Raskaaksi 2021

Inniäinen onnea! :Heartpink

Tervetuloa uusille :hello2

Pillow, eikä :sad010 Voimia:Heartpink

omanapa; ovista mä metsästän… :thumleft kp9 ja huomenna alkaa tikutus.
Työtilanne ressaa aivan todenteolla, enkä kohta nää muuta vaihtoehtoa kuin irtisanoutua ja jäädä sairaslomalle:dontknow Saas nyt nähdä, koska tää ratkee… Toivottavasti ennen kuin mun pää :laughing001

Kp 63, vuoto vihdoin alkoi.

Torstaina aika lapsetomuus osastolla, pcos mulla ja haluaisin saada jonkinlaista lääkitystä tai apua ton terolutin sijaan joka ei auta mitään, mutta jotenkin mua ei otetaan tosisaan kun sanovat aina että olen nuori näillä mun 25 vuodella ja on jo lapsi. Esikoinen siis 2 1/2 v. Senkin kanssa kesti melkein 3v ja nyt yli 2 v yritys ja mitään ei kuulu. Eikö ymmärtää että haluan kyllä lisää lapsia ja tarvitsen apua, riippumatta siitä olenko nuori.

Jännittää huominen testipäivä. :nailbiting: Jos en ole raskaana, niin en kyllä luota enää ikinä yhteenkään oireeseen tai fiilikseen. :hilarious: On rintojen arkuutta, menkkamaista jomotusta, repäisykipuja, vähän huono olo jne.

Joo, kyllä sen vaan huomaa noista ovistesteistä kun "se aika"on lähellä. Itsellä pcn ovistestit toimii mainiosti :smiley-bounce013

Tässä siis 3peräkkäisen iltapäivän testit. Tykkään itse tehdä testit joskus klo 17 aikaan. Ja silloin tuntuu aina vahviten viivat tulevan.

On.. dpo4 ja tallettelut onnistui tässä kierrossa just nappiin. Pitänee alkaa vkonloppuna jo testailee...

Onko muita samoilla dpoilla menijöitä? Milloin meinaatte alkaa testailee? :scratch

Mulla on dpo3. Oon yleensä aika malttamaton joten ehkä dpo9 tai dpo 10 vois testata ekan kerran. Ei vaan jaksaisi odottaa vielä ensi viikkoon mutta tuskin näkyy mitään tällä viikolla. :hilarious:
Meilläkin meni talletukset tosi nappiin, joten toiveet on taas hyvin korkeella! :smiley-angelic001:smiley-angelic001

Jännittää huominen testipäivä. :nailbiting: Jos en ole raskaana, niin en kyllä luota enää ikinä yhteenkään oireeseen tai fiilikseen. :hilarious: On rintojen arkuutta, menkkamaista jomotusta, repäisykipuja, vähän huono olo jne.

Ihan varmasti jännittää. Onneks kohta on huominen :nailbiting:

Pidän sulle sormet ja varpaat ristissä!!

Hei kaikki! :greet025

En taas kauas kerinny. Tänään varhaisultrassa todettu varhainen km tai tuulimuna. :sad010

Joten täällä taas...

Hitto ku hajottaa.

:sad001 Kamala tilanne, paljon sympatiaa ja voimia sinne. :Heartred

Itsellä sama nyt takana ja odottelen vuodon loppumista... Äitiyspolilta olisi tarjottu keskusteluapua, mutta oli sellainen tunne, että suren asiaa itsekseni. Ensin itketti ja teki mieli huutaa. Nyt lähinnä vain ärsyttää se, että kävi niin huono tuuri.

:sad001 Kamala tilanne, paljon sympatiaa ja voimia sinne. :Heartred

Itsellä sama nyt takana ja odottelen vuodon loppumista... Äitiyspolilta olisi tarjottu keskusteluapua, mutta oli sellainen tunne, että suren asiaa itsekseni. Ensin itketti ja teki mieli huutaa. Nyt lähinnä vain ärsyttää se, että kävi niin huono tuuri.

Kiitos! :Heartred

Pahoittelut ja voimia omaan tilanteeseesi. :sorry: :Heartred

Keskusteluapu ei kuulosta yhtään huonommalta vaihtoehdolta. Onneksi olen ainakin itse saanut täältä todella paljon tukea ja tietoa. :Heartred
On helpottanut, kun on saanut jonnekkin kirjoittaa.
Täällä on kyllä niin mahtava porukka! :Heartbigred

Kp 63, vuoto vihdoin alkoi.

