Mulla digi näytti 2-3 viikkoa raskaana, mutta rfsun testi haaleaa viivaa. Joten ehdottomasti suosittelen hakemaan muun testin ja tottakai tarvittaessa myös hcg-mittaus Tsemppiä
Mulla on nyt rv9 ja tuo RFSU on joskus tässä ihan viime viikkoinakin näyttänyt haalentunutta (näkyvää mutta selvästi haalentunutta plussaa), välillä taas samana päivänä uudestaan kokeillessa selvää tummaa viivaa. Sitten paniikissa ultraan jossa kaikki ollut hyvin. Tässä vaiheessa ainakin tuollainen testailu edes silloin tällöin ja vielä noin halvoilla pitäisi ehdottomasti lopettaa, tulee vain kamala stressiä. Olenkin nyt päättänyt lopettaa, etenkin kun eihän mahd km kuitenkaan niistä yleensä edes ilmene eikä pitäisi olla sen enempää syytä pelätä kuin keskimäärin muillakaan. Ihan alkuvaiheessa toki testailu on hyödyksi, mutta pointtina ehkä se, että ei noiden viivojen sävyyn kai voi kunnolla luottaa jos kuitenkin näyttävät positiivista jollain tavoin… Ja nuo lämmöt ovat myös mulla pääasiassa hyvinkin matalia vaikka raskaana, eli en kyllä ehkä niihinkään täysin luottaisi.