Raskaaksi 2022

Jännäilen kyl ihan täysillä täällä taustalla! Ihanaa omppu, voikun olis nyt oikea merkki!! :) Ja jossu, mustakin tuntui joku kierto että kukaan ei osunu samaan aikaan! Nyt sattuikin sit viime kierrossa oikeen iso joukko :D

Kiitos, kyllä tietysti takoo päässä, että vaikka jotain yrittäisi tapahtua, on se 60% todennäköisyys keskenmenoon ennen kuin menkat edes alkavat... Mutta jostain se raskaus on pakko alkaa ja yritän olla optimistinen. Tai oikeastaan yritän ehkä ajatella viikon jotain ihan muuta että pysyn järjissäni... Ja ettei pettymys ole liian suuri, jos...

Hei anteeks, ehkä väärä ketju tämmöseen, mutta saako tulla kyselemään kiinnostaisiko ketään nämä herkät raskauskeijun ovistestit? 48 pitäisi olla jäljellä. En taida tarvita näitä tällä hetkellä. Sais super edullisesti :)
IMG_20220203_061355.jpg

dpo8, ensimmäinen nega testattu. Pitäis vaan oottaa sinne menkkojen alkuun, ku ei näitä negoja täs vaihees usko kuitenkaan:Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat::Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Ovisplussa! Raskaustesti kyllä vielä haamuilee keskenmenon jäljiltä, mutta taitaa olla hcg:n määrä jo niin pieni, ettei estä ovulaatiota.

Nyt kun vielä hyödynnettyä tämän... Hirveän työlästä tällä hetkellä päästä sänkypuuhiin miehen kanssa, kun esikoisen päiväkoti on koronan takia kiinni (eli ei olla ilman lasta kotona ikinä) ja esikoinen on halunnut viime ajat nukkua aina meidän sängyssä. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Mulla dpo10 ja aamun testi nega.

Ihan karmea itkuherkkyys ollut koko aamupäivän ihan pikkujutuista, jopa vähän huvittaa se miten kaikki itkettää. Aloin ihan huutoitkemään kun tuli yhtäkkiä niin kauhea ikävä siskon lapsia, ollaan tosi läheisiä mutta nyt ei olla heidän sairastelujen takia nähty aikoihin.
Mulla on aikoinaan ollut pms-oireina itkuisuutta muttei ole varmaan vuoteen ollut oikein mitään pms-oireita... olen myös palellut kamalasti viime päivinä mutta tänään kukkia kastellessa yhtäkkiä tuli nii kuuma että hiki ihan nousi otsalle. En tiiä onko hyvä vai huono...

Heippa! Uus tyyppi keskusteluun täällä kirjoittelemassa.
Täällä tilanne siis, että vajaan viiden vuoden jälkeen kierukka poistettu vuodenvaihteessa. Kuukautisista ei tietoakaan, joten myöskään tarkkaa tietoa oviksesta ei ole..
Tuntemuksia oviksesta on ollut, mutta tikku väittänyt muuta.
Eli jännityksellä odottaen, että miten homma lähtee pyörimään. :folded:

Mulla nyt dpo4-5 kaiketi(5 jos lasken siitä ekasta ovis kivusta ja limoista)... Ja ollut sieltä oviksesta asti kaiketi keltatauhas jomotuksia ja tuntemuksia yms.. Nyt menkka jomoja ns. Outo kierto on.. Uskon et ainakin ovulaatio ollut ku ei varmaa muuten näitä olisi. mutta saa nähä oliko talleteltu liian monta päivää ennen ovista.. Mut haluis taas uskoa et nää Tuntemukset ois nyt siks erilaisia et ois tärppi kierto.. :folded: tosin nyt tuntunut kyl et jokainen kierto on ollut erilainen jollain tapaa.

Must kans tuntuu et tosi outoja oireita kierron aikaan nähden, mut sit ku sanon niistä miehelle niin hän tokasee, että onhan sulla ennenki tommosii ollut.:Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:mut en kyllä muista että yli viikko ennenku menkkojen pitäis alkaa ois ollu tämmösii kipui vatsassa. Tää ei oo kramppimaista lainkaan, vaan kuin et ois jatkuvasti alavatsa venytyksessä. Eli fiilis olis kuin venyttelisin, vaikka kuinka koitan rennosti olla ja istua lysyssä/maata sykkyrässä. Ja rintojen arkuus mulla on tosiaan ollut joskus, mutta se on vain ovulaation aikaan, ei viikko sen jälkeen niinkuin nyt:Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes:ihan p*rsiistä, jos ei oo tärppiä ku kaikki oireet vaivaa. Kestän oireet kyllä jos vastineeksi oisin raskaana mut just nyt vaan v*tuttaa

Aivan mahtavaa, vuoto alkaa jälleen hiipumaan ja päästään odottelee ovista. mä veikkaan että se ei ole kyllä vielä pitkään aikaan, nyt vasta kp4 niin veikkaan sitä kp14-17 niinkun on nyt ollut tossa välillä. Tää on sitten tylsintä aikaa kierrossa ja tuntuu että junnaa vaan paikallaan :Face Without Mouth:

Mössö, mitäs jos onkin ihan oikeita raskausoireita nyt? Mulla alko nelosesta viikkoa ennen kun menkkojen piti alkaa niin oireet. Rinnat tuli ihan jäätävän kipeiksi, menkkajomot ja ihme vihlonnat, pissalla piti ravata jatkuvaan ja jano sekä nälkä kokoajan. Noi oli ekat oireet ja heti kun mainitsit että rinnat on arat eikä yleensä ole, niin tuli mieleen että mitäpä jos siellä onkin tärpännyt! :Two-hearts:

