Raskaaksi 2022

Heräsin keskellä yötä vessaan ja en saanu enää unta ni tulin lueskelee tänne. Tein nega testin eilen ja silti ei menkat alkanu vielä. Nyt en voi tehä toista testiä aamulla ku en jaksanu pidättää yöpissaa. Oli kyllä toissapäivänä tosi vahva olo että menkat alkaa mutta ei kuulu:Eyes:

Okei nyt yritän vielä saada unta vähän jos pystyn niin palaan asiaan että ehinkö päivällä vielä testata vai alkaako menkat.

Heräsin keskellä yötä vessaan ja en saanu enää unta ni tulin lueskelee tänne. Tein nega testin eilen ja silti ei menkat alkanu vielä. Nyt en voi tehä toista testiä aamulla ku en jaksanu pidättää yöpissaa. Oli kyllä toissapäivänä tosi vahva olo että menkat alkaa mutta ei kuulu:Eyes:

Okei nyt yritän vielä saada unta vähän jos pystyn niin palaan asiaan että ehinkö päivällä vielä testata vai alkaako menkat.

Mä täällä oon optimistinen nyt tuosta oireesta ettet saa unta, nimimerkillä 2 tunnin välein tänä yönä heräillyt. Olo on ku en ois nukkunu pätkääkään. Pidättelet nyt jonku 4h niin testaa sitten. :smiling face with heart-eyes:

Meillä lopetettiin puoltoista viikkoa sitten yösyötöt, nyt sit odottelen josko se riittäisi starttaamaan kuukautiset :Eyes:
Jännityksessä täällä mukana seuraillut koko aika teidän piinailuja, kerran kuukauteen tehnyt varuulta testin mut eihän niissä mitään ole näkynyt :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Tuun nyt päivittelemään plussan oireita joihin oon kiinnittänyt huomiota ton testin jälkeen:
Koko viikon oon nukkunut jotenkin huonosti, heräillyt useita kertoja yössä ja nähnyt paljon unia.
Eilen alkoi kauhea vilu, Kädet ja jalat oli koko illan ihan jääkalikat ja nukkumaanmennessä heräsin aina välillä kun tuli sellasia "jääpiikki" kohtauksia. :tears: Huimausta on ollut nyt viikon verran ja tänään aamulla, voi toki nyt johtua myös huonosti nukutusta yöstä. Hajuaisti on ehkä hieman herkistynyt. Menkkajomotuksia välillä, rinnat kosketusarat.
Eilen oltiin sovitusti ystävän luona juhlimassa ja feikkasin juomista koko illan. Sovittiin kuitenkin miehen kanssa että kun oon tän mun parhaan ystävän kans kaksin, voin kertoa hälle tilanteen. Tuntu itsestä niin epätodelliselta ja toinen oli ihan yli onnellinen meidän puolesta. :tears::smiling face with heart-eyes:

Mä täällä oon optimistinen nyt tuosta oireesta ettet saa unta, nimimerkillä 2 tunnin välein tänä yönä heräillyt. Olo on ku en ois nukkunu pätkääkään. Pidättelet nyt jonku 4h niin testaa sitten. :smiling face with heart-eyes:

Mä en oo yhtään optimistinen tästä yöllä heräämisestä ku heräsin kissan paskan käryyn :rolling: vaikee siinä hajussa oli nukkua.

Paleltaninen ollu kyllä nyt oireena ja kauratyynyä olen lämmittänyt. Aamulla nyt heräsin ihan hikisenä ja yöhikoilua ei oo normaalisti.

Vihdoin oviskivut täällä! :Smiling Face With Heart Shaped Eyes: Ei vielä kovat, eikä limoja ole vielä näkynyt, niin huomiselle veikkaan ovisplussaa! Tänää täytyy hyödyntää ja talletella, nyt myös plussan jälkeiset päivät kun aina ollaan lopetettu siihen plussaan, että jospa siittiöt ei oo sitten kestäny tarpeeksi pitkään ja osaltaan siinäkin syy kun ei ole tärpännyt! :Smirking Face:

Mulla oli odotetusti tänään pysyvä hymynaama ovistestissä! Ihanaa että se jaksoi odottaa eilisen yli :Relieved Face: eli huomenna inssiin!

