Raskaaksi 2021

Huomenna ois dpo10, niin pitäisköhän sitä jo kaivaa testit esiin. Tänään on kummallisesti kouristellut ja möyrimyt alavatsalla ja keltarauhasen seudulla repivä kipu on yltynyt.

Tässä kesken kirjoituksen iski vessahätä, niin kokeilin hetken mielijohteesta jo testin tehdä ja odotetusti niin nega kun vaan voi olla. Viimeksi plussa tuli dpo14.

Tulen nyt ihan törkeästi omanapailemaan, mutta tänään olin aamulla naistenpolilla viime viikon tuulimunadiagnoosin vuoksi ja mitä ihmettä, sieltä löytyikin 7+3 vastaava alkio sykkeellä :love7 Omien laskujen mukaan tänään olisi 7+6, joten alkio vastaa ihan hyvin omaa arviota. Tämän päivän ultraaja sanoi, että jos kattoo väärästä kulmasta, niin kohtu näyttää tyhjältä, mutta onneksi katsoi huolellisesti, koska muuten olisin saanut lääkkeet tyhjennykseen. Rusehtavaa tiputteluvuotoa on ollut edelliset kolme viikkoa, nyt jo vähenemään päin, joten uhkaava keskenmeno on edelleen. Nyt kuitenkin otan päivä kerrallaan enkä murehdi liikoja, koska itse en voi tähän tilanteeseen vaikuttaa.

En vielä osaa oikein käsittää koko asiaa, koska tässä on nyt käsitellyt viimeisen viikon tuulimunaa ja sitä, että raskautta ei edes ole. Nyt pitäisi taas asennoitua siihen, että tässä ollaankin raskaana.

Mitä, aivan ihana uutinen Citrus, onnea! :love7 Mutta on kyllä hurja pommi käsiteltäväksi tuollainen :woot: Nyt ei muuta kuin tarrasukkia ja kaikkea positiivista, toivotaan että jännän alun jälkeen loppuraskaus sujuisi seesteisesti ja ongelmitta :Heartred

Vau mikä uutinen Citrus, onnea! :love7

tein tänään dpo9 hätähousunegan, mutta olenkin vähän hämmästynyt kun sain hyvin haalean haamulaisen, jota ei kyllä kuvasta erota. En ole ennen saanut haamua, mutta itselläni on ensimmäistä kertaa one stepin testit käytössä. Onko teillä millaisia kokemuksia one stepin testeistä? Antaako helposti viivanpaikkoja? :scratch

tein tänään dpo9 hätähousunegan, mutta olenkin vähän hämmästynyt kun sain hyvin haalean haamulaisen, jota ei kyllä kuvasta erota. En ole ennen saanut haamua, mutta itselläni on ensimmäistä kertaa one stepin testit käytössä. Onko teillä millaisia kokemuksia one stepin testeistä? Antaako helposti viivanpaikkoja? :scratch

Ariina, mulla oli tuossa aiemmin pari Raskauskeijun one step -liuskaa, ja ainakin mulla ne näytti ihan puhdasta negaa. Ei minkäänlaista viivanpaikkaa ainakaan ne näyttäneet. Eli sanoisin että optimistiset peukut nyt pystyyn jos siellä kerran jotain näkyy :thumright

Omanapa: mulla on nyt tullut eilen illalla ja tänään aamulla pyyhkiessä hieman punertavaa paperiin... Tein herätessä taas testin, ja edelleen se sama haalukka viiva. Ja juuri hetki sitten vihlaisi muutaman kerran todella kovaa oikealta alavatsasta. Ei hyvältä näytä :sad010Mulla on parin tunnin päästä se labra hcg:n mittausta varten. Mutta nyt kyllä tuntuu siltä että ei tästä vauvaa tule :sorry:

Kiitos ja anteeksi kun saan päivittäin avautua täällä.

Ariina, mulla oli tuossa aiemmin pari Raskauskeijun one step -liuskaa, ja ainakin mulla ne näytti ihan puhdasta negaa. Ei minkäänlaista viivanpaikkaa ainakaan ne näyttäneet. Eli sanoisin että optimistiset peukut nyt pystyyn jos siellä kerran jotain näkyy :thumright

Kiitos vastauksesta :love7 voi kunpa!

yritän kuitenkin vielä pysyä realistisena että se saattoi myös olla kuviteltua kun hieman viivalasit on päässä :happy7 huomenna uusiksi!

