Missä vaiheessa muut täällä menee ja miten jakselette? :)
Mulla ilmeisesti dpo3 tai dpo4, en oikein tiedä laskenko cb:n positiivisen ovis tuloksen perjantaille vai lauantaille.
Positiivinen tulos pe-la välisenä yönä (klo12-klo1), jotenkin ajattelen että enemmän se plussa kallistuu perjantain puolelle koska 12h tuloksesta eteenpäin seuraava testi jo nega ja se oli lauantai.
Mulla oli viikonloppuna jotenkin todella toiveikas olo että nyt vois tärpätä, mutta nyt olen ruvennut ajattelemaan että oltiinko kuitenkin liian myöhässä aktin kanssa ja ajoittuiko yhtään oikein.

Aktia oli onneksi heti positiivisen tuloksen jälkeen ja viikonlopun aikana muutenkin.
En osannut ajatella yhtään että positiivinen ovis testi voisi tulla mulle näin aikaisin kierrossa, jostain syystä tuli perjantaina sellainen olo että pitäiskö testata vaikka negaa varmaan näyttää, iltapäivällä tuli vilkkuva hymy, mutta erittäin yllätyneenä tulikin positiivinen vielä yöllä. Beaming Face With Smiling Eyes
Ovulaatio kivut oli kyllä tosi selkeät omasta mielestä, jippii.
Eilen ja tänään ollut jotenkin väsynyt olo,
onko kellään muulla väsynyttä oloa oviksen jälkeen? Varsinaiset ovis kivut oli pe-su, sen jälkeen ollut välillä outoa ”tykytyksen” tapaista alavatsalla, onkohan normia oviksen jälkeen? Limat loppuneet myös su-ma välillä.
Piinailu siis alkakoon. Confounded Face