Mä sain alkuviikosta koronarokotteen ja ristiriitaisin tuntein odottelen ovista. Vaivaako muita rokotteen mahdollinen vaikutus raskautumiseen tai kehittyvään sikiöön?
Periaatteessa oon kyllä luottavainen mutta silti mietityttää. Ovis varmaan ens viikolla.
Nyt just vähän kipee olo, ulkona sataa vettä, ja jotenkin ihan epätoivoinen olo että tuskinpa me enää vauvaa saadaan. Miten sitä onkin välillä niin dramaattinen :D
Mua mietityttää.
Itsellä rokote ensi viikolla ja osuu oviksen kanssa samaan aikaan. Juuri miehen kanssa puhuttiin, että uskaltaako sitä edes yrittää, kun rokotteen on juuri saanut. Vaikka eipä siitä kai muuta haittaa pitäis olla kuin se, että jos rokotteesta iskee pieni tulehdusreaktio elimistöön, niin raskautuminen ei samaan aikaan välttämättä vaan just sillä hetkellä onnistu. Haluisin luottaa siihen, kun sanotaan, että rokote on turvallinen, mutta voiko sitä kukaan varmaksi tietää kukaan. :arghh: Ja se mietityttää, että sellasia lapsia ei maailmaan ole kovinkaan monta ehtinyt vielä syntyä, joiden äiti olisi saanut rokotteen ennen raskautumista. 

dpo 5 katoin saman päivän aikana clueta jonkun neljä kertaa ja joka kerta yllätyin ettei päivä ollu vieläkään vaihtunu
nyt kyttään kiinnittymisvuotoa joka vessareissulla vaikka eihän sitä välttämättä edes tule vaikka olisikin implantaatio tapahtunut. Ja mieliala vaihtuu tunnin välein ”oon varmasti nyt raskaana ” tunnelmaan ”en tuu koskaan raskaaksi”
Koska saa testata...
Kp 8/24-28 vasta.