Omanapa: mulla on nyt tullut eilen illalla ja tänään aamulla pyyhkiessä hieman punertavaa paperiin... Tein herätessä taas testin, ja edelleen se sama haalukka viiva. Ja juuri hetki sitten vihlaisi muutaman kerran todella kovaa oikealta alavatsasta. Ei hyvältä näytä :sad010Mulla on parin tunnin päästä se labra hcg:n mittausta varten. Mutta nyt kyllä tuntuu siltä että ei tästä vauvaa tule :sorry:

Kiitos ja anteeksi kun saan päivittäin avautua täällä.

voi harmi! Toivotaan että olisi harmitonta ja viiva lähtisi vahvistumaan. Ikävän kuuloinen tilanne. Tsemppihalit :Heartred

Iloinen muiden puolesta, onnittelut. :Heartpink

Muuten onkin sitten sen päiväset pms-mielialaoireet, että pelkään jo tekeväni ittelleni jotain. :pale
Ahdistaa, suututtaa, lannistaa, turhauttaa, masentaa, raivostuttaa, itkettää ja ihan fyysisesti sattuu kun on niin paha olla. Ja nää olot on vaan pahentunu joka kierrossa. :sad010:sad015:smiley-angry017
Ei vittu tää oo tän arvosta. :BangHead

Yritä jaksaa, kyllä se plussa sieltä vielä tulee :Heartred
Jos yhtään lohduttaa, niin itsellä 9 yrityskierron jälkeen alkaa myös tuntumaan jo aika raskaalta tämä touhu.
Sillä meinaan että et ole ainoa joka painii noiden tunteiden kanssa ja se on aivan hyväksyttävää :3some

@Gekko täältä kovasti tsemppiä! Toivon todella että viiva vahvistuisi ja kaikki olisikin hyvin :Heartpink
@Ariina mäkin oon testaillut one stepin liuskoilla, kun niitä on tullut ovistestien mukana enkä ole vielä viitsinyt satsata digeihin, kun raskaudesta ei ole ollut tietoakaan. Mulla ne on aina näyttänyt vahvaa negaa, ei koskaan haamuja, joten uskoisin viivan jotain merkitsevän, ainakin niin kovasti toivon :love7

On ihanaa lukea täältä onnistumisia, mutta oon myös kiitollinen teille, jotka jaatte näitä epätoivon hetkiä. :Heartred Täällä tällä hetkellä sama tilanne dpo10, testit negaa ja menkkajomot alkaneet. LIsäksi muutkin perus pms-oireet. Ahdistaa ajatellakin että ensi kierto on yk8, ei se huiman pitkä aika ole, mutta varmasti teistä monet tietää tämän tunteen, kun kuukausi kaupalla odottaa ihmettä tapahtuvan, mutta ei näy eikä kuulu :sad010Lisäksi tulevana viikonloppuna on ainoastaan vauvajuttuja, yhdet ristiäiset, babyshowerit ja ystävän vastasyntyneen vauvan näkeminen. Ihanaa, mutta samalla niin surullista :sorry:

Tulen nyt ihan törkeästi omanapailemaan, mutta tänään olin aamulla naistenpolilla viime viikon tuulimunadiagnoosin vuoksi ja mitä ihmettä, sieltä löytyikin 7+3 vastaava alkio sykkeellä :love7 Omien laskujen mukaan tänään olisi 7+6, joten alkio vastaa ihan hyvin omaa arviota. Tämän päivän ultraaja sanoi, että jos kattoo väärästä kulmasta, niin kohtu näyttää tyhjältä, mutta onneksi katsoi huolellisesti, koska muuten olisin saanut lääkkeet tyhjennykseen. Rusehtavaa tiputteluvuotoa on ollut edelliset kolme viikkoa, nyt jo vähenemään päin, joten uhkaava keskenmeno on edelleen. Nyt kuitenkin otan päivä kerrallaan enkä murehdi liikoja, koska itse en voi tähän tilanteeseen vaikuttaa.

En vielä osaa oikein käsittää koko asiaa, koska tässä on nyt käsitellyt viimeisen viikon tuulimunaa ja sitä, että raskautta ei edes ole. Nyt pitäisi taas asennoitua siihen, että tässä ollaankin raskaana.
Onnea valtavasti matkaan! :smiley-bounce013

@Gekko täältä kovasti tsemppiä! Toivon todella että viiva vahvistuisi ja kaikki olisikin hyvin :Heartpink
@Ariina mäkin oon testaillut one stepin liuskoilla, kun niitä on tullut ovistestien mukana enkä ole vielä viitsinyt satsata digeihin, kun raskaudesta ei ole ollut tietoakaan. Mulla ne on aina näyttänyt vahvaa negaa, ei koskaan haamuja, joten uskoisin viivan jotain merkitsevän, ainakin niin kovasti toivon :love7

