Mitä mun silmäni näkevätkäänEi voi olla totta! Just tässä kierrossa kun peitto heilui vaan ja ainoastaan ovisplussan myötä, sain koronarokotteen ja stressasin niitä potkuja, ja just nyt
View attachment 106157
Ihanaaaaa, paljon onnea Tammenterho!!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mitä mun silmäni näkevätkäänEi voi olla totta! Just tässä kierrossa kun peitto heilui vaan ja ainoastaan ovisplussan myötä, sain koronarokotteen ja stressasin niitä potkuja, ja just nyt
View attachment 106157

View attachment 106157

Paljon tarrasukkia ja liimaa ja mitä kaikkea!

View attachment 106157

Eilen talleteltiin ja jospa vielä tänään nyt tämän plussan myötä :angelic: Kroppa ei pettänytkään tällä kertaa. Nyt kuitenkin vasta kp 17, niin kiertokin pysyy maltillisena Mitä mun silmäni näkevätkäänEi voi olla totta! Just tässä kierrossa kun peitto heilui vaan ja ainoastaan ovisplussan myötä, sain koronarokotteen ja stressasin niitä potkuja, ja just nyt
View attachment 106157

Olen ollut täällä vähän aikaa hiljaa kun on ollut muita raskaita asioita. Tässä kierrossa tuntu että talletus oli liian aikaisin ja olin viikon todella pahassa flunssassa. Olin aivan varma että ei tärpännyt, mutta aattelin että tehdään nyt testi varmuuden vuoksi. Mulla ei edes ollut kuin yksi digitesti. Yleensä olen ollut aikamoinen testiaddikti. Sieltä se plussa kuitenkin pärähti
Todella varovainen fiilis kahden varhaisen keskenmenon jälkeen, joten liikaa ei uskalla vielä juhlia.

On ollut viime aikoina aika hiljaista, kun työt ja uhmaileva esikoinen vievät aika tehokkaasti mehut, mutta ihan lohduttavaa kuulla, että monella on tärpännyt vähän vähemmälläkin yrityksellä.Mitä mun silmäni näkevätkäänEi voi olla totta! Just tässä kierrossa kun peitto heilui vaan ja ainoastaan ovisplussan myötä, sain koronarokotteen ja stressasin niitä potkuja, ja just nyt
View attachment 106157
Mähän sanoin! Nyt vaa lakanoiden väliin :angelic:Onneksi olkoon Tammenterho91!
Täällä kans sain ovistestin plussan tänäänEilen talleteltiin ja jospa vielä tänään nyt tämän plussan myötä :angelic: Kroppa ei pettänytkään tällä kertaa. Nyt kuitenkin vasta kp 17, niin kiertokin pysyy maltillisena
![]()
Siis mitä! Onko täälä kunnon plussa-aalto! Onnea ja tarrasukkia <3Olen ollut täällä vähän aikaa hiljaa kun on ollut muita raskaita asioita. Tässä kierrossa tuntu että talletus oli liian aikaisin ja olin viikon todella pahassa flunssassa. Olin aivan varma että ei tärpännyt, mutta aattelin että tehdään nyt testi varmuuden vuoksi. Mulla ei edes ollut kuin yksi digitesti. Yleensä olen ollut aikamoinen testiaddikti. Sieltä se plussa kuitenkin pärähti
Todella varovainen fiilis kahden varhaisen keskenmenon jälkeen, joten liikaa ei uskalla vielä juhlia.

) höllätään nyt pipoa tän yrityksen kanssa, tärppää jos/kun sen hetki on. Ei tässä lopulta asioille hirveesti itse voi minkään niin katotaan lutviutuuko hommat itsekseen niin kuin tapana on. Jos ois rohkee niin jättäis ovistikutkin kaappiin ja mennään fiilis pohjalta. Viikon päästä on gyneaika ja sit jos jotain löytyy niin mennään sen mukaan.

Ihanaa! Onnea! Mitkä kp/dpo?![]()
ja 4+0 
Ennemmin samoin kuin esikoisen aikaan, ei alkuun oikeen mitään oiretta muuta ku röyhtäily kunnes sit rv6 alko oksentelu

Kerran luettua ei saa pois päästä, mut itse oon yrittänyt tukeutua siihen ajatukseen, että tärppi tulee monillakin vaikkei kaikki edellytykset olisikaan kunnossa. Onhan se surku, että sit kun tekee ”kaiken oikein”, eikä raskaaksi tuleminen ookaan niin helppoa - ja toiset tulee ehkäisyn läpi. 

Olen ollut täällä vähän aikaa hiljaa kun on ollut muita raskaita asioita. Tässä kierrossa tuntu että talletus oli liian aikaisin ja olin viikon todella pahassa flunssassa. Olin aivan varma että ei tärpännyt, mutta aattelin että tehdään nyt testi varmuuden vuoksi. Mulla ei edes ollut kuin yksi digitesti. Yleensä olen ollut aikamoinen testiaddikti. Sieltä se plussa kuitenkin pärähti

Onneaa ja miljoonasti tarrasukkia
Mikä kp teillä oli sitten tallettelut?
Miettinyt että miten pitkäähän ne
elelee
Tammenterho91 Onnea sinne kanssa ja toivotan kaikkea hyvää raskauteesi
![]()
Meillä oli talletukset kerran noin 2-3 päivää ennen ovista. Ymmärtääkseni siittiöt voi elää jopa viisi päivää. Ovistuntemukset ei ollu ihan nii selkeet kun yleensä ja en oo enää tikuttanut Tarkoitus oli tehdä toinen talletus mut tulin kipeäksi.