Raskaaksi 2021

Täällä mennään samoilla dpoilla, ainakin flon mukaan. Tiistaina siis dpo8 ja aattelin kans alkaa testaileen, koska mä voin :woot:
Mihinkään raskausoloihin tai -oireisiin en enää usko näin yk7 kierrossa, koska kaikki oireet on ollu tähän mennessä pelkästään toiveajattelua. :meh:
Eli kattellaan mitä testit näyttää o_O

Jännä päivä huomenna tulossa! Ajattelitko heti aamusta vai vasta illemmalla ?

Meillä on tytön 1,5v neuvola lääkäri 8.15 niin voi olla etten ihan aamulla ehdi:scratch

Mun mielestä on kiva aina pohtia oireita ja vertailla niitä. Oviksen jälkeen olin pari päivää ihan varma tärpistä. Sitten olin ihan varma ettei tärppiä oo käynyt, tänään DPO 7 mulla on on flunssa oireita ja oon taas varma tärpistä :shy:

Raskaus oireet:

1. repimiskivut dpo 3 alkaen
2. Väsymys
3. Valon arat silmät ( viimeksi sama)
4. Flunssa oireet dpo 7

Raskaus oireet jotka nyt puuttuu ja viimeksi oli:
1. Kylmä
2. Päänsärky
3. Huimaus, tähdet silmissä ylös noustaessa
4. Hengästyminen

nyt kun listasin nämä niin noi kaikki the oireet kyllä puuttuu.. Nämä kaikki on siis ollut ennen plussaa

Jännä päivä huomenna tulossa! Ajattelitko heti aamusta vai vasta illemmalla ?

Meillä on tytön 1,5v neuvola lääkäri 8.15 niin voi olla etten ihan aamulla ehdi:scratch
Yritän aamusta ehtiä, ja jos en, niin en viittis päivällä yrittää näin pienillä dpoilla. Ja kun ei oo ees herkkiä testejä, niin tuskin päivällä näkyis mitään.

Eli tavoitteena aamulla pregchekin kanssa kattella tilannetta.

Raskausoireita en lähde veikkailemaan ollenkaan, koska lopetin just viimesen mielialalääkkeen ja hirvittävät vieroitusoireet siitä. :bag::arghh:Ei voi siis sanoo, että mitkä oireet johtuu viekkareista ja mitkä mahdollisesta raskaudesta. Esim. pahoinvointi, väsymys, kylmä-kuuma vaihtelut, ripuli, yms yms.

Mielenkiinnosta kysyn, että onko teillä jätetty yrityksen aikaan alkoholi ja tupakka pois? Ne ketkä polttaa niin lopetatteko vasta sitten kun plussa näkyy testissä vai oletteko jo lopettaneet? Onko kellään kokemusta siitä, että on polttanut tai juonut alkoholia vielä juuri ennen plussaa, että voiko siitä olla haittaa sikiölle?

Mielenkiinnosta kysyn, että onko teillä jätetty yrityksen aikaan alkoholi ja tupakka pois? Ne ketkä polttaa niin lopetatteko vasta sitten kun plussa näkyy testissä vai oletteko jo lopettaneet? Onko kellään kokemusta siitä, että on polttanut tai juonut alkoholia vielä juuri ennen plussaa, että voiko siitä olla haittaa sikiölle?

En polta, mutta alkoholia käytän normaalisti ovikseen asti ja sen jälkeen korkeintaan pieniä määriä (viimeksi tärppäsi punaviinikierrosta :grin).

Oon sitä kamalinta pohjasakkaa, mutta poltin kaks ekaa raskautta koko raskauksien ajan, en vaan "pystyny" lopettaan. Terveitä lapsia joka tapauksessa tuli, nyt ovat 9 ja 10.
Alkoholia käytin plussaan asti ihan normaalisti, (jopa runsaasti) eikä siitäkään ollut haittaa.

