Raskaaksi 2021

Hei uusi kuumeilija ilmottautuu mukaan! :greet025

Täällä olisi toinen toiveissa, esikoinen syntyi 2020. Varsinaista yritystä ei vielä ole, mutta tässä kierrossa ehkäisy jätettiin pois. Pidän kyllä melko epätodennäköisenä raskautta, kun ei ole ajoitukset olleet kohdillaan, mutta nyt on ollut jotenkin yllättävän toiveikas olo, että jospa sittenkin ois tärpännyt. Esikoista saatiin odottaa kauan ja kaikki kokeiltiin oviksen tikuttamisesta greippimehuihin. Senkin vuoksi vaikea uskoa, että ois nyt tärpännyt näin puoli"vahingossa". :think005
Tuskallisen pitkältä on tuntunut tää aika, kun oon jo varmaan viikon verran halunnu testailla. Mutta päätin, että testaan vasta, jos menkat myöhässä eli viikko vielä. Dpo 8 siis menossa, luultavasti. Ovista en oo tikuttanut, mutta jos nyt ei ole tärpännyt, niin varmaan taas kaikki keinot käyttöön seuraavassa kierrossa. :joyful:

Hassua, kun joku sanoi, että dpo 8 ja menkkamaista juilintaa. Mulla tismalleen sama tänään! :nailbiting: Mutta niin, ajanvietettä ja vertaistukea näihin piinapäiviin toivoisin täältä. Ja ihan nyt vaan mielenkiinnosta kyselen, että mitä testiä käyttäisit, jos haluaisit testata jo ennen mennkkojen poisjäämistä..? :smiley-angelic006

Tsemppiä piinailuun, ja toivottavasti tulisi plussa :cat::Heartpink Mun eka testi tästä plussakierrosta oli DPO 10, cb viikkodigi :angelic: Se on herkkä, niin näyttää ajoissa.

Täällä myös oviksen metsästystä.. kp 9/26 ja flo ennustaa perjantaille ovista.. tikuttelut aloitin tänään. Sormet ja varpaat ristiin että tää ois se onnenkierto. Yk 7 menossa siis.

Täällä tapahtuu jotain, mutta mitä, en tiedä.

Kp32 (keskenmeno lähti tyhjentymään tuolloin kp1 ja rokotuksen otin 2,5 viikkoa sitten). Normaali kierto on 30-31 kp ollut ainakin kolme vuotta, sen pidemmälle ei ole muistiinpanoja.

Limoja oli vähäsen viime viikolla, mutta ei kuitenkaan tasaisesti että niistä voisi mitään päätellä varmaksi. Olen normaalia vähemmän juonut vettä, vaikuttaakohan veden juonnin määrä liman määrään? Ovulaatiotestejä tein kp25 ja kp26 (cb digi) ja ympyrää vain tuli. Tein myös digin kp31 ja sekin oli vain ympyrää.

Tänään on silti toista päivää Ouran mukaan aamulämmöt normaalia korkeammalla, eli jotain tapahtuu mutta mitä.

Ennen tätä kiertoa ovulaatio oli ennen kuin Oura näytti lämmöt nousevan ja siitä sitten lähti lämmöt nousemaan ja tuli menkat noin 10-16 pv päästä.

Arvon lukijat, mitä ideoita mitä tapahtuu? :D kohtahan se kyllä selviää, mutta eipä tässä ole tarjolla kun pohdiskelua. Ovulaatio oli ilman suurempia limoja, enkä bongannut sitä testeillä tosin en testannut koko ajan. Tai ei tullut ovulaatiota ollenkaan ja kohta tulee todennäköisesti menkat.

Miul ei oo oviksesta tietoa enkä sitä vielä sen suuremmin kyttää. Ihan "rennosti" alotettiin tää yritys. Limasempaa valkovuotoa on tullu nyt kp 12 ja kp 16 (nyt kp17) kierron pituus noin 29-33 päivää.
Tänään on kohdunkaulansyövän seulonta koe, hyvään saumaan sattu kutsu ku ei oo menkkoja eikä vielä oo raskaana. Meil suvussa ollu gynekologisia syöpiä ni haluun ehottomasti heti mennä ku kutsutaan testiin :)

Tässä vielä havainnollistava kuva, kun jossain kohti tätä ketjua totesin näiden Raskauskeijun ovistestiliuskojen näyttävän jos jonkinmoista hailuraa pitkin kiertoa, mutta että plussasta ei voi erehtyä sitten kun se tulee: View attachment 105531

Joo, kyllä sen vaan huomaa noista ovistesteistä kun "se aika"on lähellä. Itsellä pcn ovistestit toimii mainiosti :smiley-bounce013

Tässä siis 3peräkkäisen iltapäivän testit. Tykkään itse tehdä testit joskus klo 17 aikaan. Ja silloin tuntuu aina vahviten viivat tulevan.

On.. dpo4 ja tallettelut onnistui tässä kierrossa just nappiin. Pitänee alkaa vkonloppuna jo testailee...

