Raskaaksi 2021

Mä sain alkuviikosta koronarokotteen ja ristiriitaisin tuntein odottelen ovista. Vaivaako muita rokotteen mahdollinen vaikutus raskautumiseen tai kehittyvään sikiöön?
Periaatteessa oon kyllä luottavainen mutta silti mietityttää. Ovis varmaan ens viikolla.
Nyt just vähän kipee olo, ulkona sataa vettä, ja jotenkin ihan epätoivoinen olo että tuskinpa me enää vauvaa saadaan. Miten sitä onkin välillä niin dramaattinen :D

Mua mietityttää. :sorry: Itsellä rokote ensi viikolla ja osuu oviksen kanssa samaan aikaan. Juuri miehen kanssa puhuttiin, että uskaltaako sitä edes yrittää, kun rokotteen on juuri saanut. Vaikka eipä siitä kai muuta haittaa pitäis olla kuin se, että jos rokotteesta iskee pieni tulehdusreaktio elimistöön, niin raskautuminen ei samaan aikaan välttämättä vaan just sillä hetkellä onnistu. Haluisin luottaa siihen, kun sanotaan, että rokote on turvallinen, mutta voiko sitä kukaan varmaksi tietää kukaan. :arghh: Ja se mietityttää, että sellasia lapsia ei maailmaan ole kovinkaan monta ehtinyt vielä syntyä, joiden äiti olisi saanut rokotteen ennen raskautumista. :confused005

Niin se mieli taas meni matalaksi, kun dpo 11 testattu nega. :smiley-angry017
Oireilut edelleen jatkuu. Menkat pitäisi alkaa vasta sunnuntaina, joten on vielä aikaa tässä useempi päivä. Testasin nettilaskurilla että milloin voisin aikaisintaan tehdä CB early testin. Ja se näytti, että vasta tänään! En kyllä vielä sitä tehnyt, mutta antoi vähän toivoa silti, että ehkä edelleen testaan liian aikaisin. :grin
Mutta toinen laskuri veti mielen matalaksi, kun se näyttää, että mitkä on todennäköisyydet saada plussa tai väärä nega testiin minäkin päivänä. :sorry: Ehkä en kattele laskureita vaan odottelen menkkoja ja testaan sitten jos ei ala.

täällä dpo7 ja sama fiilis :happy119 dpo 5 katoin saman päivän aikana clueta jonkun neljä kertaa ja joka kerta yllätyin ettei päivä ollu vieläkään vaihtunu :laughing021 nyt kyttään kiinnittymisvuotoa joka vessareissulla vaikka eihän sitä välttämättä edes tule vaikka olisikin implantaatio tapahtunut. Ja mieliala vaihtuu tunnin välein ”oon varmasti nyt raskaana ” tunnelmaan ”en tuu koskaan raskaaksi”

Täällä myös dpo7, aika matelee! Tällä hetkellä jollain tavalla optimistinen fiilis, toki pelkään että kohta sitä tippuu taas kovaa ja korkealta. Viime kierrossa oli jotenkin niin negatiivinen fiilis ettei menkkojen alku edes hätkähdyttänyt.

Ja koronarokotteesta, mä saan ihan lähipäivinä toisen piikin. Tietysti hieman on pohdituttanut tämä, mutta luotan lääketieteen ammattilaisiin enkä siis aio jättää ottamatta, olin raskaana tai en.

Me saimme eilen lähetteen lapsettomuuspolille 6 kk tuloksettoman yrityksen jälkeen. Endoepäily taustalla niin 6 kk yritystä riitti. Samalla jatketaan kyllä yrittämistä tässä ohessa. Ensi kierron alussa verikokeet.

Te jotka epäilette itsellänne endoa niin rohkeasti asiantuntevan gynen pakeille. :)

Dpo 4 vasta ja mooonta piinapäivää edessä! Hitsit kun lauantaina olis yhdet juhlat ja päätin etten ala testailla ennen ku menkat myöhässä mut kuitenki teen jonku testin ja sittehän sitä kieriskeleeki epätietosuudessa että onko vaiko eikö ja voikoha sitä lasillista ottaa.. kun/jos testaa dpo 7 niin tuskimpa sieltä mitää plussaa edes näkyiskään niin varhain. Parempi ehkä suosiolla vaan ilmottautua kuskiks ja lähteä aikasin kotia.

Dpo 4 vasta ja mooonta piinapäivää edessä! Hitsit kun lauantaina olis yhdet juhlat ja päätin etten ala testailla ennen ku menkat myöhässä mut kuitenki teen jonku testin ja sittehän sitä kieriskeleeki epätietosuudessa että onko vaiko eikö ja voikoha sitä lasillista ottaa.. kun/jos testaa dpo 7 niin tuskimpa sieltä mitää plussaa edes näkyiskään niin varhain. Parempi ehkä suosiolla vaan ilmottautua kuskiks ja lähteä aikasin kotia.

Joo ei vielä DPO 7, mitään näy. 93% tehdyistä testeistä on tuolloin negoja.

Joo ei vielä DPO 7, mitään näy. 93% tehdyistä testeistä on tuolloin negoja.

