Raskaaksi 2021

:Heartred kai siellä joku on.
PCtä ei ollu kaupassa, mut kyllä rfsu ainakin osaa näyttää missä mennään :greet025

Liitteet

• IMG000348818_0099.jpg
    IMG000348818_0099.jpg
    94.3 KB · Katsottu: 228
Taisi olla sitten viallisia pc:n testejä, onnea vielä! ❤️
Noista vuodoista,mulla oli puoleen väliin asti 3-4vkon välein vuotoa. Ei mitään syytä löytynyt ja kaikki meni hyvin.

Kiitos! Nyt illemmalla ei ole enää tiputellut :angelic:

Joo epäilen kanssa et nyt mulle osu jotai viallisia pc testejä. Tuo meidän lähikauppa on tosi pieni ja kauppias on tuttu niin ajattelin käydä sanomassa, että ottaa varuiks pois hyllystä. Mietin myös sitä voiko vaikuttaa se, että testit pienessä kaupassa siirretty tossa pari viikkoa sitten lähelle kylmä hyllyjä :pompus: kun eikö kylmä voi pilata testit?

Taisi olla sitten viallisia pc:n testejä, onnea vielä! ❤️
Noista vuodoista,mulla oli puoleen väliin asti 3-4vkon välein vuotoa. Ei mitään syytä löytynyt ja kaikki meni hyvin.

Mä oon aina miettinyt, että miten ne joilla alkuraskauden aikana menkat jatkuu tai on vuotoja, niin tajuaa testata?? :D Eli toisin sanoen, miten kävi ilmi että olit raskaana?
Meillä yk1 takana ja maanantaina alko menkat. Oli vähän niukat menkat joita odottelin alkavaksi ”kunnolla” kunnes loppuivat. En nyt oo testaillut, kun menkat kuitenkin alkoi. Tuliko sit muita oireita?
Hölömö kyseleepi :hilarious:

Mä oon aina miettinyt, että miten ne joilla alkuraskauden aikana menkat jatkuu tai on vuotoja, niin tajuaa testata?? :D Eli toisin sanoen, miten kävi ilmi että olit raskaana?
Meillä yk1 takana ja maanantaina alko menkat. Oli vähän niukat menkat joita odottelin alkavaksi ”kunnolla” kunnes loppuivat. En nyt oo testaillut, kun menkat kuitenkin alkoi. Tuliko sit muita oireita?

Esikoista yrittäessä luulin että jälleen kerran alkoi menkat eikä tärpännyt. Mutta sitten ne "menkat" olikin melko niukat (normaalisti mulla tosi runsaat), eikä mitään normaaleja menkkakipujakaan ollut. Kaiken kaikkiaan oli tosi kummalliset menkat, ja oli vaan vahva tunne siitä että nyt ei joku täsmää, siksi testasin, ja se olikin plussa :) Sen jälkeen ei siinä raskaudessa enää tiputellut tai vuotanut.

Täällä dpo 11, vähän alkaa toivo kyllä heräämään kun ei menkkoja kuulu eikä näy :smiley-angelic001 Alun perin meinasin että testaan vasta kun menkat on oikeasti myöhässä (eli aikaisintaan tiistaina), mutta oon tapaamassa yhtä ystävää jonka kanssa meillä on tapana käydä sushilla. Siksi testaan huomenna. Tietää sitten pitääkö ehdottaa jotain toista ruokapaikkaa :grin

Mut äh, on tää aina heräävä toivonkipinä kyllä kumma juttu. Miten sitä jaksaa toivoa ja nostaa odotuksia, kun tietää että voi tippua kovaa ja korkealta. Mäkin olen tässä kierrossa yrittänyt olla asenteella että tuskin tärppää, mutta niin vaan huomaan nyt elätteleväni toiveita.:smiley-ashamed005

Kp 28 / dpo god knows, ehkä 10/11

Testasin äsken pc:llä enkä malttanut huomiseen. Ja negahan se sielä tuijotti, ehkä hyvällä mielikuvituksella jossain kulmassa sain kameran valolla silmään viivanpaikan kuviteltua. Oletetusti menkat pitäis alkaa keskiviikkona :sad001

