Raskaaksi 2022

Täällä olen lueskellut teidän juttuja, ja päätin rohkaistua itsekkin mukaan. Itsellä kaksi lasta ja nyt uuden miehen kanssa ensimmäistä yhteistä yritämme. Vuosi tässä mennyt testien parissa viivalasit päässä että vertaistukea vailla alan olemaan .Nyt ovistikut käytössä ja niiden mukaan dpo10 menossa..jännän äärellä ollaan jälleen
Tervetuloa :smiling-eyes::Two-hearts:

Toivotaan että tää on se kierto, kun sieltä oikea plussa pärähtää :folded::smiling-eyes:

Siis jumankauta... Äsken oksensin ihan vähän aamukahvia ja aamupalaa. Paineen tunne munasarjojen tietämillä jne.. Voiko tämmösiä piru vie olla pms oireena..?? En kyl tuu joka kk tämmöstä jaksamaan :loudlycrying::loudlycrying:
Laskisi nyt ees lämpö sit ja alkais se perhanan vuoto ni pääsis tästä tuskasta...

Oi! Voi kun olis lupaus plussasta... :Two-hearts: minäkin tein puhtaita negoja niin kauan että sain selkeät kaksi viivaa, toivottavasti sulle kävis samoin.:Two-hearts::folded:
Mikä dpo sait siis ne selvät viivat ja kuinka pitkä luteeli sulla normaalisti on? :red-heart:
Salaa toivon jos itselle myös tällee vois vielä vaik käydä...

Mikä dpo sait siis ne selvät viivat ja kuinka pitkä luteeli sulla normaalisti on? :red-heart:
Salaa toivon jos itselle myös tällee vois vielä vaik käydä...
Dpo 11 kun olis pitänyt menkkojen alkaa, luteaali 10 pv. Toivottavasti sullakin tärppää!! :red-heart:

Kivaa kun on piinailutovereita! Täälläkin tänään hymynaama. :smiling-eyes: Alkoi jo hieman huolestuttaa, että mikä meininki kun oli niin jäätävät oviskivut yöllä ja ovisplussasta ei tietoakaan.. Mutta niin se vaan muuttuikin o-plussaksi tänään. :folded: Nyt siis tää kierto vielä mennään luomusti ja vähän on ristiriitaiset fiilikset.. Tietysti toivon plussaa, mutta samalla ei olisi maailmanloppu sekään jos plussaa ei tule kun hoidot alkaa seuraavasta kierrosta. Jännäksi menee!

Liitteet

• 20220213_104439.jpg
    20220213_104439.jpg
    408 KB · Katsottu: 53
Täällä olen lueskellut teidän juttuja, ja päätin rohkaistua itsekkin mukaan. Itsellä kaksi lasta ja nyt uuden miehen kanssa ensimmäistä yhteistä yritämme. Vuosi tässä mennyt testien parissa viivalasit päässä että vertaistukea vailla alan olemaan .Nyt ovistikut käytössä ja niiden mukaan dpo10 menossa..jännän äärellä ollaan jälleen

Melkein samoissa mennään! Kiva, että on joku muukin samoilla päivillä, kun monilla tuntuu olevan nyt ovis meneillään. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Milloin aiot testata?

Ei kauhea näitä viimeisten piinapäivien ajatuksia. :Face With Tears Of Joy: Käyn vessassa -> mietin, että onpas minulla tänään usein vessahätä -> hei, sehän voi olla raskausoire! -> olenkohan minä juonut tänään tavallista enemmän? jne. Kun oikein tarkkailee, niin "raskausoireita" bongaa kyllä aina. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Ei kauhea näitä viimeisten piinapäivien ajatuksia. :Face With Tears Of Joy: Käyn vessassa -> mietin, että onpas minulla tänään usein vessahätä -> hei, sehän voi olla raskausoire! -> olenkohan minä juonut tänään tavallista enemmän? jne. Kun oikein tarkkailee, niin "raskausoireita" bongaa kyllä aina. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
Joo tuttua.. Mä yritin nyt olla oikein ajattelematta mut sit ku on paha olo ja iha oksentaa ni miettii kyllä et sitä ei voi ns kuvitella ainakaan:tears:
Tää on samanlaista mitä oli tokan kohdalla plussan jälkeen.. Ihan ku semmosta matkapahoinvointia..
Siis tässä tapauksessa taitaa olla uusi pms oire mutta siis kuitenkin.. Toivottavasti jää tähän yhteen kiertoon :Smirking Face:
Toivotaan et siellä olis oikeita tulevan plussan merkkejä :smiling-eyes::folded:

