Raskaaksi 2022

Ai niin, en vielä kirjoitellutkaan tälle puolelle! Kiitos kysymästä :Purple Heart:

Seuraa pitkä sepostus:

Oli kyllä todella hyvä käynti ja kerrankin tuntui siltä, ettei meidän tilannetta vähätelty ja asiat etenee. :Person With Folded Hands: Lääkäri oli sitä mieltä, että mun kierto on siinä määrin epäsäännöllinen, että se voi vaikuttaa raskautumiseen. Ultrattiin myös ja limakalvo vaikutti tosi hyvältä, mutta suhteessa siihen ei kasvanut vielä kovin isoa johtofollia. Joko on tapahtunut tosi aikainen ovulaatio tai sitten munarakkula oli vasta alkanut kasvaa. Lääkäri mietti, että ovulaationi saattaa tapahtua välillä liian myöhään ja limakalvo alkaa silloin olla epäotollinen alkion kiinnittymiselle. Eli siitä syystä määrättiin nyt Letrozolit. En edes uskaltanut toivoa letroja, kun olen yleislääkäreiltä kuullut jatkuvasti sitä, kuinka mun kierto on aivan hyvä raskautumista ajatelle, joka vaihtelee aivan mielivaltaisesti 25-36 päivän välillä ja samoin ovis seilaa kp 13-22. Kerrankin joku otti huoleni tosissaan, että jos kierto ei sittenkään toimi aivan optimaalisesti. Olen niin huojentunut, että viimein tähän on saatavilla apua ja seuraavassa kierrossa ovista seurataankin ultrilla. :smiling-eyes: Niin ja kuulemma sitten pistoshoitoja voidaan ottaa tueksi jo tuossa ensi kierrossa, jos letroilla ei saavuteta toivottua tulosta.

Inseminaatioon päästään siis jo ensi kierrosta eli maaliskuussa! :Sparkling Heart: Lääkäri alustavasti puhui, että suosittelisi noin 3-4 inssiä ja jos niillä ei tärppää, niin sitten siirtyminen ivf-hoitoihin. Uskoi että inseminaatio voi meillä hyvinkin tuottaa tulosta. Mieheltäni löytyi tosiaan spermanäytteestä hieman valkosoluja ja vaikka se ei ole iso ongelma, niin myös tuon vuoksi inssillä voidaan parantaa mahdollisuuksia kun siittiöt pestään epäpuhtauksista. Miehelle määrättiin vielä veri- ja virtsakokeita tuohon liittyen. Keskenmenoista ei oikein osannut sanoa. (Mikä oli odotettavissa). Paljonhan on jo tutkittukin ja mitään selkeää selittävää tekijää niille ei ole löytynyt. Voi olla että jäädään siinä ns selittämättömiksi. Meillä on siis taustalla kaksi keskenmenoa ja kohdunulkoinen raskaus. Ja välissä ollut noin vuosi tuloksetonta yritystä. Unohdin kysyä, että mitä mieltä lääkäri on lääkityksistä mitä sain yksityisen lapsettomuuspolin lääkäriltä seuraavaan raskauteen (keltrarauhastuki ja aspiriini). Mutta uskoisin että on samoilla linjoilla niiden käytöstä, kun sanoi että hän huomioisi nyt kaikki mahdolliset riskit ja ottaisi kaikki oljenkorret käyttöön. Mutta tuon ehtii varmaan varmistaa vielä ennen inssiä tai sen jälkeen. Mulla on suvussa pre-eklampsiaa ja lääkäri sanoi, että se tulisi ainakin jatkossa huomioida meidän kohdalla.

Mielenkiinnolla odotan miten nuo letrot itsellä toimii. :smiling-eyes: Mutta kyllä toiveikkuus taas nousi tämän käynnin myötä! :Person Raising Both Hands:
Kiva kuulla tämmöisestä! Siis että kaikin puolin onnistunut ja positiivinen käynti ja jatkot. Toivottavasti hoidot onnistuu ja saatte pian toivotun tuloksen hyvillä avuilla :Two-hearts:

