Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Plussia, varmaan sulla eilen ovis+ ja tänään ovis.
Ainakin siis mun kokemuksen mukaan.. Oma plussa ko. Testillä näyttää mm. Tältä (alempi).
View attachment 107078
Muoks. Ja tässä toinen
View attachment 107079
Onnea Lapin tytölle Beating Heart
On...
Eilen oli sovelluksen mukaan ovulaatio, mutta en testaillut. Kroppa ei ihmeemmin oviksesta ilmoittele joten voi olla et oli tai sitten ei.. tehosterokotus oli vajaa 2vkoa sitten, liekkö häirinny kiertoa.
Tallettelut tehty ja nyt taas piinaillaan pari vkoa. Jotenkin luovuttanut olotila on.. Anxious Face With Sweat
Oli kyllä niin kauhee käynti tuolla gynellä.. Hän oli jotenkin tosi epäammattimainen, töykeä eikä tutkinut edes kunnolla. Ei voinut edes mitata follien kokoja, koska "siihenkin menee jonkun aikaa". Hän piti ihan hirveetä kiirettä ja sanoi vaan että hyvältä näyttää mutta ei siltä että olisi ovista, koska keltarauhasta ei näy? Sanoi vain että näyttää olevan aika saman kokoisia eikä yhtä suurempaa vielä.
Jospa hän ois mitannut ne follit niin olisi saanut tietää edes suuntaa - antavasti että onko noi ovistestit ihan hakoteillä.
Jos siellä ei näkynyt että olisi ovis tuloillaan, niin ihmettelen positiivista testiä ja tota lämpödippiä. Ei voi ilmeisesti luottaa mihinkään.
Eli aivan hirvee fiilis just nyt. Tulee vaan aina niin pas*a fiilis, kun kohtaa tämmösiä ihmisiä, kun tää asia on itselle niin tärkeä. Eli ihan sama kun en olisi mennyt ollenkaan, kun nyt oon entistä enemmän sekasin, kun toinen asia puoltaa toista ja toinen taas toista.
Oviskivut jatkuu ja viivat haalenneet, joten en tiedä mitä tapahtuu kropassa.Anxious Face With Sweat-
Oli kyllä niin kauhee käynti tuolla gynellä.. Hän oli jotenkin tosi epäammattimainen, töykeä eikä tutkinut edes kunnolla. Ei voinut edes mitata follien kokoja, koska "siihenkin menee jonkun aikaa". Hän piti ihan hirveetä kiirettä ja sanoi vaan että hyvältä näyttää mutta ei siltä että olisi ovista, koska keltarauhasta ei näy? Sanoi vain että näyttää olevan aika saman kokoisia eikä yhtä suurempaa vielä.
Jospa hän ois mitannut ne follit niin olisi saanut tietää edes suuntaa - antavasti että onko noi ovistestit ihan hakoteillä.
Jos siellä ei näkynyt että olisi ovis tuloillaan, niin ihmettelen positiivista testiä ja tota lämpödippiä. Ei voi ilmeisesti luottaa mihinkään.
Eli aivan hirvee fiilis just nyt. Tulee vaan aina niin pas*a fiilis, kun kohtaa tämmösiä ihmisiä, kun tää asia on itselle niin tärkeä. Eli ihan sama kun en olisi mennyt ollenkaan, kun nyt oon entistä enemmän sekasin, kun toinen asia puoltaa toista ja toinen taas toista.
Oviskivut jatkuu ja viivat haalenneet, joten en tiedä mitä tapahtuu kropassa.Anxious Face With Sweat-
Oletteko miten kauan yrittäneet?
Meillä tuli miehen kanssa jo kolme vuotta.. En usko että täällä on muita niin kauan yrittäneitä nyt? Olin tuossa viime viikolla allapäin ja nyt olen päättänyt ryhdistäytyä uuteen taisteluun. Ei tässä muutakaan voi. Tsemppiä sinne! Beating Heart
Täällä 1,5v rikki nyt. Vasta puolet teidän taipaleesta, vaan kovin pitkältä tuntuu tämäkin Anguished Face tsemppiä sinnekin suuntaan <3Oletteko miten kauan yrittäneet?
