Raskaaksi 2021

Kiitos Pillow :Heartblue
Mun mies on nyt ihan paniikissa, että meidän tuurilla sieltä pamahtaa kolmoset :biggrin
No ei, hoitaja kyllä meinas että koska sillon ne viimeiset menkat ollu tosi runsaat (luulin että olivat sellaiset koska otin rokotteen) voihan se ollut mahdollista, että on yksi elämän alku vuotanut pois. Mutta on kyllä mielenkiintoinen alku tälle raskaudelle. Vähän pelottaa miten tässä käy :happy4

On kyllä hurja tarina kertoa sitten pikkuiselle/pikkuisille miten saivat alkunsa. :Heartred :biggrin

Sanoivatko koska voit mennä ultraan?

O+ on varmaan voinut johtua raskaudesta? Et varmaan jatkanut tikuttamista, että olisit nähnyt haalistumisen?

On kyllä hurja tarina kertoa sitten pikkuiselle/pikkuisille miten saivat alkunsa. :Heartred :biggrin

Sanoivatko koska voit mennä ultraan?

O+ on varmaan voinut johtua raskaudesta? Et varmaan jatkanut tikuttamista, että olisit nähnyt haalistumisen?

No ku sekin tässä on outoa että tikutin ja oli haaleampi parin päivän päästä ku sain sen tumman o+, sen haalean kyllä tein sit aamu pissasta et voiko vaikuttaa :hilarious: en ymmärrä mitä tossa on käynyt. Tietty raskaustestejä en oo tehnyt viime kierrossa ollenkaan, koska "menkat" alkoi paljon etuajassa niin ajattelin vaan että tärppiä ei käynyt.

No ku sekin tässä on outoa että tikutin ja oli haaleampi parin päivän päästä ku sain sen tumman o+, sen haalean kyllä tein sit aamu pissasta et voiko vaikuttaa :hilarious: en ymmärrä mitä tossa on käynyt. Tietty raskaustestejä en oo tehnyt viime kierrossa ollenkaan, koska "menkat" alkoi paljon etuajassa niin ajattelin vaan että tärppiä ei käynyt.

Ihana mysteeri vauva. :Heartred :binkybaby

Pidä meidät ajantasalla. :happy:

Wau Lillith, tämähän on todellinen mysteeri! Täällä jännitetään hurjana mukana :love017

Vitsi miten mahtava uutinen Lillith!!!! Pitkin päivää kävin täällä kurkkimassa miten tää tarina etenee, ihanaa että tälleen :)

HCG verestä 5280  :Heartpink mikä fiilis vau, kiitos kun myötäelätte mukana :happy4
sain vielä extra soittoa hoitajalta ennen kun pisti päivän pakettiin, ku oli heidänkin mielestä nii outo juttu! Eli pitänee nyt sitten laittaa pclle varalta viestiä. Samasta kaupasta ostettu noi ja taitavat olla samaa erää, en oo satavarma ku toisen paketti meni jo roskiin. Tietty voi olla et joko testit sököjä tai mun kroppa ei nyt tykänny tosta testistä.

En kyllä ymmärrä missä välissä oon tosiaan raskautunut, koska o+ sain 15.7. Niin se nyt ei täsmää tähän. Oireetkin alko vaa oudosti just ennen näitä toisia "menkkoja" viime kuun menkat taas oli kyllä oudot paljon verta, mutta tosi lyhyet, mutta joo meen varhaisultraan sitten tsekkaamaan viikot ja hoitaja sanoi et aina mahdollisuus tupla raskauteen tämmösistä keisseissä... Mut joo erittäin paksuna ollaan +++
:hello2:hello2:hello2:hello2:hello2:hello2

Voi miten ihanaa! Paljon onnea ja tarrasukkia matkaan! :Heartred Toivoinkin, että liuska olisi se, joka on näyttänyt väärin (ehkä liian lyhyellä pidätyksellä tai jotain). :happy:

Kiitos kaikille tasapuolisesti :Heartbigred

Pidän teidät ajantasalla, että miten tässä käy!

Paljon plussatuulia kaikille:Heartred

On tää naisen kroppa ihmeellinen asia, ikinä ei voi tietää. Mutta tässäkin hyvä opetus se, että aina kannattaa luottaa omaan intuitioon :wink
Mä vaan tiesin, että jotain on hassusti!
Katsotaan jos hakisi apteekista ihan testi mielessä toisen merkin testin näyttääkö se sit ne leffaviivat. Tai toisesta kaupasta PC

Kiitos kaikille tasapuolisesti :Heartbigred

Pidän teidät ajantasalla, että miten tässä käy!

