Raskaaksi 2021

Ja sitten vielä ON: DPO 6 ja ei yhtään raskaus oloja. Testi hulluna ajattelin kuitenkin testailla jo DPO 8 alkaen :happy8
Täällä mennään samoilla dpoilla, ainakin flon mukaan. Tiistaina siis dpo8 ja aattelin kans alkaa testaileen, koska mä voin :woot:
Mihinkään raskausoloihin tai -oireisiin en enää usko näin yk7 kierrossa, koska kaikki oireet on ollu tähän mennessä pelkästään toiveajattelua. :meh:
Eli kattellaan mitä testit näyttää o_O

Täällä mennään samoilla dpoilla, ainakin flon mukaan. Tiistaina siis dpo8 ja aattelin kans alkaa testaileen, koska mä voin :woot:
Mihinkään raskausoloihin tai -oireisiin en enää usko näin yk7 kierrossa, koska kaikki oireet on ollu tähän mennessä pelkästään toiveajattelua. :meh:
Eli kattellaan mitä testit näyttää o_O

Täällä nyt dpo9, vielä en ole testannut ja oikeastaan olin ajatellut etten testaisikaan ennen kuin jos menkat olisi selvästi myöhässä. Mutta noh, katsotaan...:hilarious: Lähdetään ylihuomenna mökille juhannuksen viettoon, niin todennäköisesti testaan ylihuomenna ennen lähtöä, eli dpo11, että saisi edes jotain viitettä asian tilasta.

Rasittavaa kun kierto on niin epäsäännöllinen, etten tiedä pitäisikö menkkojen alkaa tänään vai viikon päästä. Nyt kp28 (mun kierto useimmiten 24-34 päivää). Ei oo mitään menkkaoloja, mutta ei kyllä raskausolojakaan.

Tuun kans röyhkeästi omanapailemaan

keskiviikosta saakka hymynaama vilkuttanut ja oma jännitys kasvanut että tuleeko sieltä koskaan sitä pysyvää hymynaamaa. Tänään aamulla taas testasin ja taas vilkutti. Vähän alkoi harmittamaan kun flon mukaan ovulaatio olisi ollut tänään. Kun otin liuskan testistä pois, niin huomasin että omiin silmiin viivat oli kyllä tasavahvat! Vaikka eihän niitä viivoja saisi itse tulkita :rolleyes:

päätin että teen tänään vielä toisen testin ja nyt sain sen pysyvän naaman! Tuli pieni onnentanssi kun ajattelin että nyt en ainakaan voi itse tulkita väärin vaan nyt näyttäisi hyvältä!

Uimarit lähetettiin eilen ja tänään aamulla matkalleen, jos vielä pari päivää lähettelis sinne uusia niin sit alkaa piinailu :smiley-angelic001 kiva kun useammalla on samat hetket käsillä, ei tarvii piinailla itsekseen :gen014

Jep, täällä lähes samoilla päivillä mennään! Kuten arvelinkin, tein vielä kp17 eli lauantai-iltana testin olojen myötä (yleensä testailen vain aamuisin ja päivisin) ja vahvaa positiivista näyttivät niin liuska kuin digikin :love7 Edelleen tänä aamuna ollut vahvoja tuntemuksia alavatsalla, ei oo hetkeen näin voimakkaita ovulaatiotuntemuksia ollutkaan :grin Tästä alkaakin sitten piinailu, onneksi on tosiaan muitakin lähes samoilla hetkillä olevia :nailbiting:!

Onpas monella jännät päivät menossa. :woot: Tsemppiä kaikille piinailijoille! Oireettomuus ei onneksi vielä tarkoita mitään. Minullakaan ei ollut ennen plussaa oikeastaan mitään oireita, ja olin ihan varma, että nega sieltä tulee.

