M
Marian82
Vieras
Heippa kaikille!
Pakko päästä vähän purkamaan jonnekin, kun livenä en halua kertoa kenellekään.
Mä kuumeilen kolmatta, menossa yk3, dpo12, kp 28. Kaks edellistä kiertoa ollu 26 pv, ja nytkin on ollut vähän tiputtelua jo muutamana päivänä, mut kunnon vuoto on pysyny poissa.
Aamulla olin näkevinäni testissä haamujen haamun, mikä on saanu mopon karkailemaan, vaikka kuinka yritän muistutella itselleni, että luultavasti se sopivassa valossa näkynyt hailura oli vain mielikuvituksen tuotetta. Tosin aiemmissa testeissä ei oo näkynyt _mitään_, vaikka miten oon tihrustanut ja käännelly.
Oon testaillu joka kierrossa useamman kerran, kun tilasin vähän reilumman satsin liuskoja - ajatuksena ottaa kaikki ilo irti testaamisesta, kun tää on meidän viimeinen lapsi, mikäli ylipäätään vielä onnistuu. Testausinto kyllä aika nopeesti rapisee, kun tuloksena on vaan yksinäisiä viivoja... Ja sit taas joku pieni toivonkipinä nostaa päätään ja päätän kokeilla. No, vasta on muutama kuukausi takana, mut toi lähestyvä 40 kyllä aiheuttaa painetta.
Onnistumisia kaikille toivotellen
Pakko päästä vähän purkamaan jonnekin, kun livenä en halua kertoa kenellekään.
Mä kuumeilen kolmatta, menossa yk3, dpo12, kp 28. Kaks edellistä kiertoa ollu 26 pv, ja nytkin on ollut vähän tiputtelua jo muutamana päivänä, mut kunnon vuoto on pysyny poissa.
Aamulla olin näkevinäni testissä haamujen haamun, mikä on saanu mopon karkailemaan, vaikka kuinka yritän muistutella itselleni, että luultavasti se sopivassa valossa näkynyt hailura oli vain mielikuvituksen tuotetta. Tosin aiemmissa testeissä ei oo näkynyt _mitään_, vaikka miten oon tihrustanut ja käännelly.
Oon testaillu joka kierrossa useamman kerran, kun tilasin vähän reilumman satsin liuskoja - ajatuksena ottaa kaikki ilo irti testaamisesta, kun tää on meidän viimeinen lapsi, mikäli ylipäätään vielä onnistuu. Testausinto kyllä aika nopeesti rapisee, kun tuloksena on vaan yksinäisiä viivoja... Ja sit taas joku pieni toivonkipinä nostaa päätään ja päätän kokeilla. No, vasta on muutama kuukausi takana, mut toi lähestyvä 40 kyllä aiheuttaa painetta.
Onnistumisia kaikille toivotellen

Jotenkin stressaa koko ovis.
lievää etomista on ollut, ja melkeen teki aamulla mieli testata mut päätin kuitenkin etten. En tiiä yhtään koska sitä sortuu (tai sortuuko lainkaan, jos vuoto vaan alkaakin), mut ei oo ollut tiputtelua kuten aiemmissa kierroissa dpo10-13 ollut. Toivon sormet ristissä että nyt onnistuisi, pelkään että romahan hetkellisesti jos ei (taaskaan) onnistuta 

Tosin mulla oli Dpo 8 eli ihan todella aikaista. Testasin lääkärisoiton takia jo silloin.
Pelkään, et taas käy just se ettei viiva vahvistukaan, ja viikkodigin käyn hakemassa, jos huomenna jo vahvempaa viivaa niin viimestään maanantaina dippaan digin
lämmöt nousussa.

tarvii testi vielä varmistaa, koska pitää soittaa maanantaina lääkäriin jos vuotoa ei näy.

Viime kierrossa ovisplussa KP 33
Se ei tietysti ole toivottava.