Raskaaksi 2021

Kyllä se vuotelu täällä lopulta ihan selkeiksi menkoiksi kääntyi. Eipähän tarvi enää niin kovasti kierron kanssa arvuutella. Ehkä tästä kierrosta sitten tärppi? :shy:

Voimia uuden kierron alkuun.
Mutta hienoa on se, että kiertosi on lähtenyt toimimaan km jälkeen. :)
Toivottavasti tästä kierrosta tärppäisi. :Heartred

Hienoa, nyt pääsette uudelleen yrittämään :)Odottelen kans menkkoja (kkm 5/21). Imukaavinnasta huomenna 2viikkoa. Kovasti on mahakipuja ollut viimeiset kolme päivää. Kunpa vaan tulis menkat tännekin ja sais alkaa yrityksen :angelic:

Miten olet Pipana jaksellut? :Heartred

Oletko tehnyt jo negatiivisen testin?
Voisiko mahakivut olla ovulaatioon liittyvää, jos kaavinnasta on nyt kaksi viikkoa?
Teitäkö ohjattiin odottamaan yksi kierto ennen uutta yritystä?

Nyt alkaa ehkä jotain sittenkin tapahtumaan!:smiley-bounce016
Aamun ovistesti näyttää tältä
https://aijaa.com/SiDegc
Onko tää vielä plussa?:smiley-bounce013

Mulla on enää yks ovistesti. Mitä ootte mieltä, teenkö sen vielä tänään vai vasta huomenna aamulla? :scratch Tässä nyt testaillessa huomannut, että aamuisin tulee ehkä paremmat viivat ja päivisin on aika haaleeta. Eli ehkä aamulla vasta? :confused005

Olen ehkä maailman huonoin tulkitsemaan noita viivoja. :hilarious:
mutta tuohan on jo tosi tumma. :)
Eikö tuo nyt ala jo plussaa hipomaan? Luulisi että tänään päivällä viimeistään olisi jo plussa. :)

Aurinkoineilta, kovasti voimia teille :Heartred

Omanapa. Menkat alko, eli leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä. No ei vaan, en ees odottanu tärppiä tältä kuulta, ei yhtään ollu sellanen olo. Nyt vaan ovistestit tilaukseen ja uutta matoa koukkuun! Harmi kun tosiaan ainakin omien laskujen mukaan tuo mies on reissussa just kun alkaisi tärppipäivät, mutta josko me ehittäis kuitenki ees vähän yrittää.

Oon nyt kyllä vahvasti sitä mieltä, että jos ei tämän vuoden aikana positiivista raskaustestiä tule, niin aletaan oikeasti yrittään. Kaks vuotta tjottailua riittää:stop

Mennään sitten aika samoilla päivillä ja samaten meillä osuu reissuja eri osoitteisiin just siinä, mihin Flo ennustaa ovista. :shifty:

Lisäks kattelin, että aina kun mulla olis jotain rientoja (jos tämmöset nyt alkaa toteutuu), niin oon aina oviksen ja menkkojen välissä enkä toisinpäin. Ei alkottomuus mun maatani kaada, mut kyllä mua on jo nyt vähän ketuttanut tää tilanne, kun en oo raskaana, mutten oikein saa nauttia siitäkään, että en oo. :rolleyes: Vieläkin harmittaa, kun kesälomareissulla ostettiin jättisäkki irttareita ja sinne jäi hyllyyn kaikki ihanat salmiakit ja lakut ja täällä sitä nyt menkkasena pyöritään! :smiley-angry019:hilarious:

Kp10: aamu alkoi ovisplussalla. Hymynaama digiin ja selvästi tummempi viiva onestepillä.

Tein toisenkin onestepin eri erästä, jonka tikut on näyttänyt hailurampia tuloksia koko ajan. Sillä ois ollut negaa eli jos tuntuu ettei ikinä saa ovista kiinni ja noilla testaa, niin ei ihme ettei saakaan. Näissä huonommissa teksti mark ja selkeämpää tulosta antavissa max. Nämä kaikki kolme siis samasta kuppiin kerätystä pissasta.

