Raskaaksi 2021

Vau.fi sivustolta hcg-taulukko..

Eli dilemma perustuu siis siihen, että se lähtöarvo hcg:ssä voi olla esim. 4. Silloinhan toi laskukaavaa menee uusiks :bookworm:

dpo6 hcg 4
dpo8 hcg 8
(Dpo9 hcg n. 12)
dpo10 hcg 16
dpo12 hcg 32
dpo14 hcg 64

(Ai miten niin mulla on tylsää piinaviikoilla hätähousuna?) :rolleyes:

Liitteet

• 20210622_182120.jpg
    20210622_182120.jpg
    181.4 KB · Katsottu: 989
Harmi ja Gekko: Nauttikaa sushista! :hilarious: Pitäisipä itsekin käydä tässä vielä sushilla...

Heh, minäkin tässä muutama viikko takaperin ison kirkon reissulla vetelin ison kasan sushia vähän samalla taka-ajatuksella ja itse asiassa toimenpidereissun jälkeen ekstra-aurajuustot burgerin seurana :hilarious: Ja oviksen aikoihin pitsan punkkulasillisella :grin

Heh, minäkin tässä muutama viikko takaperin ison kirkon reissulla vetelin ison kasan sushia vähän samalla taka-ajatuksella ja itse asiassa toimenpidereissun jälkeen ekstra-aurajuustot burgerin seurana :hilarious: Ja oviksen aikoihin pitsan punkkulasillisella :grin
Musta alkaa tuntumaan, että se onkin tää raskaaks tulemisen yrittäminen mistä tulee "vauvakilot " eikä itse raskaus :hilarious:

Piinapäivien ajanvietteenä oon järkeillyt laskelmia siitä milloin kannattaa alkaa testaamaan. Kiinnittyminen dpo 5-7, eli keskiarvolla otetaan päivä 6. Hcg tuplautuu 2 päivässä. Joten

dpo6 hcg 1
dpo8 hcg 2
dpo10 hcg 4
dpo12 hcg 8
dpo14 hcg 16 => herkällä testillä näkyy kymppi eli testaus dpo13 ois yli sen.

Jos kiinnittyiskin jo dpo5, niin

dpo5 hcg 1
dpo7 hcg 2
dpo9 hcg 4
dpo11 hcg 8
dpo13 hcg 16 => dpo12 pitäis olla yli 10

viimeksi sain dpo12 roskishaamun ja selkeän plussan dpo13. Lämmöistä näki viime kierrossa laskun dpo12 ja siitä tiesin jo ettei plussaa ole tulossa.

Pitkiä on nää päivät piinailla :smiley-angry016
Mä oon ajatellut että kiinnittyminen tapahtuu vasta DPO 6-8 j
Vau.fi sivustolta hcg-taulukko..

Eli dilemma perustuu siis siihen, että se lähtöarvo hcg:ssä voi olla esim. 4. Silloinhan toi laskukaavaa menee uusiks :bookworm:

dpo6 hcg 4
dpo8 hcg 8
(Dpo9 hcg n. 12)
dpo10 hcg 16
dpo12 hcg 32
dpo14 hcg 64

(Ai miten niin mulla on tylsää piinaviikoilla hätähousuna?) :rolleyes:

Juu, toi on hyvä kaava eli alku hcg voi olla mitä vaan 1-10 välillä yksilöllisesti kun kiinnittyminen tapahtuu eli ei lähde 1:stä ylöspäin, muutenhan kaikilla olisi aina sama.