Joo siis jos me asuttas vielä Pirkanmaalla, niin ne ois Taysista määränny mut heti ultraan. Mutta koska me ei asuta enää taysin alueella niin kaikki pitää tehdä vaikeasti. Siis kun me juteltiin tästä kätilön kanssa, niin jos meillä ois hoidot aloitettu vasta täällä, niin täällä oltas velvoitettuja ottaan mut hoitoon heti, vaikka oltais myöhemmin haluttukin siirtyä taysiin.
Mut koska meillä on lahjasolut käytössä ja hoidot aloitettu taysissa jo pari vuotta sitten niin me ei haluttu siirtää hoitopaikkaa Ouluun, joten täälläpäin ei oo hoitopiirillä mitään velvollisuutta ottaa mua hoitoon ennenku on kyse tyyliin siitä että mä alan tehdä kuolemaa täällä. :Face With Ok Gesture: Aivan sairasta touhua. Oulussa on lahjasoluhoidot alkaneet vasta hiljattain ja me oltais jouduttu siis alottamaan koko prosessi alusta Oulussa, joten siks me haluttiin jäädä Taysiin.
Apua mikä tilanne sulla! Voi kamala :( toivotaan että olisivat inhimillisiä siellä Oulussa kaikesta huolimatta... Voikun selviäisi mahdollisimman pian!

Ai niin, en vielä kirjoitellutkaan tälle puolelle! Kiitos kysymästä :Purple Heart:

Seuraa pitkä sepostus:

Oli kyllä todella hyvä käynti ja kerrankin tuntui siltä, ettei meidän tilannetta vähätelty ja asiat etenee. :Person With Folded Hands: Lääkäri oli sitä mieltä, että mun kierto on siinä määrin epäsäännöllinen, että se voi vaikuttaa raskautumiseen. Ultrattiin myös ja limakalvo vaikutti tosi hyvältä, mutta suhteessa siihen ei kasvanut vielä kovin isoa johtofollia. Joko on tapahtunut tosi aikainen ovulaatio tai sitten munarakkula oli vasta alkanut kasvaa. Lääkäri mietti, että ovulaationi saattaa tapahtua välillä liian myöhään ja limakalvo alkaa silloin olla epäotollinen alkion kiinnittymiselle. Eli siitä syystä määrättiin nyt Letrozolit. En edes uskaltanut toivoa letroja, kun olen yleislääkäreiltä kuullut jatkuvasti sitä, kuinka mun kierto on aivan hyvä raskautumista ajatelle, joka vaihtelee aivan mielivaltaisesti 25-36 päivän välillä ja samoin ovis seilaa kp 13-22. Kerrankin joku otti huoleni tosissaan, että jos kierto ei sittenkään toimi aivan optimaalisesti. Olen niin huojentunut, että viimein tähän on saatavilla apua ja seuraavassa kierrossa ovista seurataankin ultrilla. :smiling-eyes: Niin ja kuulemma sitten pistoshoitoja voidaan ottaa tueksi jo tuossa ensi kierrossa, jos letroilla ei saavuteta toivottua tulosta.

Inseminaatioon päästään siis jo ensi kierrosta eli maaliskuussa! :Sparkling Heart: Lääkäri alustavasti puhui, että suosittelisi noin 3-4 inssiä ja jos niillä ei tärppää, niin sitten siirtyminen ivf-hoitoihin. Uskoi että inseminaatio voi meillä hyvinkin tuottaa tulosta. Mieheltäni löytyi tosiaan spermanäytteestä hieman valkosoluja ja vaikka se ei ole iso ongelma, niin myös tuon vuoksi inssillä voidaan parantaa mahdollisuuksia kun siittiöt pestään epäpuhtauksista. Miehelle määrättiin vielä veri- ja virtsakokeita tuohon liittyen. Keskenmenoista ei oikein osannut sanoa. (Mikä oli odotettavissa). Paljonhan on jo tutkittukin ja mitään selkeää selittävää tekijää niille ei ole löytynyt. Voi olla että jäädään siinä ns selittämättömiksi. Meillä on siis taustalla kaksi keskenmenoa ja kohdunulkoinen raskaus. Ja välissä ollut noin vuosi tuloksetonta yritystä. Unohdin kysyä, että mitä mieltä lääkäri on lääkityksistä mitä sain yksityisen lapsettomuuspolin lääkäriltä seuraavaan raskauteen (keltrarauhastuki ja aspiriini). Mutta uskoisin että on samoilla linjoilla niiden käytöstä, kun sanoi että hän huomioisi nyt kaikki mahdolliset riskit ja ottaisi kaikki oljenkorret käyttöön. Mutta tuon ehtii varmaan varmistaa vielä ennen inssiä tai sen jälkeen. Mulla on suvussa pre-eklampsiaa ja lääkäri sanoi, että se tulisi ainakin jatkossa huomioida meidän kohdalla.