Meillä tuli miehen kanssa jo kolme vuotta.. En usko että täällä on muita niin kauan yrittäneitä nyt? Olin tuossa viime viikolla allapäin ja nyt olen päättänyt ryhdistäytyä uuteen taisteluun. Ei tässä muutakaan voi. Tsemppiä sinne! Beating Heart
Täällä 1,5v rikki nyt. Vasta puolet teidän taipaleesta, vaan kovin pitkältä tuntuu tämäkin Anguished Face tsemppiä sinnekin suuntaan![]()
Meillä tulee marraskuun lopussa vuosi täyteen. Tässä pian vuoden aikana ei tosiaan ole tapahtunut yhtään mitään.
On tämä odottelu aivan kamalaa. Tänäänkin ilta tullut itkettyä. En vaan jostain syystä pysty unohtamaan tai sivuuttamaan koko asiaa pois ajatuksista.
Jotenkin kamalaa, että tämä vuosi 2021 loppuu ihan justiinsa. Kalenteria selatessa tulee aivan epätoivoinen olo, kun ei ole montaakaan kuukautta enää jäljellä.
Mistä te muut pidempään yrittäneet revitte toivoa kiertoihin? Kieltämättä hieman toivoa antaisi, jos tosiaan saisi kuulla juurikin pitkään yrittämistä onnistumisia :)
Meillä yritystä reilu 3v (minä 37v ja mies 42v). Melkein jo tyydyttiin kohtalomme, ettei vauvaa meidän taloon enää tule, kunnes tuli kemiallinen raskaus ja sit hakeuduttiin hoitoihin. Toi kemiallinen oli meille se sysäys.
Nyt dpo 8. Alkionsiirrosta 5 päivää. Toivon niin, että solumöykky tarrais lujaa kiinni Beating Heart
Meillä meni lähetteestä 8kk tähän pisteeseen. Eli ei minusta paha aika odotella, kun julkisella ollaan. Tokikaan meille ei tehty kevyitä hoitoja ollenkaan vaan suoraan ivf jonoon.
Meillä meni 9v aloituksesta siihen pisteeseen, että saatiin ensimmäinen plussa testiin
Hoidothan se sitten vaati mutta tuli vihdoin kuitenkin!
Nyt sit odotellaan koska päästään siirtämään pakkasalkio! Beating Heart
Meillä meni 9v aloituksesta siihen pisteeseen, että saatiin ensimmäinen plussa testiin
Hoidothan se sitten vaati mutta tuli vihdoin kuitenkin!
Nyt sit odotellaan koska päästään siirtämään pakkasalkio! Beating Heart
Heippa pitkästä aikaa. Oon pitänyt hieman hiljaiseloa, koittanut ottaa rennosti. Ei auta. Meilläkin lähti eilen yk12 käyntiin. Otin tän tosi raskaasti, ja usko siihen että koskaan enää raskautuisin, on tosi vähissä..
Vuosi tulee täyteen. Tämän kierron jälkeen soittelen varmaan terkkariin ja koitetaan lähteä hoitoihin. Pitkä prosessi eessä ja harmittaa jo valmiiksi, kun vihaan kaikenlaisia tutkimuksia, piikkejä... ihan kamala tunne kun tuntuu ettei ”luomusti” enää tule onnistumaan.
Tähän kiertoon otin greippimehun käyttöön, ja käyn hakemassa tänään vielä rautaa apteekista ja luontaistuotekaupasta ne royal geleet - ne jotka esikoisenkin kohdalla saivat raskaaksi. Tai niin vahvasti uskon. Voi olla että jos eivät ees ne auta, tulee hermoromahdus. Ajattelin että toisen lapsen haluaisin mahdollisimman ”luomuna” ilman mitään vippaskonsteja, mut ei voi mitään. Kun ei tuu, niin ei tuu.
Alkaa olla myös vähän kiire, esikoinen täyttää pian kaksi. Harmittaa tosi paljon ettei tää homma mennyt niin kuin suunnitteli, kaksi putkeen pienellä ikäerolla ja olisin kotona siihen asti kun pienin 3v. Vaikka tärppäisikin heti seuraavasta kierrosta, mun kotonaolo venyisi 6 vuoteen.. eniten pelkään sitä että ei tärppää tammikuuhun mennessäkään, sit olisi palattava töihin ja pistettävä lapsi hoitoon, tai laitettava yritys tauolle kun tippuisin minimi äitiysrahoille kun ei mene enää siihen 3 vuoden sisään edellisestä.
Long story short: ihan hirvee olo!![]()