Kyllä se nyt vaan on hyväksyttävä että punaiset päivät on alkamassa, aamulämpö tipahti 37.05 -> 36.32.Voi eikä... toivoisin niin kovin että muuttuisi vielä plussaksi. Niin kauan on toivoa kun ei oo menkkoja!
Hanat auki vaan s**tana..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kyllä se nyt vaan on hyväksyttävä että punaiset päivät on alkamassa, aamulämpö tipahti 37.05 -> 36.32.Voi eikä... toivoisin niin kovin että muuttuisi vielä plussaksi. Niin kauan on toivoa kun ei oo menkkoja!
On!!Onko teidän silmiin yhtään vahvistunut? Ylempi eilen aamun 2 pissa ja alempi tänään eka.
Onko teidän silmiin yhtään vahvistunut? Ylempi eilen aamun 2 pissa ja alempi tänään eka.
Dpo 18
Menkat 4-5pv myöhässä. Normisti 26-27 pv kierto nyt kp 31.
Ei oo testejä jäljellä ni en tämä aamuna testaa ja eilen oli nega. Joten enivei testaan vasta To tai Pe seuraavan kerran jos ei menkat tuu. Eilen oli pahoinvointia vaikka olin syönyt. Normaalisti mulla saattaa tulla huono olo jos en oo syöny tasasin väliajoin mutta ei yleensä enää syöneenä. Otan tän aika toiveikkaana merkkinä. Alaselässä oli eilen kipua. Sekään ei oo mulla ollu joka kierrolla oireena eli ihan uus juttu. Luin eilen että joillain on plussa tullu vatsa 1-2 viikkoa sen jälkeen kun menkat jääny pois ja joillain vasta 3 kuulla raskaana plussa ni. Sekin herättää toiveikkuutta. Toki se puhdas nega silti huolestuttaa kun ei edes haamua ole. Turvotus oloa alavatsassa on tai se on sellanen pinkeen tuntuinen, mutta tiedä nyt sitten johtuuko se siitä että söin 2 pullaa tässä ku normaalisti en käytä vehnää.
On ihan liian jännää nyt en kestä. Viime viikon tilaus Raskaus keijun testeihin ei ole vielä saapunut. Vois nyt tulla ne että pääsis testaa joka päivä!
Mä ainakin tapasin tehdä niin et halvoilla liuskoilla testasin 2x päivässä ja kun tummui niin sit digi. Digejä meni näin 2-3 kiertoon.Ompa piinaavaa! Toivottavasti jotain tapahtuu, ikävää jos kierto venyy..
Miten digiovistestaajat, varmistatteko huipun digillä kun alkaa liuskoissa tummua? Aika huimaa on digien menekki kun käskee kp 7 alkaa testailla jos oletettu ovis ois kp 14..
Dpo 18
Menkat 4-5pv myöhässä. Normisti 26-27 pv kierto nyt kp 31.
Ei oo testejä jäljellä ni en tämä aamuna testaa ja eilen oli nega. Joten enivei testaan vasta To tai Pe seuraavan kerran jos ei menkat tuu. Eilen oli pahoinvointia vaikka olin syönyt. Normaalisti mulla saattaa tulla huono olo jos en oo syöny tasasin väliajoin mutta ei yleensä enää syöneenä. Otan tän aika toiveikkaana merkkinä. Alaselässä oli eilen kipua. Sekään ei oo mulla ollu joka kierrolla oireena eli ihan uus juttu. Luin eilen että joillain on plussa tullu vatsa 1-2 viikkoa sen jälkeen kun menkat jääny pois ja joillain vasta 3 kuulla raskaana plussa ni. Sekin herättää toiveikkuutta. Toki se puhdas nega silti huolestuttaa kun ei edes haamua ole. Turvotus oloa alavatsassa on tai se on sellanen pinkeen tuntuinen, mutta tiedä nyt sitten johtuuko se siitä että söin 2 pullaa tässä ku normaalisti en käytä vehnää. Nii ja en ees tykkää pullasta mut nyt on tehny pari pv kauheesti mieli.
On ihan liian jännää nyt en kestä. Viime viikon tilaus Raskaus keijun testeihin ei ole vielä saapunut. Vois nyt tulla ne että pääsis testaa joka päivä!
