mymlan
Sanavalmis juttuseppä
Olin jo luovuttanut tältä kierrolta!
Mietin vaan noin haaleaa viivaa kun flo.n mukaan tänään piti alkaa menkat. Viimeisin seksi ollut 2vko sitten
Jee! Hyvä plussa siellä näkyy. Tuhannesti onnea

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mietin vaan noin haaleaa viivaa kun flo.n mukaan tänään piti alkaa menkat. Viimeisin seksi ollut 2vko sitten

Täällä mennään samoilla dpoilla, ainakin flon mukaan. Tiistaina siis dpo8 ja aattelin kans alkaa testaileen, koska mä voin
Mihinkään raskausoloihin tai -oireisiin en enää usko näin yk7 kierrossa, koska kaikki oireet on ollu tähän mennessä pelkästään toiveajattelua.
Eli kattellaan mitä testit näyttää![]()

Yritän aamusta ehtiä, ja jos en, niin en viittis päivällä yrittää näin pienillä dpoilla. Ja kun ei oo ees herkkiä testejä, niin tuskin päivällä näkyis mitään.Jännä päivä huomenna tulossa! Ajattelitko heti aamusta vai vasta illemmalla ?
Meillä on tytön 1,5v neuvola lääkäri 8.15 niin voi olla etten ihan aamulla ehdi![]()
Mielenkiinnosta kysyn, että onko teillä jätetty yrityksen aikaan alkoholi ja tupakka pois? Ne ketkä polttaa niin lopetatteko vasta sitten kun plussa näkyy testissä vai oletteko jo lopettaneet? Onko kellään kokemusta siitä, että on polttanut tai juonut alkoholia vielä juuri ennen plussaa, että voiko siitä olla haittaa sikiölle?
Oon sitä kamalinta pohjasakkaa, mutta poltin kaks ekaa raskautta koko raskauksien ajan, en vaan "pystyny" lopettaan. Terveitä lapsia joka tapauksessa tuli, nyt ovat 9 ja 10.Mielenkiinnosta kysyn, että onko teillä jätetty yrityksen aikaan alkoholi ja tupakka pois? Ne ketkä polttaa niin lopetatteko vasta sitten kun plussa näkyy testissä vai oletteko jo lopettaneet? Onko kellään kokemusta siitä, että on polttanut tai juonut alkoholia vielä juuri ennen plussaa, että voiko siitä olla haittaa sikiölle?
Mielenkiinnosta kysyn, että onko teillä jätetty yrityksen aikaan alkoholi ja tupakka pois? Ne ketkä polttaa niin lopetatteko vasta sitten kun plussa näkyy testissä vai oletteko jo lopettaneet? Onko kellään kokemusta siitä, että on polttanut tai juonut alkoholia vielä juuri ennen plussaa, että voiko siitä olla haittaa sikiölle?

Joka kierrossa oviksen jälkeen en kuitenkaan ota tippaakaan.Mielenkiinnosta kysyn, että onko teillä jätetty yrityksen aikaan alkoholi ja tupakka pois? Ne ketkä polttaa niin lopetatteko vasta sitten kun plussa näkyy testissä vai oletteko jo lopettaneet? Onko kellään kokemusta siitä, että on polttanut tai juonut alkoholia vielä juuri ennen plussaa, että voiko siitä olla haittaa sikiölle?
Kysymys jonka itsekkin joskus meinannut tänne esittää mutta en viitsinyt "syntisenä"
Oon polttanut 15-vuotiaasta saakka ja nyt mittarissa 28v.
Poltan tosi paljon päivittäin.
Todellakin tiedän että se pitäisi lopettaa jo yrityksen aikana mutta en vaan pysty siihen, olen päättänyt että jätän sen vasta kun plussa tulee tikkuun.
Alkoholia käytän harvemmin mutta silloin kun otan, niin otan paljonJoka kierrossa oviksen jälkeen en kuitenkaan ota tippaakaan.

Ps. Ennen plussaa syön myös salmiakkia ja sushia niin paljon kun mieli tekee![]()
Itsellä oli kuopuksesta varsin hailakka viiva testissä menkkojen alkamispäivänä, ovis oli ollut luultavasti myöhemmin, hyvältä plussalta näyttää
Toivottavasti mahdollisimman moni piinailija jatkaa samassa imussa Mielenkiinnosta kysyn, että onko teillä jätetty yrityksen aikaan alkoholi ja tupakka pois? Ne ketkä polttaa niin lopetatteko vasta sitten kun plussa näkyy testissä vai oletteko jo lopettaneet? Onko kellään kokemusta siitä, että on polttanut tai juonut alkoholia vielä juuri ennen plussaa, että voiko siitä olla haittaa sikiölle?
En jotenkaan vieläkään käsitä asiaa, ettei häntä enää näe. Mua surettaa, ettei hän koskaan ehtinyt nähdä mun vauvaa kun tässä mennyt liki
Miehen kanssa mietittiin jos meille tulee poika niin saisi nimen hänen mukaansa. 

), ja säästän dpo9 ja 10 päiville nuo pc:n 25ml:n testit.