Raskaaksi 2021

Taitaa taas olla sellainen kierto, ettei ovista saa kiinni kun on enää yks liuskatesti jäljellä. :confused2 En tiedä pitäisikö se tehdä tänään illalla jos tää jomotus jatkuu vai vasta aamulla:dontknow

Toi on paha. Saisitko hommattua lisää testejä huomiselle niin ei tarvis olla epävarmuudessa? Molempi parempi. Mä testaan kolmesti päivässä liuskoilla ja kerran digillä että saan itelle mielenrauhaa ja varmasti kiinni.

Toi on paha. Saisitko hommattua lisää testejä huomiselle niin ei tarvis olla epävarmuudessa? Molempi parempi. Mä testaan kolmesti päivässä liuskoilla ja kerran digillä että saan itelle mielenrauhaa ja varmasti kiinni.

No liuskoja voisin kaupasta hakea kyllä. Saisi mielenrauhan jos tietää oviksen ajankohdan.:grin Ellei se oo jo mennyt. Mutta voisi muutaman päivän vielä testailla ja katsoo miten käy.

Täällä dpo 3

Kun olin viimeksi raskaana, silmät tuli todella aroiksi auringon valolle ja niitä tutkittiin silloin eikä muuta keksitty kuin raskaus, no eilen ulkona silmät tuntui taas samalta :shy:

lisäksi tänään kun aamulla yskäsin niin tuntui repimiskipua vatsalla ja sitten on vielä se että maha on ollut oviksen jälkeen ihan sekaisin :wtf:

mitähän kaikkea oiretta tässä ehtii vielä tulemaan :shy:

[QUOTE="Oliwia, post: 4161768, member: 1113”]

En malttanut odottaa ihan iltaan asti vaan testailin nyt jo. Ehkä vähän vahvempi kuin eilen. :bag:

Onnea Oliwia! :joyful: :cheers[/QUOTE]

Ihan selkeä viiva! :love017 Varovaiset onnittelut! :Heartbigred

Ajattelin, että voisin kokeilla tehdä tänään ovulaatiotestin päivävirtsasta. :hilarious:

Mutta, oon nyt ollu vasta 2h14min käymättä vessassa ja hyvä etten jo pissi housuun. :laughing021

Onnea Oliwia! Toivon täydestä sydämestä, että nyt olisi tarrasukkia kyydissä. :Heartred

Täällä on ovisjahti myös käynnissä, ihan vaan huvin vuoksi. Miehellä on tänään lääkärikäynti azoospermian vuoksi, joten jännitellään, mitä kaikkea testiä tehdään hänelle seuraavaksi ja mitä sieltä sanotaan.

Täällä on ovisjahti myös käynnissä, ihan vaan huvin vuoksi. Miehellä on tänään lääkärikäynti azoospermian vuoksi, joten jännitellään, mitä kaikkea testiä tehdään hänelle seuraavaksi ja mitä sieltä sanotaan.

Tsemppiä miehelle! :)

Toivottavasti menee hyvin ja saisitte parempia uutisia laajemmissa tutkimuksissa! :Heartred

Ajattelin, että voisin kokeilla tehdä tänään ovulaatiotestin päivävirtsasta. :hilarious:

Mutta, oon nyt ollu vasta 2h14min käymättä vessassa ja hyvä etten jo pissi housuun. :laughing021

Täällä samat suunnitelmat. Hain testejä apteekista lisää ja nyt 3h ollut pissaamatta.. Hetken ku vielä pystyis olemaan. :hilarious::excited001

Täällä samat suunnitelmat. Hain testejä apteekista lisää ja nyt 3h ollut pissaamatta.. Hetken ku vielä pystyis olemaan. :hilarious::excited001

Silmät kuopalla ja huulet rohtuneina olin juomatta. Silti epäonnistuin. :laughing001
3h kohdalla rupes ihan sattuu mahaan niin oli pakko käydä pissalla. :hilarious:
En viitsinyt edes digiä siihen liruun uittaa. Liuskaan tuli ihan hailura viiva vaikka aamulla oli tummempi, kuin eilen aamulla. :hilarious:

Nooh. Taidan jatkossa pysytellä tuossa aamutestaamisessa. :laughing002

Parempaa onnea sinne ja tule sitten kertomaan tuloksia. :happy:

Silmät kuopalla ja huulet rohtuneina olin juomatta. Silti epäonnistuin. :laughing001
En viitsinyt edes digiä siihen liruun uittaa. Liuskaan tuli ihan hailura viiva vaikka aamulla oli tummempi, kuin eilen aamulla. :hilarious:

Mä oon jostain lukenut, että testi pitäis tehdä 10-20 välillä. Oon kyllä itsekin tehnyt aamuisin, koska helppo silloin.

