Raskaaksi 2022

Voi eikä... toivoisin niin kovin että muuttuisi vielä plussaksi. Niin kauan on toivoa kun ei oo menkkoja! :folded:
Kyllä se nyt vaan on hyväksyttävä että punaiset päivät on alkamassa, aamulämpö tipahti 37.05 -> 36.32.
Hanat auki vaan s**tana.. :Umbrella With Rain Drops:

Dpo 18
Menkat 4-5pv myöhässä. Normisti 26-27 pv kierto nyt kp 31.
Ei oo testejä jäljellä ni en tämä aamuna testaa ja eilen oli nega. Joten enivei testaan vasta To tai Pe seuraavan kerran jos ei menkat tuu. Eilen oli pahoinvointia vaikka olin syönyt. Normaalisti mulla saattaa tulla huono olo jos en oo syöny tasasin väliajoin mutta ei yleensä enää syöneenä. Otan tän aika toiveikkaana merkkinä. Alaselässä oli eilen kipua. Sekään ei oo mulla ollu joka kierrolla oireena eli ihan uus juttu. Luin eilen että joillain on plussa tullu vatsa 1-2 viikkoa sen jälkeen kun menkat jääny pois ja joillain vasta 3 kuulla raskaana plussa ni. Sekin herättää toiveikkuutta. Toki se puhdas nega silti huolestuttaa kun ei edes haamua ole. Turvotus oloa alavatsassa on tai se on sellanen pinkeen tuntuinen, mutta tiedä nyt sitten johtuuko se siitä että söin 2 pullaa tässä ku normaalisti en käytä vehnää. Nii ja en ees tykkää pullasta mut nyt on tehny pari pv kauheesti mieli.
On ihan liian jännää nyt en kestä. Viime viikon tilaus Raskaus keijun testeihin ei ole vielä saapunut. Vois nyt tulla ne että pääsis testaa joka päivä!

Muokattu viimeksi:
Dpo 18
Ei oo testejä jäljellä ni en tämä aamuna testaa ja eilen oli nega. Joten enivei testaan vasta To tai Pe seuraavan kerran jos ei menkat tuu. Eilen oli pahoinvointia vaikka olin syönyt. Normaalisti mulla saattaa tulla huono olo jos en oo syöny tasasin väliajoin mutta ei yleensä enää syöneenä. Otan tän aika toiveikkaana merkkinä. Alaselässä oli eilen kipua. Sekään ei oo mulla ollu joka kierrolla oireena eli ihan uus juttu. Luin eilen että joillain on plussa tullu vatsa 1-2 viikkoa sen jälkeen kun menkat jääny pois ja joillain vasta 3 kuulla raskaana plussa ni. Sekin herättää toiveikkuutta. Toki se puhdas nega silti huolestuttaa kun ei edes haamua ole. Turvotus oloa alavatsassa on tai se on sellanen pinkeen tuntuinen, mutta tiedä nyt sitten johtuuko se siitä että söin 2 pullaa tässä ku normaalisti en käytä vehnää.
On ihan liian jännää nyt en kestä. Viime viikon tilaus Raskaus keijun testeihin ei ole vielä saapunut. Vois nyt tulla ne että pääsis testaa joka päivä!

Ompa piinaavaa! Toivottavasti jotain tapahtuu, ikävää jos kierto venyy..

Miten digiovistestaajat, varmistatteko huipun digillä kun alkaa liuskoissa tummua? Aika huimaa on digien menekki kun käskee kp 7 alkaa testailla jos oletettu ovis ois kp 14..

Ompa piinaavaa! Toivottavasti jotain tapahtuu, ikävää jos kierto venyy..

Miten digiovistestaajat, varmistatteko huipun digillä kun alkaa liuskoissa tummua? Aika huimaa on digien menekki kun käskee kp 7 alkaa testailla jos oletettu ovis ois kp 14..
Mä ainakin tapasin tehdä niin et halvoilla liuskoilla testasin 2x päivässä ja kun tummui niin sit digi. Digejä meni näin 2-3 kiertoon. :smiling-eyes:

Muokattu viimeksi:
Kiitos kaikille jotka vastasivat ovistesti kysymykseen. Sain tänä aamuna sen hymynaaman. Oireet siis täsmää ovulaation ja ihanaa tietää että ovuloin.
Luultavasti en enää tee seuraavassa kierrossa koska tunnistan kyllä oireet ja jos seksiä on päivittäin tai joka toinen päivä loppu kierrosta, niin voiko siinä tehdä enempää.