Nyt alkaa ehkä jotain sittenkin tapahtumaan!:smiley-bounce016
Aamun ovistesti näyttää tältä
https://aijaa.com/SiDegc
Onko tää vielä plussa?:smiley-bounce013

Mulla on enää yks ovistesti. Mitä ootte mieltä, teenkö sen vielä tänään vai vasta huomenna aamulla? :scratch Tässä nyt testaillessa huomannut, että aamuisin tulee ehkä paremmat viivat ja päivisin on aika haaleeta. Eli ehkä aamulla vasta? :confused005

Aivan varmasti tulee tämän päivän aikana vahva plussa, jos tuota ei vielä laske plussaksi :smug::smiley-angelic003

On:
Nyt on kyllä tuntemukset, himot, halut, limat ja kuun asennot kohdillaan. :hilarious:

Jos yhtään tunnen itseäni niin tänään päivällä voisi olla jo o+. Viimeistään huomenna.

Olisipa.. :smiley-angelic001
Niin kovasti toivon, että kierto lähtisi nyt km jälkeen toimimaan.

Ryhdynkin tästä siis tähän tuhoon tuomittuun 4h pidätykseen. :salut

Harmi, kun join äsken kahvia. :think005
Eli luultavasti joudun kohta käymään vessassa:laughing002 mutta sen jälkeen uusi yritys 4h pidätykseen. :salut

On:
Nyt on kyllä tuntemukset, himot, halut, limat ja kuun asennot kohdillaan. :hilarious:

Jos yhtään tunnen itseäni niin tänään päivällä voisi olla jo o+. Viimeistään huomenna.

Eli luultavasti joudun kohta käymään vessassa:laughing002 mutta sen jälkeen uusi yritys 4h pidätykseen. :salut

Pidän peukut pystyssä! :Heartred

On:

Aika samassa tilanteessa mennään molemmat tänään. Mä aattelin tikuttaa jokaisen pissan tänään, mielenkiinnosta ja tikkujen ja oman kropan toimintaa kohtaan.

Täällähän on taas hyviä ja huonoja uutisia tullut.
Onnea ja tsemppiä kaikille :)

Itse varasin ajan gynelle yksityiselle. Menkat venyi "vaan" 9 päivään ja Flo näyttää ovista ens viikolle. Ehkä koitan onestepin ovistikuilla saada plussaa. Nyt on greippimehu ollut käytössä jos se vähän auttaisi hahmottamaan tätä hommaa että toimiiko se kroppa vieläkään :angelic::smiley-angelic001

Välillä turhauttaa ja välillä on optimistinen olo, onneks yhdelle kaverille, ja tietty tänne, on saanu purkaa omaa fiilistä kun veikkaan et miestä ei ihan niin paljoa kiinnosta kierron vaiheet ja oireet ja ja ja.. :hilarious:

Joku kyseli muiden yk:ta, en tiedä paljon tää jumitti et oliko kuinka vanha viesti mut vastaan silti. Pillereiden jättämisestä 8kk, en laskis ku pari yrityskiertoa virallisesti ku ei niitä menkkoja tullut puoleen vuoteen.

Törkeää omanapailua. Enää en tässä kierrossa odota plussaa, mutta muuten kyllä ihmetyttää oma keho. Tänään siis kp 32

Kp 6 poistettu kierukka ja silloin oli vielä menkat päällä
Kp 28-32 negatiivista näyttää r-testi
Kp 28-32 menkkajomoa

Oon odottanut niitä menkkoja tällä viikolla kuin kuuta nousevaa ja varmasti vois vielä alkaakin normaaleissa mitoissa, mutta eilen kp31 toosa valutti sellaset ovulaatiolimat että oksat pois. Mitä tää nyt on? :shifty:

Vai oonko vaan maltamaton :hilarious:

Täällä tänään myös kp 1. :sorry: Kierto jäi 2 päivää lyhyemmäksi kuin normaalisti. Epäilenkin, että stressi vaikutti ovulaatioon, vaikka plussa tulikin. Toki minulla oli koko ajan tunne, että näin tulee käymään, mutta silti harmittaa.

Päivällä testattu: Sama pissa, samaa raskauskeijulta tilattua one stepin testiä, mut eri eränumero testeissä. Plussa ja ei plussa. Käyttäkää samaa erää koko kierron ajan! Noilla toisilla jää plussa saamatta kiinni ja hämmentää jos näitä vuorotellen käyttää ja tummuu ja vaalenee ees taas.

A4419FFD-85FE-4938-9A44-986E343E7D4A.jpeg

Kiitos kaikille mun viivoja analysoineille! Pohdin tässä vielä, että testaanko tänään uudestaan. Jos saan pissaa pidätettyä niin teen vikan testin tänään ja sitten se olkoon siinä, kun aamuinen oli noin vahva. Toisaalta aamulla voisi olla parempi niin näkee onko ero millainen tämän päiväiseen. :hilarious::grin
Piinailu alkakoon. :grinVarmaan pitäisi vielä talletuksia tehdä ainakin tänään, mutta saa nähä ehtiikö. :confused:

On:

Pidän peukkuja, että plussa tulis. Sitten mennään samoilla päivillä :love7 pidä meidät ajan tasalla!

