Raskaaksi 2021

Mikä tilanne Indillä. Eikös sulla ollut tänään dpo10? :nailbiting:

Joo tänään dpo 10 ja raskaustesti vitivalkoinen nega (cb:lla) :sad001 Ma ja ti oli sitä alavatsan nippailua, josta jo vähän innostuin. Sitten ne yhtäkkiä loppuikin. Eli tätiä jään odottelemaan.. Mulla on huomenna se koronarokotteen toinen osa, saapahan sen pois alta. :happy: Jos seuraavasta kierrosta ei tärppää, niin silloin saadaan lääkäriaika ja lähete lapsettomuuspolille. Edes jokin asia etenee.

Mites muilla, onko testaajia? :angelic:

Joo tänään dpo 10 ja raskaustesti vitivalkoinen nega (cb:lla) :sad001 Ma ja ti oli sitä alavatsan nippailua, josta jo vähän innostuin. Sitten ne yhtäkkiä loppuikin. Eli tätiä jään odottelemaan.. Mulla on huomenna se koronarokotteen toinen osa, saapahan sen pois alta. :happy: Jos seuraavasta kierrosta ei tärppää, niin silloin saadaan lääkäriaika ja lähete lapsettomuuspolille. Edes jokin asia etenee.

Mites muilla, onko testaajia? :angelic:
No voi kökkö, niin kovasti toivoin, että nipistelyt ja jomottelut olisivat olleet merkki raskaudesta. Toki dpo10 on vielä aika aikainen... Silti ihana kuulla, että siellä on valoa edespäin lääkärin ja lähetteen merkeissä, jos nyt ei tärppäisi :)

HCG verestä 5280  :Heartpink mikä fiilis vau, kiitos kun myötäelätte mukana :happy4
sain vielä extra soittoa hoitajalta ennen kun pisti päivän pakettiin, ku oli heidänkin mielestä nii outo juttu! Eli pitänee nyt sitten laittaa pclle varalta viestiä. Samasta kaupasta ostettu noi ja taitavat olla samaa erää, en oo satavarma ku toisen paketti meni jo roskiin. Tietty voi olla et joko testit sököjä tai mun kroppa ei nyt tykänny tosta testistä.

En kyllä ymmärrä missä välissä oon tosiaan raskautunut, koska o+ sain 15.7. Niin se nyt ei täsmää tähän. Oireetkin alko vaa oudosti just ennen näitä toisia "menkkoja" viime kuun menkat taas oli kyllä oudot paljon verta, mutta tosi lyhyet, mutta joo meen varhaisultraan sitten tsekkaamaan viikot ja hoitaja sanoi et aina mahdollisuus tupla raskauteen tämmösistä keisseissä... Mut joo erittäin paksuna ollaan +++
:hello2:hello2:hello2:hello2:hello2:hello2
Onnea Lillith! Onpa tosiaan erikoinen alku,mutta varmasti todella ihana. Sait siis 0+ myös mutta katsoitko lähtikö se laskuun? Tässä se nähtiin että oikeastikin voi liuskatesti (sulla Pregcheck) olla väärä negatiivinen. Eli ei edes haamuviivaa ja silti sulla oli noinkin hyvät hCG-arvot. Laitapa reklaa PC:lle niin varmaan korvaavat jotenkin.

Kyllä homma nyt niin on et tossa clearbluessa on jotain todellakin vikaa :eek:

Tämä pregcheck äsken. Ja nää mulla on aina kyllä toiminut, esikoisen kohdalla ainakin.

En ymmärrä miten tää on mahdollista :anyone

No oon nyt matkalla verikokeeseen, onneksi pääsee heti. Pitää repiä toi clearblue auki ku oon kotona.

Menipä jännäksi tämmönen tavallinen torstai :hungover:
Hei Lillith! Todella hämmentävä asia,eli heitit jo ”kirveen kaivoon” kun alkoi tiputtelu. Sitten teit digin vaikka PC ollut negaa,ja pamahtaa heti 3+ näytölle…! Wau. Mutta sananen tuosta liuskahommasta,ja nimenomaan Pregcheckistä. Mä olen sitä viime raskaudessa käyttänyt alkuraskauden testailussa yhdessä RFSU-puikon ja liuskan kanssa ja ihan samasta pissasta tein. Ei mitään haamuviivaakaan. Eli ei vain toimi. Erikoista eikö?