Dpo 18
Ei oo testejä jäljellä ni en tämä aamuna testaa ja eilen oli nega. Joten enivei testaan vasta To tai Pe seuraavan kerran jos ei menkat tuu. Eilen oli pahoinvointia vaikka olin syönyt. Normaalisti mulla saattaa tulla huono olo jos en oo syöny tasasin väliajoin mutta ei yleensä enää syöneenä. Otan tän aika toiveikkaana merkkinä. Alaselässä oli eilen kipua. Sekään ei oo mulla ollu joka kierrolla oireena eli ihan uus juttu. Luin eilen että joillain on plussa tullu vatsa 1-2 viikkoa sen jälkeen kun menkat jääny pois ja joillain vasta 3 kuulla raskaana plussa ni. Sekin herättää toiveikkuutta. Toki se puhdas nega silti huolestuttaa kun ei edes haamua ole. Turvotus oloa alavatsassa on tai se on sellanen pinkeen tuntuinen, mutta tiedä nyt sitten johtuuko se siitä että söin 2 pullaa tässä ku normaalisti en käytä vehnää. Nii ja en ees tykkää pullasta mut nyt on tehny pari pv kauheesti mieli.

nyt on kyllä jännää!’

IMG_20220215_181618.jpg

Tuli aivan jäätävät kivut oikealle puolelle hetki sitten joka säteilee ihan koko alavatsan alueelle. Ei ole ikinä näin kovia kipuja oviksessa ollut ja näköjään kipeämmät silloin kun on oikealla, vasen puoli ei kipuile ihan näin paljoa :Grimacing Face: mutta näköjään mulla se ovis onkin vasta nyt ja ne aijemmat oli jotain harjotus kipuja, samanlaisia, mutta ei näin kovia. Jouduin kaksinkerroin kävelemään kun tekee niin kipeää, no yritä näissä kivuissa nyt tänää sitten hyödyntämään :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Flo kertoi että ovis olis huomena, joten aika tarkka kuitenkin nyt kun melkein päivän tarkka kierto ollut monta kuukautta:Smiling Face With Smiling Eyes:

Niin ja ennen kun nää kivut alkoi niin ihan järkyttävä määrä valkovuotoa lorahti, limaa ei kylläkään :Smirking Face:

Mä tein tänään sen clearbluen varhaisen digin. Onnistu! Negaa näytti. Kaippa ne menkat joskus tulee. Voihan se olla että tää korona pitkittää kiertoa tai jotain..

View attachment 110945

Tuli aivan jäätävät kivut oikealle puolelle hetki sitten joka säteilee ihan koko alavatsan alueelle. Ei ole ikinä näin kovia kipuja oviksessa ollut ja näköjään kipeämmät silloin kun on oikealla, vasen puoli ei kipuile ihan näin paljoa :Grimacing Face: mutta näköjään mulla se ovis onkin vasta nyt ja ne aijemmat oli jotain harjotus kipuja, samanlaisia, mutta ei näin kovia. Jouduin kaksinkerroin kävelemään kun tekee niin kipeää, no yritä näissä kivuissa nyt tänää sitten hyödyntämään :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Flo kertoi että ovis olis huomena, joten aika tarkka kuitenkin nyt kun melkein päivän tarkka kierto ollut monta kuukautta:Smiling Face With Smiling Eyes:
Oho! Kauheeta että noin kovasti sattuu :Grimacing Face: mut hienoo että jäi kiinni tämä myöhäinen kakkosplussa, muuten vois olla aika stressaavaa jos laskee päiviä väärästä ovulaatiosta!

Bambi: harmi että oli nega :( selvästi siis ei voi päätellä mitään niistä viivoista silmällä... Hyvä tietää.

Jiin3s: Huh miten jännää! Voikun ilmestyisi plussa!

