Raskaaksi 2021

Onnea Bebeplusme :love017

Itellä Dpo 8-10 ovisoireiden perusteella, en varmistanut testeillä. Aamulla menkkamaista kipua mutta ei muuta oiretta..

Voihan närästys! Mua ei oikeastaan koskaan närästä ja tänään on närästänyt koko päivän. Ihme polte ja pala kurkussa.
Tänään oli pakko testata kun sai pitkän pidätyksen yöllä. Negahan se arvatenkin oli, mutta ei menetetä toivoa ihan vielä, kun on kuitenkin vasta dpo10:smiley-angelic001

Onnea bebeplusme! :love7

Dpo 1-2.
Potkut tuli eilen, kuten ounastelinkin, muttei tämä jää tähän, eli nyt ite tehnyt lisäselvityksiä onneksi liiton tuella asian suhteen. :pale
Lääkärissä kävin tänään, kuukauden sairasloma ja kirjauksessa maininta, että melko sokissa vielä olen, mikä pitää kyllä paikkansa.
Nyt vissiin aika miettiä, et mitäs nyt sitten. Eikä oo kyllä harmaintakaan hajua. Ehkäpä mä keskitän nyt energiani lepäämiseen ja mielekkäisiin asioihin? :dontknow

Meillä ekaa raskautta yritettiin yli vuosi. Sitten se tärppäsi luomuna ekasta Letrozol kierrosta kun hoitoja alotettiin. Nyt mietin et saiskohan sen reseptin jo tässä kohtaa vai joutuuko taas oottelemaan. Vauvakuume on niin järetön ja esikoinen jo 3v ni ei haluais yhtään ns "tuhlata" aikaa jos letrot vois auttaa. Tiien et kuullostaa itsekkäältä..

Onnittelut bebeplusme! :love7

Tammenterho91, onpas kurja tilanne :sad001 Tsemppiä. Jos hopeareunuksia haluaa etsiä, niin tuskinpa tuollaista tekevän työnantajan palveluksessa sitä oikeasti haluaisikaan olla. Onneksi sulla on liitto tukena. Ja kannattaa tosiaan nyt keskittyä kivoihin ja mielekkäisiin asioihin :Heartred

Miul aina kipeytyy nännit ja lähes päivälleen viikko siitä ku alkaa olla herkät ni menkat alkaa. Nyt ei oo mitään tuntemuksia ja pitäs ens ma tai ti alkaa:wideyed: viime raskaudessa oli jo heti oviksen jälkeen tissit kipeet. Voisko olla niin erilaiset oireet et nyt ei ois oireita ollenkaan?:rolleyes:

Dpo6. Aika matelee, ei mulla muuta :happy3

täällä dpo7 ja sama fiilis :happy119 dpo 5 katoin saman päivän aikana clueta jonkun neljä kertaa ja joka kerta yllätyin ettei päivä ollu vieläkään vaihtunu :laughing021 nyt kyttään kiinnittymisvuotoa joka vessareissulla vaikka eihän sitä välttämättä edes tule vaikka olisikin implantaatio tapahtunut. Ja mieliala vaihtuu tunnin välein ”oon varmasti nyt raskaana ” tunnelmaan ”en tuu koskaan raskaaksi”

Täällä dpo 9. Ei minkäänlaisia tuntemuksia, että voisi olla tärpännyt. Ei huvita edes testata. :meh: Jään varmaan odottelemaan menkkoja ja toivon ettei kierto ainakaan veny pitkäksi. Oviksen metsästystä jatkan varmaan seuraavassakin kierrossa ja onneksi on myös lääkäriaika 3 vko päästä. :angelic:

täällä dpo7 ja sama fiilis :happy119 dpo 5 katoin saman päivän aikana clueta jonkun neljä kertaa ja joka kerta yllätyin ettei päivä ollu vieläkään vaihtunu :laughing021 nyt kyttään kiinnittymisvuotoa joka vessareissulla vaikka eihän sitä välttämättä edes tule vaikka olisikin implantaatio tapahtunut. Ja mieliala vaihtuu tunnin välein ”oon varmasti nyt raskaana ” tunnelmaan ”en tuu koskaan raskaaksi”

Mulla ei tullu minkäänlaista kiinnittymisvuotoa :cat:

Mulla tullut kiinnittymivuoto 2/6 raskaudesta (2. Ja 4. Lapsi) :)

Plaah, kp taitaa olla n. 97, alkaisi jo uusi kierto niin pääsisi ovista tikuttamaan. Imetys siis sotkee kiertoa ja tämän kierron osalta olen jo täysin luovuttanut.

Mä sain alkuviikosta koronarokotteen ja ristiriitaisin tuntein odottelen ovista. Vaivaako muita rokotteen mahdollinen vaikutus raskautumiseen tai kehittyvään sikiöön?
Periaatteessa oon kyllä luottavainen mutta silti mietityttää. Ovis varmaan ens viikolla.
Nyt just vähän kipee olo, ulkona sataa vettä, ja jotenkin ihan epätoivoinen olo että tuskinpa me enää vauvaa saadaan. Miten sitä onkin välillä niin dramaattinen :D

Takaisin