Nyt oon ollu tupakoimatta 1.5v ja alkoa käytän plussaan asti jos siltä tuntuu. Mutta himotestaajana alkon käyttö loppuu hyvinkin nopeesti jos testiin kaks viivaa ilmaantuu. :grin

Kysymys jonka itsekkin joskus meinannut tänne esittää mutta en viitsinyt "syntisenä" :facepalm:

Oon polttanut 15-vuotiaasta saakka ja nyt mittarissa 28v.
Poltan tosi paljon päivittäin.
Todellakin tiedän että se pitäisi lopettaa jo yrityksen aikana mutta en vaan pysty siihen, olen päättänyt että jätän sen vasta kun plussa tulee tikkuun.
Alkoholia käytän harvemmin mutta silloin kun otan, niin otan paljon :wacky: Joka kierrossa oviksen jälkeen en kuitenkaan ota tippaakaan.

Ensimmäistä kiertoa vielä eletään, mutta puhetta oli että jätettäisiin kummatkin vähemmälle ensi kierrosta ovulaation aikaan. Kun plussa tulee niin multa loppuu kumpikin seinään ja mies kertoi haluavansa tukea tässä ja toimisi itse samoin :rolleyes: Tupakkaa olen polttanut 7 vuotta, mutta raskauksien aikana en.

On: kp 34, testi nega ja menkkakivut loppuneet. Mestat loistaa kuivuudellaan. Jos tällä viikolla ei täti saavu, oon aika varma että se kierukan poisto on myöhästyttänyt ovulaation tässä kierrossa.

Kysymys jonka itsekkin joskus meinannut tänne esittää mutta en viitsinyt "syntisenä" :facepalm:

Oon polttanut 15-vuotiaasta saakka ja nyt mittarissa 28v.
Poltan tosi paljon päivittäin.
Todellakin tiedän että se pitäisi lopettaa jo yrityksen aikana mutta en vaan pysty siihen, olen päättänyt että jätän sen vasta kun plussa tulee tikkuun.
Alkoholia käytän harvemmin mutta silloin kun otan, niin otan paljon :wacky: Joka kierrossa oviksen jälkeen en kuitenkaan ota tippaakaan.

Ps. Ennen plussaa syön myös salmiakkia ja sushia niin paljon kun mieli tekee :happy:

Ps. Ennen plussaa syön myös salmiakkia ja sushia niin paljon kun mieli tekee :happy:

Sushia mäkin söin just viime viikolla :biggrin Sit jos plussa tulisi niin jää sushi. Salmiakista en välitä, tupakkaa en polta, ja alkoholia en muutenkaan käytä kuin satunnaisesti, nyt yrittäessä en ole tainnut ottaa yhtään (tietoisesti en ole alkoholia jättänyt pois, mutta tulee tosiaan normaalistikin melko harvoin ja vähän otettua). Mutta reilun viikon päästä olisi hyvän ystävän kolmekymppiset, joten jos siinä kohtaa on mulla menkat, taikka menkkojen lopusta vasta pari päivää, niin silloin aion kyllä muutaman ottaa. Samoin nyt juhannuksena, jos menkat nyt alkaisi niin kyllä juhannusaattona aion skumppalasillisen juoda :biggrin

Olin jo luovuttanut tältä kierrolta!
Mietin vaan noin haaleaa viivaa kun flo.n mukaan tänään piti alkaa menkat. Viimeisin seksi ollut 2vko sitten

Paljon onnea :shy: Itsellä oli kuopuksesta varsin hailakka viiva testissä menkkojen alkamispäivänä, ovis oli ollut luultavasti myöhemmin, hyvältä plussalta näyttää :Heartred Toivottavasti mahdollisimman moni piinailija jatkaa samassa imussa :biggrin

Mä itse päätin jättää alkoholin lähes kokonaan, oon tainnut juoda yhden juoman menkkojen aikaan parissa kierrossa. Tupakkaa en polta (paitsi silloin kun kävi viihteellä :grin) ja mies on myös ollut paljolti juomatta. Toki juo jos juhlia on, mutta niitä on viime aikoina ollut niin vähän :hilarious:

Yritän olla ottamatta juomattomuudesta stressiä, en muutenkaan siis ennen yritystä oo ollut kova alkoholin käyttäjä :) Juhannuksena oli suunnitteilla ottaa muutama, mutta jätän ottamatta kun piinapäivät alkoivatkin sopivasti.

