Raskaaksi 2021

Heippa kaikille!
Pakko päästä vähän purkamaan jonnekin, kun livenä en halua kertoa kenellekään.
Mä kuumeilen kolmatta, menossa yk3, dpo12, kp 28. Kaks edellistä kiertoa ollu 26 pv, ja nytkin on ollut vähän tiputtelua jo muutamana päivänä, mut kunnon vuoto on pysyny poissa.
Aamulla olin näkevinäni testissä haamujen haamun, mikä on saanu mopon karkailemaan, vaikka kuinka yritän muistutella itselleni, että luultavasti se sopivassa valossa näkynyt hailura oli vain mielikuvituksen tuotetta. Tosin aiemmissa testeissä ei oo näkynyt _mitään_, vaikka miten oon tihrustanut ja käännelly.
Oon testaillu joka kierrossa useamman kerran, kun tilasin vähän reilumman satsin liuskoja - ajatuksena ottaa kaikki ilo irti testaamisesta, kun tää on meidän viimeinen lapsi, mikäli ylipäätään vielä onnistuu. Testausinto kyllä aika nopeesti rapisee, kun tuloksena on vaan yksinäisiä viivoja... Ja sit taas joku pieni toivonkipinä nostaa päätään ja päätän kokeilla. No, vasta on muutama kuukausi takana, mut toi lähestyvä 40 kyllä aiheuttaa painetta.

Onnistumisia kaikille toivotellen :love017

Täällä kp14 ja ovista odotellaan. Vähän on jo sellaisia tuntemuksia, että voisi sunnuntaina tulla. Ei vain tällä hetkellä jotenkin huvittaisi petipuuhat yhtään. :hilarious: Jotenkin stressaa koko ovis.

Vähän pettynyt ja harmissaan mut tyytyväinen et päästiin uuteen kiertoon ja yritykseen. Sen kunniaks lasi viiniä :)

Liitteet

• 20210903_202152.jpg
    20210903_202152.jpg
    1,022.2 KB · Katsottu: 192
Täällä mennään dpo11-12/kp26 :shy: lievää etomista on ollut, ja melkeen teki aamulla mieli testata mut päätin kuitenkin etten. En tiiä yhtään koska sitä sortuu (tai sortuuko lainkaan, jos vuoto vaan alkaakin), mut ei oo ollut tiputtelua kuten aiemmissa kierroissa dpo10-13 ollut. Toivon sormet ristissä että nyt onnistuisi, pelkään että romahan hetkellisesti jos ei (taaskaan) onnistuta :facepalm:
Yk13 ja 4. OI kuitenkin meneillään :meh:

Mää hain opiskelemaan. Potkut on ottaneet todella koville ja oon ollu tosi ahdistunut, mutta tuli into hakea Ammattikorkeaan, se jää nähtäväksi pääsenkö :rolleyes: Jospa sitä Tradenomiopiskelut veiskin mukanaan :smug:

näkyy! :)
Mä sain samanlaisen keskiviikkona, eikä ole vahvistunut. :sorry: Tosin mulla oli Dpo 8 eli ihan todella aikaista. Testasin lääkärisoiton takia jo silloin.
Mutta tsemppiä että sulla vahvistuu!:love7

Voi harmi ettei sulla vahvistunut :sorry: Se on tosi keljua kun saa jotain ja sit se ei lähekään vahvistumaan:facepalm:

Voi kun nyt olis :smiley-angelic001 Pelkään, et taas käy just se ettei viiva vahvistukaan, ja viikkodigin käyn hakemassa, jos huomenna jo vahvempaa viivaa niin viimestään maanantaina dippaan digin :eek:

Voi harmi ettei sulla vahvistunut :sorry: Se on tosi keljua kun saa jotain ja sit se ei lähekään vahvistumaan:facepalm:

Voi kun nyt olis :smiley-angelic001 Pelkään, et taas käy just se ettei viiva vahvistukaan, ja viikkodigin käyn hakemassa, jos huomenna jo vahvempaa viivaa niin viimestään maanantaina dippaan digin :eek:

Ylin oli Dpo 8, tänään Dpo 11 toinen:pompus: lämmöt nousussa.
Kp 28/28

mulla kävi vielö niin että ostin digin eiliselle ja se heitti jonkun virheilmoituksen eikä edes toiminut :facepalm::hilarious:

Liitteet

• FA7499CC-64A1-4196-9CED-8E79A7CF5C25.jpeg
    FA7499CC-64A1-4196-9CED-8E79A7CF5C25.jpeg
    1.5 MB · Katsottu: 223
  • FD3A06F1-2250-44AA-9889-3EDE9B36AB8E.jpeg
    FD3A06F1-2250-44AA-9889-3EDE9B36AB8E.jpeg
    1,003.7 KB · Katsottu: 231
  • 3EE3CAFF-BF16-4C50-B93D-C94A50292029.png
    3EE3CAFF-BF16-4C50-B93D-C94A50292029.png
    1,020 KB · Katsottu: 220
Ylin oli Dpo 8, tänään Dpo 11 toinen:pompus: lämmöt nousussa.
Kp 28/28

mulla kävi vielö niin että ostin digin eiliselle ja se heitti jonkun virheilmoituksen eikä edes toiminut :facepalm::hilarious:

Onpas selkeä viivalainen dpo8:wideyed: Digeissä on tuo huono puoli et sit jos ne ei toimikaan :hilarious: itelle kans joku osunut tässä yrityksen aikana. Meinaatko vielä testailla? :bookworm:

Dpo12-13 ja mä sorruin :hilarious: Ei varmana yllätä ketään :hilarious:

View attachment 106128

Mutta näkevätkö muut saman mitä minä? :wideyed:

Näkyy minullekin! Toivotaan vahvistumista :angelic:

Täällä kp 16 ja ovistesti oli jopa haaleampi, kuin eilen o_O Varmuudeksi ollaan talleteltu joka toinen päivä :grin Oviskivut kuitenkin jatkuu, niin en tiedä onko ovis vielä voinut mennäkkään :confused005

Muokattu viimeksi:
Onpas selkeä viivalainen dpo8:wideyed: Digeissä on tuo huono puoli et sit jos ne ei toimikaan :hilarious: itelle kans joku osunut tässä yrityksen aikana. Meinaatko vielä testailla? :bookworm:

Nojoo. Omituista, että Dpo 8 näkyi tollanen kun ei sillon yleensä juuri mitään vielä näy. Tiesin kyllä riskit kun niin aikaisin testaa. Harmi ettei vahvistumista vaan näy kun muuten on lupaavat oireet ja toi lämpö kyllä ihmetyttää :bored: tarvii testi vielä varmistaa, koska pitää soittaa maanantaina lääkäriin jos vuotoa ei näy.

Samaltahan tuo näyttää kuin eilenkin. Voihan tylsyys. :shy:

Iski nyt päälle aivan kamalan paniikki stressin. Entä jos tämä kierto venähtää taas ja ovulaatiota saankin tikutella nyt vielä viikkoja eteenpäin.

Liitteet

• IMG_20210904_085323.jpg
    IMG_20210904_085323.jpg
    1 MB · Katsottu: 195
Muokattu viimeksi:
Samaltahan tuo näyttää kuin eilenkin. Voihan tylsyys. :shy:

Iski nyt päälle aivan kamalan paniikki stressin. Entä jos tämä kierto venähtää taas ja ovulaatiota saankin tikutella nyt vielä viikkoja eteenpäin.

En tiedä milloin sulla on normaalisti ovulaatio, mutta onhan tuossa vielä hyviä päivää tikuttaa. Mäkin sain tässä kierrossa ovisplussan kp 18 :cat:

En tiedä milloin sulla on normaalisti ovulaatio, mutta onhan tuossa vielä hyviä päivää tikuttaa. Mäkin sain tässä kierrossa ovisplussan kp 18 :cat:

Onneksi on vielä päiviä jäljellä :nailbiting: Viime kierrossa ovisplussa KP 33 :laughing021 Se ei tietysti ole toivottava.

Ovisplussa ja hillitön päänsärky. :arghh: Eikö sitä nyt yhden oviksen voisi olla molemmat terveinä... :shifty:

Täällä kp1. Aamulla vuoto alkoi, eikä testissä näkynyt mitään. Taisin siis onnistua kuvittelemaan sen haamulaisen eilen tai oli viivanpaikka tai jotain. Vaikka harmittaakin, keksin pari hyvääkin puolta, ettei vielä tärpännyt - ehdin nyt sitten ottaa hyvillä mielin tokan koronarokotteen ja satsata rauta-varastojen kasvattamiseen. Sain nimittäin juuri oviksen aikoihin labratulokset ja raudanpuutteeni on vielä melkoinen (puolisen vuotta sitten todettu selvä raudanpuuteanemia, hemoglobiini nyt jo parempi, mutta varastot edelleen aika tyhjät), mikä ei tietty ole kovin hyvä lähtökohta raskaudelle.

Pahoittelut muille uuteen kiertoon joutuneille, peukut oviksen bonganneille ja piinapäiviä eläville!

Kp 28/28 eikä menkkoja vielä. Valkovuotoa tulee runsaammin. Ihan rauhassa yritän odotella enkä liikaa toiveita uskottele ittelle. Kuitenkin voi olla että se vuoto alkaa päivän aikana tai viimeistään huomenna. Piinaavaa on tämä odottelu.

Mitä mun silmäni näkevätkään :love017 Ei voi olla totta! Just tässä kierrossa kun peitto heilui vaan ja ainoastaan ovisplussan myötä, sain koronarokotteen ja stressasin niitä potkuja, ja just nyt :hug003

upload_2021-9-5_8-40-24.jpeg

Takaisin