Tonninseteli
Kommentoinnin ninja
Aivan!Tuosta muuten kanssa lueskelin, että usein keltarauhastukilääkitys aloitetaan lisäksi.
On nyt vähän luottamus koetuksella omaan tk:een, että miten sieltä mahtaa apuja saada.. Sitten vaan suosiolla varaan yksityiselle ajan jos tk-lääkäri ei tee asialle mitään. Ja valitusta perään.
Oon siis itse sairaanhoitaja ja tällaisen yleisen huhun kuullut, että me ollaan hankalia potilaita kun osataan vaatia.
Mutta ei niitä muutoksia muuten kai tapahdukaan..
Täällä kans paino vaan noussut, liikunnan lisäämisestä huolimatta. Onko sulla muuten muita veriarvoja mittailtu, onko niissä ollut häikkää? Tai muita selvittelyitä vielä tehty? Toivottavasti teillä olisi hyvä käynti ja saisitte nyt myös apua!![]()
Hah joo pystyn kuvittelemaan, että sairaanhoitajat on kivoja potilaita
Lisääntymiseen liittyen taisivat ottaa vain infektiolabrat nyt maanantaina kun kävin 

Tuosta muuten kanssa lueskelin, että usein keltarauhastukilääkitys aloitetaan lisäksi.
On nyt vähän luottamus koetuksella omaan tk:een, että miten sieltä mahtaa apuja saada.. Sitten vaan suosiolla varaan yksityiselle ajan jos tk-lääkäri ei tee asialle mitään. Ja valitusta perään.
Oon siis itse sairaanhoitaja ja tällaisen yleisen huhun kuullut, että me ollaan hankalia potilaita kun osataan vaatia.
Mulla myös kilppariarvot olleet hyvät, niissä ei aiemmin ole probleemaa ollutkaan.
ei nimittäin ole yhtään ruskeaa vuotoa mitä tavallisesti tulee päivä tai pari ennen menkkoja. Huomenna ei varmaan työpäivästä tule mitään kun miettii vaan koko ajan että alkako ne menkat vai ei
Lähinnä mietin, että aloitanko ne nyt huomenna niinkuin edellinen lääkäri ohjeisti vai uhmaanko edellistä lääkäriä ja tikutan oviksen ja aloitan terot vasta sen jälkeen