Raskaaksi 2021

Mielipiteitä / vertaistukea? :anyone
Missähän ovis luuraa.. Pahoittelut, on hieman sekavat kollaasit. Parilla eri testillä olen tikuttanut ovista aamupäivällä ja iltapäivällä. Mahassa kipristelyitä oli koko alkuviikon ja kp 11 aloin testaamaan. Nyt on kp 14 ja viivat näyttäisi haalenevan. :sorry: Vv ollut tosi vähäistä. Turhauttaa, kun välillä olen saanut juuri tällä testillä (apteekin oma) hienoja lh-huippuja bongattua. :sad001

Liitteet

• 20210716_120808.jpg
    20210716_120808.jpg
    383.7 KB · Katsottu: 158
  • 20210716_120114.jpg
    20210716_120114.jpg
    434.8 KB · Katsottu: 168
Muokattu viimeksi:
Missähän ovis luuraa.. Pahoittelut, on hieman sekavat kollaasit. Parilla eri testillä olen tikuttanut ovista aamupäivällä ja iltapäivällä. Mahassa kipristelyitä oli koko alkuviikon ja kp 11 aloin testaamaan. Nyt on kp 14 ja viivat näyttäisi haalenevan. :sorry: Vv ollut tosi vähäistä. Turhauttaa, kun välillä olen saanut juuri tällä testillä hienoja lh-huippuja bongattua. :sad001

Mullakin tummui ja haaleni ja sitten tummuikin taas. Tuolla plussa vai ei -ketjuissa on myös ollut kollaaseja näistä. Kuinka pitkä sun kierto on? Voihan sun ovis hyvinkin olla vielä tuloillaan. :) Itselläkin oli nyt vasta kp17.

Missähän ovis luuraa.. Pahoittelut, on hieman sekavat kollaasit. Parilla eri testillä olen tikuttanut ovista aamupäivällä ja iltapäivällä. Mahassa kipristelyitä oli koko alkuviikon ja kp 11 aloin testaamaan. Nyt on kp 14 ja viivat näyttäisi haalenevan. :sorry: Vv ollut tosi vähäistä. Turhauttaa, kun välillä olen saanut juuri tällä testillä hienoja lh-huippuja bongattua. :sad001

Koska sulla on yleensä o+?
Onko voinu olla jo kp10? Tuo kp11 viiva ekassa kollaassissa, kun on noin tumma. :think005

Mun yleensä niin kellontarkka o+ oli tässä kierrossa kolme päivää etuajassa. :eek:

Voisiko helteet vaikuttaa asiaan, että "muna hautuu / kypsyy nopeammin"? :hilarious:

Jos ei niin toivottavasti olisi pian tulossa. :Heartred

Mä luulen, että mun ovis oli ehkä tiistaina? Silloin oli viimeinen kananmunalimapäivä ja silloin tuntui myös jotain juilintaa alavatsalla. Sen jälkeen onkin sitten ollut kuivempaa selkeesti. Päätä särkenyt pari päivää, mutta johtuu varmaankin jumiutuineista niskoista. Päänsärystä johtuen myös vähän huono olo kokoajan.
Tänään ajoittain tuntunut ihan pientä juilintaa ja elohiiri. :grin

Toivottavasti ovis oli tiistaina niin osui ainakin tallettelut hyvin. Nyt vaan toivon, että tärppi olisi vihdoin käynyt ja että nää piinapäivät menis nopeemmin.. :grin

Mullakin tummui ja haaleni ja sitten tummuikin taas. Tuolla plussa vai ei -ketjuissa on myös ollut kollaaseja näistä. Kuinka pitkä sun kierto on? Voihan sun ovis hyvinkin olla vielä tuloillaan. :) Itselläkin oli nyt vasta kp17.

Jospa täälläkin vielä uudelleen tummuisi, toivottavasti! Mulla oli kohdunulkoinen 11/2020, jonka jälkeen kierto on vaihdellut 25-36pv, sitä ennen oli 27-29pv hyvinkin säännöllinen. Mälsää kun nyt on mennyt melko arvuutteluksi. :scratch

Koska sulla on yleensä o+?
Onko voinu olla jo kp10? Tuo kp11 viiva ekassa kollaassissa, kun on noin tumma. :think005

Mun yleensä niin kellontarkka o+ oli tässä kierrossa kolme päivää etuajassa. :eek:

Voisiko helteet vaikuttaa asiaan, että "muna hautuu / kypsyy nopeammin"? :hilarious:

Jos ei niin toivottavasti olisi pian tulossa. :Heartred

Yleisimmin se on ollut kp 13-14, välillä kp 15-16 ja jotain poikkeuksia on ollut (esim. huhtikuussa ilmeisesti ovuloimaton kierto). Tuota mietin myös, että olisikohan lh-huippu voinut olla jo kp 10. Mahdollista kai sekin! Ainakin silloin oli kovat himotukset, mutta aattelin johtuvan vain siitä, että mieheni oli pari päivää muualla ja ei oltu ehditty temmeltää lakanoissa. Sillon sunnuntaina kyllä talleteltiin. :love022 Mielikuva nopeammin "hautuvasta munasta" piristi mieltä ainakin! laughing7 :Heartred

Mulla ainakin joillakin testeillä tummuu ja sit haalenee ja sitten taas tummenee.