Paljon plussatuulia kaikille:Heartred

On tää naisen kroppa ihmeellinen asia, ikinä ei voi tietää. Mutta tässäkin hyvä opetus se, että aina kannattaa luottaa omaan intuitioon :wink
Mä vaan tiesin, että jotain on hassusti!
Katsotaan jos hakisi apteekista ihan testi mielessä toisen merkin testin näyttääkö se sit ne leffaviivat. Tai toisesta kaupasta PC

Olin aikeissa laittaa, että osta ihmeessä muitakin testejä nyt kokeiluun että mitä ne näyttäisi! Tosi mielenkiintosta :bookworm:

Olin aikeissa laittaa, että osta ihmeessä muitakin testejä nyt kokeiluun että mitä ne näyttäisi! Tosi mielenkiintosta :bookworm:
On kyllä erikoista. Ei kai se väriainekaan voi puuttua niistä pc testeistä, jos kerran kontrolliviiva tuli näkyviin. Voisko niistä puuttua siitä testiviivan kohdalta se joku aine mikä reagoi hcg:n kanssa o_O tekisin kyllä reklamaation noista.

Paljon tullut upeita plussia täällä! , onnittelut niistä ja tsemppiä jokaiselle omaan kierronvaiheeseen ja tilanteeseen ! :love7

Täällä ilmoittautuu uusivanha kuumeilija. Taustaa lyhyesti sen verran että olen 6/20 saanut esikoisen ja nyt haaveillaan siis toisesta. Esikoisen yrittämisen aikana tuli foorumilla jonkunverran kirjoiteltua ja nyt palaan siis ”juurille” :p olen koko ketjun kahlannut läpi ja ollut kiinnostavaa seurata muiden matkoja. :smiley-angelic003

On: Menossa meillä yk3 ja tänään kp1. Kyllä se aina kirpaisee joka kerta kun testi näyttää negaa.. Uusi testipaketti raskauskeijulta tilaukseen ja eikun kohti uutta kiertoa ja oviksen bongailua.

oma kierto on todella epäsäännöllinen ja sen vaikutus raskautumiseen on viimeaikoina mietityttänyt. Kierron keskipituus taitaa olla n 37päivää Flo:n mukaan mutta yhtä hyvin voi kierto siis olla mitä tahansa 32 ja 52 päivän välillä :shifty: onneksi nyt pääsi kuitenkin uuteen kiertoon !

Ehkäpä ensi kierto on suotuisampi :smiley-angelic001

On kyllä erikoista. Ei kai se väriainekaan voi puuttua niistä pc testeistä, jos kerran kontrolliviiva tuli näkyviin. Voisko niistä puuttua siitä testiviivan kohdalta se joku aine mikä reagoi hcg:n kanssa o_O tekisin kyllä reklamaation noista.

Näinpä! Ja jos hcg verestä ollut tänään noin korkea, miten muka ei 25 herkkä virtsatesti reagoisi.Hoitaja sanoi, että epäilisi jotain maanantai erää, laitan ehdottomasti noista viestiä heti huomenna eteenpäin.

Veren tiputtelu muuten loppunut. Toivon yli kaiken, että siellä olis pienellä kaikki hyvin.. Tätä vuotoa kuitenkin ollut runsaasti viime kuussa :sad001

Näinpä! Ja jos hcg verestä ollut tänään noin korkea, miten muka ei 25 herkkä virtsatesti reagoisi.Hoitaja sanoi, että epäilisi jotain maanantai erää, laitan ehdottomasti noista viestiä heti huomenna eteenpäin.

Veren tiputtelu muuten loppunut. Toivon yli kaiken, että siellä olis pienellä kaikki hyvin.. Tätä vuotoa kuitenkin ollut runsaasti viime kuussa :sad001

Onko muuten uusinta verikoetta, että näkee sen hcg:n etenemisen?

Huh onpas jännät paikat Lillith! :woot: Varmasti paljon prosessoitavaa tuossa. :happy6 Toivottavasti nuo vuotelut nyt loppuisi ja pikkuisella on kaikki hyvin! :Heartred

Huh onpas jännät paikat Lillith! :woot: Varmasti paljon prosessoitavaa tuossa. :happy6 Toivottavasti nuo vuotelut nyt loppuisi ja pikkuisella on kaikki hyvin! :Heartred
Mikä tilanne Indillä. Eikös sulla ollut tänään dpo10? :nailbiting:

Takaisin