Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Viivan tulisi olla tuossa keskellä, jossa viivan paikka näkyy. Sanoisin tuota sinistä ”viivaa” reunassa värikertymäksi, joka ei jostain syystä liukunut loppuun asti? Oliko tarpeeksi pissaa? Ehkä virheellinen testi?Tässä tämä haamujen haamun esiäiti kuivuneena. En nyt tiedä sitten mitä ajatella.
Viivan tulisi olla tuossa keskellä, jossa viivan paikka näkyy. Sanoisin tuota sinistä ”viivaa” reunassa värikertymäksi, joka ei jostain syystä liukunut loppuun asti? Oliko tarpeeksi pissaa? Ehkä virheellinen testi?
Kiitos kaikille vastauksesta, selvensi asiaa :)
Aktia oli tosiaan samantien ovis plussan jälkeen, seuraavana päivänä sekä tänään. Toivottavasti olisi ajoitettu oikein.
Ainut asia mikä tällä hetkellä omaa mieltä ahdistaa jatkuvasti on aktin asento. Tällä hetkellä ei onnistu kuin vain niin että olen itse päällä.
Siitä sitten kun nousen ja menen heti makaamaan parin tyynyn päälle että lantio olisi koholla tuntuu että kaikki tavara vaan purskahtaa pois.
Tuntuu että eihän sinne jää yhtään simppaa
Juteltiin kyllä miehen kanssa että koitetaan tänään vielä myöhemmin toista asentoa jos se auttaisi asiaan.
Kyllä ne simpat löytää perille jos niikseen tulee, siihen ei pysty itse vaikuttamaan yhtään mitenkään. Nuo aktin jälkeiset asennot ovat ihan urbaania legendaa eivätkä ne vaikuta raskauden alkamiseen vaikka miten vääntelisi :) .
Näin mä sen tulkitsisin koska en erota siinä väriäReunassa on värikertymää mutta onko tuo keskimmäinen viivanpaikka?
Kiitos vastauksesta
Mulla on vaan niin vahvasti aina sellainen tunne että kun nousen pois niin tunnen miten oikein valahtaa tavara.
Siitä jää vaan automaattisesti sellainen fiilis että jääkö sinne mitään![]()
Hohhoijaa. Ei oo itku kaukana taas. Yk12, kp27 ja dposta ei varmuutta. Viimekierto kesti tän 27 päivää mutta Flo ennustaa menkkoja alkavaksi vasta perjantaina...
tein eilen 2h pidätyksellä herkän onestepin raskaustestin johon tuli selkeesti JOTAIN. Silleen että sain sen kuvaankin näkyviin. Ensimmäinen kerta vuoden sisään kun testissä ihan oikeasti näkyi edes häivähdys jotain muuta. No... tämän aamuinen pregcheck oli sitten täysin nega Clown Face
Siihen loppui sitten into koko hommaa kohtaan. Joo, eilinen testi oli herkkä, mutta ajattelin että jos sain sen parin tunnin pidätyksellä näyttämään jotain, voisi pregchecki myös näyttää tänään jo.
Tyhmä minä kun edes kuvittelin että tää ois viimein se meidän vuoro..
Eipä nännitkään oo enää juuri kipeet. Et eiköhän menkat ala huomennaKp29, vähän juilintaa mitä yleensä ennen menkkoja. Anxious Face With Sweat-
Kiitos vastauksesta
Mulla on vaan niin vahvasti aina sellainen tunne että kun nousen pois niin tunnen miten oikein valahtaa tavara.
Siitä jää vaan automaattisesti sellainen fiilis että jääkö sinne mitään![]()
Tästä tuloksesta ei voi enää erehtyä Beating HeartBeating Heart
Mä vaan itken… onnesta Beating Heart
Eikä sitä nyt tarvitse anteeksi pyydellä. Sellaisia nämä vauvakuumeilukeskustelut ovat, että joku saa plussan ja joku toinen negan. Kyllä plussasta saa ja pitääkin iloita silti. :)Kiitos kaikille vastauksesta, selvensi asiaa :)
Aktia oli tosiaan samantien ovis plussan jälkeen, seuraavana päivänä sekä tänään. Toivottavasti olisi ajoitettu oikein.
Ainut asia mikä tällä hetkellä omaa mieltä ahdistaa jatkuvasti on aktin asento. Tällä hetkellä ei onnistu kuin vain niin että olen itse päällä.
Siitä sitten kun nousen ja menen heti makaamaan parin tyynyn päälle että lantio olisi koholla tuntuu että kaikki tavara vaan purskahtaa pois.
Tuntuu että eihän sinne jää yhtään simppaa
Juteltiin kyllä miehen kanssa että koitetaan tänään vielä myöhemmin toista asentoa jos se auttaisi asiaan.
Tästä tuloksesta ei voi enää erehtyä Beating HeartBeating Heart
Mä vaan itken… onnesta Beating Heart
En ole oikein koskaan ymmärtänyt miten tämä dpo juttu lasketaan, tai mistä kohtaa sitä aletaan laskemaan Beaming Face With Smiling Eyes
Nyt on siis menossa kp13, kp10 iltapäivällä vilkkuva hymynaama digiin, kp10-kp11 välisenä yönä 12 - puoli 1 sain kahteen digiin postitiivisen.
Positiivisesta tuloksesta 12h eteenpäin seuraava tulos nega.
Mitenköhän siis nyt sitten alan laskemaan dpo:n päiviä.
Tämän päivän akti varmaan turha hedelmöittymisen kannalta jo, tuskin enää vaikutusta?