View attachment 104742

Ja tässäkin kyseisessä kierrossa o+ tuli kp 25 :rolleyes:

Muoks. Nää siis pregcheck. Niillä saan aina viivaa kierron vaiheesta riippumatta. Samaan aikaan tein rfsun testejä:

View attachment 104743

Oho joo! En siis vielä luovu toivosta, koska myös se myöhäisempi ovis on yhtä mahdollinen. Mulla harvemmin on tälleen "sahannut" viivojen vahvuudet, mutta ei nämä aina menekään kuin oppikirjoissa. :rolleyes:

On:

Ovis oli ja meni. Sen hyödyntäminen ja tallettelut meni niiiiin plörinäksi, että pms-kiukku taisi alkaa jo nyt. :shifty:

Aikaistunut o+ ja työkiireet sotki kaikki kuviot. :sorry:

Noo.. Ei auta kuin toivoa, että siellä olisi ollut joku maltillinen ja määrätietoinen kaveri vastassa odottelemassa hätäistä ja malttamatonta irtoajaa. :hug013

Kp 13 ja himottaisi niin käydä ostamassa ovulaatiotestejä, mutta yritän pidättää mieltäni ettei menis ihan kyttäämiseks tämä kierto :hilarious:
Oli niin hauska kuulla mieheltä, jonka en ois ikinä kuvitellut käyttävän tätä sanaa, että pitää talletella joka päivä että varmasti on koko ajan tavaraa perillä :hilarious: Mies aiemmin oli sitä mieltä että rennosti vaan, tulee jos tulee mutta on se ääni kellossa muuttunut niin että kyllä tässä lasta nyt tehdään!
Hauskaa nähdä miten mies hörähtää tähän omalla tavallaan :joyful:

Voi sitä kesäistä perjantai-iltaa näinkin kai vietää. Täällä foorumilla roikun ja odottelen uusia viestejä luettavaksi. :hilarious: Kun kerran oma kroppa pitää nyt jotain miettimistaukoa, ei kovin jännittävä vaihe. :rolleyes:

Sorruin! :hilarious: No ainakaa vielä ei lähelläkään ovisplussaa :pompus:

Kannattaako testata kerran vai kaksi päivässä?

Liitteet

• 20210716_201916.jpg
    20210716_201916.jpg
    1.7 MB · Katsottu: 149
Koska teet digin? :grin täällä malttamattomana odotellaan:Heartred

Onko muuten ollut millainen kierto? Oireita, oireettomuuksia yms? :smiley-bounce013

Kaupassa käyty, huomenna aamulla testaan. :grin Ei oo mitään ihmeellisiä oireita, oon todennut, että mulla on ilmeisesti jotain pahoinvoinnin esiastetta koko ajan ilman raskauttakin. :hilarious: Tissit on turvoksissa, vatsakin välillä ja menkkajomotteluja on ollut jo parin viikon ajan. Töissä on ollut nyt kiirettä ja stressiä, mut musta tuntuu, että nyt on vaikuttanu kyllä joku muukin siihen, et asiat on menny aika pahastikin tunteisiin. :angelic:

Sorruin! :hilarious: No ainakaa vielä ei lähelläkään ovisplussaa :pompus:

Kannattaako testata kerran vai kaksi päivässä?

Vissiin kaks kertaa on yhtä parempi, kun se LH-piikki voi olla niin nopea, että yhellä testauksella jää suurella todennäköisyydellä saamatta kiinni.

Onko kuulunut tuloksia? Soititteko sinne?

Ei oo mitään kuulunut ja mies ei suostu soittamaan sinne. Vissiin "arka aihe" joten ei auta kuin odotella :banghead: Ei ne kuitenkaan mulle mitään kerro vaikka yrittäisin soittaa...:stop:

Ei oo mitään kuulunut ja mies ei suostu soittamaan sinne. Vissiin "arka aihe" joten ei auta kuin odotella :banghead: Ei ne kuitenkaan mulle mitään kerro vaikka yrittäisin soittaa...:stop:

Oih.. Onpas tylsää odottaa.
Alkuviikosta, kun tulee jo kuusi viikko täyteen ja jos lupasivat vastauksen 4-5 viikossa niin tuosta pitäis kyllä saada jo hyvitystä. :shifty:

Varmasti on arka aihe miehelle. :sorry: Mutta luulisi, että epätietoisuudessa eläminen on vielä kamalampaa. Varsinkin, kun tulosten saanti on joka tapauksessa jossain vaiheessa edessä.

Ei oo omapostissa tai kannassa näkynyt mitään?

Toivottavasti tulokset olisivat joka tapauksessa hyvät. :happy: ja viikon päästä plussaisit. :Heartred

Takaisin