En tajunnut tästä tekstistä mitään ku laitoin Googlen laulamaan, mutta pitänee kokeilla auttaako Burana. Mullahan siis ei tule edes kuukautisten aikana kipuja enää ni jännä..

Liitteet

• Screenshot_2022-02-13-15-16-18-187_com.android.chrome.jpg
    Screenshot_2022-02-13-15-16-18-187_com.android.chrome.jpg
    588.1 KB · Katsottu: 91
Muokattu viimeksi:
Voi hitsi, ovis taitaakin olla tänää! aikamoinen kipu oikealla puolella ja paineen tuntu alavatsalla. Ollaan reissussa ja illalla vasta pääsen kotiin, mutta heti kotona kaivan tikun esiin ja testaan että mitä näyttää. Ajattelin että huomena vasta olis pää päivä, mutta taitaakin olla jo tänää! no muutaman tunnin päästä saan testattua! :Face Without Mouth: Tää ei ookkaan niin selkeä, koska kipu on tällä kertaa oikealla puolella, eikä limoja ole näkynyt ja joka kerta kipu on ollut vasemmalla puolella, just kun valitin ettei ikinä tunnu ovis oikealla, niin nyt sitten tuntuukin. Antaa kyllä lisää toivoa tällekierrolle! :folded:

Voi hitsi, ovis taitaakin olla tänää! aikamoinen kipu oikealla puolella ja paineen tuntu alavatsalla. Ollaan reissussa ja illalla vasta pääsen kotiin, mutta heti kotona kaivan tikun esiin ja testaan että mitä näyttää. Ajattelin että huomena vasta olis pää päivä, mutta taitaakin olla jo tänää! no muutaman tunnin päästä saan testattua! :Face Without Mouth: Tää ei ookkaan niin selkeä, koska kipu on tällä kertaa oikealla puolella, eikä limoja ole näkynyt ja joka kerta kipu on ollut vasemmalla puolella, just kun valitin ettei ikinä tunnu ovis oikealla, niin nyt sitten tuntuukin. Antaa kyllä lisää toivoa tällekierrolle! :folded:
Sehän voi sit olla et lh huippu mennyt jo eikä testiin enää saa. Itsellä tulee se tummin plussa noin vrk ennen o kipuja :smiling-eyes:
Äkkiä tositoimiin :tears::red-heart:

Sehän voi sit olla et lh huippu mennyt jo eikä testiin enää saa. Itsellä tulee se tummin plussa noin vrk ennen o kipuja :smiling-eyes:
Äkkiä tositoimiin :tears::red-heart:

mulla tulee kivut ja tummin viiva samaan aikaan, tosiaan saas nähä, mutta ollaa onneksi jo tänää hyödynnetty tämä! :tears::smiling face with heart-eyes:

Nyt kyllä vähän romahti toiveikkuus, kun tulin muistaneeksi, että viimeksi plussakierrossa leposyke nousi jo pari päivää ennen plussaa (tosin huomasin sen vasta jälkikäteen, kun joku mainitsi niin käyneen myös hänelle). Nyt taas ei ole leposyke noussut yhtään. :disappointed-face: Ehkä tässä varaudun menkkojen alkamiseen. On kyllä aika menkkamainen olo alavatsalla muutenkin.

