Raskaaksi 2022

Ei tää voi olla totta!
Sain möhlittyä tuo toisenkin digin!!
Siis miten? 6vuotta tehny testejä ja ikinä ei oo käynyt näin. Ja kaks kertaa peräkkäin! :eek:

rfsu puikko nega!
Mutta on tuo rfsu ennen ihan oikein näyttäny ni uskon sitä nytkin. Kai ne menkat sieltä jossain vaiheessa tulee :)

No kyllä nyt pietään jännityksessä

Saisinkohan täältä vastausta joltain joka kokenut ovulaatiotestien kanssa.
Miten niitä kannattaa tehdä? Riittääkö että aina aamuisin tarkistaa tilanteen. Vai kannattaako tehdä 2 x päivässä oletetun ovulaation aikaan.
Mulla on käytössä digi. Halusin tässä kierrossa varmistaa ovuloinko ja vähän myös tuota ajoitusta tarkentaa.
Mulla on aiemmin ollu halpisliuskatestejä, niillä oon yleensä testannu kerran päivässä, kunnes alkaa silminnähden tummumaan. Sillon oon usein testannu kaks kertaa päivässä (ja usein sillon käykin niin että illalla on selvä plussa jos aamulla mietitytti että alkaako tää olee plussa!)

Nyt kun ollaan julkisella hoidossa, siellä ei kelpaa liuskatestit, vaan pitää olla digitesti. Heidän ohjeen mukaisesti sit testaan sillä kerran päivässä, aamuisin. :)

Mä myös testaan tikkujen kanssa kahdesti kun alkaa tummumaan.. Yleensä käykin niin että aamulla jos on tummahko, niin testaan päivällä ja jos selkeästi lähellä plussaa ni sit illalla vielä ja se yleensä sit onkin jo ihan oikee plussa. Mulla se piikki tosiaan lyhyt ja jos vaikka yöllä niin en silloin saa sitä testiviivaa tummempaa edes näkymään, mut sit tosiaan kivuista tunnistaa.. Kaikilla toki niitä ei tule, ei sen puolee mullakaa ennen lapsia.. Paitsi letrojen kanssa ihan sairaan kipeet oli joskus.

Mulla on aiemmin ollu halpisliuskatestejä, niillä oon yleensä testannu kerran päivässä, kunnes alkaa silminnähden tummumaan. Sillon oon usein testannu kaks kertaa päivässä (ja usein sillon käykin niin että illalla on selvä plussa jos aamulla mietitytti että alkaako tää olee plussa!)

Nyt kun ollaan julkisella hoidossa, siellä ei kelpaa liuskatestit, vaan pitää olla digitesti. Heidän ohjeen mukaisesti sit testaan sillä kerran päivässä, aamuisin. :)

Mulla tämä täysin sama!

No kyllä on aaltoilevaa oma olotila ja ajatukset... :tears: Nyt jo taas vähä varmemmalla mielellä. Mulla on kuitenkin tooooosi varhaiset päivät (3+6) niin eikai se vielä kumma oo jos ei kunnon viivaa oo testissä. Nyt on taas kunnon menkkajomoja ollut, väsymys on tänään ollut melkoinen ja yhtäkkiä tuli kamala pahoinvointi"aalto". :folded: Meninkin sanomaan miehelle että voi kun oksentaisi kaaressa niin tietäis että jotain tapahtuu.. :rolling:

Höh haluun taas skipata menkat ja päästä mukaan jengiin et sais piinailla porukassa :tears::tears:
Huomenna varmaan kp 1 ku edelleen vaan pyyhkiessä välillä jotai ihme vaalean ruskeaa..

Täällä on kroppa kiihdyttänyt toimintaa (haluaa päästä jo mukaan piinakerhoon :tears:) ja äsken tuli kp11 illalla melkein plussa jo liuskatestiin! Eli luultavasti huomenna aamulla digi positiivinen ja sit inssiin!
Hehee, hauskaa että sun kierto siellä siirtyy tätä meidän rypästä kohti :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes: mut jee! Toivotaan että huomenna plussa! Onko sulla inssi plussapäivänä vai seuraavana?

Mulle lääkäri ohimennen totes tänään että ens kerralla pitää tehdä inssi plussapäivänä ku nyt oli ehtiny jo ovulaatio olla. No minä siihen että "itseasiassa luin juuri tutkimuksen että mahdollisuudet on paremmat kun inssi tehdään vasta ovulaation jälkeen... :Sleuth Or Spy:" johon lääkäri kommentoi että ohhoh, no se kyllä kuulostaa intuition vastaiselta. Vähän nyt sit kahden vaiheilla että pyydänkö silti että tehdään plussasta seuraavana, vastoin lääkärin ohjetta :D tai lukiskohan lääkäri sen tutkimuksen jos linkkaisin ja antais sen pohjalta arvion :P

Höh haluun taas skipata menkat ja päästä mukaan jengiin et sais piinailla porukassa :tears::tears:
Huomenna varmaan kp 1 ku edelleen vaan pyyhkiessä välillä jotai ihme vaalean ruskeaa..
No toivotaan vielä kuitenkin hitusen että sulla ei menkat alkaiskaan...! :Eyes:

Hehee, hauskaa että sun kierto siellä siirtyy tätä meidän rypästä kohti :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes: mut jee! Toivotaan että huomenna plussa! Onko sulla inssi plussapäivänä vai seuraavana?

