Raskaaksi 2021

Oon ollu aktiivisempi tuolla 2020 kuumeilijoissa, mut laitetaan nyt tännekin - kolmas inssi ja yk17 tuotti ainakin tässä vaiheessa tulosta :gen053 dpo14 ja testinä pc.

Voi miten ihanaa! Paljon paljon onnea ja rutkasti tarrasukkia! :Heartred

Sirkkelisahuri, onko sulla jo lapsi(a)? Mulla muuttu menkkakivut paineeksi persauksiin ekan synnytyksen jälkeen. Siis eka vuotopäivä on kamala, ponnistuttaa ja pakottaa arsea ihan törkynä. Parilla kamulla sama juttu...

Ei ole lapsia, ensimmäistä yritetään :nailbiting: mulla on kyllä ummetusta usein menkkojen aikana muutenkin, mutta tää oli ihan next level :wtf: menkat oli nyt siis kestoltaan yhden päiväno_O muutamana aamuna ja päivälläkin nyt kuvotusta, aamupala ei maistu mikä yleensä kyllä uppoaa hyvinkin :woot: samaan aikaan jatkuva nälkä. Mitään kipuja tai muita oireita ei ole. tänään olis Dpo 17, jos toi vuoto oli nyt oikeet menkat niin sitten KP2... Taidan hakea digin jostain tänään :rolleyes:.

Nyt tarvisin epätoivoisesti vertaistukea. Mulla tosiaan plussaa näyttänyt cb normi ja digi jo dpo9 asti ja nyt dpo 14. Vahvistunut joka päivä. (huomenna menkkojen arvioitu alku). Edellisessä kierrossa oli kemiallinen. Tänään heräsin ni ei ollutkaan pahoinvointia ja cb plussa oli vaaleampi. Mahassa repii samalla lailla kuin aikaisemmin kun meni kesken. Pc on näyttänyt vasta tosi haaleaa plussaa. Nyt kuitenkin tää näyttäis siltä että ois vahvistunut eilisestä. Eiks tää oo vähemmän herkkä kuin cb mut ilmeisesti aika luotettava? Onks jollain muulla vaihdellut alkuraskaudessa pahoinvointi ja ollut ns repivää mahakipua? Oon ihan paniikissa että tää menee taas kesken :anyone

Liitteet

• IMG_20210713_113308__01.jpg
    IMG_20210713_113308__01.jpg
    1.8 MB · Katsottu: 243
Nyt tarvisin epätoivoisesti vertaistukea. Mulla tosiaan plussaa näyttänyt cb normi ja digi jo dpo9 asti ja nyt dpo 14. Vahvistunut joka päivä. (huomenna menkkojen arvioitu alku). Edellisessä kierrossa oli kemiallinen. Tänään heräsin ni ei ollutkaan pahoinvointia ja cb plussa oli vaaleampi. Mahassa repii samalla lailla kuin aikaisemmin kun meni kesken. Pc on näyttänyt vasta tosi haaleaa plussaa. Nyt kuitenkin tää näyttäis siltä että ois vahvistunut eilisestä. Eiks tää oo vähemmän herkkä kuin cb mut ilmeisesti aika luotettava? Onks jollain muulla vaihdellut alkuraskaudessa pahoinvointi ja ollut ns repivää mahakipua? Oon ihan paniikissa että tää menee taas kesken :anyone

Repivä kipu kuuluu etenkin alkuraskauteen. Esikoisen kohdalla repi kohdun seutua todella pahasti, jokaisella kyljen käännöllä. Ja se teki oikeasti kipeää. Ilmeisesti liittyy kohdun muovautumiseen/kasvuun.

Samoin pahoinvointi. Toisina päivinä sitä oli, toisina ei. Joten väittäisin, että yhtä lailla kaikki voi olla edelleen hyvin :happy: Tsemppiä! :Heartred

+ Ja ainahan voi käydä mittauttamassa hcg:n niin näkee suunnan.

Minullakin oli ensimmäisessä raskaudessa repäisykipuja, eikä se tosiaan ollut mitenkään huolestuttava merkki.

Omanapailua... Päätin sitten kuitenkin odottaa vielä tämän kierron. Turhauttaa tämä odottelu, mutta toisaalta haluan aidosti iloita sitten, kun tulee plussa. Nyt olisi plussasta ristiriitaiset fiilikset. :confused: Kuukauden päästä olen sitten täysin rokotettu ja voin aidosti iloita mahdollisesta plussasta. En jaksa enää ravata koronatesteissä tai miettiä karanteeneja. Olisi niiiiin ihana päästä taas käymään Suomessa. Ja tuota delta-varianttia vastaan olisi parempi olla se toinenkin rokotus. Olisi ovis juuri nyt, mutta kun tajusin, että ajatus raskautumisesta tässä kierrossa ennemminkin pelottaa kuin hymyilyttää, niin kyllä tämä nyt vain on parempi näin. :rolleyes:

Niin se vaan muuttui kierto päivät kolminumeroisiksi tänään siis kp 100!! :laughing001

Niin raivostuttavaa ja turhauttavaa :sad001. Perjantaina testattu nega ja koska oli limoja niin ovista tikuttanut muutamana päivänä viimeviikolla tuloksetta...