Mielenkiinnolla odotan miten nuo letrot itsellä toimii. :smiling-eyes: Mutta kyllä toiveikkuus taas nousi tämän käynnin myötä! :Person Raising Both Hands:
Tämä on kyllä niin ihanaa! :) Tosi kiva, että vihdoin joku ottaa tosissaan! Kovasti onnea hoitoihin! :)

Täällä testattu negat. Pc ja Apteekin herkin, ei edes roskishaamua tai viivanpaikkaa. Dpo11, yk21.

Alkaa kisaväsymystä olla tässä pitkänmatkan juoksussa. Tulee mieleen, että jos jotain muuta elämässä keksisi, vaikka ottaisi lampaita...

Hoitoja jatketaan uusin keinoin, mutta skeptinen on olo.
Ääääh :( ymmärrän kisaväsymyksen niin niin hyvin. Lampaat kuulostaisi kyllä aivan ihanalta :Two-hearts: toivon kovasti, että jatkohoidot on kuitenkin se puuttuva linkki! :red-heart:

En bongannut ovulaatiota ollenkaan testein enkä oireista, joten oletin kierron olleen ’turha’. Mies vinkkasi eilen (kp37, normikierto 32-34) että pitäisikö tehdä testi varuiks. Vastasin vähän surullisena, että ei kun ne menkat tulee, oon tuntenut jo torstaista saakka niiden kohta alkavan. Vaan taisipas viitata oireet raskauteen. Uskomaton fiilis 15kk plussaamattomuuden jälkeen, juuri ennen klinikalle menoa :folded:

Oireina siis ihan tavalliset oireet mitä ennen kuukautisten alkua, rinnat kipeyty eilen inan kovemmin kuin aiemmin (tästä syystä lopuksi suostuin testin tekoon) ja oon ollut itkuherkkä. Mutta sekin ihan tavallista mulle. Tänään aamulla etova olo ja yöllä yöunet jäi hyvin vähäisiksi. Varmasti se tunteiden myräkkäkin vaikutti. :smiling-eyes:

Epätodellinen olo, toivon niin että kaikki sujuisi hyvin.

Nyt nautin tästä hetkestä.:Two-hearts:

View attachment 110698 View attachment 110699

Voi ihanaa:smiling face with heart-eyes::smiling face with heart-eyes::smiling face with heart-eyes::smiling face with heart-eyes: paljon onnea

Sain taas muka haamun pc mut se cb herkempi digi sano not pregnant.. Testailtu jatkukoot.. Lisään kuvat pc tähän tai erilliseen myöhemmin

MUOKS kuva lisätty....

Liitteet

• PCIMG_2022-02-08_12-36-33.JPG
    PCIMG_2022-02-08_12-36-33.JPG
    523.3 KB · Katsottu: 110
Muokattu viimeksi:
Sain taas muka haamun pc mut se cb herkempi digi sano not pregnant.. Testailtu jatkukoot.. Lisään kuvat pc tähän tai erilliseen myöhemmin

Varmaan digi ainakin luotettava. :thumbs-up:

mä sain pc:llä viimekierrossa kaks selkeetä haamua eikä tarkoittanut raskautta. En usko niitä edes kemiallisiksi kun vuoto alkoi ihan ajallaan ja oli normaali.

Toivotaan kuitenkin että sulla testit muuttuu vielä plussaksi! :folded:

Ei jeesus perkele. Tätä tää nykyaika nyt sit on kaikkine uusine hienoine järjestelyineen; PAPERILÄHETE REISSAA MANSESTA OULUUN!? Ja Posti kulkee nykyään kuun kierron mukaan, poislukien tiistait, perjantait ja hanukka.
En ois ite paremmin voinu tätä auki kirjoittaa. :D Siis 2022 ja edelleen täytyy odottaa paperista lähetettä jotta pääsee labraan ottaa hcg! :D
No ei siinä, sain terveyskeskuksen ajanvarauksen kiinni vihdoin ja mun asia kirjattiin paperille ja siirrettiin pinkasta toiseen. Nyt se venailee siellä päivystävän lääkärin konsultaatiota JOTTA tää lääkäri voi kirjoittaa mulle lähetteen labraan. Sit mun täytyy vielä iltapäivällä soittaa sinne uudelleen ja pyytää että ne varaa mulle nyt ajan sinne labraan kokeisiin. :tears: Tää on aivan uskomatonta pyöritystä.
Mä todellaki meen suoraan töiden jälkeen sinne luukulle, pyydän sen niiden lähetteen ja kiskasen laitteesta labran päivystysnumeron ja istun siellä vaikka koko loppupäivän, kunhan pääsen tänään sinne neulan alle.