Aivan mahtavaa, vuoto alkaa jälleen hiipumaan ja päästään odottelee ovista. mä veikkaan että se ei ole kyllä vielä pitkään aikaan, nyt vasta kp4 niin veikkaan sitä kp14-17 niinkun on nyt ollut tossa välillä. Tää on sitten tylsintä aikaa kierrossa ja tuntuu että junnaa vaan paikallaan :Face Without Mouth:

Mössö, mitäs jos onkin ihan oikeita raskausoireita nyt? Mulla alko nelosesta viikkoa ennen kun menkkojen piti alkaa niin oireet. Rinnat tuli ihan jäätävän kipeiksi, menkkajomot ja ihme vihlonnat, pissalla piti ravata jatkuvaan ja jano sekä nälkä kokoajan. Noi oli ekat oireet ja heti kun mainitsit että rinnat on arat eikä yleensä ole, niin tuli mieleen että mitäpä jos siellä onkin tärpännyt! :Two-hearts:
Tuloksen odottaminen on tuskaa:loudlycrying::loudlycrying: Kiitos viestistäsi. Mulla on nyt käytössä Donaferty niin nälkää ei kyllä ole, oikein pitää muistuttaa itseä syömään (sen pitääkin viedä ruokahalu pois, laihutuksen apuna syön).

Digi hymyili eilen aamulla ja jo illalla pistävä kipu oikealla ja yhdistän tän ovikseen sillä tuntenut saman jo kolmessa kierrossa mutta lasken kuitenkin että vasta huomenna on dpo1 niin ei tule sitten liian aikasin testailtua :tears: vaikka toiveet ei kovin korkealla ole kun talleteltu on viimeksi maanantai aamulla ennen kuin lähdin reissuun... Mutta jos siellä olis joku sitkeä simppa odotellut :folded:

Ihanaa että saa jännitellä muiden piinapäiviä kun itse on täällä tylsimmässä kierron vaiheessa niin kuin Star4 sanoi! :D voikun kääntyisi negat plussiksi ja oireet olisi raskauden aiheuttamia!

Mulla ei ole ollut ovulaatio kovin ennustettava, mutta jos olisi samana päivänä kuin viime kierrossa eli kp12, niin osuisi lauantaille, eli ei pääsisi tässä kierrossa inseminaatioon :( mut kun katselee FF:stä vähän yli vuoden ajalta tietoja, niin näyttäis että ovis on ollu 2*kp10, 2*kp11, 2*kp12, 3*kp13 ja siihen päälle hajanaisia pidempiä kiertoja. Eli toivoa on, että osuis jollekin noista muista :) toivotaan niin! Jos siis osuisi lauantaille, niin sit mennään vaan omatoimisilla yhdynnöillä, muuten menee samoin kuin muutenkin.

Oon kuullu tänään niin monta vauvauutisia että oon itkenyt vähän turhan monta kertaa... vaikka ei muiden onni ole meiltä pois mutta kyllä se tekee kateelliseksi. :loudlycrying: Voi kun meidän kaikkien vuoro olis pian...

Kateellisuudesta tuli mieleeni muisto siitä kun pikkusiskoni kertoi reilu 4 vuotta sitten olevansa raskaana. Se oli ollut jo valmiiksi raskas päivä itselleni, olin samana aamuna käynyt jälleen yhden niistä lukuisista keskusteluista eksän kanssa, että koska me alamme yrittämään lasta ja eksä oli vaan tiuskinut ja sanonut että ei vielä. Ja suuttunut kun aloin itkemään niin kuin usein aiemminkin.

Sisko illalla kertoi raskausuutisestaan niin ehkä kolme sekuntia pystyin hymyilemään ja sitten romahdin ihan kamalaan hysteeriseen itkuun jolle ei tullut loppua. Yritin jotain sopertaa anteeksipyyntöjä kun en vaan voinut sille mitään. Ollaan myöhemmin puhuttu tuosta monta kertaa ja olen siskolle myöntänyt että tuntui itsestä vaan niin pahalta ja olin rehellisesti syvästi kateellinen.
Sisko ajatteli silloin ettei minusta varmaan tule niin läheinen lapsen kanssa, mutta toisin kävi - poika (ja myöhemmin syntynyt siskonsa) on minulle tärkeimmät maailmassa ja olen heidän ykköshoitaja :red-heart:

Oon kuullu tänään niin monta vauvauutisia että oon itkenyt vähän turhan monta kertaa... vaikka ei muiden onni ole meiltä pois mutta kyllä se tekee kateelliseksi. :loudlycrying: Voi kun meidän kaikkien vuoro olis pian...

Epäreiluahan se on kun muut ympärillä onnistuu, mutta ihan normaalia tuntea noin. Tuttuja ajatuksia itsellekin ja hirvittää että tässä taas joudutaan uuteen yritykseen ensviikolla.. kovasti voimia ja katse uuteen yritykseen ja onnistumiseen. Kyllä se oma vuoro varmasti tulee vielä ❤

Muoks. Dpo 10, nega pc liuskassa. Oishan sitä jonkinsortin haamua halunnut mielummin kattella.

Muokattu viimeksi:
Takaisin