Hei uusi kuumeilija ilmottautuu mukaan!
Täällä olisi toinen toiveissa, esikoinen syntyi 2020. Varsinaista yritystä ei vielä ole, mutta tässä kierrossa ehkäisy jätettiin pois. Pidän kyllä melko epätodennäköisenä raskautta, kun ei ole ajoitukset olleet kohdillaan, mutta nyt on ollut jotenkin yllättävän toiveikas olo, että jospa sittenkin ois tärpännyt. Esikoista saatiin odottaa kauan ja kaikki kokeiltiin oviksen tikuttamisesta greippimehuihin. Senkin vuoksi vaikea uskoa, että ois nyt tärpännyt näin puoli"vahingossa".
Tuskallisen pitkältä on tuntunut tää aika, kun oon jo varmaan viikon verran halunnu testailla. Mutta päätin, että testaan vasta, jos menkat myöhässä eli viikko vielä. Dpo 8 siis menossa, luultavasti. Ovista en oo tikuttanut, mutta jos nyt ei ole tärpännyt, niin varmaan taas kaikki keinot käyttöön seuraavassa kierrossa.
Hassua, kun joku sanoi, että dpo 8 ja menkkamaista juilintaa. Mulla tismalleen sama tänään!Mutta niin, ajanvietettä ja vertaistukea näihin piinapäiviin toivoisin täältä. Ja ihan nyt vaan mielenkiinnosta kyselen, että mitä testiä käyttäisit, jos haluaisit testata jo ennen mennkkojen poisjäämistä..?
![]()
Tsemppiä piinailuun, ja toivottavasti tulisi plussa

Mun eka testi tästä plussakierrosta oli DPO 10, cb viikkodigi :angelic: Se on herkkä, niin näyttää ajoissa.

Mutta niin, ajanvietettä ja vertaistukea näihin piinapäiviin toivoisin täältä. Ja ihan nyt vaan mielenkiinnosta kyselen, että mitä testiä käyttäisit, jos haluaisit testata jo ennen mennkkojen poisjäämistä..?

Olen niin pahoillani Pillow