Nyt kyllä vähän romahti toiveikkuus, kun tulin muistaneeksi, että viimeksi plussakierrossa leposyke nousi jo pari päivää ennen plussaa (tosin huomasin sen vasta jälkikäteen, kun joku mainitsi niin käyneen myös hänelle). Nyt taas ei ole leposyke noussut yhtään. :disappointed-face: Ehkä tässä varaudun menkkojen alkamiseen. On kyllä aika menkkamainen olo alavatsalla muutenkin.
Mulla tuppaa olemaan leposyke koholla aina luteaalivaiheessa, ja HRV alhainen. Joskus huvittaa kun Oura varoittelee että taidan olla kipeä. Mutta periaatteessa mielenkiintoista tietää, että voi oikeasti olla luteaalivaiheessa heikompi valmiustaso tuon takia. Voikun sulla nyt ei tuo leposyke vielä sulkis pois plussaa! :red-heart:

Ovulaatiokommentti: mulla ei onneks vielä oo iskeny ne selvät ovulaatiokivut. Toivon että ei liian aikasin tuliskaan, vaan mikä ikinä onkaan optimaalinen inssille, niin se kävis :folded: (en siis tiiä mikä olis optimaalinen :Eyes:)

Tuntuhan se hyvältä nähdä ihan mustaa valkoisella. Nyt pitää toivoa että huomenna on aamulla jo viiva vahvistunut. :smiling-eyes::folded:

Liitteet

• 20220213_180224.jpg
    20220213_180224.jpg
    863.3 KB · Katsottu: 97
Voi vitsi mä en nyt ihan ehdi tähän ovisjengiin mukaan! Ens viikolla sitten :Smiling Face With Sunglasses:

Tsemppiä inssiin @Nurppu !! Toivotaan ettei tule tänään vielä kipuja! Mullahan silloin viimeksi tuli kivut edellisenä iltana ja sit ultralla todettiinkin että ovis oli jo tapahtunut, eikä sit ilmeisesti ollut mikään kovin optimaalinen ajoitus :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Ja toivottavasti testaililijoilla negat muuttuisi vielä plussiksi! :red-heart:

Niin ja mulla on muuten kans leposyke aina koholla luteaalivaiheessa ja normalisoituu just ennen menkkoja. Paitsi jostain syystä viime kierrossa se oli koholla vain pari päivää jossain keskellä luteaalivaihetta, mistäköhän lie sekin johtuu :Smirking Face:

Muokattu viimeksi:
Voi vitsi mä en nyt ihan ehdi tähän ovisjengiin mukaan! Ens viikolla sitten :Smiling Face With Sunglasses:

Tsemppiä inssiin @Nurppu !! Toivotaan ettei tule tänään vielä kipuja! Mullahan silloin viimeksi tuli kivut edellisenä iltana ja sit ultralla todettiinkin että ovis oli jo tapahtunut, eikä sit ilmeisesti ollut mikään kovin optimaalinen ajoitus :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Ja toivottavasti testaililijoilla negat muuttuisi vielä plussiksi! :red-heart:

Niin ja mulla on muuten kans leposyke aina koholla luteaalivaiheessa ja normalisoituu just ennen menkkoja. Paitsi jostain syystä viime kierrossa se oli koholla vain pari päivää jossain keskellä luteaalivaihetta, mistäköhän lie sekin johtuu :Smirking Face:
Mä menin nyt googlettamaan tuota inseminaation suositeltua ajankohtaa suhteessa ovulaatioon. Ainakin yhen retrospektiivitutkimuksen perusteella oli parempi tehdä inseminaatio ovulaation jo tapahduttua. Tuossa todettiin että munasolulla kestää ovulaatiosta 6h siihen, että se voi hedelmöittyä, ja sit se on hedelmöittymiskykyinen 12-16h. Ja tuossa todettiin, että onnistumisprosentit inseminaatioilla oli 23,5% jos tehtiin ovulaation jo tapahduttua, ja 8,8% jos tehtiin ennen ovulaatiota. Eli se tuon perusteella oli hyvä ajoitus jos se ovulaatio oli jo tapahtunut! Tässä linkki:

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC2582119/

No älä! Eiks oonki piinaavaa

Kävin ostaa apteekkitestin ja teen 3 pv päästä sen jos ei vieläkään oo menkat alkanu. Pc ei taida näyttää mulle mitään tai sit tosiaa kierto on vaa nii sekasi jostai syystä. En vaan käsitä ku on yleensä päivän tarkka kierto.

Takaisin