Raskaaksi 2021

Täällä kp6. Ovulaatiotestit tulivat postissa ja sunnuntaina aloitan tikuttelun .

Kävin tänään yksit. gynellä. Mieheni oli mukana. Halusin palavasti tietää, onko kohdallani nuoruudessa sairastettu klamydia (oli oireettomana ainakin 1,5v!) aiheuttanut joitakin vaurioita, esim. tukkeuttanut munanjohtimet. Ultrattiin, eikä mitään poikkeavaa sillä ainakaan löytynyt. Ssg tutkimuksilla saisi tarkemman tiedon, mutta sille nyt ei aihetta löytynyt.

Jos raskaus ei loppukevääseen mennessä ala spontaanisti, voimme hakeutua lapsettomuuspolille poikkeuksellisesti 6kk yrityksen jlk. Uskon kuitenkin, ettei siihen tule aihetta, mutta never say never.

Positiivisia tuulia siis, kaikille muillekin ❤️

Muokattu viimeksi:
Hei, pakko tulla kysymään mielipiteitä Anguished Face-

Tänään dpo 12 ja hetken mielijohteesta ajattelin tehdä kaapissa lojuvan ovulaatiotestin, se oli positiivinen. Tuossa ovulaation jälkeen tikuttelin muutamia selviä negatiivisia, joten mietin kuuluuko sen olla positiivinen tässä vaiheessa kiertoa, juuri ennen menkkojen alkua vai mitä.

Tänään dpo 12 ja hetken mielijohteesta ajattelin tehdä kaapissa lojuvan ovulaatiotestin, se oli positiivinen. Tuossa ovulaation jälkeen tikuttelin muutamia selviä negatiivisia, joten mietin kuuluuko sen olla positiivinen tässä vaiheessa kiertoa, juuri ennen menkkojen alkua vai mitä.

Ovulaation jälkeen testit haalenee ja juuri ennen menkkoja saattaa muuttua taas plussaksi, näin ainakin minulla. Kun olin raskaana ovulaatiotesti oli räikeä plussa, kontrolliviivastakin lähti väri Beaming Face With Smiling Eyes

Olen ymmärtänyt, että joillakin ovulaatiotestit voi tummua kierron lopussa tarkoittamatta mitään. Confused Face En kuitenkaan tiedä ovatko ne kuitenkaan tummuneet ihan plussaksi asti. :think005
Minusta tuo siis kuulostaa lupaavalta. ☺️

Olen joskus itse testannut ovulaatiotestillä alkuraskaudessa ja se tummui plussaksi silloin, kun raskaustestissäkin oli haalea viiva.

Sinuna kävisin ostamassa raskaustestin ja testaisin sillä. :)

Olen ymmärtänyt, että joillakin ovulaatiotestit voi tummua kierron lopussa tarkoittamatta mitään. Confused Face En kuitenkaan tiedä ovatko ne kuitenkaan tummuneet ihan plussaksi asti. :think005
Minusta tuo siis kuulostaa lupaavalta. ☺️

Olen joskus itse testannut ovulaatiotestillä alkuraskaudessa ja se tummui plussaksi silloin, kun raskaustestissäkin oli haalea viiva.

Sinuna kävisin ostamassa raskaustestin ja testaisin sillä. :)
Nega oli ja menkat alkoi heti perään

Nähtiinpä taas miehen siskoa, jolla on enää kuutisen viikkoa laskettuun aikaan. Olin kuvitellut, että olisin vauvan syntyessä jo näkyvästi raskaana, mutta jos en ensi kierrosta raskaudu, niin enhän minä ehdi olla hänen kanssaan raskaana yhtä aikaa ollenkaan. Confused Face

