Raskaaksi 2022

Mä menin nyt googlettamaan tuota inseminaation suositeltua ajankohtaa suhteessa ovulaatioon. Ainakin yhen retrospektiivitutkimuksen perusteella oli parempi tehdä inseminaatio ovulaation jo tapahduttua. Tuossa todettiin että munasolulla kestää ovulaatiosta 6h siihen, että se voi hedelmöittyä, ja sit se on hedelmöittymiskykyinen 12-16h. Ja tuossa todettiin, että onnistumisprosentit inseminaatioilla oli 23,5% jos tehtiin ovulaation jo tapahduttua, ja 8,8% jos tehtiin ennen ovulaatiota. Eli se tuon perusteella oli hyvä ajoitus jos se ovulaatio oli jo tapahtunut! Tässä linkki:

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC2582119/

Oho!! Tosi mielenkiintoista :Sleuth Or Spy: ei siis ihan niin simppeli juttu ookaan.

IMG_20220213_201251.jpg

No nythän mä olen ihan ymmälläni!
Voiko olla tosiaan että huippu meni jo ja nyt alkaa viiva haalenemaan vai onko ovis vasta tulossa? Niin selkeät kivut ollu kokopäivän että olin satavarma oviksesta! :Smirking Face: No ei auta kun jatkaa testailua! :Grinning Face:

View attachment 110896

No nythän mä olen ihan ymmälläni!
Voiko olla tosiaan että huippu meni jo ja nyt alkaa viiva haalenemaan vai onko ovis vasta tulossa? Niin selkeät kivut ollu kokopäivän että olin satavarma oviksesta! :Smirking Face: No ei auta kun jatkaa testailua! :Grinning Face:
Tuun taas tietopankkeilee ku tän just tuosta linkkaamastani tutkimuksesta luin :Sleuth Or Spy: eli ovulaatio tapahtuu yleensä 24-56h sen ovulaatiotestin näyttämän LH piikin jälkeen, keskimäärin 32h! Mä siis oletan että sulla oli se piikki ja nyt haalenee sen jäljiltä :P varsinkin kun sulla on noita muitakin oireita!

Tuun taas tietopankkeilee ku tän just tuosta linkkaamastani tutkimuksesta luin :Sleuth Or Spy: eli ovulaatio tapahtuu yleensä 24-56h sen ovulaatiotestin näyttämän LH piikin jälkeen, keskimäärin 32h! Mä siis oletan että sulla oli se piikki ja nyt haalenee sen jäljiltä :P varsinkin kun sulla on noita muitakin oireita!

Ihanaa, Kiitos tästä! :thumbs-up:

IMG_20220213_204808.jpg

Tähän en kyllä toivonut saavani kahta viivaa, tyttären juuri tehty kotitesti, nyt vaan pitää toivoa että muut säästyy :loudlycrying:

Meikä täällä odottelee et ne menkat alkaisi ja pääsis uuteen kiertoon..:folded: Aamuksi on vielä pc varuiksi ja sit loppu testailut.

View attachment 110897

Tähän en kyllä toivonut saavani kahta viivaa, tyttären juuri tehty kotitesti, nyt vaan pitää toivoa että muut säästyy :loudlycrying:

Tsemppiä, meilläkin oli juuri tammikuussa koko perheellä korona. Ensin sairastui esikoinen, sitten mies ja sitten minä. Ei onneksi parin päivän kuumetta pahempaa oiretta, mutta varsinkin se karanteeni kerrostalokolmiossa oli kyllä rankka juttu...

Täällähän on monilla joko tärppipäivät tai testipäivät käsillä, ei muuta kuin älytöntä plussien hyökyaaltoa liikkeelle :folded::Yellow Heart:

Mulla dpo8 tänään, ja tiputteluvuoto jatkuu edelleen… sitä nyt siis kestänyt dpo2:sta alkaen. Negan testasin tänään lähinnä varmuuden vuoksi. Tiiän että aikaista vielä, mutta en kyllä edes odota mitään plussaa tästä kierrosta. Kunpa vaan pääsis uuteen kiertoon ajallaan, se on nyt mun toive.

Voi eikä, nyt pelkään että kyseessä oli pelkkä kemiallinen. Dpo 13, kp 28 ja testissä aamulla hädin tuskin toista haamua. Lämmöt 36,6... :loudlycrying: Mutta rinnat edelleen arat ja kuukautiset loistaa poissaolollaan... Voi kun olisi nyt tarrannut kiinni. :folded: Toki mun testit on noita paskoja rfsu. Pitänee hakea varmaan aamupäiväpissaa varten pregcheck ja soittaa päivystykseen josko sais aikaa labraan hcg mittaukseen.

