Raskaaksi 2021

Yritin olla stressaamatta tässä kierrossa :sad015 nyt oletettavasti dpo 5 ja mulla tulee kevyttä vaaleanpunaista vuotoa :sorry: Mitä tämä on?:banghead:

Mä täällä kuumottelen, kun huomenna pitäis menkkojen alkaa (kp29 ja dpo12), että jos ei yöllä ala menkat, niin tekiskö jo huomenna testin vai malttaisko edes huomisen vielä ootella... :nailbiting::rolleyes::hilarious:

Simsim; Joissain lähteissä on se 5-8 päivää oviksesta (kiinnittyminen) ja joissain lähteissä 5-12 päivää - eli dpo5 vois olla hyvinkin sitä kiinnittymisvuotoakin.

Lupaavia oireilijoita! Plussatuulia :happy:

Move, piti kysymäni että jäikös sulla nyt se aiemmissa kierroissa ollut tiputtelu pois ennen plussaa?
Sun plussa on pyöriny mielessä nyt muutamia kertoja, oon niin iloinen että se sieltä pärähti! :love7

Omanapa;
Ei tullu alotettua nyt letroja, vaikka joko on kp3 tai sitten kp29/dpo15-16. Ja itellä pisara verta dpo9 ja aiempien kiertojen tiputtelu jäi pois joten mielessä on oliko tuo dpo9 vasta kiinnittyminen (jos ees oli).
P*r*e*e. Epätietoisuus on jotenkin todella raastavaa. Ystävä kommentoi, että hällä kävi juurikin se että oli vuotoa samantyyppisen oudosti kuin itellä ja testit näytti selkeää plussaa vasta viikon jälkeen. En toisaalta halua toivoa liikoja, mut onhan se mielessä, että entä jos…

Toistan itteäni kun tuntuu etten pysy kartalla :hilarious: Tissit on kasvaneet varmaan kuppikoon verran, väsyttää, nännit on arat. Ja turvottaa jalatkin kuin loppuraskaudessa esikoista oottaessa. Se tosin voi olla hellettäkin vaan. Maanantain muutaman tunnin kipuilun jälkeen ei oo ollut lainkaan menkkakipuja, pientä nipistelyä kohdun tienoilla, ja vaan kaks kertaa pyyhkiessä pieni pisara ja isompi pisara - ei siteeseen asti. Pyhällä hengelläkään tuota ei laske kunnon vuodoksi :facepalm: Huomenna gynen soitto, toivottavasti soittas aamupäivällä eikä vasta ennen kasia illalla :confused:
Testejä on semmonen arsenaali nyt kaapissa että huhhei:laughing021

@Tammenterho91 , kiitos kysymästä, joo tässä kierrossa ei ollu missään vaiheessa tiputtelua (kaikissa muissa on ollut, jopa siinä kemiallisessa). Tosin, nyt oli myös luget ekaa kertaa käytössä, että en tiiä oisko ilman niitä ollu tiputtelua :confused004

Olin jo aikeissa siirtää testin teon vähintään huomiseen, mutta koska menkat eivät yön aikana alkaneet ja Flokin ilmoitti heti aamusta, että 1 päivä myöhässä, niin ei voinut enää vastustaa. :hilarious:

Testinä mulla maasta taivaisiin ylistetty RFSUn liuska. :rolleyes: Mulla nää testit on tähän asti antaneet ihan selviä negatiivisia, mutta nyt mäkin sain sen viivanpaikan, jossa ehkä hennosti väriäkin? Ainakin puhelimen taskulampun valossa. :hilarious: Pitää katsoa uudestaan ja räppästä vaikka kuvakin jahka jaksaa nousta ja kärsii laittaa valoja päälle. :grin

En nyt ala liian toiveikkaaksi, pitää testata huomenna/ylihuomenna uudelleen ja ehkä vielä eri testillä, jos menkat ei vielä ala. Mutta en voi olla miettimättä sitä, ettei mulla viimeksikään näillä päivillä näkynyt testissä vielä tuotakaan vähää... :rolleyes:

No jaa, kylläpä nyt kuivana joutuikin tihrustamaan. Tiedä vaikka oisin saanu tuommoisia ennenkin, nyt taitaa vaan olla viivalasit päässä. :bookworm::meh:

Jatketaan harjoituksia. :)

Liitteet

• IMG_20210715_064417.jpg
    IMG_20210715_064417.jpg
    2.4 MB · Katsottu: 275
Tulipas hailakka haamu, eli en nyt vielä uskalla innostua.
Ois saanu dpo15 jo selvemmin näkyä.. Mutta yks pc liuska on vielä mökillä mukana, joten jospa testaan sen huomenna. Toivottavasti vahvistuu!

Liitteet

• IMG_20210715_064919_edit_786176959694099.jpg
    IMG_20210715_064919_edit_786176959694099.jpg
    1.8 MB · Katsottu: 216
Sori spämmi... Pakko laittaa viel yks kuva. :hilarious: Alin testi tänpäiväinen ja ylemmät vanhoja negatiivisia. Nää testit on samasta paketista kaikki, liekö sillä merkitystä. Kyllähän siinä jotain näkyy selvästi, kun vertaa. :woot: Eri asia, haalistuuko pois, kun vanhenee.

Jännittävää!

Liitteet

• IMG_20210715_071337.jpg
    IMG_20210715_071337.jpg
    1.9 MB · Katsottu: 266
@Nyytti pari sivua aiemmin mun dpo14 pc, ei sekään tumma ollu… tossa selkeästi on kuitenkin väriä :)

Täällä Dpo16 ja onhan siinä cb:ssäkin viiva, ei tosin kovin tumma… pitää tehdä viel alkuviikosta testi että näkee onko tummunu.

Liitteet

• EB83AEE3-C2C3-4485-822E-D932ADE268A2.jpeg
    EB83AEE3-C2C3-4485-822E-D932ADE268A2.jpeg
    2.3 MB · Katsottu: 229
Sori spämmi... Pakko laittaa viel yks kuva. :hilarious: Alin testi tänpäiväinen ja ylemmät vanhoja negatiivisia. Nää testit on samasta paketista kaikki, liekö sillä merkitystä. Kyllähän siinä jotain näkyy selvästi, kun vertaa. :woot: Eri asia, haalistuuko pois, kun vanhenee.

Jännittävää!

Uskon että tää on kyllä plussa! Hitsi ku saisit toisia testejä, ties miten hyvä plussa niillä tulisi :joyful:

Ja nyytillä ja movella lähtee pian vahvistumaan :happy:

Miun oireet taitaavatkin olla myöhäistä ovulaatioo :grin testaillut nyt kolmena päivänä katsoakseni vahvistuuko viivat ovistesteissä ja kyllähän ne vahvistuu. Mies on vaa yövuoroissa nii sillo se on ihan liian väsyny mihinkään :) onneksi meillä ei oo kiire, ku mitä pidemmälle raskautuminen menee, sitä valmiimmaksi kerkeän kouluni saada, ehkä jopa valmistua :D

https://aijaa.com/2OAMYo

@Nyytti pari sivua aiemmin mun dpo14 pc, ei sekään tumma ollu… tossa selkeästi on kuitenkin väriä :)

Täällä Dpo16 ja onhan siinä cb:ssäkin viiva, ei tosin kovin tumma… pitää tehdä viel alkuviikosta testi että näkee onko tummunu.
No joo, mut oli sulla selkeämpi jo tuolloin :)
Mulla vähän ongelmana saada kunnon pidätystä, kun herään joka yö vessahätään. Nytkin 2,5h pidätys vaan testiä tehdessä..
Mutta ei auta kuin toivoa parasta.

Jännittävää!

Onko sulla digiä? Varmasti näyttäisi jo raskaana! :)

Huomennako testaat uudelleen? rfsu:lla?

Oi, kun ilahduttaa, että saitte uuden plussan! :happy:
:Heartred

Nyt minille extra liimautuvat tarrasukat ja vauvaliimoja ja sitä jesaria ja ja ja.. keväällä vauva syliin! :Heartred:Heartred

Takaisin