Ylävatsa turvottaa hirveästi. Ei aina näin vaikka söisin pizzaa. Olen yrittänyt tunnustella kohtua, mutta en osaa en löydä.
Löysää on ja vatsalihakset kyllä tuntuu.
Tein kk sit monien oireiden takia pari negatestiä, (halpa merkki). Sit päätin unohtaa. Ja onnistuinkin kunnes menkat ei tulleet! Nyt jo 10 pv myöhässä. Välillä huomaan lämpöilyä ja välillä viluttaa. Makeanhimo poissa. Nälkä on. Välillä vähän huono olo, mut pistän mama vitamiinin piikkiin.. Olen hyvä keksimään oireita. Lapsen kakkavaippa yököttää. Totta kai. Peilissä näin linea negrankin, mutta ehkä se on jäänyt edellisestä raskaudesta. Eikä väsymyskään ole niin kaameaa kuin edellisessä, joka meni kesken jo viikolla 6. Nyt olisin joko 10 rv:llä tai 6:rv:llä riippuen oliko mun oudot menkat viimeks oikeet vai mitä se oli. Mua pelottaa tehdä testi. Ajattelin odottaa vielä ehkä viikon. Voisin kyllä sovitella housuja ja katsoa onko ne oudon tiukat.

Heippa. Minuakin on kovasti mietityttänyt tuo koronarokote ja mahdollinen raskautuminen. Toisen rokotteen saan 20.9 ja silloin olisi mahdollinen menkkojen aika, mutta saa nähdä kun nämä kierrot heittelee ja se on ensimmäinen Terolut kierto. Ei kyllä mitkään hirveät odotukset ole näille seuraavalle kierrolle, kun lääkäri oli sitä mieltä ettei ovista kauan kannata tikuttaa. Tunnen sen yleensä tuntemuksista, mutta ajattelin, jos suht säännöllisesti yrittäisi kuitenkin hommailla, niin onkai siinä pieni mahdollisuus edes :angelic:

Miullakin toka rokote 20.9 mut ehottomasti sen otan. Toivottavasti ei sotke kiertoa tai aiheuta mitään muuta ongelmia...

Dpo9... Meinasin että maanantaina eli dpo12 testaan. Näin yöllä unta että tein positiivisen raskaustestin, siinä unessa se testiviiva oli ihan hurjan tumma, ja niin leveä että melkein osui kontrolliviivaan, ja mietin unessa että mitähän viitosia mä oikein odotan jos noin paljon raskaushormonia on :laughing001

Dpo9... Meinasin että maanantaina eli dpo12 testaan. Näin yöllä unta että tein positiivisen raskaustestin, siinä unessa se testiviiva oli ihan hurjan tumma, ja niin leveä että melkein osui kontrolliviivaan, ja mietin unessa että mitähän viitosia mä oikein odotan jos noin paljon raskaushormonia on :laughing001

Mie näin kanssa viime yönä unta et tein testin ja siihe tulin samalla sekunnilla raskaana 1-2viikkoa, oiskohan toiveajattelua :rolleyes:

Omaa napaa: huomenna olis yhdet isot juhlat, joissa alkoholia tarjolla.. Kierto nyt kp31 ja menkkoja ei näy, ovulaatiosta noin 12 päivää. Pitää varmaan varoilga testailla huomenna varoilta. Huonoa oloa ja menkkaoloja ollu pari päivää, mutta ei muuta.

---
Muoks. Nyt ne sitte alkoi..

Muokattu viimeksi:
Kp 27, vähän etovaa oloa, kahvi ei oikein maistunu, alavatsalla jo kolmatta päivää jotain pieniä tuntemuksia. Ei haluis liikaa elätellä toiveita ni pessimistinä teen testin vasta viikonpäästä perjantaina jos menkat ei oo alkanu. Pitäs alkaa ma tai ti. Tiistaina ollaan menossa mökille ni täytyy varautuu koska varmasti rysähtää sit siellä:rolleyes:
Ja siis nänneissä ei vieläkään mitään tuntemuksia:wideyed:
Pahoittelut törkeästä oma napailusta:angelic:

Täällä kp 16 ja ovisplussaa ei vieläkään ole näkynyt :meh:

Kuinka pitkä/lyhyt sun kierto yleensä on? Mulla ovis oli tässä kierrossa kp18, ja se oli mulle jopa paria päivää aiemmin kuin yleensä.

Kuinka pitkä/lyhyt sun kierto yleensä on? Mulla ovis oli tässä kierrossa kp18, ja se oli mulle jopa paria päivää aiemmin kuin yleensä.

No siis nämä kierukan jälkeiset on olleet 46 ja 39, joten toivon että tästä sit alkais normi pituus mikä on yleensä huidellut sielä kp 30-33 paikkeilla, joten siis todennäköisintä on että vasta tulossa. Esikoisesta ovulaatio oli muistaakseni noin kp 16 ja kuopus kp 18 :) Onneksi ostin kaksin käsin noita testejä niin ei lopu kesken :grin

Ensimmäinen lapsettomuuspolikäynti takana, siis aivan ihanat ja empaattiset hoitajat! : ]
Menkat alkaa huomenna-ylihuomenna. Ja kierron kolmantena päivänä aloitan tablettihoidon, Letrozolin. Eli nyt alkaa munasarjojen kypsytyshoito. Oltas päästy suoraan koeputkihedelmöitykseen, mut mä olen niin pelokas siitä punktiosta, et käytetään oljenkorret ensin..
Mun toiveikkuus nousi 100% ja nytkin mä vain itken täällä kiitollisuudesta kun meillä on tämä mahdollisuus saada apua
: ' D

Takaisin