On ihanaa lukea täältä onnistumisia, mutta oon myös kiitollinen teille, jotka jaatte näitä epätoivon hetkiä. :Heartred Täällä tällä hetkellä sama tilanne dpo10, testit negaa ja menkkajomot alkaneet. LIsäksi muutkin perus pms-oireet. Ahdistaa ajatellakin että ensi kierto on yk8, ei se huiman pitkä aika ole, mutta varmasti teistä monet tietää tämän tunteen, kun kuukausi kaupalla odottaa ihmettä tapahtuvan, mutta ei näy eikä kuulu :sad010Lisäksi tulevana viikonloppuna on ainoastaan vauvajuttuja, yhdet ristiäiset, babyshowerit ja ystävän vastasyntyneen vauvan näkeminen. Ihanaa, mutta samalla niin surullista :sorry:

kiitos vastauksesta, kokemuksen jakamisesta ja myötäelämisestä :love7

ymmärrän myös hyvin tuon epätoivoisen tunteen. Pelottaa itseäkin kun tämä on ihka ensimmäinen kerta kun r-testissä jotain olen näkevinäni, jos se osoittautuukin vääräksi ja kohta kärvistellä menkkakivuissa ja suuressa pettymyksessä. Tuntuu epäreilulta että miksi näin herkkä asia pitää olla näin vaikeaa ja henkisesti raastavaa. Pidän sulle peukkuja viikonlopulle, vaikka ihania asioita niin varmasti kirvelee :Heartred

Ohhoh, citrus! Aika huikeaa!

Ja huomiolle Onnea!

Kaikenlaisia haamulaisiakin kiitos kuvina tänne, niin on mukava niitä tiirailla.

Dpo 4, kuinka sitä pääsis edes dpo 10 testaamatta?!?? Ens ti on just dpo 10 ja sit lähdetäänkin viikoksi reissuun, joten tuskin tulee päivittäin testailtua...

Täällä kp 12 ja oviksen testailut aloitettu. Tänä aamuna vielä tyhjä ympyrä testiin, mutta kummallisen seesteinen olo. :)

Joo todellakin tässä tulee käytyä kuukausittain erilaisia tunnemyrskyjä. Välillä tekisi mieli kävellä vaikka junan alle, mutta seuraavassa käänteessä kiukku on jo laantunut. Usein kunnon itkut auttaa ja mieli jaksaa taas eteenpäin.

Onko tää nyt viivan paikka vai haamu...? Tein tunnin päästä edellisestä veskireissusta niin saattaa olla liian laihaakin.

Liitteet

• 20210630_122013.jpg
    20210630_122013.jpg
    1.8 MB · Katsottu: 265
Onko tää nyt viivan paikka vai haamu...? Tein tunnin päästä edellisestä veskireissusta niin saattaa olla liian laihaakin.

Näyttää hyvältä ainakin ruudun tälle puolen :) mikä dpo ja testi?

Hyvältä näyttää ja jotain näkyy mutta ilmeisesti RFSUn liuska kyseessä, niin tekisin vielä muutaman uuden seuraavina päivinä ennenkö luottaisin. Tuo kun antaa aika räikeitä vääriä viivoja aika monelle :sour: mutta toivon tosiaan, että sinun kohdalla on oikea positiivinen ja viiva vahvistuu :smug:

Meidän tjottailu loppui nyt sitten näköjään ennen kuin ehti alkaakaan :love017 Ainakin toistaiseksi.

Tein perjantaina ihan blankon testin ja sunnuntaina tuli sitä vuotoakin niin voitte uskoa että aika hämmentyneenä tuijotin tuota testiä kun kahden minuutin kohdalla alkoi piirtyä toista viivaa. :nailbiting: Nytkin jomottelee alavatsaa siihen malliin että olen koko päivän ravannut vessassa odottamassa että milloin se vuoto alkaisi kunnolla (tänään siis tiputellut muutamaan otteeseen).
Onnea!! :love7

Ihania uutisia ja varmasti paljon sulateltavaa! :Heartred
Nyt pikkuiselle tarrasukkia, että pysyy tiukasti mukana :Heartred
Paljon onnea vielä! :happy093

Yk8 alkamassa myös täällä.
Ärsyttävää tämä epätietoisuus, että missä oikeestaan menee vituiks. Että voisinko mä vielä tehdä jotain, että onnistuis? Vai onko tämä kaikki oikeesti vaan ihan turhaa yrittämistä ja toivomista? :sorry:

Takaisin