Kiitos kaikille myötäelämisestä, sentään vuoto alkaa hiipua taas (ainakin päiväksi) ja tein juuri taas testin ja se on taas hivenen vahvempi kuin aamuinen viiva. Se nyt tässä kusiripulipaskatilanteessa luokoon himpun verran toivoa että siellä olisi vielä jotain elämää. :red-heart:

Vastailen kaikkiin kerralla.
Mä en oo vielä päässyt mittaukseen, meidän terveyskeskus aukee vartin päästä jonka jälkeen pääsen soittamaan sinne ja kinuamaan mittausta. Ongelma on se että meidän hoitava taho sijaitsee Pirkanmaalla (koska hoidot aloitettu kun asuttiin siellä) mutta me itse asutaan lähempänä Oulua. Eli meidän pikkuisen paikkakunnan ei ole mikään velvollisuus ottaa mua verikokeisiin. Jos ne ei ota, niin mun on pakko soittaa taas polille ja lähteä käymään Tampereella labroissa ja ultrassa, tai odottaa et ne laittaa mulle postitse lähetteen paperisena jotta pääsen täällä labraan. (voi jumalaare mä sanon...)

Kätilön mukaan siis tässä on periaatteessa nyt useampi vaihtoehto mitä voi olla meneillään.
1. Keskenmeno
2. Normaali raskaus (aika pienin todennäköisyyksin) ja punktiosta johtuva hematooma ja vuoto + hitaasti nouseva hcg
3. Kohdunulkoinen

HCG mittauksesta saadaan viitteitä siitä et missä vaiheessa raskaus on, mutta kyllähän tästä tampereen reissu väkisinkin tulee koska kyllä kai tää homma pitäisi ultrata.

Toivottavasti pääset pian tsekattavaksi. Paljonko sulla olis viikkoja nyt? Tosiaan itse tuossa syksyllä kohdunulkoisen kokeneena toivon, ettet joudu kauaa odottelemaan. Mä en siis ymmärtänyt pitkään aikaa olevani raskaana ja olikin sitten jo munanjohdin räjähtämässä siinä kohtaa, kun kivut yltyi kovaksi ja jouduin päivystyksen kautta leikkaukseen.

Mulla vuoteli tosin vaan ihan kirkasta verta, että noi hyytymät yms. voisi kyllä viitata ehkä enemmän keskenmenoon, joka tässä kohtaa varmasti olisi se toiseksi paras vaihtoehto (raskauden jälkeen). Hurjasti tsemppiä!

Varmaan digi ainakin luotettava. :thumbs-up:

mä sain pc:llä viimekierrossa kaks selkeetä haamua eikä tarkoittanut raskautta. En usko niitä edes kemiallisiksi kun vuoto alkoi ihan ajallaan ja oli normaali.

Toivotaan kuitenkin että sulla testit muuttuu vielä plussaksi! :folded:

Kiitos toivotaan .. Ihan kakkaa...
Tosi semmonen olo et ois tärpännyt mut no..

Huutelen täällä taka-alalla, onnea kaikille plussanneille!

@Noaidi Jos paikallinen terkkari nillittää eikä päästä sinua labraan niin onhan aina yksityinen mahdollista. Muistaakseni itse maksamani oli 70 euron luokkaa. Ja tuo arvo kuitenkin kannattaa kahdesti tutkia parin päivän välien, niin jäisi vähän pelivaraa sille paperilähetteelle.

Toivottavasti pääset pian tsekattavaksi. Paljonko sulla olis viikkoja nyt? Tosiaan itse tuossa syksyllä kohdunulkoisen kokeneena toivon, ettet joudu kauaa odottelemaan. Mä en siis ymmärtänyt pitkään aikaa olevani raskaana ja olikin sitten jo munanjohdin räjähtämässä siinä kohtaa, kun kivut yltyi kovaksi ja jouduin päivystyksen kautta leikkaukseen.