Tänään ihan vaan 100 päivän kunniaksi molemmat testit tein aamulla ja mitä!! Joko nyt olis ovulaatio tapahtumassa vihdoin :happy093

Oli pakko tehdä kaksi testiä kun en ollut uskoa todeksi ensimmäisellä... Alempi aamulla ja ylempi parituntia myöhemmin. Puuhailtu on jokatoinen päivä eli ajoitus pitäisi olla kunnossa.. Jos ko nyt sitten kahden viikon päästä joko plussa tai alkaisi uusi kierto... Viikon päästä on myös vihdoin ehkäisyneuvolan lääkärin vastaanotto tän kierron takia.

Liitteet

• IMG_20210713_092248.jpg
    IMG_20210713_092248.jpg
    2.3 MB · Katsottu: 181
Oon ollu aktiivisempi tuolla 2020 kuumeilijoissa, mut laitetaan nyt tännekin - kolmas inssi ja yk17 tuotti ainakin tässä vaiheessa tulosta :gen053 dpo14 ja testinä pc.
Move88, miljoonasti onnea! Ihanaa, että teillä tärppäsi!!!!!

Palsta taukoa ollut täälläkin, viime kierrossa meni ajoitukset nappiin ja silti ei tulosta. Mulla on jostain syystä kierrot alkaneet pidentyä. Ennen kuopusta ovisplussat tuli kp 11-14 ja viime kierrossa kp 18 ja tässä kierroskin testasin kp 10 lähtien ja vihdoin eilen kp 16 tällänen lähes musta viiva :grin ja klo 18 ovis kivut.

Tallettelut tässä kierrossa ei niin nappiin, mutta tänään siis vihdoin dpo 0 :)

Liitteet

• 16193C11-92EC-4447-90AA-B61C58B34D44.jpeg
    16193C11-92EC-4447-90AA-B61C58B34D44.jpeg
    802.6 KB · Katsottu: 169
Palsta taukoa ollut täälläkin, viime kierrossa meni ajoitukset nappiin ja silti ei tulosta. Mulla on jostain syystä kierrot alkaneet pidentyä. Ennen kuopusta ovisplussat tuli kp 11-14 ja viime kierrossa kp 18 ja tässä kierroskin testasin kp 10 lähtien ja vihdoin eilen kp 16 tällänen lähes musta viiva :grin ja klo 18 ovis kivut.

Tallettelut tässä kierrossa ei niin nappiin, mutta tänään siis vihdoin dpo 0 :)
Minkä merkin ovistestit kyseessä?

ON: Malttamattoman uteliaalle ihmiselle on piinapäivät ihan tuskaa, luulin silloin sunnuntaina että olis ollut dpo3 mutta testailun myötä kävi ilmi että ovis olikin mitä luultavimmin eilen ja siispä tänään vasta dpo1.

Ovista odotellessa saa sentään niitä testejä tehdä, mutta nyt tässä pari viikkoa pitäis vaan tältä osin tumput suorina odotella ja olla ylianalysoimatta kaikkia mahdollisia vatsatuntemuksia :D Onneks täällä sentään on porukkaa vähän eri vaiheissa niin voi jännitellä muiden tuloksia! Tänään ilahdutti suuresti esim. Moven plussa, ihanaa! :)

Muokattu viimeksi:
Täällä menossa dpo 3-4, piinaavaa hetki ehkä ikinä, kun tiedän että mahdollinen kiinnittyminenkään ei ole vielä tapahtunut. Oon nyt oviksen jälkeen kiinnittänyt huomiota rintojen turvotukseen ja nännien ympärille ilmestyneisiin nystyröihin? Lisäksi pieniä, tuskin huomattavia alavatsa tuntemuksia :smiley-ashamed008
Tiedän, että nää varmasti liittyy ovulaatioon jollain tapaa? Kuitenkin toivo heräilee :nailbiting:

On:
Oli pakko tehdä o-testi, ku on niin selvät oireet.
Se on piirun verran alle positiivisen ellei jopa positiivinen. Eli aamulla varmasti digi hymyilee. :)
Tänään kp11 eli o+ on etuajassa. :wideyed:

Täällä menossa dpo 3-4, piinaavaa hetki ehkä ikinä, kun tiedän että mahdollinen kiinnittyminenkään ei ole vielä tapahtunut. Oon nyt oviksen jälkeen kiinnittänyt huomiota rintojen turvotukseen ja nännien ympärille ilmestyneisiin nystyröihin? Lisäksi pieniä, tuskin huomattavia alavatsa tuntemuksia :smiley-ashamed008
Tiedän, että nää varmasti liittyy ovulaatioon jollain tapaa? Kuitenkin toivo heräilee :nailbiting:

Hyvältä kuulostaa! :smiley-bounce013

Jahas. Vuoto kestikin näköjään vain 1,5vrk ja oli jokseenkin niukahkoa, vaikka 12h ajan vuosikin reilummin ja pari pientä hyytymääkin. :bored: Pregcheck antoi eilen haamujen esi-isän.
Letroja en uskalla kyllä huomenna aloittaa jos tää vuoto nyt tosissaan loppui kuin seinään - tissien turvotus ja nännien arkuuskin jatkuvat.

Kai se on huomenna testattava aamusta ja sit vielä haettava digi torstaille jos jotain hailua antaa huomennakin:facepalm: soittopyyntö gynelle vasta torstaille…

Takaisin