Raskaaksi 2021

Täällä alkanut illan mittaan välillä tuntua menkka jomotusta, myös alapäässä välillä sellanen tunne että menkat alkaisi :sad001
Mutta nyt tosiaan vasta meneillään kp15, huomenna vasta tulossa dpo4 tai dpo5.
Ajattelin ensin että onko mulla tulossa toinen ovis, mutta ei nää kyllä ovis kipuja mun mielestä ole, ovistesti oli kyllä nega kun varmuudeksi halusin testata.

Onko tälläset jomotukset normaalia oviksen jälkeen?Anxious Face With Sweat-

Muokattu viimeksi:
En tiedä miten poistetaan kommentti mutta tässä ”poistettu” kommentti Beaming Face With Smiling EyesBeaming Face With Smiling Eyes. Piti mennä toiseen ketjuun.

Täällä pärähti yk15 virallisesti käyntiin. Muutamana päivänä testannu nyt digitaalisella ovistestillä ja tänään tuli taas tuttu vilkkuva hymynaama ruutuun ja Flo-sovelluksen mukaan tänään pitäisi nimeonmaan hedelmällisten päivien alkaa. Varhainen km ei näyttänyt sekoittavan kiertoa,mikä on hyvä. Clapping Hands Ekat talletukset tehty. Täytyy koittaa olla nyt stressaamatta turhia ja odottaa kunnon ovisplussaa. Toivottavasti tää yrityskierto jäis viimeseks.

Täällä nyt kp 23. Viimeksi kp 22 vaihtui kp 1. Nyt ollut jo kp 21 illasta saakka välillä menkkajomotuksia. Mutta ei menkkoja kuulu vielä. Olispa nyt normaalin mittainen kierto... tänä aamuna cb ultra herkkä digi näytti ei raskaana.

Täällä pärähti yk15 virallisesti käyntiin. Muutamana päivänä testannu nyt digitaalisella ovistestillä ja tänään tuli taas tuttu vilkkuva hymynaama ruutuun ja Flo-sovelluksen mukaan tänään pitäisi nimeonmaan hedelmällisten päivien alkaa. Varhainen km ei näyttänyt sekoittavan kiertoa,mikä on hyvä. Clapping Hands Ekat talletukset tehty. Täytyy koittaa olla nyt stressaamatta turhia ja odottaa kunnon ovisplussaa. Toivottavasti tää yrityskierto jäis viimeseks.

Hyvä jos pääsette heti yrittämään uudestaan Beating Heart
Minulkii alkaa ovisplussan metsästys, viikonvaihteeseen ennustaa flo. Huomenna influenssarokotus ja toivon ettei siitä tule mitään ja saadaan tallettelut hoidettua.

Täällä alkanut illan mittaan välillä tuntua menkka jomotusta, myös alapäässä välillä sellanen tunne että menkat alkaisi :sad001
Mutta nyt tosiaan vasta meneillään kp15, huomenna vasta tulossa dpo4 tai dpo5.
Ajattelin ensin että onko mulla tulossa toinen ovis, mutta ei nää kyllä ovis kipuja mun mielestä ole, ovistesti oli kyllä nega kun varmuudeksi halusin testata.

Onko tälläset jomotukset normaalia oviksen jälkeen?Anxious Face With Sweat-

Mulla ainakin ollut monenlaisia jomotuksia yms. ennen menkkoja. Muistan, että mulle oli esikoista yrittäessä aika yllätys miten paljon erilaisia tuntemuksia ovulaatioon jne. liittyy. Lopetin ennen yritystä e-pillerit, joita olin syönyt yli 10v ja aloittanut tyyliin 18v. Eli pilleireitä ennen en muista muuta kuin superepäsäännöllisen kierron, joka onneksi säännöllistyi heti. Toivotaan, että olisi vaikka jotain hedelmöittymiseen liittyvää Beaming Face With Smiling Eyes

Hitsi tänään aamullakin lämmöt vielä suhteellisen alhaalla jaalkoi epäilyttää, että eikö se ovis ollutkaan vielä ja että nytkö alkaa kierto venyäAstonished Face sylkitestikin vielä saniaisia täynnä. Onneksi tuli eilen vielä talleteltua, jos ovis onkin vasta tuloillaan.

Kp32, ei menkkoja mut valkovuotoa lorahtelee sellai et juoksen vähä väliä vessassa tarkistamassa. En uskalla testaa siltikäänAnxious Face With Sweat-

Kp32, ei menkkoja mut valkovuotoa lorahtelee sellai et juoksen vähä väliä vessassa tarkistamassa. En uskalla testaa siltikäänAnxious Face With Sweat-

Onko sun kierto kuinka pitkä, tiedätkö dpo päiviä?
Toivottavasti siellä olisi pikkuinen matkassa :) ❤️

Onko sun kierto kuinka pitkä, tiedätkö dpo päiviä?
Toivottavasti siellä olisi pikkuinen matkassa :) ❤️
30-31 mut välillä venähtää ni siks pessimistinä oletan venynyttä kiertoa! Toivon niin mut pelottaa siltiAstonished Face-
Milloin aiot testata? Täällä jo jännäillään sinun puolestasi. :)
Varmaan viikonloppuna viimeistään. Pelottaa ja jännittää liikaaAnguished Face

30-31 mut välillä venähtää ni siks pessimistinä oletan venynyttä kiertoa! Toivon niin mut pelottaa siltiAstonished Face-

Varmaan viikonloppuna viimeistään. Pelottaa ja jännittää liikaaAnguished Face

Sinullahan on jo kaiketi dpo18 eikä vieläkään menkat alkaneet, että kyllä todellakin vaikuttaa lupaavalta. :)

Nyt kuulostaa kyllä ihan tosi lupaavalta! Just tuollaista samanlaista runsasta valkovuotoa oli mullakin ekassa raskaudessa. Kunpa nyt olisi tärpännytBeating Heart

Testaa nyt jo ja kerro uutiset meille! Kuulostaa lupaavalta! Beaming Face With Smiling Eyes
Katotaa jos huomen aamuna uskaltaudun :D mies kysy tänään tilannetta ni on enneki sanonu et ei sitä viel kannata testata enneku kunnolla myöhässä Cat With Tears Of Joy toisaalt siin on se et jos huomen testaa ja nega tulee ni menkat alkaa varmaan samantienCat With Tears Of Joy ei pääsis kierto venyy!

Takaisin