Vahva veikkaus että tästä kierrosta ei tuu tärppään. Lapsi piettänyt jo toista viikkoa yöt hereillä. Eli heräilee jatkuvasti. Noh nyt yöllä alko oksentamaan enkä oo sekunttiakaan nukkunu ku toinen oksentaa samantien jos jotain juo. Kroppa itellä käy aika kierroksilla tästä nukkumattomuudesta. Toissa yönäki nukuin vain pari tuntia. Jos ei lapsi piettäny hereillä niin mies kuorsas aivan liian kovaa :rolling: onkohan meille kotiutunut norovirus :loudlycrying: sydän särkyy kun toinen on ihan raasu :loudlycrying::Two-hearts:

Voi eikä, nyt pelkään että kyseessä oli pelkkä kemiallinen. Dpo 13, kp 28 ja testissä aamulla hädin tuskin toista haamua. Lämmöt 36,6... :loudlycrying: Mutta rinnat edelleen arat ja kuukautiset loistaa poissaolollaan... Voi kun olisi nyt tarrannut kiinni. :folded: Toki mun testit on noita paskoja rfsu. Pitänee hakea varmaan aamupäiväpissaa varten pregcheck ja soittaa päivystykseen josko sais aikaa labraan hcg mittaukseen.
Mulla digi näytti 2-3 viikkoa raskaana, mutta rfsun testi haaleaa viivaa. Joten ehdottomasti suosittelen hakemaan muun testin ja tottakai tarvittaessa myös hcg-mittaus :smiling-eyes: Tsemppiä :red-heart:

Mulla digi näytti 2-3 viikkoa raskaana, mutta rfsun testi haaleaa viivaa. Joten ehdottomasti suosittelen hakemaan muun testin ja tottakai tarvittaessa myös hcg-mittaus :smiling-eyes: Tsemppiä :red-heart:
Kiitos tsempeistä. :Two-hearts: Taidanpa hakea ennen kuin soittelen labraan tai edes neuvolaan. Tein eilen illalla 3h pidätyksestä sen viikkodigin joka sanoi 1-2 viikkoa ja on toki yleisesti herkkä. Ajattelin tehdä loppuviikosta uuden viikkodigin josko olisi jo 2-3.

Joo piikki oli eilen, koska nyt ei ole kipuja enää, hitsi vaan kun en päässyt sitä testaamaan kun ei oltu kotona. Onneksi kuitenkin saatiin siittiöt laitettua eteenpäin, täytyy tänää ainakin vielä varmistella! :folded: Huomisesta voikin alkaa laskea taas piinapäiviä! Jännää! :Eyes:

Voi älä vielä menetä toivoa, tosiaan rfsu on ihan huono testi, suosittelen jollain muulla testaamaan ja toihan on hyvä merkki ettei mitään vuotoja tule ja muutakin oiretta vielä. Toivottasti siellä on joku pieni nyt oikeasti tarrannut kiinni :Two-hearts:

Okei tässä pc 1,5h pidätyksen jälkeen. Ehkä siellä joku tosiaan on. :Two-hearts: Jokaisesta lievästä menkkajomosta eka ajattelee et mitä jos tää onki huono merkki ku näin usein jomottelee ja sit kun ei jomota niin pelottaa että miksi se loppuu. :tears:

Liitteet

• 20220214_073631.jpg
    20220214_073631.jpg
    794 KB · Katsottu: 156
Nega testattu. :sad-face: Ja tiputtelee jo siihen malliin, että taitaa olla menkat tulossa ennätysaikaisin. :disappointed-face: No, ehkä keho tarvitsi tämän kierron toipuakseen keskenmenosta.

Rfsu testeihin kans ny kyllästyny, muistin et olisin esikoisesta sellasella saanut aikasin plussan näkyviin ja innoissani niitä eilen sitten hakemaan täksi aamuksi... ja tulos ei viivaa ei ees mitään kurkkimisen arvosta! Olin ekaa kertaa tän koko yrityksen aikana reilu vuos siis menny, niin kaikista oireiluista varma : on tissit super arat sivuilta ,huimaus, ja vatsa turvonnut .. dpo11 tai 12 nyt.

Nega testattu. :sad-face: Ja tiputtelee jo siihen malliin, että taitaa olla menkat tulossa ennätysaikaisin. :disappointed-face: No, ehkä keho tarvitsi tämän kierron toipuakseen keskenmenosta.

Jospa keho toipuu ja valmistautuu uuteen onnistumisen mahdollisuuteen, toivottavasti mielikin on toipumaan päin, tsemppiä :Two-hearts:

Tiputtelu alkoi.. Toisen laskun mukaan nyt dpo 14 eli ovis ollut ja luteaali pysyy kellon tarkkana. Meil oli ktl tallettelussa liian pitkä väli siihen ovikseen nähden et sillä myös vois olla tekemistä.. Harmi mut uutta ovista sitten bongailee myöhemmin. Nää päivät on kaikista pisimmät tässä ennen sitä... :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes:

Takaisin