Kp 28 / dpo god knows, ehkä 10/11

Testasin äsken pc:llä enkä malttanut huomiseen. Ja negahan se sielä tuijotti, ehkä hyvällä mielikuvituksella jossain kulmassa sain kameran valolla silmään viivanpaikan kuviteltua. Oletetusti menkat pitäis alkaa keskiviikkona :sad001
Kiinnittyminen voi tapahtua vasta dpo 12: kin, joten niin kauan kun ei oo hanat auki, on toivoa :angelic:

Täällä dpo 11, vähän alkaa toivo kyllä heräämään kun ei menkkoja kuulu eikä näy :smiley-angelic001 Alun perin meinasin että testaan vasta kun menkat on oikeasti myöhässä (eli aikaisintaan tiistaina), mutta oon tapaamassa yhtä ystävää jonka kanssa meillä on tapana käydä sushilla. Siksi testaan huomenna. Tietää sitten pitääkö ehdottaa jotain toista ruokapaikkaa :grin

Mut äh, on tää aina heräävä toivonkipinä kyllä kumma juttu. Miten sitä jaksaa toivoa ja nostaa odotuksia, kun tietää että voi tippua kovaa ja korkealta. Mäkin olen tässä kierrossa yrittänyt olla asenteella että tuskin tärppää, mutta niin vaan huomaan nyt elätteleväni toiveita.:smiley-ashamed005

Täällä lähes identtinen tilanne ja voin samaistua siihen mitä kirjoitit! Tosin itsellä dpo13. Menkat ovat jo pari päivää myöhässä, mutta testit näyttää negaa. Tai jos on taas tosi hyvä mielikuvitus niin voi jotain viivaa mukamas nähdä. Itselläkin odotukset tätä kiertoa kohtaan eivät olleet korkealla kun ei oikein ees yritetty vaan mentiin fiiliksen mukaan.

Sain tämän kierron aikana ensimmäisen koronarokotteen niin nyt en oikein tiedä että johtuuko siitä että menkat on myöhässä vai voisiko olla joku muu syy. Inhottavaa kun toiveet on alkanut heräilemään vaikka tämä kierto piti ottaa juurikin rennosti ettei taas tipu korkealta ja kovaa :wacky:

Täällä lähes identtinen tilanne ja voin samaistua siihen mitä kirjoitit! Tosin itsellä dpo13. Menkat ovat jo pari päivää myöhässä, mutta testit näyttää negaa. Tai jos on taas tosi hyvä mielikuvitus niin voi jotain viivaa mukamas nähdä. Itselläkin odotukset tätä kiertoa kohtaan eivät olleet korkealla kun ei oikein ees yritetty vaan mentiin fiiliksen mukaan.

Sain tämän kierron aikana ensimmäisen koronarokotteen niin nyt en oikein tiedä että johtuuko siitä että menkat on myöhässä vai voisiko olla joku muu syy. Inhottavaa kun toiveet on alkanut heräilemään vaikka tämä kierto piti ottaa juurikin rennosti ettei taas tipu korkealta ja kovaa :wacky:

Täälläkin samoja fiiliksiä! Ja vaikka joka kerta päätän ottaa rennommin, niin eihän siitä mitään tule :joyful: Nyt oli niitä nippailuita dpo 5-7 ja hoin itselleni, ettei se silti mitään välttämättä tarkoita, niin olihan se yksi viiva tikussa taas pettymys. Kahdessa tärppikierrossa oli molemmissa "the tunne" jo viikko oletetun hedelmöityksen jälkeen. Sitä tunnetta ei ole enää niiden jälkeen tullut. Eli yllätys olisi jos tunne siitä ettei nyt tärpännyt, osoittautuisikin vielä vääräksi. (Tänään dpo 11).