Mä kirjoitan ekaa kertaa yhtään minnekään palstalle Mulla ekasta synnytyksestä 6 vuotta. Nyt haaveissa toinen lapsi. Pillerit lopetettu n. 2kk sitten. Ekat menkat tuli niin, että tikutin oviksen ja oli tuntemuksia ja menkat alkoi 12 pvää positiivisen ovistestin jälkeen. Noh, nyt toisia menkkoja odotellaan, kp 36. Monta r-testi negaa tehty, verikoekin nega. Olin kyllä tikuttanut tässäkin kierrossa oviksen kp 19 ja oireetkin täsmäsi, kunnes sitten kp 29 tuli aivan hirveät ovislimat kesti kolme päivää. Eli ei siis kyllä varmaan ovis ollut silloin kun tikutin. Alkais nyt ne menkat, niin pääsisi aloittaa uuden kierron

Mä kirjoitan ekaa kertaa yhtään minnekään palstalle Mulla ekasta synnytyksestä 6 vuotta. Nyt haaveissa toinen lapsi. Pillerit lopetettu n. 2kk sitten. Ekat menkat tuli niin, että tikutin oviksen ja oli tuntemuksia ja menkat alkoi 12 pvää positiivisen ovistestin jälkeen. Noh, nyt toisia menkkoja odotellaan, kp 36. Monta r-testi negaa tehty, verikoekin nega. Olin kyllä tikuttanut tässäkin kierrossa oviksen kp 19 ja oireetkin täsmäsi, kunnes sitten kp 29 tuli aivan hirveät ovislimat kesti kolme päivää. Eli ei siis kyllä varmaan ovis ollut silloin kun tikutin. Alkais nyt ne menkat, niin pääsisi aloittaa uuden kierron

Tervetuloa mukaan! :welcome

Ehkä oletkin ovuloinut kahdesti tässä kierrossa? Sitäkin voi kuulemma tapahtua. :)
Jos ovuloit silloin kp29 niin tänään olisi vasta dpo7, joten jos siitä olisi tärpännyt niin ei se vielä näkyisikään testeissä :)
Ja mahdollinen kiinnittyminen tapahtuisi suurinpiirtein näillä päivillä. Hyvin vielä siis kerkeisi plussaksi muuttua tässäkin kierrossa. :)
Toivotaan kuitenkin, että jos ei tästä kierrosta niin sitten seuraavasta. :)

Tervetuloa mukaan! :welcome

Ehkä oletkin ovuloinut kahdesti tässä kierrossa? Sitäkin voi kuulemma tapahtua. :)
Jos ovuloit silloin kp29 niin tänään olisi vasta dpo7, joten jos siitä olisi tärpännyt niin ei se vielä näkyisikään testeissä :)
Ja mahdollinen kiinnittyminen tapahtuisi suurinpiirtein näillä päivillä. Hyvin vielä siis kerkeisi plussaksi muuttua tässäkin kierrossa. :)
Toivotaan kuitenkin, että jos ei tästä kierrosta niin sitten seuraavasta. :)

Kiitos! Mies oli reissussa, joten ässäiltiin kp 26, joten tuskin olisi säilynyt elimistössä noin kauaa, koska ovislimat oli kp 29-31 Confounded Face ärrrrrrsyttävää Beaming Face With Smiling Eyes

Kiitos! Mies oli reissussa, joten ässäiltiin kp 26, joten tuskin olisi säilynyt elimistössä noin kauaa, koska ovislimat oli kp 29-31 Confounded Face ärrrrrrsyttävää Beaming Face With Smiling Eyes

Oi, voi ei. :sad001
Olen kyllä ymmärtänyt, että jos lima on hyvää niin siittiöt voivat säilyä jopa 5-7päivää. :) ;)
Mutta joo. Jos ei tästä niin sitten toivottavasti seuraavasta kierrosta. :)

Oi, voi ei. :sad001
Olen kyllä ymmärtänyt, että jos lima on hyvää niin siittiöt voivat säilyä jopa 5-7päivää. :) :wink
Mutta joo. Jos ei tästä niin sitten toivottavasti seuraavasta kierrosta. :)

Kyllä, juuri näin! Kunhan nyt vain saisi ne menkat alkamaan, niin saisi aloittaa kierron alusta. Kumpa ei nyt kovin sekaisin menisi...