Mulla on 2 kertaa tapahtunut kiinnittyminen dpo 7. Tiedän sen tarkalleen kun mittasin lämpöjä silloin. Useimmin se on 6-8 välillä. Jos tapahtuu liian aikaisin vaarana on kohdun ulkoinen ja myöhään kiinnittyneet on sitten niitä joilla istukka on kohdunsuulla

Täällä liittyy uusi tyyppi keskusteluun. Meillä YK 1 ja toinen lapsi toiveissa. Esikoinen syntynyt 3/19. Mulla tosi epäsäännöllinen kierto, en ole tutkinut asiaa sen kummemmin. Jos ei ala tärppäämään niin sitten varmaan lääkäriin. Nyt kp 28 ja piina päivät. Oireita ei oo mitään joten odotan menkkoja alkavaksi tässä ennen juhannusta. Ollaan menty varmaan vuosi miehen kanssa keskeytyksellä ja oon useita r testejä tehnyt. Oon ollut aina varma että menkat kyllä alkaa jossain kohtaa koska ei ole ollut rinnat kipeänä niin kuin esikoisesta. Tällä kertaa oon myös melko varma että alkavat jossain kohtaa. Seuraavassa kierrossa sitten vois ovis testejä tehdä koska tämä kierto tosiaan vaihtelee 28-38 päivän välillä.

Sullakin tuollainen ”Mark” merkitty tuo hailuraliuska.
Katsopas, en edes huomannu :hilarious:. Onkohan tuolla merkitystä.

Ompa täällä porukka vaihtunut.

Me ei olla vieläkään yritystä aloitettu uudestaan viimeisen km:n jälkeen. :shifty: Joten no news täältä.

Dpo9
Ei auta edes viivaokulaari havaitsemaan toista viivaa.. :pompus:
Huomenna uudet testit kehiin :salut

Liitteet

• 20210623_063324.jpg
    20210623_063324.jpg
    637.6 KB · Katsottu: 594
Onko muilla aamuisin hormonien aiheuttamaa huonovointisuutta vai onko näillä helteillä osansa? :meh: ja ei, raskaus ei ole kyseessä, nyt kp 5.

Dpo9
Ei auta edes viivaokulaari havaitsemaan toista viivaa.. :pompus:
Huomenna uudet testit kehiin :salut

Vielä on aikaista, voi hyvinkin vielä plussaksi muuttua! Just katselin mun merkintöjä ekasta raskaudesta, niin dpo 10 ollut ihan selkeä nega, vasta dpo13 tullut plussa!

Mä kans testasin tänään herättyäni (dpo11), ollaan tosiaan mökille lähdössä ja siellä en sitten jaksa alkaa huussissa äheltämään noiden testien kanssa. Tein sekä pregcheckin että cb digin :hilarious: Ja aivan selvät negat :sad001 En kuvaakaan jaksa latailla kun ei niissä mitään tulkinnan varaa ole.

No jaa, kaipa ne kuukautiset sieltä kohta siis alkaa, vaikkei mitään tuntemuksia olekaan, eikä tiputtelua, mulla siis yleensä alkaa menkat tiputtelulla. Nyt kp30/24-34.

Eipä tässä muu auta kuin suunnata katseet juhannusta kohti! Hyvä seura ja mökkifiilis auttanevat unohtamaan pettymyksen. :rolleyes:

Täällä myös aamu aloitettu negalla dpo 9. Ei edes tunnu raskaana olevalta.

Tervetuloa mukaan anastasia21 ja kimalle :hello

Anastasia21: Me kanssa mentiin keskeytyksellä/varmoilla päivillä 1,5v ennen kuopusta ja nyt syntymän jälkeen ja hyvin on toiminut :biggrin

Liitteet

• 8179937A-9B86-4407-AE6F-6158A1E4B0F3.jpeg
    8179937A-9B86-4407-AE6F-6158A1E4B0F3.jpeg
    548.8 KB · Katsottu: 286
En tiiä.. Yritän pitää mielessä, että tosi aikaista tää testailu vielä on, mutta väkisin sitä rupee jo valmistelemaan itteensä pettymykseen.
Toisaalta tässä kierrossa on ollu viime päivien aikana hyvin vahva tunne raskaudesta, mutta kun oireisiinkaan en enää uskalla luottaa monien pettymyskiertojen jälkeen.
Suoraan sanottuna suutun kyllä, jos nää rintakivut (uus oire) ei tarkoita raskautta ja on vaan joku saatanan uus pms-oire... :smiley-angry019:smiley-angry007:smiley-angry016:angryfire

