Raskaaksi 2022

Tuun kertomaan maanantaina kuulumiset! :smiling-eyes: Me ollaan tosiaan melko aktiivisesti selvitelty yksityisellä jo monenlaista ennakkoon ja näiden tutkimusten valossa tilanne näyttää kuitenkin toiveikkaalta. Joten ehkä on mahdollisuudet päästä aloittamaan hoitoja piankin. :folded: Mulla olisi maanantaina kp 9, joten voi olla että siinä ei kerkeä vielä mitään.. Kotona yritystä sitten jos ei muuta. Mulla on ovis millon sattuu niin se tuo hieman lisähaastetta tähän. :Grinning Face With Smiling Eyes:

jäämme siis odottamaan. :)

Joo'o..
Kuvassa alempi ovistikku eilen klo 16 ja ylempi tänään klo 11.

Vaikka varmuutta ei ole, niin sanoisin lh-huipun olleen eilen aamupäivän aikaan tai illalla. Tänään se ei kuitenkaan testin mukaan enää ole ajankohtaista.
Eli piinapäivät alkakoon :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:

Liitteet

• 20220201_114147.jpg
    20220201_114147.jpg
    489.1 KB · Katsottu: 76
Hmm, kyllä niiden lämpöjen mun mielestä pitäs nousta kun ovulaation jälkeen alkaa progesteronintuotanto tehostua mikä nostaa lämpöjä. Sulla oli niitä letroja jo valmiiks, ja niitä usein määrätään esim. jos ei tule ovulaatiota itsestään - miksi niitä sulle aiemmin määrättiinkään? Oliko sulla aiemmin PCOS, ja eikös siinä oo yks oire, että ovulaatio jää välistä? Jos näyttää siltä että ei lähde aamulämmöt nousemaan, niin minä menisin sinuna kyl piipahtamaan lääkärissä varmistamassa, että mikä meno!
Joo siis aikaa sitten oli pco mutta se parani lasten jälkeen ja yhtäkään ovulaatiota ei ole jäänyt nykyään tapahtumatta tietääkseni ainakaan..silloin kierto oli myös sekaisin ja pitkä ja ei siis todettu edes ovuloinko vai en, antoi vaan reseptin kouraan kokeiluun.. Nyt ollut säännöllinen kierto ainakin. Kai sen tässä kierrossa huomaa sitten miten ne menkat alkaa, että oliko ovis koska luin että jos sitä ei tapahdu, melkein aina venyy kuukautisten alkaminen, kun ei tapahdu silloin sen keltatauhasen rapistumisen takia ns tyhjennys.. Lämmöistä löytyi myös ettei kaikki sitä nousua edes huomaa jne yms mutta ei auta kun odotella ja katsella nyt kuinka käy. 12-14 vrk päästä pitäisi alkaa menkat..

Joo siis aikaa sitten oli pco mutta se parani lasten jälkeen ja yhtäkään ovulaatiota ei ole jäänyt nykyään tapahtumatta tietääkseni ainakaan..silloin kierto oli myös sekaisin ja pitkä ja ei siis todettu edes ovuloinko vai en, antoi vaan reseptin kouraan kokeiluun.. Nyt ollut säännöllinen kierto ainakin. Kai sen tässä kierrossa huomaa sitten miten ne menkat alkaa, että oliko ovis koska luin että jos sitä ei tapahdu, melkein aina venyy kuukautisten alkaminen, kun ei tapahdu silloin sen keltatauhasen rapistumisen takia ns tyhjennys.. Lämmöistä löytyi myös ettei kaikki sitä nousua edes huomaa jne yms mutta ei auta kun odotella ja katsella nyt kuinka käy. 12-14 vrk päästä pitäisi alkaa menkat..
Jep, niinpä! Toivottavasti siellä on sit kuitenkin ovis tapahtunut :)

Joo'o..
Kuvassa alempi ovistikku eilen klo 16 ja ylempi tänään klo 11.

Vaikka varmuutta ei ole, niin sanoisin lh-huipun olleen eilen aamupäivän aikaan tai illalla. Tänään se ei kuitenkaan testin mukaan enää ole ajankohtaista.
Eli piinapäivät alkakoon :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:
Ovistestithän voi tehdä joillain myös sitä että ne ensin tummenee, sit yhtäkkiä vaalenee ja taas tummenee jolloin tulee se huippu. Onko sulla ollut ovistuntemuksia tai muuta? Toivottavasti tärppää !