Onko muita samoilla dpoilla menijöitä? Milloin meinaatte alkaa testailee? :scratch

Liitteet

• 20210812_204750.jpg
    20210812_204750.jpg
    602.3 KB · Katsottu: 187
Ja ihan nyt vaan mielenkiinnosta kyselen, että mitä testiä käyttäisit, jos haluaisit testata jo ennen mennkkojen poisjäämistä..? :smiley-angelic006

Herkillä testeillä (10 mIU/ml) saa haamun jo melko varhain, mutta itse sain kyllä edellisessä raskaudessa viivan jo dpo11 myös 25 mIU/ml -herkkyyden testiin. Itse testaan aina ensin halpisliuskoilla, ja vasta kun niihin tulee jotain, voin varmistaa digillä. Rfsu:n testejä en voi suositella ainakaan tällä hetkellä kenellekään, kun on niin monilla ollut ihan törkeitä viivanpaikkoja.

Se hCG:n nousu on myös aika yksilöllistä. Täällä on vähän tilastoja, kuinka moni raskaana oleva saa kyseisenä dpo:na positiivisen raskaustestituloksen. Esimerkiksi dpo10 luku on 66%, eli 34% saa silloin vielä negatiivisen tuloksen, vaikka onkin raskaana. Itse olen valinnut dpo10:n varhaisimmaksi testipäiväksi juuri siksi, että silloin vasta tuo todennäköisyys on yli 50%. :p Negatesteistä tulee vain paha mieli.

Hei kaikki! :greet025

En taas kauas kerinny. Tänään varhaisultrassa todettu varhainen km tai tuulimuna. :sad010

Joten täällä taas...

Hitto ku hajottaa.

En taas kauas kerinny. Tänään varhaisultrassa todettu varhainen km tai tuulimuna. :sad010

Joten täällä taas...

Hitto ku hajottaa.

Eikä :sad001:Heartred Olen niin pahoillani Pillow :Heartred Ihan h*lvetin epäreilua :sorry::Heartred

Joten täällä taas...

Hitto ku hajottaa.

Voi eiiiiii! :sad001 Toki toivon täällä kaikille onnistumista, mutta sinulle oikein erityisesti! :Heartred

Joten täällä taas...

Hitto ku hajottaa.

Voi Pillow ei oo todellista!! :sad010:sad010
Oon niin surullinen teidän puolesta, on se vaan niin väärin!!! Kauheasti voimia teille, koittakaa jaksaa!! :sad010:Heartred:Heartred
Tämä kyllä varmasti koskettaa kaikkia meitä foorumilaisia :smiley-angry017

Joten täällä taas...

Hitto ku hajottaa.

Eikä :sad001:sad001 Voi hemmetti! Oon pahoillani, on tää niin kamalaa. :smiley-angry017
Tsemppiä uuteen yritykseen sitten kun sen aika on :Heartbigred

Joten täällä taas...

Hitto ku hajottaa.

Ei oo totta, voi ei Pillow mä olen niin pahoillani!! :smiley-angry017 isosti voimia tilanteeseen :Heartbigred

On: pysyvä hymy cb dualiin tuli kuin tulikin tänään! Aamulla vielä vilkkui mut olin niin vakuuttunut eilisistä kk-limasta että testasin vielä 5h myöhemmin vaikka digipuikkoja oli jäljellä enää 3 ja plussa tuli. Harmi vain että olin unohtanut sittenkin mom medit väärään osoitteeseen enkä nyt tiedä miltä tuon testin plussa näyttäisi digiin verrattuna :bag: piinailu alkakoon :wacky:

61CDD00B-38F2-48C3-871F-1255488E6C58.jpeg

View attachment 105525

Täällä dpo 10 eikä verenvuoto ainakaan toistaiseksi ole yltynyt. Vatsaa juilii välillä vähän kovempaakin, joten saa nähdä miten käy lopulta. Apteekin ultrassa hyyyvin varovainen viiva (ei ollut lähiapteekissa enää sitä kukkakuvioitua apteekin testiä...), mutta vielä niin varhaiset päivät että koitan suhtautua tosi varauksella.

Tilannepäivitystä tän päivän osalta: Dpo 11 ja viiva vahvistunut (tosin tänään kykenin 3h pidätysaikaankin eilisen 2h sijasta. Aamulla en halua testata kun sit en nuku ollenkaan :D) Ylhäällä siis eilinen ja alla tämänpäiväinen. Jännittää ihan hirveesti!

View attachment 105549

Tilannepäivitystä tän päivän osalta: Dpo 11 ja viiva vahvistunut (tosin tänään kykenin 3h pidätysaikaankin eilisen 2h sijasta. Aamulla en halua testata kun sit en nuku ollenkaan :D) Ylhäällä siis eilinen ja alla tämänpäiväinen. Jännittää ihan hirveesti!

Oi, selvästi vahvistuu :angelic::Heartpink

Takaisin