Yritän malttaa mieleni niin yltiöpositiivisen kuin peruspessimistisen ajatteluni kanssa, mutta vaikeeta on.
Te onneks tiiätte nää tunteet... :oops:

Tervetuloa kaikille uusille yrittäjille, toivotaan pikaista visiittiä tähän ryhmään :Heartred

Ja testailijat on aikaiseen liikenteessä, voi vielä hyvinkin viivat löytyä testistä myöhemmin :thumleft Se moneen kertaan todettu klisee, niin kauan kun ei näy menkkoja, on toivoa :biggrin

Täällä alkoi myös aamu tänään tosi huonovointisena, mutta luulen että kertoo enemmän huonosti nukutusta yöstä, väsymyksestä ja sellaisesta :happy8 Aiemmissa raskauksissa on muutenkin pahoinvointi alkanut vasta myöhäisemmillä viikoilla. Voi olla että täytyy ehkä tikkuun kuitenkin tirauttaa ennen juhannusta niin tietää sitten että ottaako lasin kuohuvaa vai ei :smiley-angelic006

Kuulkaa, nyt kuitenkin avasin sen negatiivista näyttäneen clearbluen digin. Ja se sisällä oleva liuska näyttää tältä :nailbiting: Voiko tästä päätellä mitään, onko toi digin sisällä oleva tikku samanlainen kuin ne perusliuskat, että kaks viivaa meinaa positiivista?

Liitteet

• 20210623_083712.jpg
    20210623_083712.jpg
    1.1 MB · Katsottu: 255
Kuulkaa, nyt kuitenkin avasin sen negatiivista näyttäneen clearbluen digin. Ja se sisällä oleva liuska näyttää tältä :nailbiting: Voiko tästä päätellä mitään, onko toi digin sisällä oleva tikku samanlainen kuin ne perusliuskat, että kaks viivaa meinaa positiivista?
Digin viivat ei toimi samalla tavalla kuin ei-digitaalisessa raskaustestissä. Kaksi viivaa ei tarkoita positiivista.

Digin viivat ei toimi samalla tavalla kuin ei-digitaalisessa raskaustestissä. Kaksi viivaa ei tarkoita positiivista.
Damn. Näin vähän arvelinkin että voiko olla, mut epätoivoinen on epätoivoinen! :hilarious:

Tervetuloa uusille! Pikaista plussaa!

Aikaisin testaajille pitkää pinnaa, vielä on hyvinkin toivoa!

Kp 12, tikussa melkein o-plus. Teknistä toteutusta tässä vaan mietin, mahtuskohan sitä jääkaappiin...? Anti-fuckin-seksihelle, eihän tässä kelissä pysty ees panemaan!!!!!

Tervetuloa uusille! Pikaista plussaa!

Aikaisin testaajille pitkää pinnaa, vielä on hyvinkin toivoa!

Kp 12, tikussa melkein o-plus. Teknistä toteutusta tässä vaan mietin, mahtuskohan sitä jääkaappiin...? Anti-fuckin-seksihelle, eihän tässä kelissä pysty ees panemaan!!!!!

Pikaiset pakastepanot :hilarious::hilarious::hilarious::hilarious:

Voi jestas. Piti sitten mennä tekemään kaapista raskaustesti tunnin pidättämisellä kp 29/28-38 ja puhdas nega. En oo ikinä saanu tikkuihin mitään muuta, esikoisen plussasin clear bluen digitaalisella. Alkais kerrankin menkat ajoissa eikä tulis pitkää kiertoa. Pitäisköhän mun kokeilla tuota gelee royalia ens kierrossa jos vähän tasoittaisi kiertoa

Takaisin