Fall
Sanaisen arkkunsa ammentaja
Ei kestänyt tämäkään raskaus, yöllä alkoi kivut ja vuoto. Huoh.
Ompa surullista, pahoittelut

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

!!EikäEi kestänyt tämäkään raskaus, yöllä alkoi kivut ja vuoto. Huoh.
voimia sinulle 

Vv ollut tosi vähäistä. Turhauttaa, kun välillä olen saanut juuri tällä testillä (apteekin oma) hienoja lh-huippuja bongattua. Mielipiteitä / vertaistukea?
Missähän ovis luuraa.. Pahoittelut, on hieman sekavat kollaasit. Parilla eri testillä olen tikuttanut ovista aamupäivällä ja iltapäivällä. Mahassa kipristelyitä oli koko alkuviikon ja kp 11 aloin testaamaan. Nyt on kp 14 ja viivat näyttäisi haalenevan.Vv ollut tosi vähäistä. Turhauttaa, kun välillä olen saanut juuri tällä testillä hienoja lh-huippuja bongattua.
![]()
Mielipiteitä / vertaistukea?
Missähän ovis luuraa.. Pahoittelut, on hieman sekavat kollaasit. Parilla eri testillä olen tikuttanut ovista aamupäivällä ja iltapäivällä. Mahassa kipristelyitä oli koko alkuviikon ja kp 11 aloin testaamaan. Nyt on kp 14 ja viivat näyttäisi haalenevan.Vv ollut tosi vähäistä. Turhauttaa, kun välillä olen saanut juuri tällä testillä hienoja lh-huippuja bongattua.
![]()

Mullakin tummui ja haaleni ja sitten tummuikin taas. Tuolla plussa vai ei -ketjuissa on myös ollut kollaaseja näistä. Kuinka pitkä sun kierto on? Voihan sun ovis hyvinkin olla vielä tuloillaan. :) Itselläkin oli nyt vasta kp17.
Koska sulla on yleensä o+?
Onko voinu olla jo kp10? Tuo kp11 viiva ekassa kollaassissa, kun on noin tumma.
Mun yleensä niin kellontarkka o+ oli tässä kierrossa kolme päivää etuajassa.
Voisiko helteet vaikuttaa asiaan, että "muna hautuu / kypsyy nopeammin"?
Jos ei niin toivottavasti olisi pian tulossa.![]()
Mielikuva nopeammin "hautuvasta munasta" piristi mieltä ainakin!

Mulla ainakin joillakin testeillä tummuu ja sit haalenee ja sitten taas tummenee.
View attachment 104742
Ja tässäkin kyseisessä kierrossa o+ tuli kp 25
Muoks. Nää siis pregcheck. Niillä saan aina viivaa kierron vaiheesta riippumatta. Samaan aikaan tein rfsun testejä:
View attachment 104743

Huomenna tulee 5 viikkoa siitä kun mies vei siemenneste näytteensä eikä vielä ole vastausta kuulunut, odottavan aika on pitkä..![]()

Mies aiemmin oli sitä mieltä että rennosti vaan, tulee jos tulee mutta on se ääni kellossa muuttunut niin että kyllä tässä lasta nyt tehdään!
VIELÄKIN epäilen viivanpaikkaamutta silti
Tänään digiostoksille.![]()

Koska teet digin?täällä malttamattomana odotellaan
Onko muuten ollut millainen kierto? Oireita, oireettomuuksia yms?![]()
Tissit on turvoksissa, vatsakin välillä ja menkkajomotteluja on ollut jo parin viikon ajan. Töissä on ollut nyt kiirettä ja stressiä, mut musta tuntuu, että nyt on vaikuttanu kyllä joku muukin siihen, et asiat on menny aika pahastikin tunteisiin. :angelic:Sorruin!No ainakaa vielä ei lähelläkään ovisplussaa
Kannattaako testata kerran vai kaksi päivässä?
Onko kuulunut tuloksia? Soititteko sinne?

Ei oo mitään kuulunut ja mies ei suostu soittamaan sinne. Vissiin "arka aihe" joten ei auta kuin odotella :banghead: Ei ne kuitenkaan mulle mitään kerro vaikka yrittäisin soittaa...![]()

Mutta luulisi, että epätietoisuudessa eläminen on vielä kamalampaa. Varsinkin, kun tulosten saanti on joka tapauksessa jossain vaiheessa edessä.
ja viikon päästä plussaisit.