Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jännäilen kyl ihan täysillä täällä taustalla! Ihanaa omppu, voikun olis nyt oikea merkki!! :) Ja jossu, mustakin tuntui joku kierto että kukaan ei osunu samaan aikaan! Nyt sattuikin sit viime kierrossa oikeen iso joukko :D
Jes hyvä!! Joo dpo 2 täälläkin.Dpo2 ja aamulämmöt nousi nyt sinne oviksen jälkeiseen tasoon.
Jossun kanssa ainakin osu piinapäivät yksiin, muutama muu on sitten jokusen päivän meitä edellä.
Tuloksen odottaminen on tuskaa Kiitos viestistäsi. Mulla on nyt käytössä Donaferty niin nälkää ei kyllä ole, oikein pitää muistuttaa itseä syömään (sen pitääkin viedä ruokahalu pois, laihutuksen apuna syön).Aivan mahtavaa, vuoto alkaa jälleen hiipumaan ja päästään odottelee ovista. mä veikkaan että se ei ole kyllä vielä pitkään aikaan, nyt vasta kp4 niin veikkaan sitä kp14-17 niinkun on nyt ollut tossa välillä. Tää on sitten tylsintä aikaa kierrossa ja tuntuu että junnaa vaan paikallaan
Mössö, mitäs jos onkin ihan oikeita raskausoireita nyt? Mulla alko nelosesta viikkoa ennen kun menkkojen piti alkaa niin oireet. Rinnat tuli ihan jäätävän kipeiksi, menkkajomot ja ihme vihlonnat, pissalla piti ravata jatkuvaan ja jano sekä nälkä kokoajan. Noi oli ekat oireet ja heti kun mainitsit että rinnat on arat eikä yleensä ole, niin tuli mieleen että mitäpä jos siellä onkin tärpännyt!
Oon kuullu tänään niin monta vauvauutisia että oon itkenyt vähän turhan monta kertaa... vaikka ei muiden onni ole meiltä pois mutta kyllä se tekee kateelliseksi. Voi kun meidän kaikkien vuoro olis pian...