Päivällä testattu: Sama pissa, samaa raskauskeijulta tilattua one stepin testiä, mut eri eränumero testeissä. Plussa ja ei plussa. Käyttäkää samaa erää koko kierron ajan! Noilla toisilla jää plussa saamatta kiinni ja hämmentää jos näitä vuorotellen käyttää ja tummuu ja vaalenee ees taas.

View attachment 103858

No onpa iso ero!! :wideyed:
Mutta hieno plussa! Samoilla päivillä mekin! Kiva kun on paljon samassa vaiheessa niin voidaan sitten piinailla yhdessä:hilarious:

3,5h :angel4

Mutta ei silti plussaa.. :shifty:

Jotain siellä kuitenkin yrittää selvästi tapahtua, mutta saas nähdä jääkö pelkäksi yritykseksi. :hilarious:

Toisen mokoman voisin kokeilla vielä pidätellä tänään.
Tai testaan suosiolla vasta huomen aamulla.

Liitteet

• IMG_20210619_144116_edit_61903760325449.jpg
    IMG_20210619_144116_edit_61903760325449.jpg
    301.1 KB · Katsottu: 141
3,5h :angel4

Mutta ei silti plussaa.. :shifty:

Jotain siellä kuitenkin yrittää selvästi tapahtua, mutta saas nähdä jääkö pelkäksi yritykseksi. :hilarious:

Toisen mokoman voisin kokeilla vielä pidätellä tänään.
Tai testaan suosiolla vasta huomen aamulla.

Testasin viimeistään huomen aamulla, jos malttaa odottaa. Lupaavalta viiva alkaa kyllä näyttää. :)

Aurinkoinenilta, suurimmat pahoittelut...

Olikos se pupulin ovistesti, mun silmään plussaksi tulkittavissa!

Kp 8. Mies lähtee tänään reissuun ja palaa Kp 12. Voi myhnä jos ovis sattuu aikaseen, pakko yrittää vongata ennen lähtöä et olis ees joku sauma.. Mieluusti toivoisin et ovis olis vasta Kp 13 jälkeen niin mahkut paranis... :hug003 Ollapa raskaana niin ei tarttis kyttäillä ajoituksia... Lailla pitäs kieltää kaikki matkailu ovisviikolla!

Labrat mehiläisessä myös aika tyyriitä, monta sataa sai uppoamaan niihin ”perus” lapsettomuusmittauksiin.

täällä alkoi yk17, huomenna kp1. Alkavassa kierrossa sit vähän vahvemmalla setillä ekaa kertaa eli gonal, ovitrelle, inssi ja luget.

Täältä kanssa iso hali ja voimia. Tolla arsenaalilla plussa saadaan.

Hienosti oot jaksanut kulkea näin rankkaa taivalta ja vielä se plussa siellä häämöttää.
:Heartbigred

Voimia uuden kierron alkuun.
Mutta hienoa on se, että kiertosi on lähtenyt toimimaan km jälkeen. :)
Toivottavasti tästä kierrosta tärppäisi. :Heartred

Miten olet Pipana jaksellut? :Heartred

Oletko tehnyt jo negatiivisen testin?
Voisiko mahakivut olla ovulaatioon liittyvää, jos kaavinnasta on nyt kaksi viikkoa?
Teitäkö ohjattiin odottamaan yksi kierto ennen uutta yritystä?

Olen ehkä maailman huonoin tulkitsemaan noita viivoja. :hilarious:
mutta tuohan on jo tosi tumma. :)
Eikö tuo nyt ala jo plussaa hipomaan? Luulisi että tänään päivällä viimeistään olisi jo plussa. :)

No vointi on vaihdellut. Eilen kävin lääkärissä mahakipujen takia, kun pelkäsin tulehduksen uusiutuneen. Onneksi ei tulehdusta. Lääkäri epäili, että menkat saattaa olla alkamassa, tai sitten kohtu kipuilee kaiken tapahtuneen jälkeen. Mutta limakalvoa oli jo sen verran, että ne menkatkin voivat olla tulossa :happy: Raskaustesti oli nega tiistaina.
Meitä kehoitettiin odottamaan ekat kuukautiset ennen yrityksen jatkamista kohtutulehduksen takia...

Takaisin