PXL_20220213_080211688~2.jpg

Ketäs muita tulee vielä tähän oviskerhoon :Relieved Face::Grinning Face:

Pöh, vasta viikon päästä mutta perässä tullaan :smiling-eyes: Toivottavasti ehdittäis miehen kanssa sen verran toisiamme näkemään että saatais talletukset tehtyä, työt sattuu taas niin ikävästi..

Dpo9 ja jotain kohdun paikkeilla kyllä on meneillään, mutta ei kyllä yhtään tiedä, ovatko ne vain lähestyvät menkat vai jotain muuta. Huomenna siis testaan, ja toivon, että tulee vahvempi kuin se dpo6 haamu. Jännittää! Olen kyllä yrittänyt pitää toiveet matalina, mutta eihän se nyt ikinä ihan onnistu.

Mulla kerkes nousta vähän toiveikas olo ku nousin ylös... Nukuin itsekin pyörien ja heräillen vaikka oon mm yksin kotona... Aamu lämmöt oli pompannut päälle 37 eli isohko nousu ja ehdin innostua jos ois saanut plussan paljastaa ystävänpäivän toivotuksena.. Lisäksi kun ollu vähän sitä pahoinvointia ja etovaa oloa.. Myös tuntemuksia tuolla alhaalla..

Tuskin enää plussaksi muuttuu.. Oon ihan ulalla nyt ku ei toi lämmön nousu ainakaan menkkojen alkua lupaile myöskään?! Lätkösen nyt kuvan tosta nega pc. Eilisessä oli jokin häikkä selkeesti kun edelleen siinä tosi näkyvä viiva ja kyl nuo alkaa ottaa jo päähän ja lujaa.

Liitteet

• IMG_20220213_120740.jpg
    IMG_20220213_120740.jpg
    286 KB · Katsottu: 120
Mulla kerkes nousta vähän toiveikas olo ku nousin ylös... Nukuin itsekin pyörien ja heräillen vaikka oon mm yksin kotona... Aamu lämmöt oli pompannut päälle 37 eli isohko nousu ja ehdin innostua jos ois saanut plussan paljastaa ystävänpäivän toivotuksena.. Lisäksi kun ollu vähän sitä pahoinvointia ja etovaa oloa.. Myös tuntemuksia tuolla alhaalla..

Tuskin enää plussaksi muuttuu.. Oon ihan ulalla nyt ku ei toi lämmön nousu ainakaan menkkojen alkua lupaile myöskään?! Lätkösen nyt kuvan tosta nega pc. Eilisessä oli jokin häikkä selkeesti kun edelleen siinä tosi näkyvä viiva ja kyl nuo alkaa ottaa jo päähän ja lujaa.
Tottakai sitä haluaisi vielä toivoa et jostain syystä myöhäinen plussa vielä tulisi koska nuo lämmöt myös ihmetyttää. Eli testailen varmaan vielä.. En usko et vuoto alkamassa, koska tosiaan isohko nousu laskun sijaan lämmöissä.. On tää outoa.

Kn myös super korkealla, kova ja kiinni..

Muokattu viimeksi:

No ompa hanurista jos oireet, viivanpaikat ja kaikki huijais :sad-face:
Mulla kans viime kierrossa kaikki maholliset oireilut mutta niin sitä taas lähtöruutuun jouduttiin.. tsemppiä :Two-hearts:

Eilen testasin sen negan ja nyt jään vaan odottelemaan menkkoja. Lämmöt pomppas mulla tänä aamuna 37,05, mutta ei ole enää testejä enkä jaksa käydä ostamassa :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
Sulla myös nousi lämmöt.. Jännää.. Jospa meil molemmilla vielä muuttuisi plussaksi.. :smiling-eyes::Smiling Face With Open Mouth
Saahan sitä toivoa... :folded:

Täällä olen lueskellut teidän juttuja, ja päätin rohkaistua itsekkin mukaan. Itsellä kaksi lasta ja nyt uuden miehen kanssa ensimmäistä yhteistä yritämme. Vuosi tässä mennyt testien parissa viivalasit päässä että vertaistukea vailla alan olemaan .Nyt ovistikut käytössä ja niiden mukaan dpo10 menossa..jännän äärellä ollaan jälleen

Takaisin