipuja mutta ovulaatio oli jo lauantaina. Tein ovulaatio testin sit huvikseen tänä aamuna ja siinä todella haalea toinen viiva eli ovulaatio ollu jo :smiling-eyes:

Mitähän mahtaa olla? Lauantaina tikutin ovisplussan ja oliki kauheat ovulaatiokivut pe ja la. Tänään aamulla heräsin viiltävään kylkikipuun. Aivanko ois ollu ovulaatio kipuja mutta ovulaatio oli jo lauantaina. Tein ovulaatio testin sit huvikseen tänä aamuna ja siinä todella haalea toinen viiva eli ovulaatio ollu jo :smiling-eyes:
Keltarauhanen siellä vaan toimii. :smiling-eyes:

Mitäs luulette olisiko plussaan vielä mahkuja kun tikutin oviksen 14 päivää sitten , mutta testit ainakin aivan puhtaita negoja.. tosin mietin että jos tikkuun se ovis tulee niin olisiko mahdollista että menisi siitä vielä pari päivää ennen h hetkeä , jollon olisin vasta dpo 12 ja ei näy .. Elättelen täällä niin kovin toiveita

Mitäs luulette olisiko plussaan vielä mahkuja kun tikutin oviksen 14 päivää sitten , mutta testit ainakin aivan puhtaita negoja.. tosin mietin että jos tikkuun se ovis tulee niin olisiko mahdollista että menisi siitä vielä pari päivää ennen h hetkeä , jollon olisin vasta dpo 12 ja ei näy .. Elättelen täällä niin kovin toiveita
Ei kai tuo mahdottomuus olisi?
Itse olen jotenkin pessimisti aina omalla kohdalla, mutta toivotaan että sieltä vielä plussa teille pärähtäisi :red-heart:

Ei kai tuo mahdottomuus olisi?
Itse olen jotenkin pessimisti aina omalla kohdalla, mutta toivotaan että sieltä vielä plussa teille pärähtäisi :red-heart:

Katsoin että teilläkin jo yritystä takana .. meillä yk 14 ja ekaa yhteistä lasta yritetään, ovis tikut alotin ny joulukuussa kun iski jo epätoivo:loudlycrying:

Katsoin että teilläkin jo yritystä takana .. meillä yk 14 ja ekaa yhteistä lasta yritetään, ovis tikut alotin ny joulukuussa kun iski jo epätoivo:loudlycrying:

Onks sinulla kierron pituus tiedossa et pystyis arvioimaan mikä tilanne? Täydet tsempit teille :smiling-eyes:

Ei näy ovista vielä, viikonloppua odotellen..

Onks sinulla kierron pituus tiedossa et pystyis arvioimaan mikä tilanne? Täydet tsempit teille :smiling-eyes:

29-35pvä ja tänään Kp 1... super pettyny! Se on kyl nii et jos ei mul dpo12 näy haamulaista niin sit se on siin.. :Broken Heart: Mut tää foorumi on kyl nii hyvä , pitää rohkeemmi itekki alkaa vastailee ja laittelee:Heart With Arrow:

Mulla kans pitäisi ovis olla viikonloppuna. Ollut nyt tämän alkukierron jotenkin plääh olo mutta kummasti oviksen lähestyessä alkaa taas raskausjutut enemmän kiinnostamaan :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes:

Viime kierron aikana itämään laittamani greipinsiemenet alkoivat tänään itämään, mullasta punki pieni greippitaimi, olisipa se merkki että jotain muutakin alkaisi itämään tästä kierrosta... :Person With Folded Hands:

En oo saanu vielä eilisen hcg tuloksia mutta nyt alkoi kirkas verinen vuoto. Eli oli joko kemiallinen tai meni kesken. Olikin viimeiset 2 pv olo että ei siellä kukaan ole. No, toisaalta onni ettei vuotoa tarvitse odotella kauhean kauan ja saa aloittaa yrittämisen.

Meillä kans ekaa yhteistä yritetty 14 kiertoa (11/2020 alkaen) ja eilen alko tosiaan yk15.

Ovista oon ite tikutellu oikeestaan toisesta yrityksestä lähtien. Välillä oon ollu tikuttamattakin, mutta tykkään tietää missä kohtaa ovisplussa on ollu, ihan vaan piinapäivien seuraamista helpottamaan, koska ovisoireet ei oo mulla kovin huomattavat.

Ootteko miettiny missään vaiheessa lapsettomuustutkimuksiin hakeutumista?

En oo saanu vielä eilisen hcg tuloksia mutta nyt alkoi kirkas verinen vuoto. Eli oli joko kemiallinen tai meni kesken. Olikin viimeiset 2 pv olo että ei siellä kukaan ole. No, toisaalta onni ettei vuotoa tarvitse odotella kauhean kauan ja saa aloittaa yrittämisen.
Voi p**kele. :crying-face: Voi kun olis kuitenki jotain harmitonta vuotoa :Person With Folded Hands::Person With Folded Hands:

Voi ei! :( Muistelen täällä lukeneeni, että kirkas voi vielä olla ihan harmitonta, klimpit on vasta merkki jostain isommasta tyhjennyksestä! Kovasti toivotaan vielä että on vaan jotain harmitonta!

Niin, mä en oikeastaan enää toivo että olis harmitonta kun itsellä on niin selkeästi olo että kaikki ei oo ollut hyvin. Pääsis vaan nopeammin yrittämään uudestaan eikä tarvitsisi odotella tyhjentymistä ja tietää matalien hcg arvojen perusteella että suuri riski on jossain kohtaa kuitenkin keskenmenolle..

Takaisin