Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Taitaa taas olla sellainen kierto, ettei ovista saa kiinni kun on enää yks liuskatesti jäljellä.En tiedä pitäisikö se tehdä tänään illalla jos tää jomotus jatkuu vai vasta aamulla
![]()
Toi on paha. Saisitko hommattua lisää testejä huomiselle niin ei tarvis olla epävarmuudessa? Molempi parempi. Mä testaan kolmesti päivässä liuskoilla ja kerran digillä että saan itelle mielenrauhaa ja varmasti kiinni.

Täällä on ovisjahti myös käynnissä, ihan vaan huvin vuoksi. Miehellä on tänään lääkärikäynti azoospermian vuoksi, joten jännitellään, mitä kaikkea testiä tehdään hänelle seuraavaksi ja mitä sieltä sanotaan.

Ajattelin, että voisin kokeilla tehdä tänään ovulaatiotestin päivävirtsasta.
Mutta, oon nyt ollu vasta 2h14min käymättä vessassa ja hyvä etten jo pissi housuun.![]()

Täällä samat suunnitelmat. Hain testejä apteekista lisää ja nyt 3h ollut pissaamatta.. Hetken ku vielä pystyis olemaan.![]()

Silmät kuopalla ja huulet rohtuneina olin juomatta. Silti epäonnistuin.
3h kohdalla rupes ihan sattuu mahaan niin oli pakko käydä pissalla.
En viitsinyt edes digiä siihen liruun uittaa. Liuskaan tuli ihan hailura viiva vaikka aamulla oli tummempi, kuin eilen aamulla.
Nooh. Taidan jatkossa pysytellä tuossa aamutestaamisessa.
Parempaa onnea sinne ja tule sitten kertomaan tuloksia.![]()
En viitsinyt edes digiä siihen liruun uittaa. Liuskaan tuli ihan hailura viiva vaikka aamulla oli tummempi, kuin eilen aamulla.

Jään taustailemaan ja seuraamaan teidän muiden kuulumisia. :)

Mä kyllä ihan onnistuneesti oon testaillut ja löytänyt oviksen vaikka en taatusti ole ollut kolmea tuntia pidempään käymättä vessassa![]()
Kiitos teille kaikille onnitteluista!![]()
Tänään dpo 11 ja digi näytti "Raskaana 1-2". Pelottaa, jännittää, itkettää. Kunpa tää mini pysyis kyydissä mukana ihan loppuun asti tällä kertaa.
Paljon tsemppejä ja plussatuulia teille kaikille!Jään taustailemaan ja seuraamaan teidän muiden kuulumisia. :)

Kunpa mahdollisimman moni jännääjä saisi seurata pian perässä! Sen verran lupaavan kuuloisia (kuviteltuja tai ei
En ole kyllä enää yhtään kartalla että mitä täällä tapahtuu, erinäisiä oireita oli melkein viikon. Eilisen kivut oli kyllä sitä luokkaa, että ei olisi enää tallettelut onnistuneet. Muutaman kerran ollaan kyllä tälle viikolle lempeilty, itsekin kyllä sillä ajatuksella että ei tästä nyt enää vauvaa tuu 
Eikä mitään vahvistumista edes viivoissa. Nyt on kp 16. Ihmettelen vain kun on aika kovaa jomotusta alavatsalla, että onko se sitten kuitenkin vasta tulossa. Ihan sellaista menkkajomoa ja koko alakroppaa särkee.