HCG verestä 5280  :Heartpink mikä fiilis vau, kiitos kun myötäelätte mukana :happy4
sain vielä extra soittoa hoitajalta ennen kun pisti päivän pakettiin, ku oli heidänkin mielestä nii outo juttu! Eli pitänee nyt sitten laittaa pclle varalta viestiä. Samasta kaupasta ostettu noi ja taitavat olla samaa erää, en oo satavarma ku toisen paketti meni jo roskiin. Tietty voi olla et joko testit sököjä tai mun kroppa ei nyt tykänny tosta testistä.

En kyllä ymmärrä missä välissä oon tosiaan raskautunut, koska o+ sain 15.7. Niin se nyt ei täsmää tähän. Oireetkin alko vaa oudosti just ennen näitä toisia "menkkoja" viime kuun menkat taas oli kyllä oudot paljon verta, mutta tosi lyhyet, mutta joo meen varhaisultraan sitten tsekkaamaan viikot ja hoitaja sanoi et aina mahdollisuus tupla raskauteen tämmösistä keisseissä... Mut joo erittäin paksuna ollaan +++
:hello2:hello2:hello2:hello2:hello2:hello2

Oho vau! Paljon onnea! :love7
Hassua ettei pc testissä näkynyt mitään vaikka hcg on noin korkea!
Mutta aivan ihanaa!! :Heartred

No voi kökkö, niin kovasti toivoin, että nipistelyt ja jomottelut olisivat olleet merkki raskaudesta. Toki dpo10 on vielä aika aikainen... Silti ihana kuulla, että siellä on valoa edespäin lääkärin ja lähetteen merkeissä, jos nyt ei tärppäisi :)

Eilen kyllä masensi, nyt jo vähän helpompi olo. :Heartred Ollaan me naiset aikamoisia, kun aina vaan pettymysten jälkeen noustaan ylös yhä uudelleen ja uudelleen. Joo on hieman "valoa tunnelin päässä" kun tietää, että sit ainakin tutkitaan lisää. Lähetteen teosta hoitotakuu on 6kk, että voi joutua odottelemaan. Mutta sekin jo lohduttaa, että eiköhän lääketiede meitä jotenkin voi auttaa jos ei muuten onnistu. :happy:

Indi, onneksi hoitotakuu ei kuitenkaan ole kuutta kuukautta pidempi (sanoo rouva malttamattomuus :hilarious:). Onneksi lääketiede on kehittynyt ja voi auttaa, jos löytyy jotain, missä apua tarvitaan :shy:

On: tänään dpo5 (ehkä) enkä jaksaisi enää yhtään tätä piinailua. Yritän odottaa testaamista vielä viikon, mutta noinkohan onnistuu :hilarious: milloin kukakin on saanut ensimmäisen kerran plussan? Kohdussa on ollut hyvin kevyttä jomotusta, mutta se voi johtua miljoonasta muustakin asiasta :shifty:

Minä plussasin esikoisesta dpo10. Sitä aiemmin en testannut, mutta oli kyllä niin haalea viiva, että tuskin olisi aiemmin näkynyt mitään. Sitä aiemmin en halua tälläkään kertaa testata. Negatesteistä tulee kuitenkin vain paha mieli.

Hei Lillith! Todella hämmentävä asia,eli heitit jo ”kirveen kaivoon” kun alkoi tiputtelu. Sitten teit digin vaikka PC ollut negaa,ja pamahtaa heti 3+ näytölle…! Wau. Mutta sananen tuosta liuskahommasta,ja nimenomaan Pregcheckistä. Mä olen sitä viime raskaudessa käyttänyt alkuraskauden testailussa yhdessä RFSU-puikon ja liuskan kanssa ja ihan samasta pissasta tein. Ei mitään haamuviivaakaan. Eli ei vain toimi. Erikoista eikö?

Onnea Lillith! Onpa tosiaan erikoinen alku,mutta varmasti todella ihana. Sait siis 0+ myös mutta katsoitko lähtikö se laskuun? Tässä se nähtiin että oikeastikin voi liuskatesti (sulla Pregcheck) olla väärä negatiivinen. Eli ei edes haamuviivaa ja silti sulla oli noinkin hyvät hCG-arvot. Laitapa reklaa PC:lle niin varmaan korvaavat jotenkin.

Lähti O+laskuun, tai kp11 sain o+ niin Kp13 ei näkynyt enää vahvaa viivaa vaan hailura. Mut en tiedä sit onko sillon pissa ollut esim vaikka laimeempaa? Vähän outoa kyllä. En tiedä miten se on mahdollista :angelic: laitoin pregcheckille aamulla sähköpostia, saa nähdä mitä vastaavat.

