Raskaaksi 2022

Nyt alkaa pikkuhiljaa olla vähän ovismaisia limoja... jospa se ovis alkaisi vihdoin lähestyä!

Tarkoittaako pc pregcheck merkkisiä? Onko eroa tikuissa ja liuskoissa? Milloin pc voi ekan kerran testata? Kyselen, koska kuumeisesti jo odotan, että koska pääsen tässä kierrossa testaileen, ehkä jo perjantaina kun on dpo9?

Pc on juu pregcheck

Me ollaan melkein samoilla piinapäivillä! :smiling-eyes:Mulla ois perjantaina dpo 10 ja kaapissa odottelee paketti pc:n liuskoja..

Mä tein nyt illalla pc ja ei tullu viivaa enää ollenkaan. Se siitä
Älä nyt menetä toivoa, tuossa vaiheessa on vielä niin hurjasti merkitystä esim pissan laimeudella... testaa huomenna tai ylihuomenna ja katso vahvistuuko viiva. Oli niin selkeä plussan alku että en suostu uskomaan että olis siinä. :smiling-eyes:

Ovistestithän voi tehdä joillain myös sitä että ne ensin tummenee, sit yhtäkkiä vaalenee ja taas tummenee jolloin tulee se huippu. Onko sulla ollut ovistuntemuksia tai muuta? Toivottavasti tärppää !
Ovista enteili ne hirveet himot sunnuntaina ja maanantaina, sit tuli limat vielä maanantaina.
Tänään tiistaina iltasella sit alko oviksen jälkeiset oireet; alavatsan turvotus, jomotukset ja rintojen arkuus.

Teen vielä huomenna ovistestin ja toki lämmötkin paljastaa päivän parin sisään tapahtuiko ovis oikeesti vai ei.
Vahvasti kyllä uskoisin sen nyt olleen.. :smiling-eyes:

Yritän myös pysyä positiivisena Nurpun mallin mukaan ja toivoa tärppiä :Person With Folded Hands:, vaikka takaraivosta pyrkii perus pessimisti huuteleen, että turha toivo tälläkään kerralla ( yk14 ) :Grimacing Face:

Pc on juu pregcheck

Me ollaan melkein samoilla piinapäivillä! :smiling-eyes:Mulla ois perjantaina dpo 10 ja kaapissa odottelee paketti pc:n liuskoja..
Kiva että sulla on melkein sama päivä menossa, voijaan kuumotella ja tuijotella testejä sit :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:pitää kattoa viimeistään torstaina että on pe aamuksi testejä muutakin kuin noi raskauskeijun kaupanpääliset

Älä nyt menetä toivoa, tuossa vaiheessa on vielä niin hurjasti merkitystä esim pissan laimeudella... testaa huomenna tai ylihuomenna ja katso vahvistuuko viiva. Oli niin selkeä plussan alku että en suostu uskomaan että olis siinä. :smiling-eyes:

Kiitos tsempeistä❤️ Katsotaan huomenna aamulla mikä on tilanne. Ärsyttää tää epätietoisuus

Noniin, piinapäiviin päästy täälläkin. Dpo 1 tänään. Lämmöt nousseet joten oireista ja testistä päätellen ovis on ollut eilen. Helpottavaa sinänsä, sillä toissa kierrossa en ovuloinut oikealta puolelta ollenkaan. Johtui siis varmaan vielä pillereiden jälkimainingeista eikä niinkään munasarjojen toimimattomuudesta. Huh. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Tallettelutkin osui kohdalleen, dpo -2 ja dpo -1. Nyt yritetään taas stressittömästi odotella. :Face With Tears Of Joy:

Nega oli tän aamuinen testi
Olen pahoillani :red-heart:

Mulla tuo sama kyseinen testi (mikä sulla edellisellä sivulla) antoi tällaisen törkeän viivan toissakierrossa enkä siis ollut raskaana. Päätin viskata noilla vesilintua ja ostaa vaan laadukkaampia jatkossa.