Harmi89: äääh :(

Oho! Kauheeta että noin kovasti sattuu :Grimacing Face: mut hienoo että jäi kiinni tämä myöhäinen kakkosplussa, muuten vois olla aika stressaavaa jos laskee päiviä väärästä ovulaatiosta!

Bambi: harmi että oli nega :sad001 selvästi siis ei voi päätellä mitään niistä viivoista silmällä... Hyvä tietää.

Harmi89: äääh :sad001

Tätä mäki ihmettelin enkä edes aluksi ajatellut että olis ovis kipuja kun sattui niin paljon. Sitten kun se kovin kipupiikki meni ohi ja jäi normaali oviskipu niin vasta sitten tajusin testata :tears: no onneksi peliä ei ole mitenkään menetetty kun talleteltiin silloin sunnuntaina niin jatketaan samaan malliin tänää :smiling face with heart-eyes::rolling:

Bambi: harmi että oli nega :sad001 selvästi siis ei voi päätellä mitään niistä viivoista silmällä... Hyvä tietää.

Harmi89: äääh :sad001
Yhdyn kaikkeen! :tears:
Ja tänään ei näköjään vielä hanat aukee, ehkäpä ens yönä sitten. :Grimacing Face:

Onko tietoa voiko nuo vehnänalkioöljy ja muut lisätä vuodon määrää? Huhhuh... Se öljy ainakin oli tos kierrossa ainoa uusi ja tänään tosiaan aamulla alkoi vuoto ja runsaampi kun pitkiin aikoihin. Tänään siis vahvasti kp 1

Tänään dpo10 ja tiputtelu jatkuu edelleen, silti oon tässä tehnyt testejä nyt päivittäin. Pikkusen meinas sykkeet nousta ja sydän tulla kurkusta ulos, kun yhtäkkiä näin iltapissasta testi näyttikin tältä.
E75267CE-F987-4A5A-8476-00F96994484F.jpeg
Hämmennyin aika tavalla, koska edellinen testi minkä oon tehnyt alle vuorokausi sitten oli selkeä nega. Myöskin viivan raitamaisuus herätti vähän epäilyksiä. Onneksi tuo oli pc-paketin eka testi, dippasin sitten heti perään toisenkin liuskan ja siitä nega, tai ei ainakaan mitään mikä testiä pyörittelemättä erottuis. Nyt on sitten tämäkin päivä nähty että raskaustesti näyttää väärää positiivista :Squared Sos: Kaikin puolin olisin sitä positiivista ihmetellyt, mutta olihan tuo nyt ihan helvetin julmaa :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: onneksi oli se toinen testi paketissa, muuten nyt varmaan onnellisena ainakin pienen toivonkipinän kera kuvittelisin olevani raskaana…

Tänään dpo10 ja tiputtelu jatkuu edelleen, silti oon tässä tehnyt testejä nyt päivittäin. Pikkusen meinas sykkeet nousta ja sydän tulla kurkusta ulos, kun yhtäkkiä näin iltapissasta testi näyttikin tältä.
View attachment 110946
Hämmennyin aika tavalla, koska edellinen testi minkä oon tehnyt alle vuorokausi sitten oli selkeä nega. Myöskin viivan raitamaisuus herätti vähän epäilyksiä. Onneksi tuo oli pc-paketin eka testi, dippasin sitten heti perään toisenkin liuskan ja siitä nega, tai ei ainakaan mitään mikä testiä pyörittelemättä erottuis. Nyt on sitten tämäkin päivä nähty että raskaustesti näyttää väärää positiivista :Squared Sos: Kaikin puolin olisin sitä positiivista ihmetellyt, mutta olihan tuo nyt ihan helvetin julmaa :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: onneksi oli se toinen testi paketissa, muuten nyt varmaan onnellisena ainakin pienen toivonkipinän kera kuvittelisin olevani raskaana…

Ompas aika räikee väärä plussa jos tosiaan et raskaana oo!! :Weary Cat Face:

View attachment 110946
Mitäh!!! Noin räikeätä väärää plussaa en oo nähny! Käsittämätöntä jos tuo tosiaan ei oo plussa :Weary Cat Face:

View attachment 110946

Siis ihan kamalan julmaa!!! :loudlycrying::loudlycrying:

Takaisin