Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oon ollu aktiivisempi tuolla 2020 kuumeilijoissa, mut laitetaan nyt tännekin - kolmas inssi ja yk17 tuotti ainakin tässä vaiheessa tulostadpo14 ja testinä pc.

Sirkkelisahuri, onko sulla jo lapsi(a)? Mulla muuttu menkkakivut paineeksi persauksiin ekan synnytyksen jälkeen. Siis eka vuotopäivä on kamala, ponnistuttaa ja pakottaa arsea ihan törkynä. Parilla kamulla sama juttu...
mulla on kyllä ummetusta usein menkkojen aikana muutenkin, mutta tää oli ihan next level
menkat oli nyt siis kestoltaan yhden päivän
samaan aikaan jatkuva nälkä. Mitään kipuja tai muita oireita ei ole. tänään olis Dpo 17, jos toi vuoto oli nyt oikeet menkat niin sitten KP2... Taidan hakea digin jostain tänään 
Nyt tarvisin epätoivoisesti vertaistukea. Mulla tosiaan plussaa näyttänyt cb normi ja digi jo dpo9 asti ja nyt dpo 14. Vahvistunut joka päivä. (huomenna menkkojen arvioitu alku). Edellisessä kierrossa oli kemiallinen. Tänään heräsin ni ei ollutkaan pahoinvointia ja cb plussa oli vaaleampi. Mahassa repii samalla lailla kuin aikaisemmin kun meni kesken. Pc on näyttänyt vasta tosi haaleaa plussaa. Nyt kuitenkin tää näyttäis siltä että ois vahvistunut eilisestä. Eiks tää oo vähemmän herkkä kuin cb mut ilmeisesti aika luotettava? Onks jollain muulla vaihdellut alkuraskaudessa pahoinvointi ja ollut ns repivää mahakipua? Oon ihan paniikissa että tää menee taas kesken![]()
Tsemppiä! 

Move88, miljoonasti onnea! Ihanaa, että teillä tärppäsi!!!!!Oon ollu aktiivisempi tuolla 2020 kuumeilijoissa, mut laitetaan nyt tännekin - kolmas inssi ja yk17 tuotti ainakin tässä vaiheessa tulostadpo14 ja testinä pc.
Oon ollu aktiivisempi tuolla 2020 kuumeilijoissa, mut laitetaan nyt tännekin - kolmas inssi ja yk17 tuotti ainakin tässä vaiheessa tulostadpo14 ja testinä pc.

Minkä merkin ovistestit kyseessä?Palsta taukoa ollut täälläkin, viime kierrossa meni ajoitukset nappiin ja silti ei tulosta. Mulla on jostain syystä kierrot alkaneet pidentyä. Ennen kuopusta ovisplussat tuli kp 11-14 ja viime kierrossa kp 18 ja tässä kierroskin testasin kp 10 lähtien ja vihdoin eilen kp 16 tällänen lähes musta viivaja klo 18 ovis kivut.
Tallettelut tässä kierrossa ei niin nappiin, mutta tänään siis vihdoin dpo 0 :)
Onnea!! Ja vauvaliimaa ja tarrasukkia matkaan mukaan

On:
Oli pakko tehdä o-testi, ku on niin selvät oireet.
Se on piirun verran alle positiivisen ellei jopa positiivinen. Eli aamulla varmasti digi hymyilee. :)
Tänään kp11 eli o+ on etuajassa.![]()

Täällä menossa dpo 3-4, piinaavaa hetki ehkä ikinä, kun tiedän että mahdollinen kiinnittyminenkään ei ole vielä tapahtunut. Oon nyt oviksen jälkeen kiinnittänyt huomiota rintojen turvotukseen ja nännien ympärille ilmestyneisiin nystyröihin? Lisäksi pieniä, tuskin huomattavia alavatsa tuntemuksia
Tiedän, että nää varmasti liittyy ovulaatioon jollain tapaa? Kuitenkin toivo heräilee![]()

Minkä merkin ovistestit kyseessä?
Pregcheck antoi eilen haamujen esi-isän.
soittopyyntö gynelle vasta torstaille…