Mä en polta ja juonkin tosi harvoin, mutta elän muuten ihan normaalia elämää kunnes plussa tulee :p

Mä en oo jättänyt juomista. Otin itse asiassa viime viikon lopulla muutaman siiderin kun olin testannut negat enkä uskonut et plussaks muuttuisi :laughing002

Edit. Juon siis yleensä viikonloppuna 1-2 siideriä

Piinapäivät alkuun. Dpo1 lämmöistä päätellen. Tälle aamulle pomppas 36,8 kun eilen oli 36,1 eli vois päätellä että keltarauhanen on aloittanut hommat ja ovulaatio oli eilen. Talletuksia tehtiin niin paljon että pariin päivään ei ne hommat nyt jaksa kyllä kiinnostaa.

Alkoholin suhteen en aio ottaa riskejä, joten Juhannus sukulaisten luona vaatii hämäysstrategiaa. En halua tehdä mitään numeroa juomattomuudesta, niin kuljen juoma kädessä ja kastelen vaivihkaa kukkapenkkejä :rolleyes:

Ensimmäistä kertaa kirjoitan tänne, heeei
Oma mies ei enää jaksa kuunnella näitä mun jorinoita ja mahdollisten oireiden tutkimista.
Meillä ensimmäinen varsinainen yrityskierto menossa, aikaisemmin ollaan menty ajatuksella, että tulee jos on tullakseen. Mulla on nyt menossa kp 20/28, ovulaation tarkasta ajankohdasta tässä kierrossa ei varmaa tietoa.
Kuitenkin nyt edeltäneiden päivien aikana mulla ilmennyt "uusia" oireita, joita aikaisemmissa kierroissa en ole huomannut ja nyt toivon, että josko nämä plussaa enteilisivät.

Oireina ollut:
- Rintojen kevyt turvotus
- Alavatsalla omituista nippailua
- Kevyttä huonovointisuutta ennen ja jälkeen ruokailun
- Metallin (?) makua suussa

Nää kaikki oireet on sellaisia, jotka ei "tunnu" kokoajan, vaan esimerkiksi rintojen turvotus tulee ja menee. Voiko oireet alkaa näin aikaisessa vaiheessa vai toivonko raskautta niin paljon että kuvittelen oireita itselleni..

En ole taas moneen aikaan täällä käynyt.. En usko, että tärppää tälläkään kierrolla, vaikka puuhailtiin ovulaation aikoina. Ollut sen verran stressiä ja surua.. Mun isoisä menehtyi pari päivää sitten sairaalassa:sad010 En jotenkaan vieläkään käsitä asiaa, ettei häntä enää näe. Mua surettaa, ettei hän koskaan ehtinyt nähdä mun vauvaa kun tässä mennyt liki
kaksi vuotta.. :'"( Hän välillä varovasti kyseli milloin minä jään äitiyslomalle tai koska tulee jälkikasvua. Olisi ollut onnellinen jos olisi nähnyt lapsenlapsen vauvan. Nyt en jotenkaan edes haluaisi raskautta kun hän ei ole näkemässä:sad010 Miehen kanssa mietittiin jos meille tulee poika niin saisi nimen hänen mukaansa.
Elokuussa olisi eka lapsettomuuspolikäynti :happy7

Noniin. Hätähousun testailut alkanu Dpo8:n kunniaksi.:salut
Kävin vielä eilen illalla hakemassa noita rfsu:n herkkiä testejä (koska muita herkkiä ei tällä tuopukylällä myydä :disgust), ja säästän dpo9 ja 10 päiville nuo pc:n 25ml:n testit.

No, eipä tässä hullua hurskaammaks tultu, testi _todella yllättäen_ negatiivinen :laughing021
Ja koska rfsu tykkää pitää ihmisiä jännityksessä, niin jotain värikertymäähän tuohon testiin jäi kiusaamaan.

Testailut siis jatkukoon, mutta nyt pc:n voimin huomisesta alkaen. :grin

Muokkaampas vielä kun vilkaisin tota kuvaa. Silmät viivaokulaarin avulla olis muka havaitsevinaan myös haamua tosta alemmasta kuvasta :pompus:

Ja sit piti vielä Mimosan tilannetta kysyä, ehditkö tekeen aamulla testiä? :rolleyes:

Liitteet

• 20210622_081414.jpg
    20210622_081414.jpg
    654.3 KB · Katsottu: 199
Takaisin