Raskaaksi 2022

Mulla nyt dpo 10, testi nega ja lämmöt notkahti taas vähän alaspäin. Eiköhän ne menkat ala huomenna. Eilen alkoi illalla jo pienet menkkajuilinnat ja rintojen aristus on alkanut toissapäivänä. Muuten koko piinailu ollu hyvin oireetonta. Mä oon ihan sata varma edelleen et viime kierrossa on yrittänyt jotain tapahtua. Haamua en saanut, mutta menkat oli niin erikoiset ja tissit oli kipeät jo viikko ennen menkkoja ja menkkakrampitkin alkoi jo 5 pv aiemmin. Sitten menkat oli päivän ajan ihan hirvittävän runsaat ja olin niin kipeä että en voinut olla kuin sikiöasennossa ja kuumavesipullo alavatsalla. Yleensä selviän menkat muutamalla "ai, oijoi" voivottelulla. En oo koskaan ollut menkkojen aikaan mitenkään erityisen kipeä. Ne kivut oli niin kovat että mua aivan oksetti.

Täällä kans dpo10, testi nega ja lämmöt edelleen koholla; 36.86.
Mulla luteaali on aika tarkalleen ollut se 14pv, että menkkoja odotan alkavaks vasta ti-ke aikana. Siihen asti piinailen, vaikka tän aamun nega jo hieman kyllä lannisti.
Mutta ei siis saanu mieltä matalaks, ihan hyvä buugi joka tapauksessa. :smiling-eyes:

Liitteet

• 20220211_072516.jpg
    20220211_072516.jpg
    207.8 KB · Katsottu: 90
Tää apteq on ihan kuraa kans . Kuvat testiajalla eilen illalla ja tänään aamulla.... Menkkoja jään odottelee...
Muoks. Huomiselle jäi vielä apteq ja rfsu... Käytetään ny pois...

Liitteet

• PCIMG_2022-02-11_09-45-48.JPG
    PCIMG_2022-02-11_09-45-48.JPG
    398.1 KB · Katsottu: 118
Muokattu viimeksi:
Tai sitten onkin tärpännyt! Ootko testaillut? :smiling face with heart-eyes:

Mä tikuttelin ovista, nähdäkseni missä mennään ja kyllä siihen tummempi viiva jo ilmestyi mitä alku viikosta kun ei ollut toista viivaa lähes ollenkaan, joten lähellä ollaan jo!:folded: Nyt täytyy ahkeraan talletella että on sitten siittiöitä valmiina odottelemassa! :tears:

En viitsi testata ku alavatsassa on sellasia oloja että menkat sieltä on tulossa iha hetkenä minä hyvänsä

Mun silmään näkyy lähinnä harmaana viivanpaikkana. :disappointed-face:
Ärsyttää kun mulle kaikki testit näyttää turhan selvää viivanpaikkaa tms melkolailla aina vaikka melkein kaikki sanoo ettei nää just mitään vaik kuinka tihrustaa.. Tuo viiva kuitenki silmälle paljon näkyvämpi ku kuviin molemmissa mut joo en tiiä miks mun pissi paljastaa kaikki viivojen paikat :tears::tears:

Uppis: munkin silmään näkyy tummenemaa valkoisen viivan paikan ympäristössä :/ voikun vielä plussaksi muuttuisi!

Jossu ja Harmi: voi höh että molemmilla oli negaa! :/ Mut toivon vielä että teilläkin vielä plussaksi muuttuisi! Ja Harmi, mua oikeesti ilahduttaa niin kuulla, että sulla on tässä kierrossa niin seesteinen meno! :)

Mulla ei tänäänkään edes vilkutellut ovistesti! Mikä on vähän hassua kun oireita (limat ja halut) ilmaantu jo toissapäivänä, mutta en kyllä valita, kun tää hyvin todennäkösesti meinaa sitä että ovis ei ole huomenna lauantaina! Ja että sen seurauksena päästään inssiin! :Person With Folded Hands:

Uppis: munkin silmään näkyy tummenemaa valkoisen viivan paikan ympäristössä :/ voikun vielä plussaksi muuttuisi!

Jossu ja Harmi: voi höh että molemmilla oli negaa! :/ Mut toivon vielä että teilläkin vielä plussaksi muuttuisi! Ja Harmi, mua oikeesti ilahduttaa niin kuulla, että sulla on tässä kierrossa niin seesteinen meno! :)

Mulla ei tänäänkään edes vilkutellut ovistesti! Mikä on vähän hassua kun oireita (limat ja halut) ilmaantu jo toissapäivänä, mutta en kyllä valita, kun tää hyvin todennäkösesti meinaa sitä että ovis ei ole huomenna lauantaina! Ja että sen seurauksena päästään inssiin! :Person With Folded Hands:
Hyvä hyvä! Siis tuo myöhäisempi ovis. :thumbs-up: Toivotaan nyt ettei huomiseks ehdi ilmaantumaan!!
Ja kyllä, olen itsekin tosi tyytyväinen tästä mielialasta, miehestä puhumattakaan :tears:

Koska sä oot tehnyt ekan kerran tässä kierrossa digi dual testin? Ootko kokeillut normi liuskoilla mitä ne tuumaa oviksesta? Ajattelin et onko se ottanut sun hormonitasot mist kohtaa sinne ekalla mittauksella jos oireet on noin vahvat eikä edes vilkuta.:smiling-eyes: Toivottavasti ovis on vasta ensi viikolla!