Täällä odotellaan ensi tiistaita eli sitä koronarokotusta. :) On tässä aika puuhakkaat kaksi viikkoa tulossa. Esikoisen synttärit on tällä viikolla, koronarokotus ensi viikon alussa ja omat synttärit ensi viikon lopussa. Ja sitten onkin kaksi viikkoa lomaa. Oviksen pitäisi osua niiden kahden viikon aikaan, joten eipähän jää ainakaan ajanpuutteesta kiinni se yritys. :wink Vähän jo jännittää, kun päästään vihdoin ja viimein ihan kunnolla yrittämään. :happy:

Olin jo luovuttanut tältä kierrolta!
Mietin vaan noin haaleaa viivaa kun flo.n mukaan tänään piti alkaa menkat. Viimeisin seksi ollut 2vko sitten

Liitteet

• IMG_20210621_120334.jpg
    IMG_20210621_120334.jpg
    2 MB · Katsottu: 252
Mietin vaan noin haaleaa viivaa kun flo.n mukaan tänään piti alkaa menkat. Viimeisin seksi ollut 2vko sitten

Vau! :woot:
Hyvän näköinen plussahan se sieltä pilkistää. :gen014
Onnittelut! :Heartred
Pienelle toivotaan nyt paljon vauvaliimaa ja tarrasukkia matkaan. :love017

Olisi kiva kuulla kokemuksia tuosta munanjohtimien aukiolotutkimuksesta :shy:

Mulla se edessä sen jälkeen kun ollaan saatu tulokset miehen siemenneste analyysistä.
Pelottaa aivan hirveästi tuo tutkimus, jo papakoe on mulle kova paikka :nailbiting::hilarious:

Olisi kiva kuulla kokemuksia tuosta munanjohtimien aukiolotutkimuksesta :shy:

Mulla se edessä sen jälkeen kun ollaan saatu tulokset miehen siemenneste analyysistä.
Pelottaa aivan hirveästi tuo tutkimus, jo papakoe on mulle kova paikka :nailbiting::hilarious:

Itse jännitin tutkimusta aika paljon, kun pari kaveria kertonut sen olleen kivuliasta. Vaikka itselläni kipukynnys on aika korkea. Mutta oli mielestäni ihan siedettävää ja todellakin tuon vaivan arvoinen tutkimus. Alkuun kun katetri laitettiin ja tehtiin sellanen ilmakupla, se vihlaisi. Sen jälkeen kipu ei ollut mitenkään paha. Otin 1h ennen tutkimusta 1g parasetamolin, en tiedä oliko sillä vaikutusta. Tutkimuksen jälkeen ei jäänyt kipuja, ilmaa vain vatsassa. Mutta se kun näki omin silmin mikä tuolla alakerrassa on meno, selkeytti jotenkin omaa päätä. :happy:

Itse jännitin tutkimusta aika paljon, kun pari kaveria kertonut sen olleen kivuliasta. Vaikka itselläni kipukynnys on aika korkea. Mutta oli mielestäni ihan siedettävää ja todellakin tuon vaivan arvoinen tutkimus. Alkuun kun katetri laitettiin ja tehtiin sellanen ilmakupla, se vihlaisi. Sen jälkeen kipu ei ollut mitenkään paha. Otin 1h ennen tutkimusta 1g parasetamolin, en tiedä oliko sillä vaikutusta. Tutkimuksen jälkeen ei jäänyt kipuja, ilmaa vain vatsassa. Mutta se kun näki omin silmin mikä tuolla alakerrassa on meno, selkeytti jotenkin omaa päätä. :happy:

Kiitos tästä! :shy::notworthy

@Fall, minustakaan se itse tutkimus ei ollut kovin kivulias, pikkasen nippaili se katetrin laitto. varmasti hyvä noudattaa noita särkylääkeohjeita ennen tutkimusta, niin tuntuu vähemmän! sen sijaan muutama tunti sen tutkimuksen jälkeen mulla oli ihan järjettömän huono olo (jotenkin sellainen ilmapallomainen, vaikea olla), mutta lepäilemällä se sit onneksi häipyi nopeasti.

@Fall, minustakaan se itse tutkimus ei ollut kovin kivulias, pikkasen nippaili se katetrin laitto. varmasti hyvä noudattaa noita särkylääkeohjeita ennen tutkimusta, niin tuntuu vähemmän! sen sijaan muutama tunti sen tutkimuksen jälkeen mulla oli ihan järjettömän huono olo (jotenkin sellainen ilmapallomainen, vaikea olla), mutta lepäilemällä se sit onneksi häipyi nopeasti.

Kiitos ❤️

Onnea :hello2
Hyvin on vahvistunut, luulen että sulla on dpo aavistuksen vähemmän mitä ajattelit ?

Takaisin