Raskaaksi 2022

Ootko tänää testaillut? :Eyes:
Äsken, koska ei päässy aamun ekasta ja yritin pidätellä mahd monta tuntia..

Joko on viallinen tikku tai uv pissa vahvana minussa :tears::tears:
Mut siis vahvistui vaan testiajan jälkeen.. Pitää kohta katsoo mille näyttää..

Liitteet

• PCIMG_2022-02-12_16-10-01.JPG
    PCIMG_2022-02-12_16-10-01.JPG
    431.3 KB · Katsottu: 160
Aamulla lämmöt pomppasi 36,9 ja siitä innostuneena testasin vielä rfsu 25 ja apteekkarin 25. Ja kattokaa... ei mulla taidakaan alkaa menkat tänään. :loudlycrying::loudlycrying::loudlycrying::loudlycrying: kaikkein oireettomin kierto. 2 päivää lievät menkkakicut ja 3 päivää rinnat sivuilta vähän arat. Tänään on nännipihat laajentuneet. Ja valkovuotoa on tullut normaalia enemmän.
Onnittelut :red-heart:

Taidan ihmetellä joka kuussa samaa, mutta nää onestepin ovistestit aiheuttaa mussa kyllä hämmennystä: onko tää ny sit plussa kun toinen reuna on noin tumma mutta ei koko matkalta :Eyes:

PXL_20220212_151423373~2.jpg

Okei nyt kun mietin että mitä vastaisin jos joku muu kysyis, niin sanoisin että ei varmaankaan ihan vielä täysin plussa mutta pian :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes: hyvä että omalla kohdalla on vaikeampi tajuta kuin muiden kohdalla :D eli varmaan huomenna on digi plussa, ja maanantaina sit inseminaatio. Ny sit alan jännittää että jos onkin inssi liian myöhään maanantaina :Eyes: no ihan turha sitä on stressata tässä kohtaa.

Taidan ihmetellä joka kuussa samaa, mutta nää onestepin ovistestit aiheuttaa mussa kyllä hämmennystä: onko tää ny sit plussa kun toinen reuna on noin tumma mutta ei koko matkalta :Eyes:

View attachment 110866

Okei nyt kun mietin että mitä vastaisin jos joku muu kysyis, niin sanoisin että ei varmaankaan ihan vielä täysin plussa mutta pian :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes: hyvä että omalla kohdalla on vaikeampi tajuta kuin muiden kohdalla :D eli varmaan huomenna on digi plussa, ja maanantaina sit inseminaatio. Ny sit alan jännittää että jos onkin inssi liian myöhään maanantaina :Eyes: no ihan turha sitä on stressata tässä kohtaa.
Sanoisin plussaksi näitä testejä kaaauan käyttäneenä :smiling-eyes:

Tässä mun tikku kuivuneena. Eihän se taas auta kun katsoa mille näyttää aamulla

Liitteet

• IMG_20220212_173150.jpg
    IMG_20220212_173150.jpg
    455.6 KB · Katsottu: 140

View attachment 110866

IMG_20220117_055005.jpg

tässä mun onestepin viime kierron plussa :tears:

Tässä vielä kuva pommitusta. Eli näissä kuvissa ylempi on oikea pc haamu ja sen alapuolella on se mun tämän päiväinen vertailun vuoksi. Et kyl taas ottaa päähän jos nämä on jotain viivanpaikkoja...

Liitteet

• IMG_20220212_174726.jpg
    IMG_20220212_174726.jpg
    184.2 KB · Katsottu: 120
  • IMG_20220212_174847.jpg
    IMG_20220212_174847.jpg
    168.9 KB · Katsottu: 116
Noniin! Mäkin muistan nähneeni itelläni tollasia että testiviiva tummempi mut en löytäny galleriasta :D kiitos!

mutta lähellä siellä on! :folded: mä sain tosta sun viivasta vähän haaleamman eilen, joten meillä osuu varmaan piinapäivät sitten samoihin aikoihin! :thumbs-up:

Joo siis mulla joskus tullut tämmönen mut en aina saa itsellä sitä ihan ehtaa huippua tikkuun koska nopea. Mut sit tunnistan kipujen perusteella sen oviksen kuitenki vaikka olisin saanu sellaisen, joka sivulta vain tumma ns

joo siis mulla tulee kans kivut niin kovat että tunnistan heti, viimekierrossa toi oli just sinäpäivänä tehty kun kipu oli. kipu tuntui jo edellispäivänä ja tiesin että seuraavana päivänä on varmasti ovisplussa, toi olikin ainoa tikku minkä tein, mutta tässä kierrossa ajattelin ihan mielenkiinnosta seurata vähän että miten alkaa tummumaan. :smiling-eyes: Ei tarvis tikutella kyllä ollenkaan kun limat ja kivut niin selkeät, mutta kun on kiva saada edes johonkin tikkuun kaks viivaa! :rolling:

Tässä vielä kuva pommitusta. Eli näissä kuvissa ylempi on oikea pc haamu ja sen alapuolella on se mun tämän päiväinen vertailun vuoksi. Et kyl taas ottaa päähän jos nämä on jotain viivanpaikkoja...
No niinpä! Oikeassa paikassa viiva ja kaikkea. Voikun olis oikea haamu eikä taas jotain muuta!

joo siis mulla tulee kans kivut niin kovat että tunnistan heti, viimekierrossa toi oli just sinäpäivänä tehty kun kipu oli. kipu tuntui jo edellispäivänä ja tiesin että seuraavana päivänä on varmasti ovisplussa, toi olikin ainoa tikku minkä tein, mutta tässä kierrossa ajattelin ihan mielenkiinnosta seurata vähän että miten alkaa tummumaan. :smiling-eyes: Ei tarvis tikutella kyllä ollenkaan kun limat ja kivut niin selkeät, mutta kun on kiva saada edes johonkin tikkuun kaks viivaa! :rolling:
Joo mulla tänään lorahti pöksyyn oikeen sellaset kamanmunanvalkuaislimat että ei jää epäselväks että lähellä ollaan :Face With Stuck Out Tongue  And Closed Eyes: ja niinpä, kyl tää ovulaatio on sillee palkitsevaa kun saa vedellä kahta viivaa testeihin :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes:

No tää, itsekin tunnistan niistä kivuista ja limat :tears:
Mut ne kaks viivaa ees jossai tikussa :tears::folded:

No niinpä! Oikeassa paikassa viiva ja kaikkea. Voikun olis oikea haamu eikä taas jotain muuta!
Kiitos, toivotaan :red-heart: mut odotukset ei ole tosiaan korkealla, koska oon saanu nyt joka kierrossa ainakin jonkulaisen muka haamun johonkin tikkuun :loudlycrying:

Joo mulla tänään lorahti pöksyyn oikeen sellaset kamanmunanvalkuaislimat että ei jää epäselväks että lähellä ollaan :Face With Stuck Out Tongue  And Closed Eyes: ja niinpä, kyl tää ovulaatio on sillee palkitsevaa kun saa vedellä kahta viivaa testeihin :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes:
Mulla kans lorahti ihan ne limat housuun kipujen saattelemana :tears::Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes:

Aamulla lämmöt pomppasi 36,9 ja siitä innostuneena testasin vielä rfsu 25 ja apteekkarin 25. Ja kattokaa... ei mulla taidakaan alkaa menkat tänään. :loudlycrying::loudlycrying::loudlycrying::loudlycrying: kaikkein oireettomin kierto. 2 päivää lievät menkkakicut ja 3 päivää rinnat sivuilta vähän arat. Tänään on nännipihat laajentuneet. Ja valkovuotoa on tullut normaalia enemmän.

Ihanaaa ONNEA!! :smiling face with heart-eyes::smiling face with heart-eyes:

View attachment 110866

Mulla näyttää ihan samalta tänään testi kun tein.eli toinen puoli vain tumma ja toinen vaalea :smiling-eyes:

Liitteet

• image.jpg
    image.jpg
    1.9 MB · Katsottu: 76
Takaisin