Myös mä näin esikoisen aikaan unta, että joku muu mun unessa teki positiivisen raskaustestin. Mutta siitä unesta asti jotenkin "tiesin", että nyt oon raskaana ja plussahan sieltä tuli kaksi viikkoa myöhemmin.Ennen sitä tai sen jälkeen en oo raskaustestiunia nähnyt, vaikka testejä on tullut tehtyä ja raskautta toivottu muulloinkin.
Täällä kp4 eikä mitään uutta informoitavaa siis. Muuta kuin ihmetyttää erittäin runsas ja vetinen (tai siis verinen) vuoto.Normaalisti vuoto on melko limaista ja plopsahtaa kuukupista yhtenä massana pönttöön mutta nyt lotisee kuin saavista kaataisi.
Anteeksi yksityiskohtainen kuvailu, mutta tällästä ei ole aiemmin ollut. Mistäköhän tää johtuu?
![]()
Ällövaroitus täältäkin, mutta minulla taas tulee ihan hirveästi hyytymiä. Ihan kuin olisi kohdun seinäkin lähtenyt vuodon mukana.

Anteeksi yksityiskohtainen kuvailu, mutta tällästä ei ole aiemmin ollut. Mistäköhän tää johtuu?
Tosin tuo oli aamun toka ja pidätystä oli vaan 2h kun enempään ei pystynyt, kun pissattaa ihan kokoajan.

nyt tosiaan siis vasta yk3, dpo5
Noilla dpoilla olisin kuitenkin haamusta positiivisin mielin. Toivotaan parasta ja runsaasti vauvaliimaa ja tarrasukkia mukaan !!

Mulla on rokoteaika varattuna ja ovulaatio todennäköisesti osuu juurikin samaan aikaan. Varannut ja perunut tota aikaa jo monta kertaa, kun pelottaa, että vaikuttaakin jotenkin raskautumiseen. 
Kahden päivän aikana on ollut ihan hullun himot, mitkä ei oo mulle normaalia. Tällä kertaa otin suosiolla pc:n ovistestit 
Sit onkin ollut jo tosi paha tilanne kun vihdoin saanut diagnoosin. Tosi kurjaa, et säkin kärsinyt kovin. Mä sain aikoinaan diagnoosin heti ekalla gynekäynnillä, olin jo epäillyt itse endoa.