Mulle lääkäri ohimennen totes tänään että ens kerralla pitää tehdä inssi plussapäivänä ku nyt oli ehtiny jo ovulaatio olla. No minä siihen että "itseasiassa luin juuri tutkimuksen että mahdollisuudet on paremmat kun inssi tehdään vasta ovulaation jälkeen... :Sleuth Or Spy:" johon lääkäri kommentoi että ohhoh, no se kyllä kuulostaa intuition vastaiselta. Vähän nyt sit kahden vaiheilla että pyydänkö silti että tehdään plussasta seuraavana, vastoin lääkärin ohjetta :D tai lukiskohan lääkäri sen tutkimuksen jos linkkaisin ja antais sen pohjalta arvion :P

Kysy ihmeessä lääkärin mielipidettä siihen tutkimukseen

No mulla on nyt plussapäivänä jo, just sama oli silloin viimeksi kun sulla nyt ja lääkäri sitten päätti että seuraavassa tehdään samana päivänä :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes: Tosi hyvä, että sanoit siitä tutkimuksesta!! Toivotaan nyt kuitenkin ettei tarvis seuraavaa kiertoa miettiä ollenkaan vaan nyt tärppäis niinkun mieskin jo totesi! :thumbs-up:

Täällä dpo13 ja negaa näyttää testi. Huomenna pitäis sit menkkojen alkaa. Ja sais sitten kans alkaa ettei sekin pitkity turhaan! :Angry Face:
Ärsyttävää tämmönen kierron pitkittyminen. Nyt on siis jo kp37/32, kun se ovulaatio oli ihan törky myöhään.
Ja se lapsettomuuspoliaikakin vois jo pikkuhiljaa tulla, mutta tähän seuraavaan yrityskiertoon(15) ei vielä apuja ole siis tulossa.

No, pääsenpähän oman tylsän kierron vaiheen aikana jännittämään edes teidän muiden piinapäivien lopputuloksia :smiling-eyes:

No mulla on nyt plussapäivänä jo, just sama oli silloin viimeksi kun sulla nyt ja lääkäri sitten päätti että seuraavassa tehdään samana päivänä :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes: Tosi hyvä, että sanoit siitä tutkimuksesta!! Toivotaan nyt kuitenkin ettei tarvis seuraavaa kiertoa miettiä ollenkaan vaan nyt tärppäis niinkun mieskin jo totesi! :thumbs-up:
Hehee okei :D mut jes, onnea siis oletettavasti huomiseen inssiin! :)

Täällä dpo13 ja negaa näyttää testi. Huomenna pitäis sit menkkojen alkaa. Ja sais sitten kans alkaa ettei sekin pitkity turhaan! :Angry Face:
Ärsyttävää tämmönen kierron pitkittyminen. Nyt on siis jo kp37/32, kun se ovulaatio oli ihan törky myöhään.
Ja se lapsettomuuspoliaikakin vois jo pikkuhiljaa tulla, mutta tähän seuraavaan yrityskiertoon(15) ei vielä apuja ole siis tulossa.

No, pääsenpähän oman tylsän kierron vaiheen aikana jännittämään edes teidän muiden piinapäivien lopputuloksia :smiling-eyes:
Äh, niinpä, mä niin symppaan kierron venymisen tuskaa! Mutta vähän vielä täällä sivustakatsojana elättelen toivoa että ilmestyis myöhäinen plussa sullakin! :Eyes:

No toivotaan vielä kuitenkin hitusen että sulla ei menkat alkaiskaan...! :Eyes:
Kiitos :smiling-eyes:

Mutta uskon alkavan yöllä, koska kn alempana ja melko auki taisi olla jo... Halus sitä itsekin vielä salaa toivoa.. Tää on nyt vissii toka kerta ikinä mulla kun menkat alkaa tällee ihme ruskeahkon tiputtelun kautta.. Mikä lienee.. Aiemmin alkoi aina melko suoraan tummalla verisellä vuodolla ja melko rytinällä.
Lisäksi
Korvamittari näyttää edelleen 37 mutta digi 36,2 ja vielä illalla.

Voi eikä... toivoisin niin kovin että muuttuisi vielä plussaksi. Niin kauan on toivoa kun ei oo menkkoja! :folded:

Onko teidän silmiin yhtään vahvistunut? Ylempi eilen aamun 2 pissa ja alempi tänään eka.

Liitteet

• Screenshot_20220215-065030_Gallery.jpg
    Screenshot_20220215-065030_Gallery.jpg
    1,007.9 KB · Katsottu: 130
Takaisin