Mulla vuoteli tosin vaan ihan kirkasta verta, että noi hyytymät yms. voisi kyllä viitata ehkä enemmän keskenmenoon, joka tässä kohtaa varmasti olisi se toiseksi paras vaihtoehto (raskauden jälkeen). Hurjasti tsemppiä!
Hankalaa tässä onkin se, että ensin tuli niitä hyytymiä menkkaveren mukana. ne hyytymät tosin vois olla myös hematoomaa punktiosta. tiedähäntä. Mutta eilen tuli kirkasta verta, ei enää hyytymiä. Kipuja mulla ei oo ollu juurikaan. Ei ainakaan sellaisia jotka viittaisi kohdunulkoiseen. Mutta katsotaan. Mä pidän tällä hetkellä kaikki vaihtoehdot auki

edit. nii joo ja nyt kai olis 5+1

Muokattu viimeksi:
Huutelen täällä taka-alalla, onnea kaikille plussanneille!

@Noaidi Jos paikallinen terkkari nillittää eikä päästä sinua labraan niin onhan aina yksityinen mahdollista. Muistaakseni itse maksamani oli 70 euron luokkaa. Ja tuo arvo kuitenkin kannattaa kahdesti tutkia parin päivän välien, niin jäisi vähän pelivaraa sille paperilähetteelle.
Nii, totta. Kyllä mä sen oon valmis tarvittaessa myös yksityisen kautta hoitamaan. Mutta katsotaan mitä ne nyt tuolta paikalliselta terkalta sanoo.

Huomenta ryhmään!

Ja tsemppiä kaikille hankaluuksien kanssa painiville, toivottavasti asiat järjestyy parhain päin :red-heart:

Mulle tuli eilen huonoja uutisia kun hyvä työkaveri oli menehtynyt. Hän sai sairaskohtauksen muutama kk sitten ja hänen piti juuri palata takaisin töihin, mutta ei sitten palannutkaan. Oli kyllä eilen koko illan kamala olo ja yökin meni huonosti kun heräili varmasti kymmenen kertaa. Ovis olisi kai tänään tai huomenna, eilen kun oli kurja fiilis niin ajattelin että tämä kierto voi nyt mennä suosiolla ohi, ei paljon seksit kiinnostele. Jotenkin sitten kuitenkin tänä aamuna päädyttiin seksihetkeen miehen kanssa, en tiedä miten tämä viikko tästä etenee, mutta on nyt jotain kuitenkin saatu aikaan.

Sekavilla fiiliksillä tähän viikkoon siis, tällä hetkellä ajatukset harhailee kyllä ihan laidasta toiseen. Hyvää viikon jatkoa muille ja toivottavasti voitatte vaikeudet :red-heart:

Hankalaa tässä onkin se, että ensin tuli niitä hyytymiä menkkaveren mukana. ne hyytymät tosin vois olla myös hematoomaa punktiosta. tiedähäntä. Mutta eilen tuli kirkasta verta, ei enää hyytymiä. Kipuja mulla ei oo ollu juurikaan. Ei ainakaan sellaisia jotka viittaisi kohdunulkoiseen. Mutta katsotaan. Mä pidän tällä hetkellä kaikki vaihtoehdot auki

Mä myös pidän peukkuja, ettei olisi kohdunulkoinen ainakaan. Sen itsekin kokeneena tiedän, että siinä on riskinsä ja yleensä enemmän kaikkea säätöä. :( Loppupeleissä itselläni se hoitui helposti siinä mielessä, että munanjohtimet säästyi, kun tilanteeseen ehdittiin reagoida ajoissa. Mulla oli kyllä hieman erikoinen KU, kun ei edes ollut missään kohtaa kipuja. Usein sanotaan, että kipujen takia KU ei voi jäädä huomaamatta, niin näin ei aina ole. Mulla alkio bongattiin vasta rv 9 oikeasta munanjohtimesta ja sitä ennen ei näkynyt muuta kun pieni ontelo kohdussa. Joskus KU voi muodostaa niin sanotun valeraskauspussin kohtuun. On se keho ihmeellinen, niin hyvässä kuin pahassa.. Mutta ehkä parhaiten KU:n jäljille pääsee juurikin hcg-mittauksella, näkee kasvaako arvo normaalisti. Mulla vuoto oli silloin melko niukkaa ja rusehtavaa, välillä holahti hieman kirkasta verta. Mutta ei ollut hyytymiä mukana.

