Ihanaa!!! Pitkä yritys palkittiin, onnea!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ihanaa!!! Pitkä yritys palkittiin, onnea!

Onneksi olkoon!!

Onnea !

viime raskaudessa oli jo heti oviksen jälkeen tissit kipeet. Voisko olla niin erilaiset oireet et nyt ei ois oireita ollenkaan?Dpo6. Aika matelee, ei mulla muuta![]()
dpo 5 katoin saman päivän aikana clueta jonkun neljä kertaa ja joka kerta yllätyin ettei päivä ollu vieläkään vaihtunu
nyt kyttään kiinnittymisvuotoa joka vessareissulla vaikka eihän sitä välttämättä edes tule vaikka olisikin implantaatio tapahtunut. Ja mieliala vaihtuu tunnin välein ”oon varmasti nyt raskaana ” tunnelmaan ”en tuu koskaan raskaaksi”
Jään varmaan odottelemaan menkkoja ja toivon ettei kierto ainakaan veny pitkäksi. Oviksen metsästystä jatkan varmaan seuraavassakin kierrossa ja onneksi on myös lääkäriaika 3 vko päästä. :angelic:täällä dpo7 ja sama fiilisdpo 5 katoin saman päivän aikana clueta jonkun neljä kertaa ja joka kerta yllätyin ettei päivä ollu vieläkään vaihtunu
nyt kyttään kiinnittymisvuotoa joka vessareissulla vaikka eihän sitä välttämättä edes tule vaikka olisikin implantaatio tapahtunut. Ja mieliala vaihtuu tunnin välein ”oon varmasti nyt raskaana ” tunnelmaan ”en tuu koskaan raskaaksi”

Ei mullakaan koskaan. Takana viisi tärppiä. Oliko se kolmasosa naisista, joilla tätä tulee?Mulla ei tullu minkäänlaista kiinnittymisvuotoa![]()