Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Yritin olla stressaamatta tässä kierrossanyt oletettavasti dpo 5 ja mulla tulee kevyttä vaaleanpunaista vuotoa
Mitä tämä on?:banghead:

Voiko kiinnittyminen tapahtua näin aikasinVoisikohan olla kiinnittymisvuotoa?![]()

Voiko kiinnittyminen tapahtua näin aikasin![]()
Noh, toivotaan parasta :banghead:Mitä mä oon lukenu, niin 5-8 päivää ovulaatiosta eli kai se voisi olla ihan mahdollista. :)
Mulla kipeyty rinnat, tai siis nännit just dpo5 tässä kierrossa. Et jos plussa tulee niin juuri tuolloin kai ois hormoonit heilahtanu ekaa kertaa..Voiko kiinnittyminen tapahtua näin aikasin![]()

Tissit on kasvaneet varmaan kuppikoon verran, väsyttää, nännit on arat. Ja turvottaa jalatkin kuin loppuraskaudessa esikoista oottaessa. Se tosin voi olla hellettäkin vaan. Maanantain muutaman tunnin kipuilun jälkeen ei oo ollut lainkaan menkkakipuja, pientä nipistelyä kohdun tienoilla, ja vaan kaks kertaa pyyhkiessä pieni pisara ja isompi pisara - ei siteeseen asti. Pyhällä hengelläkään tuota ei laske kunnon vuodoksi
Huomenna gynen soitto, toivottavasti soittas aamupäivällä eikä vasta ennen kasia illalla 

Pitää katsoa uudestaan ja räppästä vaikka kuvakin jahka jaksaa nousta ja kärsii laittaa valoja päälle.
Alin testi tänpäiväinen ja ylemmät vanhoja negatiivisia. Nää testit on samasta paketista kaikki, liekö sillä merkitystä. Kyllähän siinä jotain näkyy selvästi, kun vertaa.
Eri asia, haalistuuko pois, kun vanhenee.Sori spämmi... Pakko laittaa viel yks kuva.Alin testi tänpäiväinen ja ylemmät vanhoja negatiivisia. Nää testit on samasta paketista kaikki, liekö sillä merkitystä. Kyllähän siinä jotain näkyy selvästi, kun vertaa.
Eri asia, haalistuuko pois, kun vanhenee.
Jännittävää!

No jaa, kylläpä nyt kuivana joutuikin tihrustamaan. Tiedä vaikka oisin saanu tuommoisia ennenkin, nyt taitaa vaan olla viivalasit päässä.
Jatketaan harjoituksia. :)

No joo, mut oli sulla selkeämpi jo tuolloin :)@Nyytti pari sivua aiemmin mun dpo14 pc, ei sekään tumma ollu… tossa selkeästi on kuitenkin väriä :)
Täällä Dpo16 ja onhan siinä cb:ssäkin viiva, ei tosin kovin tumma… pitää tehdä viel alkuviikosta testi että näkee onko tummunu.
Sori spämmi... Pakko laittaa viel yks kuva.Alin testi tänpäiväinen ja ylemmät vanhoja negatiivisia. Nää testit on samasta paketista kaikki, liekö sillä merkitystä. Kyllähän siinä jotain näkyy selvästi, kun vertaa.
Eri asia, haalistuuko pois, kun vanhenee.
Jännittävää!