Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Taisi olla sitten viallisia pc:n testejä, onnea vielä!
Noista vuodoista,mulla oli puoleen väliin asti 3-4vkon välein vuotoa. Ei mitään syytä löytynyt ja kaikki meni hyvin.
kun eikö kylmä voi pilata testit?Ymmärtääkseni pitäis kestää pakkastakin. Kunhan testatessa on huoneenlämpöisiä.

Taisi olla sitten viallisia pc:n testejä, onnea vielä!
Noista vuodoista,mulla oli puoleen väliin asti 3-4vkon välein vuotoa. Ei mitään syytä löytynyt ja kaikki meni hyvin.

Mä oon aina miettinyt, että miten ne joilla alkuraskauden aikana menkat jatkuu tai on vuotoja, niin tajuaa testata?? :D Eli toisin sanoen, miten kävi ilmi että olit raskaana?
Meillä yk1 takana ja maanantaina alko menkat. Oli vähän niukat menkat joita odottelin alkavaksi ”kunnolla” kunnes loppuivat. En nyt oo testaillut, kun menkat kuitenkin alkoi. Tuliko sit muita oireita?
Hölömö kyseleepi![]()
Alun perin meinasin että testaan vasta kun menkat on oikeasti myöhässä (eli aikaisintaan tiistaina), mutta oon tapaamassa yhtä ystävää jonka kanssa meillä on tapana käydä sushilla. Siksi testaan huomenna. Tietää sitten pitääkö ehdottaa jotain toista ruokapaikkaa 
Kiinnittyminen voi tapahtua vasta dpo 12: kin, joten niin kauan kun ei oo hanat auki, on toivoa :angelic:Kp 28 / dpo god knows, ehkä 10/11
Testasin äsken pc:llä enkä malttanut huomiseen. Ja negahan se sielä tuijotti, ehkä hyvällä mielikuvituksella jossain kulmassa sain kameran valolla silmään viivanpaikan kuviteltua. Oletetusti menkat pitäis alkaa keskiviikkona![]()
Täällä dpo 11, vähän alkaa toivo kyllä heräämään kun ei menkkoja kuulu eikä näyAlun perin meinasin että testaan vasta kun menkat on oikeasti myöhässä (eli aikaisintaan tiistaina), mutta oon tapaamassa yhtä ystävää jonka kanssa meillä on tapana käydä sushilla. Siksi testaan huomenna. Tietää sitten pitääkö ehdottaa jotain toista ruokapaikkaa
Mut äh, on tää aina heräävä toivonkipinä kyllä kumma juttu. Miten sitä jaksaa toivoa ja nostaa odotuksia, kun tietää että voi tippua kovaa ja korkealta. Mäkin olen tässä kierrossa yrittänyt olla asenteella että tuskin tärppää, mutta niin vaan huomaan nyt elätteleväni toiveita.![]()

Täällä lähes identtinen tilanne ja voin samaistua siihen mitä kirjoitit! Tosin itsellä dpo13. Menkat ovat jo pari päivää myöhässä, mutta testit näyttää negaa. Tai jos on taas tosi hyvä mielikuvitus niin voi jotain viivaa mukamas nähdä. Itselläkin odotukset tätä kiertoa kohtaan eivät olleet korkealla kun ei oikein ees yritetty vaan mentiin fiiliksen mukaan.
Sain tämän kierron aikana ensimmäisen koronarokotteen niin nyt en oikein tiedä että johtuuko siitä että menkat on myöhässä vai voisiko olla joku muu syy. Inhottavaa kun toiveet on alkanut heräilemään vaikka tämä kierto piti ottaa juurikin rennosti ettei taas tipu korkealta ja kovaa![]()
Nyt oli niitä nippailuita dpo 5-7 ja hoin itselleni, ettei se silti mitään välttämättä tarkoita, niin olihan se yksi viiva tikussa taas pettymys. Kahdessa tärppikierrossa oli molemmissa "the tunne" jo viikko oletetun hedelmöityksen jälkeen. Sitä tunnetta ei ole enää niiden jälkeen tullut. Eli yllätys olisi jos tunne siitä ettei nyt tärpännyt, osoittautuisikin vielä vääräksi. (Tänään dpo 11).

En sitten malttanut odotella kun huomasin että testiin piirtyi todella haalea viiva. Digi esiin ja tässä tulos
Todella erikoisia oireita ollut nyt parin viikon aikana. Kiinnittymisen aikana tuntui ylähuulessa ihmeellistä kihelmöintiä ja seuraavana aamuna tuli nenästä verta. Mulla siis kiinnittymistuntemukset tulikin kasvoihin
Äärimmäisen jännää ja vähän pelottavaa, pidä pikkuinen lujasti kiinni![]()

pienelle vauvaliimaa kilotolkulla mukaan matkaan. 

En sitten malttanut odotella kun huomasin että testiin piirtyi todella haalea viiva. Digi esiin ja tässä tulos
Todella erikoisia oireita ollut nyt parin viikon aikana. Kiinnittymisen aikana tuntui ylähuulessa ihmeellistä kihelmöintiä ja seuraavana aamuna tuli nenästä verta. Mulla siis kiinnittymistuntemukset tulikin kasvoihin
Äärimmäisen jännää ja vähän pelottavaa, pidä pikkuinen lujasti kiinni![]()

Mä oon aina miettinyt, että miten ne joilla alkuraskauden aikana menkat jatkuu tai on vuotoja, niin tajuaa testata?? :D Eli toisin sanoen, miten kävi ilmi että olit raskaana?
Meillä yk1 takana ja maanantaina alko menkat. Oli vähän niukat menkat joita odottelin alkavaksi ”kunnolla” kunnes loppuivat. En nyt oo testaillut, kun menkat kuitenkin alkoi. Tuliko sit muita oireita?
Hölömö kyseleepi![]()