Seleniitti
Näppärä viestien naputtelija
KiitosTsemppiä koronan kanssa ja onnea yrityksen johdosta. Näyttää tosi lupaavilta noi testit
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
KiitosTsemppiä koronan kanssa ja onnea yrityksen johdosta. Näyttää tosi lupaavilta noi testit
Ei tää voi olla totta!
Sain möhlittyä tuo toisenkin digin!!
Siis miten? 6vuotta tehny testejä ja ikinä ei oo käynyt näin. Ja kaks kertaa peräkkäin!
rfsu puikko nega!
Mutta on tuo rfsu ennen ihan oikein näyttäny ni uskon sitä nytkin. Kai ne menkat sieltä jossain vaiheessa tulee :)
Mulla on aiemmin ollu halpisliuskatestejä, niillä oon yleensä testannu kerran päivässä, kunnes alkaa silminnähden tummumaan. Sillon oon usein testannu kaks kertaa päivässä (ja usein sillon käykin niin että illalla on selvä plussa jos aamulla mietitytti että alkaako tää olee plussa!)Saisinkohan täältä vastausta joltain joka kokenut ovulaatiotestien kanssa.
Miten niitä kannattaa tehdä? Riittääkö että aina aamuisin tarkistaa tilanteen. Vai kannattaako tehdä 2 x päivässä oletetun ovulaation aikaan.
Mulla on käytössä digi. Halusin tässä kierrossa varmistaa ovuloinko ja vähän myös tuota ajoitusta tarkentaa.
Mulla on aiemmin ollu halpisliuskatestejä, niillä oon yleensä testannu kerran päivässä, kunnes alkaa silminnähden tummumaan. Sillon oon usein testannu kaks kertaa päivässä (ja usein sillon käykin niin että illalla on selvä plussa jos aamulla mietitytti että alkaako tää olee plussa!)
Nyt kun ollaan julkisella hoidossa, siellä ei kelpaa liuskatestit, vaan pitää olla digitesti. Heidän ohjeen mukaisesti sit testaan sillä kerran päivässä, aamuisin. :)
Hehee, hauskaa että sun kierto siellä siirtyy tätä meidän rypästä kohti mut jee! Toivotaan että huomenna plussa! Onko sulla inssi plussapäivänä vai seuraavana?Täällä on kroppa kiihdyttänyt toimintaa (haluaa päästä jo mukaan piinakerhoon ) ja äsken tuli kp11 illalla melkein plussa jo liuskatestiin! Eli luultavasti huomenna aamulla digi positiivinen ja sit inssiin!
No toivotaan vielä kuitenkin hitusen että sulla ei menkat alkaiskaan...!Höh haluun taas skipata menkat ja päästä mukaan jengiin et sais piinailla porukassa
Huomenna varmaan kp 1 ku edelleen vaan pyyhkiessä välillä jotai ihme vaalean ruskeaa..
Hehee, hauskaa että sun kierto siellä siirtyy tätä meidän rypästä kohti mut jee! Toivotaan että huomenna plussa! Onko sulla inssi plussapäivänä vai seuraavana?
Mulle lääkäri ohimennen totes tänään että ens kerralla pitää tehdä inssi plussapäivänä ku nyt oli ehtiny jo ovulaatio olla. No minä siihen että "itseasiassa luin juuri tutkimuksen että mahdollisuudet on paremmat kun inssi tehdään vasta ovulaation jälkeen... " johon lääkäri kommentoi että ohhoh, no se kyllä kuulostaa intuition vastaiselta. Vähän nyt sit kahden vaiheilla että pyydänkö silti että tehdään plussasta seuraavana, vastoin lääkärin ohjetta :D tai lukiskohan lääkäri sen tutkimuksen jos linkkaisin ja antais sen pohjalta arvion :P
Hehee, hauskaa että sun kierto siellä siirtyy tätä meidän rypästä kohti mut jee! Toivotaan että huomenna plussa! Onko sulla inssi plussapäivänä vai seuraavana?
Mulle lääkäri ohimennen totes tänään että ens kerralla pitää tehdä inssi plussapäivänä ku nyt oli ehtiny jo ovulaatio olla. No minä siihen että "itseasiassa luin juuri tutkimuksen että mahdollisuudet on paremmat kun inssi tehdään vasta ovulaation jälkeen... " johon lääkäri kommentoi että ohhoh, no se kyllä kuulostaa intuition vastaiselta. Vähän nyt sit kahden vaiheilla että pyydänkö silti että tehdään plussasta seuraavana, vastoin lääkärin ohjetta :D tai lukiskohan lääkäri sen tutkimuksen jos linkkaisin ja antais sen pohjalta arvion :P
Hehee okei :D mut jes, onnea siis oletettavasti huomiseen inssiin! :)No mulla on nyt plussapäivänä jo, just sama oli silloin viimeksi kun sulla nyt ja lääkäri sitten päätti että seuraavassa tehdään samana päivänä Tosi hyvä, että sanoit siitä tutkimuksesta!! Toivotaan nyt kuitenkin ettei tarvis seuraavaa kiertoa miettiä ollenkaan vaan nyt tärppäis niinkun mieskin jo totesi!
Äh, niinpä, mä niin symppaan kierron venymisen tuskaa! Mutta vähän vielä täällä sivustakatsojana elättelen toivoa että ilmestyis myöhäinen plussa sullakin!Täällä dpo13 ja negaa näyttää testi. Huomenna pitäis sit menkkojen alkaa. Ja sais sitten kans alkaa ettei sekin pitkity turhaan!
Ärsyttävää tämmönen kierron pitkittyminen. Nyt on siis jo kp37/32, kun se ovulaatio oli ihan törky myöhään.
Ja se lapsettomuuspoliaikakin vois jo pikkuhiljaa tulla, mutta tähän seuraavaan yrityskiertoon(15) ei vielä apuja ole siis tulossa.
No, pääsenpähän oman tylsän kierron vaiheen aikana jännittämään edes teidän muiden piinapäivien lopputuloksia
KiitosNo toivotaan vielä kuitenkin hitusen että sulla ei menkat alkaiskaan...!
Voi eikä... toivoisin niin kovin että muuttuisi vielä plussaksi. Niin kauan on toivoa kun ei oo menkkoja!Täällä dpo13 ja negaa näyttää testi. Huomenna pitäis sit menkkojen alkaa. Ja sais sitten kans alkaa ettei sekin pitkity turhaan!
Ärsyttävää tämmönen kierron pitkittyminen. Nyt on siis jo kp37/32, kun se ovulaatio oli ihan törky myöhään.
Ja se lapsettomuuspoliaikakin vois jo pikkuhiljaa tulla, mutta tähän seuraavaan yrityskiertoon(15) ei vielä apuja ole siis tulossa.
No, pääsenpähän oman tylsän kierron vaiheen aikana jännittämään edes teidän muiden piinapäivien lopputuloksia
Minusta alempi viiva on hieman tummempi!Onko teidän silmiin yhtään vahvistunut? Ylempi eilen aamun 2 pissa ja alempi tänään eka.
Onko teidän silmiin yhtään vahvistunut? Ylempi eilen aamun 2 pissa ja alempi tänään eka.
Onko teidän silmiin yhtään vahvistunut? Ylempi eilen aamun 2 pissa ja alempi tänään eka.