Täällä kp8, ensi viikolla vihdoinkin taas ovis Clapping Hands Light Skin Tone
Pakko tulla tänne aina fiilistelemään, kun ei oikein muualla voi Beaming Face With Smiling Eyes. Tää odotus on aivan kuin pikkulapsena, kun tivolin jonossa odotti jännityksellä laitteeseen Beaming Face With Smiling EyesBeaming Face With Smiling Eyes

Dpo 7 tänään ja tää kierto nyt toistaa ihan edellistä kiertoa. Itkuisuutta ja mahan vihlomista tänään. Lisäksi vähän huimausta ja ehkä aavistus jo menkkakipujakin. Huomenna alkaa sitten ihan oikeat menkkajomot, joten eipä ole odotuksia tällekään kiertoa enää :( ensi viikolla aloitan sen antibioottikuurin tähän tulehdukseen, joten ehkä sitten seuraava kierto olisi vähän toiveikkaampi.

Kp11 ja ovistestit alotettu. Hyvin hailakasti toinen viiva näkyy vasta eli ootellaan ja ootellaan

Liitteet

• 20211014_171229.jpg
    20211014_171229.jpg
    1.3 MB · Katsottu: 149
Kp11 ja ovistestit alotettu. Hyvin hailakasti toinen viiva näkyy vasta eli ootellaan ja ootellaan

Mä tikuttelen ekoja kertoja nyt, onko tuo ihan normi että on noin haalea toinen viiva? Mulla oli heti menkkojen jälkeen paljon vahvempi viiva, kuin sitten tänään kp8… Lienee vissiin sama homma, kuin ed. Ruut_2021:lla. ‍♀️

Mä tikuttelen ekoja kertoja nyt, onko tuo ihan normi että on noin haalea toinen viiva? Mulla oli heti menkkojen jälkeen paljon vahvempi viiva, kuin sitten tänään kp8… Lienee vissiin sama homma, kuin ed. Ruut_2021:lla. ‍♀️
Joo siitähän se sit vahvistuu :) pari päivää sitten testiajalla toista viivaa ei ees näkyny. Nää testit ei oo mitään super hyviä ni tuo lähempänä vihreetä oleva ei oo mikään super tumma. Korjatkaa toki jos puhun puppuuta muut ketkä tietää? Toki testeissäkin eroa

Joo siitähän se sit vahvistuu :) pari päivää sitten testiajalla toista viivaa ei ees näkyny. Nää testit ei oo mitään super hyviä ni tuo lähempänä vihreetä oleva ei oo mikään super tumma. Korjatkaa toki jos puhun puppuuta muut ketkä tietää? Toki testeissäkin eroa

Okei. Mulla siis haalentunut sitä myöden kun menkat loppui… nyt vklp pitäisi kaikkien laskujen mukaan kyllä vahvistua Beaming Face With Smiling Eyes. Ovatko nuo minkä merkkisiä testejä? Itellä onestepin.

(Sorry omanapailu…)

Okei. Mulla siis haalentunut sitä myöden kun menkat loppui… nyt vklp pitäisi kaikkien laskujen mukaan kyllä vahvistua Beaming Face With Smiling Eyes. Ovatko nuo minkä merkkisiä testejä? Itellä onestepin.

(Sorry omanapailu…)

Onestepin on nää myös! En usko että ovuloin ollenkaan välttämättä mut koska pyyntö oli lääkäriltäkin testata ni testataan. En viitti mitään kalliimpia ees ostaa

Testeissä on eroja ja myös ihmisissä :) joillakin vahvenee pikkuhiljaa tasaisesti sinne o+ saakka, joillakin haalenee testit vielä juuri ennen o+ Ja joillakin saattaa olla haalea viiva ihan jatkuvasti ennenkö pärähtää o+ kirkuvana :) itselläni oli kaikkea näitä sekasinsa Beaming Face With Smiling Eyes Paras on kuitenkin, että ei vertaile omiaan muihin. Oviksen metsästysonnea ja toivotaan viivoja myös siihen toiseen testiin piinapäivien päätteeksi Beating Heart

Takaisin