Torstaina aika lapsetomuus osastolla, pcos mulla ja haluaisin saada jonkinlaista lääkitystä tai apua ton terolutin sijaan joka ei auta mitään, mutta jotenkin mua ei otetaan tosisaan kun sanovat aina että olen nuori näillä mun 25 vuodella ja on jo lapsi. Esikoinen siis 2 1/2 v. Senkin kanssa kesti melkein 3v ja nyt yli 2 v yritys ja mitään ei kuulu. Eikö ymmärtää että haluan kyllä lisää lapsia ja tarvitsen apua, riippumatta siitä olenko nuori.

Hui, kuulostaa kamalalta. Käyköhän meillekin näin, ettei saada edes apua. Mulla kans nyt kp42 ja kierto venyy ja venyy. Selvää pcos:sia mulla ei kuitenkaan gynen mukaan ole. Mullekin määrättiin nyt Terolut kiertoa korjaamaan. Pitää aloittaa se lauantaina, mikäli vuoto ei ala nyt itsestään. Saitteko millaista apua esikoisen aikana?

Tippa vaaleanpunaista pyyhittäessä, eli parin päivän päästä pitäisi alkaa luomumenkat. KP42 nyt :banghead: KP31 oli tuntemusten mukaan ovis :eek: Nyt on luteaali vähän parempi verrattuna entisiin, mutta nyt kun ovulaation saisi tulemaan vähän aiemmin ja kierron normaali pituiseksi :shifty:

Samoissa päivissä taidetaan mennä. Mulla siis huomenna dpo 10. Mutta ei oo kyllä mitään raskauteen viittaavia oireita. Toisaalta ei tainnut olla mitään tuntemuksia esikoisen aikaankaan vielä tässä vaiheessa, joten eipä se oireettomuuskaan mitään tarkoita. :rolleyes:

Kauheesti kuumottelis kyllä testailla ja oisin tänään poikennut apteekissakin, mutta en sit jaksanut sateen takia lähteä sen kautta. Oliskohan ehkä sittenkin vaan pitänyt... :bored:

Mutta tsemppiä sulle huomiseen ja plussatuulia!! :smiley-angelic003

Samoissa päivissä taidetaan mennä. Mulla siis huomenna dpo 10. Mutta ei oo kyllä mitään raskauteen viittaavia oireita. Toisaalta ei tainnut olla mitään tuntemuksia esikoisen aikaankaan vielä tässä vaiheessa, joten eipä se oireettomuuskaan mitään tarkoita. :rolleyes:

Kauheesti kuumottelis kyllä testailla ja oisin tänään poikennut apteekissakin, mutta en sit jaksanut sateen takia lähteä sen kautta. Oliskohan ehkä sittenkin vaan pitänyt... :bored:

Mutta tsemppiä sulle huomiseen ja plussatuulia!! :smiley-angelic003

Ei minullakaan ollut esikoisen raskaudesta oikein mitään oireita, enkä siksi osannut odottaa plussaa ollenkaan. Mutta jokainen raskaushan on erilainen. :)

Minulla on jo pelkästään ovistestien mukana tulleita raskaustestejä tuolla aika monta... Ja digikin on jo olemassa varmistukseksi. :p

Onnittelut Inniäinen, ihan selvä plussa!! :love017:hug007 Tarrasukkia ja kaikkea muuta nyt matkaan!

Jadine tuu sitten kertomaan testitulokset! :nailbiting: Voi kunpa!

Oon niin pahoillani Pillow, harmittaa älyttömästi teidän puolesta :sorry::sad001:Heartred

Inniäinen, selvä plussa :love7 ihanaa onnea!!

Toivottavasti myös huomenna testaavilla olisi onnea matkassa :love7 jännitetään täällä yhdessä :thumleft!

Hui, kuulostaa kamalalta. Käyköhän meillekin näin, ettei saada edes apua. Mulla kans nyt kp42 ja kierto venyy ja venyy. Selvää pcos:sia mulla ei kuitenkaan gynen mukaan ole. Mullekin määrättiin nyt Terolut kiertoa korjaamaan. Pitää aloittaa se lauantaina, mikäli vuoto ei ala nyt itsestään. Saitteko millaista apua esikoisen aikana?

En saanu mitään apua esikoisen kanssa, tehtiin vaam perusverenkuva jotka oli kunnossa, määrätiin terolut ja sanotiin että kyllä se siitä, joilakin se vaan kuullema kestää. Ei se terolut mitään auttannut, menkkat tuli mutta silti epäsäännölliset, sitten melken 3 vuoden asti se vihdoin tärppäsi.

Takaisin