Huomenna ois dpo10, niin pitäisköhän sitä jo kaivaa testit esiin. Tänään on kummallisesti kouristellut ja möyrimyt alavatsalla ja keltarauhasen seudulla repivä kipu on yltynyt.
Tässä kesken kirjoituksen iski vessahätä, niin kokeilin hetken mielijohteesta jo testin tehdä ja odotetusti niin nega kun vaan voi olla. Viimeksi plussa tuli dpo14.
Tässä kesken kirjoituksen iski vessahätä, niin kokeilin hetken mielijohteesta jo testin tehdä ja odotetusti niin nega kun vaan voi olla. Viimeksi plussa tuli dpo14.
Omien laskujen mukaan tänään olisi 7+6, joten alkio vastaa ihan hyvin omaa arviota. Tämän päivän ultraaja sanoi, että jos kattoo väärästä kulmasta, niin kohtu näyttää tyhjältä, mutta onneksi katsoi huolellisesti, koska muuten olisin saanut lääkkeet tyhjennykseen. Rusehtavaa tiputteluvuotoa on ollut edelliset kolme viikkoa, nyt jo vähenemään päin, joten uhkaava keskenmeno on edelleen. Nyt kuitenkin otan päivä kerrallaan enkä murehdi liikoja, koska itse en voi tähän tilanteeseen vaikuttaa.
Nyt ei muuta kuin tarrasukkia ja kaikkea positiivista, toivotaan että jännän alun jälkeen loppuraskaus sujuisi seesteisesti ja ongelmitta 
Mulla on parin tunnin päästä se labra hcg:n mittausta varten. Mutta nyt kyllä tuntuu siltä että ei tästä vauvaa tule 
huomenna uusiksi!

mutta toivon tosiaan, että sinun kohdalla on oikea positiivinen ja viiva vahvistuu 
Ainakin toistaiseksi.
Nytkin jomottelee alavatsaa siihen malliin että olen koko päivän ravannut vessassa odottamassa että milloin se vuoto alkaisi kunnolla (tänään siis tiputellut muutamaan otteeseen).