Pidän myös toivonkipinää vielä yllä, että kaikki olisikin hyvin. :red-heart: Mutta ymmärrän hyvin pelot ja että tuossa tilanteessa haluaa vaan mahdollisimman nopeasti selvyyden, tietää sitten toimia sen mukaan. :folded:

Joo siis jos me asuttas vielä Pirkanmaalla, niin ne ois Taysista määränny mut heti ultraan. Mutta koska me ei asuta enää taysin alueella niin kaikki pitää tehdä vaikeasti. Siis kun me juteltiin tästä kätilön kanssa, niin jos meillä ois hoidot aloitettu vasta täällä, niin täällä oltas velvoitettuja ottaan mut hoitoon heti, vaikka oltais myöhemmin haluttukin siirtyä taysiin.
Mut koska meillä on lahjasolut käytössä ja hoidot aloitettu taysissa jo pari vuotta sitten niin me ei haluttu siirtää hoitopaikkaa Ouluun, joten täälläpäin ei oo hoitopiirillä mitään velvollisuutta ottaa mua hoitoon ennenku on kyse tyyliin siitä että mä alan tehdä kuolemaa täällä. :Face With Ok Gesture: Aivan sairasta touhua. Oulussa on lahjasoluhoidot alkaneet vasta hiljattain ja me oltais jouduttu siis alottamaan koko prosessi alusta Oulussa, joten siks me haluttiin jäädä Taysiin.

Mietin että voisikohan tossa tilanteessa oikeasti vähän ”liioitellakin” kipuja jne että pääsisi kunnon tutkimukseen ja ultraan lähellä ja heti? Ajatellen kuitenkin kun tulehdusriski yms varmasti joltain osin on valitettavasti olemassa. Luulisi olevan kaikkien -siis myös julkisen terveydenhuollon -intressissä, että asia selviäisi pian ilman turhia viiveitä?

Ei jeesus perkele. Tätä tää nykyaika nyt sit on kaikkine uusine hienoine järjestelyineen; PAPERILÄHETE REISSAA MANSESTA OULUUN!? Ja Posti kulkee nykyään kuun kierron mukaan, poislukien tiistait, perjantait ja hanukka.

Melkein kuin täällä Saksassa. :Face With Tears Of Joy: Täällä pitää paperiset lähetteet kiikuttaa ihan itse seuraavalle lääkärille, eikä täällä ole mitään elektronista järjestelmää, jota kautta tiedot menisivät lääkäriltä toiselle. Olen mm. kiikuttanut röntgenkuvat paperikassissa lääkäriltä toiselle. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Kun tarvitsin korona-ajan alussa uuden reseptin enkä halunnut lähteä lääkäriin, sairaskassan piti lähettää lääkärille FAKSILLA todistus, että minulla on siellä sairasvakuutus, ja sitten lääkäri lähetti minulle reseptin postilla. :Face With Tears Of Joy: Tänä vuonna pitäisi vihdoin tulla e-resepti käyttöön, mutta saapa nähdä, miten sekin toimii.

Moikka taas.
Täällä taas dpo 12 testi haamuilee/antaa viivan paikkaa. Dpo 12 ja laimeasta päivä pissasta testattu (koska olen pahimman luokan hätähousu) piti testata torstaina mutta enhän malttanut, koska oireita on taas ollut samat kuin viime kuun kemiallisessa(?) Rinnat arat ja kipeät ja menkkakivut ilman menkkoja.

Näättekös saman? Toivottavasti tämä nyt vahvistuisi. Viime kuussa dpo 12 haamu päiväpissistä ja dpo 13 aamupississä ei enää mitään.

Liitteet

• IMG_20220208_132204.jpg
    IMG_20220208_132204.jpg
    807.1 KB · Katsottu: 152
  • IMG_20220208_132204.jpg
    IMG_20220208_132204.jpg
    807.1 KB · Katsottu: 150
Moikka taas.
Täällä taas dpo 12 testi haamuilee/antaa viivan paikkaa. Dpo 12 ja laimeasta päivä pissasta testattu (koska olen pahimman luokan hätähousu) piti testata torstaina mutta enhän malttanut, koska oireita on taas ollut samat kuin viime kuun kemiallisessa(?) Rinnat arat ja kipeät ja menkkakivut ilman menkkoja.

Näättekös saman? Toivottavasti tämä nyt vahvistuisi. Viime kuussa dpo 12 haamu päiväpissistä ja dpo 13 aamupississä ei enää mitään.
Tää näyttää oikeelle plussan alulle jos kyseessä raskauskeijun herkkä :smiling-eyes::folded:
Vahvistumista :Two-hearts:

Takaisin