Vuoto jatkui yöllä. Soitin vielä hoitajalle aamulla, ja hän meinasi et jos vuoto on runsasta ja kipuja menen sit päivystykseen naikkarille. Ultra onneks saatiin siirrettyä jo maanantaille! Vähän huolettaa toi veren vuoto. Nyt sitä taas ei tule, mutta yöllä tuli siteeseen ihan kunnolla :sad001
Kipuja ja kolotuksia ei kyllä ole.

Illemmalla kaupoille niin pitää ostaa pari testiä, että miten näkyy ja näkyykö ylipäätään liuskassa ja muissa testeissä :pompus:
Mulla on kyllä yks entinen työkaveri, jolla ei näkynyt raskaus ikinä raskaustestissä vaikka lapsi oli terve jne. Kyllä mä nyt yritän luottaa eniten tohon verikokeeseen, mutta silti huolettaa tää vuoto :arghh: se hoitaja kyllä meinas että, koska oon vuotanut aina just menkkojen aikaan voi olla et mulla on ns. Valemenkat ja kroppa nyt ei oikein oo vielä mukana tässä raskaudessa samalla tavalla eikä tajua mitä tapahtuu ni huijaa mua näin :bookworm:

Kummallista kyllä, ei oo yhtään sellainen olo, että menkat olisi alkamassa. Ei mitään menkkajuilintaa tai muutakaan. Vv alkoi yhtäkkiä taas tänään aika runsaana, kun juuri mainitsin, että on kuivaa. o_O

Kummallista kyllä, ei oo yhtään sellainen olo, että menkat olisi alkamassa. Ei mitään menkkajuilintaa tai muutakaan. Vv alkoi yhtäkkiä taas tänään aika runsaana, kun juuri mainitsin, että on kuivaa. o_O
Mitkä dpo:t on menossa? Kuulostaa lupaavalta!

Mitkä dpo:t on menossa? Kuulostaa lupaavalta!

Mä en tikuttanut ovista, mutta tuntemusten ja limojen perusteella nyt olisi jo dpo 17, kun ovis tuli aika aikaisin. Vähintään dpo14 sanoisin että on oltava. Tietysti hankalaa, kun en tikuttanut. Testit kuitenkin muutama päivä sitten negoja. Jos huomenna ei menkat ala niin pakko varmaan vielä tehdä yksi testi. Yhtään ei ole myöskään raskautunut olo. Jossain vaiheessa oli nännit pitkään tosi kipeät mutta enää ei ole sitäkään. Nyt siis kp 29/29.

Ja juuri kun kävin sanomassa täällä ettei oo menkkakipuja niin alkoi vasemmalla puolella juilimaan ihan kunnolla. :grin
Ainahan se menee niin että kun tänne tulee ihmettelemään vaikka että missä menkat viipyy niin sieltä ne alkaa. :grin:oops:

Viimeksi eilen tuli taas sellainen olo taas että tekisin melkein mitä vaan että meillä olisi oma lapsi. Kunpa pian meidän pitkä odotus palkittaisiin. :Heartred jos ei nyt niin ehkä ensi kierrosta:smiley-angelic001

Vuoto jatkui yöllä. Soitin vielä hoitajalle aamulla, ja hän meinasi et jos vuoto on runsasta ja kipuja menen sit päivystykseen naikkarille. Ultra onneks saatiin siirrettyä jo maanantaille! Vähän huolettaa toi veren vuoto. Nyt sitä taas ei tule, mutta yöllä tuli siteeseen ihan kunnolla :sad001
Kipuja ja kolotuksia ei kyllä ole.

Illemmalla kaupoille niin pitää ostaa pari testiä, että miten näkyy ja näkyykö ylipäätään liuskassa ja muissa testeissä :pompus:
Mulla on kyllä yks entinen työkaveri, jolla ei näkynyt raskaus ikinä raskaustestissä vaikka lapsi oli terve jne. Kyllä mä nyt yritän luottaa eniten tohon verikokeeseen, mutta silti huolettaa tää vuoto :arghh: se hoitaja kyllä meinas että, koska oon vuotanut aina just menkkojen aikaan voi olla et mulla on ns. Valemenkat ja kroppa nyt ei oikein oo vielä mukana tässä raskaudessa samalla tavalla eikä tajua mitä tapahtuu ni huijaa mua näin :bookworm:

Minulla oli alkuraskaudessa tiputteluvuotoa melkein koko ajan. Menin varhaisultraankin ihan varmana, että raskaus on mennyt kesken, mutta niin se pieni sydän vain sykki ja kaikki oli ihan hyvin. Sepä se onkin, kun oireista ei voi oikein päätellä yhtään mitään. :rolleyes: Joillakin on ihan runsastakin vuotoa ja kaikki hyvin, joillakin taas esimerkiksi pahoinvointi ja muut oireet jatkuvat, vaikka raskaus on mennyt kesken. Onneksi on sentään moderni lääketiede, niin ei sentään tarvitse odottaa kuukausikaupalla ennen kuin näkee, onko kaikki kunnossa.

Onnea vielä Lillithille, onpas kuumottava tilnne!

ON:
Päätin etten enää viitsi tikuttaa ovista, kun sen verran vahvat tuntemukset niin ei tarvii niitä tikkuja tihrustaa.

Eilen tuli ovulaatio limatulppa ja illalla oli oviskivut ja pistävä tunne vasemmalla. Tänään tulikin sitten uudestaan limatulppa ja taas tuntuu oviskivuilta. :pompus:

Tehtiin talletukset toissa iltana ja tänään niin eipä sillä nyt kauheesti väliä, kun varmaan ajoitus on ihan hyvä. Nyt sit vaan oottelemaan. Tällä kertaa yritän sinnitellä mahdollisimman pitkälle ilman testausta. Kaksi kertaa ollut peräkkäin kemiallinen tai vastaavaa niin yritän ottaa nyt mahdollisimman rennosti. Helpommin kyllä sanottu kuin tehty.

Kp 44, menkkat flon mukaan myöhässä 17 pv. Todella epäsäännöllinen kierto mulla muutenkin, en yhtään tiedä milloin oli ovis. Ei mikään tunne tai merkkie että menkkat alkaa, testi tänään nega. En sit tiee, kannattaako vielä toivoa.

Indi, onneksi hoitotakuu ei kuitenkaan ole kuutta kuukautta pidempi (sanoo rouva malttamattomuus :hilarious:). Onneksi lääketiede on kehittynyt ja voi auttaa, jos löytyy jotain, missä apua tarvitaan :shy:

On: tänään dpo5 (ehkä) enkä jaksaisi enää yhtään tätä piinailua. Yritän odottaa testaamista vielä viikon, mutta noinkohan onnistuu :hilarious: milloin kukakin on saanut ensimmäisen kerran plussan? Kohdussa on ollut hyvin kevyttä jomotusta, mutta se voi johtua miljoonasta muustakin asiasta :shifty:

Meillä on Imme sama Dpo :nailbiting: mää oon niin lannistunut koko touhuun tällä hetkellä, että odotan vaan niitä menkkoja alkavaksi 10.8 :wtf: ei ole mitään tuntemuksia, ei mitään erikoisia vuotoja eikä mitään. Tai migreeni on vaivannut kolmena päivänä, se olikin pitkään poissa. On mulla yks testi kaapissa jos hulluksi heittäydyn :p aikaisintaan ens perjantaina sitten.

Ja pakko sanoa Jadine, ihana järjen ääni olet näiden rokotusasioiden kanssa, työskenteletkö alalla? Oot niin järkevä:hello2

Onnea Lillith ylläristä:blob7:blob6:blob3

Ja pakko sanoa Jadine, ihana järjen ääni olet näiden rokotusasioiden kanssa, työskenteletkö alalla? Oot niin järkevä:hello2

Voi kiitos! :happy: En työskentele terveydenhuoltoalalla, mutta olen ensinnäkin tiedeihminen henkeen ja vereen ja toiseksi olen itse pohtinut näitä rokotusasioita ihan hirveästi, kun olen miettinyt, odotanko nyt sitä rokotusta vai enkö ja mitä jos tulen raskaaksi tässä välissä, joten on tullut luettua varmaan jokainen asiasta tehty tutkimustulos, eri maiden suosituksia asiasta jne. :) Jaan mielelläni tietoa muille, kun tiedän, että ne ihan samat asiat mietityttävät tosi monia.

Kp 14, jospa tulisi huomenna ovistikkuun plussa.

Tässä kierrossa kokeiltu joka toisen päivän taktiikkaa. Toki en tiedä malttaako olla hyödyntämättä, jos huomenna tikkuun tulee plussa ja olisi laskennallisesti välipäivä. :hilarious:

Takaisin