Oon nähnyt tosi vilkkaita unia viime aikoina. Mm. sellaisia jossa käyn gynellä tai lapsettomuustutkimuksissa. Viime yön uni oli kummallisen voimakas. Siinä olin rakentanut järvenrannalle kivitornin, sellaisen kapean ja korkean. Kiipesin sen päälle ajatuksena tehdä sieltä uimahyppy järveen. Kun pääsin ylös, putosin ja yksi kivenmurikka iskeytyi kipeästi päälleni. Kiipesin silti uudestaan ja putosin taas. Sitten aloin suunnitella parempaa varustusta millä pääsisin ylös putoamatta ja päätin taas kiivetä. Sitten uni loppui. Tuo uni kuvasti mielestäni hyvin tätä yritysaikaa. Aina vaan kiipeää uudestaan ja on valmis putoamaan korkealtakin. On se mieli ihmeellinen.

En sitten malttanut odotella kun huomasin että testiin piirtyi todella haalea viiva. Digi esiin ja tässä tulos :Heartred

Todella erikoisia oireita ollut nyt parin viikon aikana. Kiinnittymisen aikana tuntui ylähuulessa ihmeellistä kihelmöintiä ja seuraavana aamuna tuli nenästä verta. Mulla siis kiinnittymistuntemukset tulikin kasvoihin :laughing002

Äärimmäisen jännää ja vähän pelottavaa, pidä pikkuinen lujasti kiinni :Heartred

Liitteet

• 30A602D8-8E41-4285-8AE5-D0138C5F4DF9.jpeg
    30A602D8-8E41-4285-8AE5-D0138C5F4DF9.jpeg
    1 MB · Katsottu: 259
  • CD5A21DA-6147-4ADD-A586-BAA194F9FDBE.jpeg
    CD5A21DA-6147-4ADD-A586-BAA194F9FDBE.jpeg
    1.1 MB · Katsottu: 255
En sitten malttanut odotella kun huomasin että testiin piirtyi todella haalea viiva. Digi esiin ja tässä tulos :Heartred

Todella erikoisia oireita ollut nyt parin viikon aikana. Kiinnittymisen aikana tuntui ylähuulessa ihmeellistä kihelmöintiä ja seuraavana aamuna tuli nenästä verta. Mulla siis kiinnittymistuntemukset tulikin kasvoihin :laughing002

Vaaaau!!! :hello2
Onnittelut Ariina! :Heartred pienelle vauvaliimaa kilotolkulla mukaan matkaan. :Heartred

Oho täälä onkin ollut paljon plussia nyt onnea @Pillow @Lillith ja @Ariina ja oliko muitakin :smiley-bounce016

Pidin taas taukoa täältä kun oma tilanne ei edennyt mutta nyt tulin kertomaan että tänään on kp5!!! Menkat alkaa olla lopuillaan ja pettymyksestä selvitty. Viime kierto oli sen 113 päivää ja kp 100 saatu positiivinen ovistesti oli oikea positiivinen. Nyt toivotaan että tämä kierto olisi normaali:nailbiting::rolleyes:

Mulla oli ehkäisyneuvolan lääkäri viimeviikolla ja sain primolutkuurin mutta koska oli se positiivinen ovistesti halusin odottaa josko vuoto alkaisi ilman ja niin kävi vihdoin!! :happy093

Onnea Ariina, mahtavaa!! :smiley-bounce013:Heartpink

Hurjasti onnea plussaneille. 7-8 päivää kuukautisten alkuun. Eilen sain toisen korona rokotus annoksen. Toivottavasti ei vaikuta mahdolliseen raskautumiseen.

Paljon onnea Ariina! :Heartred

Eiväthän ne aina tajuakaan. Tunnen yhden, joka meni vatsakipujen takia lääkäriin ja tuli vauvan kanssa takaisin. :rolleyes:

Itse olin jo testannut ennen kuin tiputtelu alkoi, ja se tiputtelu oli kyllä sen verran niukkaa, etten olisi voinut luulla sitä menkoiksi. Mutta jos on niukat ja epäsäännölliset menkat ja melko runsasta tiputtelua eikä erityisesti yritä tulla raskaaksi, niin ei siinä välttämättä kovin nopeasti tajua, että voisi olla raskaana.

Takaisin