Oho! Kauheeta että noin kovasti sattuu mut hienoo että jäi kiinni tämä myöhäinen kakkosplussa, muuten vois olla aika stressaavaa jos laskee päiviä väärästä ovulaatiosta!View attachment 110945
Tuli aivan jäätävät kivut oikealle puolelle hetki sitten joka säteilee ihan koko alavatsan alueelle. Ei ole ikinä näin kovia kipuja oviksessa ollut ja näköjään kipeämmät silloin kun on oikealla, vasen puoli ei kipuile ihan näin paljoa mutta näköjään mulla se ovis onkin vasta nyt ja ne aijemmat oli jotain harjotus kipuja, samanlaisia, mutta ei näin kovia. Jouduin kaksinkerroin kävelemään kun tekee niin kipeää, no yritä näissä kivuissa nyt tänää sitten hyödyntämään Flo kertoi että ovis olis huomena, joten aika tarkka kuitenkin nyt kun melkein päivän tarkka kierto ollut monta kuukautta
Oho! Kauheeta että noin kovasti sattuu mut hienoo että jäi kiinni tämä myöhäinen kakkosplussa, muuten vois olla aika stressaavaa jos laskee päiviä väärästä ovulaatiosta!
Bambi: harmi että oli nega selvästi siis ei voi päätellä mitään niistä viivoista silmällä... Hyvä tietää.
Jiin3s: Huh miten jännää! Voikun ilmestyisi plussa!
Harmi89: äääh
Yhdyn kaikkeen!Oho! Kauheeta että noin kovasti sattuu mut hienoo että jäi kiinni tämä myöhäinen kakkosplussa, muuten vois olla aika stressaavaa jos laskee päiviä väärästä ovulaatiosta!
Bambi: harmi että oli nega selvästi siis ei voi päätellä mitään niistä viivoista silmällä... Hyvä tietää.
Jiin3s: Huh miten jännää! Voikun ilmestyisi plussa!
Harmi89: äääh
Tänään dpo10 ja tiputtelu jatkuu edelleen, silti oon tässä tehnyt testejä nyt päivittäin. Pikkusen meinas sykkeet nousta ja sydän tulla kurkusta ulos, kun yhtäkkiä näin iltapissasta testi näyttikin tältä.
View attachment 110946
Hämmennyin aika tavalla, koska edellinen testi minkä oon tehnyt alle vuorokausi sitten oli selkeä nega. Myöskin viivan raitamaisuus herätti vähän epäilyksiä. Onneksi tuo oli pc-paketin eka testi, dippasin sitten heti perään toisenkin liuskan ja siitä nega, tai ei ainakaan mitään mikä testiä pyörittelemättä erottuis. Nyt on sitten tämäkin päivä nähty että raskaustesti näyttää väärää positiivista Kaikin puolin olisin sitä positiivista ihmetellyt, mutta olihan tuo nyt ihan helvetin julmaa onneksi oli se toinen testi paketissa, muuten nyt varmaan onnellisena ainakin pienen toivonkipinän kera kuvittelisin olevani raskaana…
Mitäh!!! Noin räikeätä väärää plussaa en oo nähny! Käsittämätöntä jos tuo tosiaan ei oo plussaTänään dpo10 ja tiputtelu jatkuu edelleen, silti oon tässä tehnyt testejä nyt päivittäin. Pikkusen meinas sykkeet nousta ja sydän tulla kurkusta ulos, kun yhtäkkiä näin iltapissasta testi näyttikin tältä.
View attachment 110946
Hämmennyin aika tavalla, koska edellinen testi minkä oon tehnyt alle vuorokausi sitten oli selkeä nega. Myöskin viivan raitamaisuus herätti vähän epäilyksiä. Onneksi tuo oli pc-paketin eka testi, dippasin sitten heti perään toisenkin liuskan ja siitä nega, tai ei ainakaan mitään mikä testiä pyörittelemättä erottuis. Nyt on sitten tämäkin päivä nähty että raskaustesti näyttää väärää positiivista Kaikin puolin olisin sitä positiivista ihmetellyt, mutta olihan tuo nyt ihan helvetin julmaa onneksi oli se toinen testi paketissa, muuten nyt varmaan onnellisena ainakin pienen toivonkipinän kera kuvittelisin olevani raskaana…
Ei saakeli... Tuosta reklaa menemään!! Ihan liian julmaa saada tommosiaView attachment 110947
Tässä se toinen testi. Sama paketti, sama pissa.
Tänään dpo10 ja tiputtelu jatkuu edelleen, silti oon tässä tehnyt testejä nyt päivittäin. Pikkusen meinas sykkeet nousta ja sydän tulla kurkusta ulos, kun yhtäkkiä näin iltapissasta testi näyttikin tältä.
View attachment 110946