Kyllä se vuotelu täällä lopulta ihan selkeiksi menkoiksi kääntyi. Eipähän tarvi enää niin kovasti kierron kanssa arvuutella. Ehkä tästä kierrosta sitten tärppi?![]()
Voimia uuden kierron alkuun.
Mutta hienoa on se, että kiertosi on lähtenyt toimimaan km jälkeen. :)
Toivottavasti tästä kierrosta tärppäisi.

Hienoa, nyt pääsette uudelleen yrittämään :)Odottelen kans menkkoja (kkm 5/21). Imukaavinnasta huomenna 2viikkoa. Kovasti on mahakipuja ollut viimeiset kolme päivää. Kunpa vaan tulis menkat tännekin ja sais alkaa yrityksen :angelic:
Miten olet Pipana jaksellut?

Oletko tehnyt jo negatiivisen testin?
Voisiko mahakivut olla ovulaatioon liittyvää, jos kaavinnasta on nyt kaksi viikkoa?
Teitäkö ohjattiin odottamaan yksi kierto ennen uutta yritystä?
Nyt alkaa ehkä jotain sittenkin tapahtumaan!
Aamun ovistesti näyttää tältä
https://aijaa.com/SiDegc
Onko tää vielä plussa?
Mulla on enää yks ovistesti. Mitä ootte mieltä, teenkö sen vielä tänään vai vasta huomenna aamulla?Tässä nyt testaillessa huomannut, että aamuisin tulee ehkä paremmat viivat ja päivisin on aika haaleeta. Eli ehkä aamulla vasta?
![]()
Olen ehkä maailman huonoin tulkitsemaan noita viivoja.

mutta tuohan on jo tosi tumma. :)
Eikö tuo nyt ala jo plussaa hipomaan? Luulisi että tänään päivällä viimeistään olisi jo plussa. :)

mutta sen jälkeen uusi yritys 4h pidätykseen.
Kierto jäi 2 päivää lyhyemmäksi kuin normaalisti. Epäilenkin, että stressi vaikutti ovulaatioon, vaikka plussa tulikin. Toki minulla oli koko ajan tunne, että näin tulee käymään, mutta silti harmittaa.
pidä meidät ajan tasalla! 

Ollapa raskaana niin ei tarttis kyttäillä ajoituksia... Lailla pitäs kieltää kaikki matkailu ovisviikolla!
Raskaustesti oli nega tiistaina.