En menetä toivoa. Korvamittarin mukaan lämmöt on nousussa ja aion käyttää nyt sitä kun mun noi digit ei mitään hyviä ole.. Jomottelee tän mun toimivamman puolen muniksia ainakin.. Jos tää ois se kierto, koska outo ja erilainen alusta asti :tears:
Ei tosiaa ennen oo oviksen jälkeen tuntunut näitä ihme juttuja.. Yleensä myöhemmin vasta jos ollut.. Ja meen nyt sen laskun mukaan et la ois ollut..Eli nyt dpo3. Pitee yrittää olla testaamatta liian ajoissa jos olikin sit tässä su tai ma.. Tosin riippuu myös miehen siittiöiden laadusta et jos ne ois sitkeitä elää useemmin päivän.. Noo piinailemaan :thumbs-up:

Ootko tehnyt uutta? :smiling-eyes:

Tänään tein kun menkat myöhässä 4 päivää. Oli kai virheellinen testi se minkä laitoin aikasemmin. Eilen ja toissapäivänä oli vielä ihan nega tulos testissä. En tuohonkaan kyllä luota… mut ei oo menkkoja näkynyt..
40A03D9A-98DF-47AF-9D63-F2C0FC709099.jpeg

Jes, nyt tuli kp1! :D Nyt kun oli toivo tähän kiertoon menny aikapäiviä sit, niin on vaan ilonen että vihdoin alko ja pääsee ilmottautumaan seuraavaan hoitoon! Nyt siis luget myöhästytti menkkoja 2-3 päivää, mikä ei oikeesti ees kauheen paljoo oo, mutta tuntuu pitkältä sillon kun vaan haluis päästä takas yrityspuuhiin eikä turhia vitkastella :P

Oikeen repäsin, ja otin buranan tän kunniaks :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes: oon ny alkanu välttelee buranaa melkeen kokonaan, mutta nyt on turvallinen hetki!

Mulla tänään dpo8 ja mietin tekiskö jo huomen aamulla testin eli dpo9... mulla on pc liuska, one step liuska ja apteekin puikkoja, millä alottaisi? :tears:

Mulla tänään dpo8 ja mietin tekiskö jo huomen aamulla testin eli dpo9... mulla on pc liuska, one step liuska ja apteekin puikkoja, millä alottaisi? :tears:
One step herkkä on aika surkea.. Ja se 25 mlU ei näytä vissiin taas kovin varhaisessa vaiheessa, kuten ei myöskään se "herkkä" eli liputan pc nimeen :smiling-eyes::thumbs-up:
Se on näyttänyt aina aiemmin kun nuo muka herkät sun muut

Jes, nyt tuli kp1! :D Nyt kun oli toivo tähän kiertoon menny aikapäiviä sit, niin on vaan ilonen että vihdoin alko ja pääsee ilmottautumaan seuraavaan hoitoon! Nyt siis luget myöhästytti menkkoja 2-3 päivää, mikä ei oikeesti ees kauheen paljoo oo, mutta tuntuu pitkältä sillon kun vaan haluis päästä takas yrityspuuhiin eikä turhia vitkastella :P

Oikeen repäsin, ja otin buranan tän kunniaks :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes: oon ny alkanu välttelee buranaa melkeen kokonaan, mutta nyt on turvallinen hetki!

Ai että, tunnistan tuon onnentunteen, miten ihanaa oli ottaa Burana menkkakipuihin :Hugging Face:

One step herkkä on aika surkea.. Ja se 25 mlU ei näytä vissiin taas kovin varhaisessa vaiheessa, kuten ei myöskään se "herkkä" eli liputan pc nimeen :smiling-eyes::thumbs-up:
Se on näyttänyt aina aiemmin kun nuo muka herkät sun muut
Tarkoittaako pc pregcheck merkkisiä? Onko eroa tikuissa ja liuskoissa? Milloin pc voi ekan kerran testata? Kyselen, koska kuumeisesti jo odotan, että koska pääsen tässä kierrossa testaileen, ehkä jo perjantaina kun on dpo9?

Takaisin