No höh! Ehkä se aamu on sulle sit paras :angelic:

Ei ollut parempi onni täälläkään. Vähä vajaa 4h pysty pidättään. Ja nega tuli. Ei muutaku aamulla uusiks. :smiley-angelic001

Kiitos teille kaikille onnitteluista! :love017 :Heartred

Tänään dpo 11 ja digi näytti "Raskaana 1-2". Pelottaa, jännittää, itkettää. Kunpa tää mini pysyis kyydissä mukana ihan loppuun asti tällä kertaa.

Paljon tsemppejä ja plussatuulia teille kaikille! :Heartred Jään taustailemaan ja seuraamaan teidän muiden kuulumisia. :)

Onnea täältäki Oliwialle hurjan paljon :love7

Oon jotenki ihan yllättyny, etten oo jo ite malttamattomana testaillu, vaikka on jo dpo11. Ehkäpä viime kierron roskishaamu dpo9 sai pettymään sen verran pahasti, että nyt on teatihingut vähän matalammat, mene ja tiedä. Tänään kyllä apteekissa pyörittelin pakettia käsissä, mutta sinne se vielä jäi toistaiseksi. Jos menkat ei nyt viikonloppuna ala niin maanantaina testiä. Kieltämättä nyt on kyllä vähän sellanen ooo, että ei tässä vielä tiinenä olla. Ens kierrossa taitaaki herra olla sitten reisussa just ku olis optimaalisin aika pistää tilausta.

Mä kyllä ihan onnistuneesti oon testaillut ja löytänyt oviksen vaikka en taatusti ole ollut kolmea tuntia pidempään käymättä vessassa :happy:

Mä kyllä ihan onnistuneesti oon testaillut ja löytänyt oviksen vaikka en taatusti ole ollut kolmea tuntia pidempään käymättä vessassa :happy:

Kyllä. Uskon, että jos se on plussa ollakseen niin se on sitä myös vähän lirummasta pissasta. :)

Täällä menkkajomot alkanut, kp26/27.
Ollaan tietty reissussa oviksen aikaan joten joudutaan vähän sumplimaan tallettelujen kanssa

Kiitos teille kaikille onnitteluista! :love017 :Heartred

Tänään dpo 11 ja digi näytti "Raskaana 1-2". Pelottaa, jännittää, itkettää. Kunpa tää mini pysyis kyydissä mukana ihan loppuun asti tällä kertaa.

Paljon tsemppejä ja plussatuulia teille kaikille! :Heartred Jään taustailemaan ja seuraamaan teidän muiden kuulumisia. :)

Onnea Oliwia!!:love7

Alkuraskaus on aina niin kuumottavaa aikaa, etenkin varmasti jos on keskenmenoja taustalla/pitkä yritys, joten zemppiä kovasti:Heartred

Onnea Oliwialle, toivottavasti tyyppi tarraa kiinni ja lujaa :love017 Kunpa mahdollisimman moni jännääjä saisi seurata pian perässä! Sen verran lupaavan kuuloisia (kuviteltuja tai ei :grin) oireita oli monella piinailijalla!

Omasta kierrosta sen verran, että melko vahvisti kuvittelin sen oviksen jo menneen, mutta eilen illalla iski sitten aivan hillitön turvotus ja alavatsa- ja tärinäkivut :think005 En ole kyllä enää yhtään kartalla että mitä täällä tapahtuu, erinäisiä oireita oli melkein viikon. Eilisen kivut oli kyllä sitä luokkaa, että ei olisi enää tallettelut onnistuneet. Muutaman kerran ollaan kyllä tälle viikolle lempeilty, itsekin kyllä sillä ajatuksella että ei tästä nyt enää vauvaa tuu :hilarious:

Eipä se auta kun jäädä oottelemaan ja ihmettelemään että mitä tapahtuu. :rolleyes:

Täällä ei ovisplussa vieläkään. :shifty: Eikä mitään vahvistumista edes viivoissa. Nyt on kp 16. Ihmettelen vain kun on aika kovaa jomotusta alavatsalla, että onko se sitten kuitenkin vasta tulossa. Ihan sellaista menkkajomoa ja koko alakroppaa särkee.
Ei mitään limoja tai haluja erityisemmin. On tää kyllä tuskaista kun ei tiedä, että menikö se ovis jo vai ei.. :banghead:

Takaisin