Vi**umaisintahan näissä piinapäivissä mun mielestä on just noi oireet, jotka ovat toistaiseksi osoittautuneet vain mielikuvituksen tuotoksiksi. Mutta kun siitäkään ei voi olla varma, että entä jos ne nyt tässä kierrossa onkin niitä oikeita eikä mielen tepposiaEnsimmäistä kertaa kirjoitan tänne, heeei
Oma mies ei enää jaksa kuunnella näitä mun jorinoita ja mahdollisten oireiden tutkimista.
Meillä ensimmäinen varsinainen yrityskierto menossa, aikaisemmin ollaan menty ajatuksella, että tulee jos on tullakseen. Mulla on nyt menossa kp 20/28, ovulaation tarkasta ajankohdasta tässä kierrossa ei varmaa tietoa.
Kuitenkin nyt edeltäneiden päivien aikana mulla ilmennyt "uusia" oireita, joita aikaisemmissa kierroissa en ole huomannut ja nyt toivon, että josko nämä plussaa enteilisivät.
Oireina ollut:
- Rintojen kevyt turvotus
- Alavatsalla omituista nippailua
- Kevyttä huonovointisuutta ennen ja jälkeen ruokailun
- Metallin (?) makua suussa
Nää kaikki oireet on sellaisia, jotka ei "tunnu" kokoajan, vaan esimerkiksi rintojen turvotus tulee ja menee. Voiko oireet alkaa näin aikaisessa vaiheessa vai toivonko raskautta niin paljon että kuvittelen oireita itselleni..

Oireita voi siis olla hyvinkin jo noilla päivillä, mutta voi olla että enteilevät myös menkkoja. Hauskaa, not

), ja säästän dpo9 ja 10 päiville nuo pc:n 25ml:n testit.

Ehkä parempikin odotella suosiolla huomiseen. Jotenkin vaikee uskoa että olisi tärpännyt...
En jotenkaan vieläkään käsitä asiaa, ettei häntä enää näe. Mua surettaa, ettei hän koskaan ehtinyt nähdä mun vauvaa kun tässä mennyt liki

Tekisi töissäkin heittää hanskat tiskiin loppupäiväksi. Liekö enteilee menkkoja, yleensä en ole näin ihmisvihamielinen muuta kuin pms-oireissa