Liitteet

• B248A7B2-C28A-48C2-AA1F-1AB446F65F78.jpeg
    B248A7B2-C28A-48C2-AA1F-1AB446F65F78.jpeg
    3.3 MB · Katsottu: 127

Mulla tuo sama kyseinen testi (mikä sulla edellisellä sivulla) antoi tällaisen törkeän viivan toissakierrossa enkä siis ollut raskaana. Päätin viskata noilla vesilintua ja ostaa vaan laadukkaampia jatkossa.

Käyn vielä apteekista hakemassa jonkun hyvän testin ja jos se näyttää negaa niin luovutan

Miten voi olla että antaa nuin väärän tuloksen! Ihan kauheaa:loudlycrying:onko kyseessä One Step testi?

Miten voi olla että antaa nuin väärän tuloksen! Ihan kauheaa:loudlycrying:onko kyseessä One Step testi?
En tiiä, miustakin tuo oli kyllä ihan p*rseestä kun tietty elättää kovasti toivoa ja sitten testi onkin epäluotettava. Tuossa viivassa ei siis ollut punaista väriä vaan se viiva oli enemmänkin harmaa, en tiedä erottuuko kuvasta. Mutta tää oli siis joku raskauskeijun paketin kylkiäisenä tullut, oisko se sitten ollut One Step. Pakkauspaperissa oli sellainen odottavan äidin vatsa ja sinivalkoinen paperi oli.

En tiiä, miustakin tuo oli kyllä ihan p*rseestä kun tietty elättää kovasti toivoa ja sitten testi onkin epäluotettava. Tuossa viivassa ei siis ollut punaista väriä vaan se viiva oli enemmänkin harmaa, en tiedä erottuuko kuvasta. Mutta tää oli siis joku raskauskeijun paketin kylkiäisenä tullut, oisko se sitten ollut One Step. Pakkauspaperissa oli sellainen odottavan äidin vatsa ja sinivalkoinen paperi oli.

Okei. Sitten se on niitä samoja, mitä oon kans saanu raskauskeijulta kylkiäisinä. Tiedämpä olla käyttämättä:thumbs-up: Tänään liittyi muiden oireiden joukkoon nännien arastus... Miten tässä malttaa testipäiviin asti:rolling:

Ei ole ihan vielä ovistesti plussa, mutta aika vahva jo kuitenkin, eli oloista ja limoista päätellen voisi olla ovisplussa huomenna. Vihdoinkin! :Smiling Face With Smiling Eyes:

Tää foorumi aina hiljenee kun mun piinapäivät alkaa.. :rolling: Seuraan aina alkukierron taustalla ja silloin on monella ovulaatiota ja piinapäiviä ja nyt sitten kp 1 kun itsellä ovis ja ilmeisesti muilla sama taktiikka et alkukierto taustalla. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Täällä kp 10 ja ovista odottelen reilun viikon päähän. Kieltämättä aika tylsä vaihe ja tulee vain taustalla muiden kuulumisia lueskeltua.

Nyt on pakko omanapailla! Dpo5 ja äsken tuli vessassa käydessä paperiin verta! En koskaan, en ikinä ole aiemmin huomannut moista omalla kohdalla! Voi kumpa kumpa kumpa... :smiley-angelic001 En meinaa pysyä nahoissani, toisaalta yritän pysyä maankamaralla kun on yli puolitoista vuotta yritetty ilman tulosta.

Nyt on pakko omanapailla! Dpo5 ja äsken tuli vessassa käydessä paperiin verta! En koskaan, en ikinä ole aiemmin huomannut moista omalla kohdalla! Voi kumpa kumpa kumpa... :smiley-angelic001 En meinaa pysyä nahoissani, toisaalta yritän pysyä maankamaralla kun on yli puolitoista vuotta yritetty ilman tulosta.

Vitsit miten lupaavaa omppu!!

Minul iski taas loppukierron alakulo ku ei oo yhtään tärpännyt olo.. jostain vaan kumpuaa tunne ettei meitä taaskaan onnistanut. Dpo 8 tänään ja maanantaille ennustelee flo menkkoja. Ja joo, onhan tässä toivoa vielä.

Takaisin