Koska sä oot tehnyt ekan kerran tässä kierrossa digi dual testin? Ootko kokeillut normi liuskoilla mitä ne tuumaa oviksesta? Ajattelin et onko se ottanut sun hormonitasot mist kohtaa sinne ekalla mittauksella jos oireet on noin vahvat eikä edes vilkuta.:smiling-eyes: Toivottavasti ovis on vasta ensi viikolla!
Alotin keskiviikkona digillä mittaamiset (sillä mittaan aamulla ennen kello kaheksaa, että mahollisen plussan ehtii raportoida klinikalle). Sit oon maanantaista asti tehny liuskoja iltapäivällä, ne on ollu kans ihan selvää negaa. Eli ovat keskenään kyllä linjassa (ja eri mieltä mun fyysisten tuntemusten kanssa :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes:) Kyl se eilinen 17mm follikin lupaili että tässä pikkuhiljaa lähestytään. Jos ne kasvaa 1-3mm päivässä, ja puhkeaa keskimäärin 22+mm kokosena (viimeks mulla oli ovisplussan kohalla 25mm, ja oli kasvanu edellispäivästä 3mm) niin kyl luulis että täs varmaan pari päivää vielä menee!

Ärsyttää kun mulle kaikki testit näyttää turhan selvää viivanpaikkaa tms melkolailla aina vaikka melkein kaikki sanoo ettei nää just mitään vaik kuinka tihrustaa.. Tuo viiva kuitenki silmälle paljon näkyvämpi ku kuviin molemmissa mut joo en tiiä miks mun pissi paljastaa kaikki viivojen paikat :tears::tears:
Sulla on jotai mystistä uv-pissaa

Mulla on muistikuva että olisin lukenu että jollain naisilla vaan on sellanen pissa että viivanpaikat tulee helpommin esiin :P sulla on tosiaan joku taikapissa!

Hajoilin täällä mystiselle uv-pissalle.. :D

Tää apteq on ihan kuraa kans . Kuvat testiajalla eilen illalla ja tänään aamulla.... Menkkoja jään odottelee...

Mä oon yleisesti ottaen tykänny noista apteq -testeistä, niissä on mukavan leveä ja iso se testiviiva.

Mä en kyllä nää näissä edes viivanpaikkaa, jotenkin vetää ihan mössöks ton kuvan kun yrittää suurentaa että näkis paremmin, äsyttävää :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes:

Täällä on näköjään useampi nyt testannu negoja :sad-face: Toivotaan, että muuttuisi vielä plussaksi!

Mun kierrot on yleensä ollut 30-31 päivää ja tänään on kp 31/31. Vielä ei näy menkkoja. Samalla tää on ollu kaikista oudoin kierto ikinä. Mulla ei oo oikeestaan koskaan ollu pms-oireita eikä menkkakipuja. Suunnilleen yhden kerran on vihlaissut sinä päivänä, kun menkat on alkanu. Nyt sitten oli viikon ajan pahoinvointia, edelleen jatkuva alavatsakipu ja päänsärkyjä. Sitä elättelee toiveita näistä uusista oireista, vaikka usein raskauden oireet ei edes tule näin aikaisin... Tuntuu vaan vähän ärsyttävältä ja hassultakin, että kymmeneen vuoteen ei ole ollut melkein mitään oireita ennen menkkoja ja nyt sitten ekassa yrityskierrossa muuttuu tilanne näin oleellisesti :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes: Tässä ei edes ole lähimenneisyydessä taustalla hormonaalisen ehkäisyn lopettamista tms.

Mutta en siis halua valittaa, kun ihan alussa tässä yrittämisessä ollaan ja täällä on monia, jotka on yrittäneet jo kauan. Hämmentää vain tämä oman kropan käyttäytyminen :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Ehkä se jotenkin aistii tän innostuksen ja uuden elämänvaiheen :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:

Onko kukaan testaamassa lähipäivinä? Itse aion testata maanantaina (vaikka tuskin tiedän silloin mitään, paitsi jos tulee täysin nega, muuten pitää katsoa, mitä testi näyttää tiistaina).

Mä alan viikonloppuna metsästämään vasta ovulaatiota, ja kyttäilen samalla tietty teidän testejä kieli pitkällä! :Face With Stuck Out Tongue: paljon paljon plussia pliiiis! :Person With Folded Hands:

Täällä kyttäillään kans vielä ovulaatiota. :smiling-eyes: Alempi tänään aamupäivästä ja ylempi nyt illalla otettu. Täällä jo kp 15 jos nyt oikeen laskin :rolling:

Liitteet

• 07C35F63-C035-4A81-B0A2-961C55AC0E68.jpeg
    07C35F63-C035-4A81-B0A2-961C55AC0E68.jpeg
    1.1 MB · Katsottu: 89
Itse ajattelin testata vielä huomenna (lauantaiaamu) kun on dpo11. Sit jään varmaan vaan odotteleen menkkoja, jos edelleen on nega.

Takaisin